Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 13.10.2022 în toate secţiunile

  1. Revin cu update: Problema a fost o supapa regulatoare, ce se localizaeaza in spatele motorului. Pe acolo pierdeam lichid de racire. Este greu de ajuns la ea, insa este bine ca nu exista alte probleme. Problema este rezolvata.
    4 points
  2. Buna ziua, Numele meu este Flavius, locuiesc in vestul Germaniei de aprox un an si jumatate si de cateva zile sunt proprietar de golf 7 facelift combi, primul vw. Sunt incantat de masina, cu toate ca nu am facut inca 1000 de km cu ea. Masina este din octombrie 2017, are 95.000 km reali, revizii la doar la reprezentanta, garantie mai 3 saptamani si a costat 12.500 euro. Am cautat aproximativ 3 saptamani masina, initial am vrut opel astra j apoi k, plecand de la un buget de aproximativ 6000 euro, apoi tot am crescut. Am fost foarte dezamagit dupa ce am ratat un opel astra k full, din olanda, cu 92.000 km, 1.6 cdti manual, iar apoi am gasit un golf 7 1.4 tsi comfortline in nordul Germaniei, care s-a dat si el de pe o zi pe alta, pana am negociat, a venit cineva si l-a luat la pret intreg. Apoi, cu gandul de a conduce prima data un golf 7, eu cautam 1.4 tsi, am avut in apropiere un 1.6 diesel la un dealer turc, am facut test drive si am fost impresionat de cat de silentios este la relanti, fara vibratii si ce rotund suna, dar era 13.500 euro cu 136.000 km. Am mai condus ocazional un golf 5 1.4 manaul, si mi-a placut pozitia la volan, ergonomia, scaunele, mi-a ramas de atunci vw in cap. Am cautat la privati pe ebay (la autohaus sau dealear fiind cu aprox 2000 euro mai scumpe), am negociat si am gasit un batran in Baden Wurtenberg cu care am negociat 2 zile, si am ajuns la 12.500 euro de la 13.500. Masina are ultimul schimb la reprezentanta la 92.000 km, Tuv in iunie, discuri si placute in stare buna, si cauciucuri all season Hankoon kinenergy 4s2, din 2021, in stare foarte buna. Ca si istoric de masini am avut un ford mondeo mk3 tdci timp de 10 ani, an 2005, luat in 2009, m-a servit bine, dar in ultimii 2-3 ani cam cerea bani. In 2019 mi-am indeplinit un vis de a avea masina visurilor, sau asa credeam, Honda civic X, 1.5 cvt elegance, dar pe cat de entuziasmat am fost pe atat de dezamagit am fost dupa aprox 6 luni, cand am avut prima tentativa sa o vand. M-a dezamagit in primul rand zgomotul la rulare din partea rotiilor, AC slab si defectous, faza scurta slaba, protectie termica 0, zgomote suspensie de la 10.000 km, comportamentul cvt, confortul scaunelor, atitudine dealer proasta. Masina avea multe atuuri, echipare peste medie, acc, display bord digital, android auto, lane assist si lande departure, camera, oglinzi electrice si incalzite, plus spatiu din belsug, design atractiv si stabilitate excelenta. Cu toate ca a fost in teorie un companion bun de oras prin cvt, suspensiile erau cam zgomotoase si dure, iar afara masina era cam zgomotoasa si scaunele erau inconfortabile, suport la coapse slab, greutatea fiind concentrata pe fundul, pe langa ca la drum ma si durea spatele, suport lateral slab. Am avut nenumarati greieri in bord (nerezolvati), stalp (rezolvat), CVT whine. Am schimbat uleiul CVT la 40.000 km la reprezentanta, iar desteptii mia-u pus un ulei gresit, de la modelul anterior, cu alte specificatii, ce au facut ca cvt whine sa fie mai proeminent in sport. Am aflat asta cand am facut o diagnoza la reprezentanta in Trier Germania, am platit 280 de euro pe banii mei, iar Autoklass nu a recunoscut niciodata. Alte dezavantaje, schimburi dese de ulei, 6000-8000 km, asa cerea masina deoarece reprezentanta a facut o setare de drumuri grele, probabil sa faca mai multi bani de service. Inteleg un 10-12000 km, dar alti useri de pe forum faceau la 5000 pentru ca asa le cerea masina. Honda a fost vanduta dupa 3 ani si aprox 60.000km, in principiu ca ii expira garantia europeana (3 in europa si 5 in romania), deoarece radiatorul de ac cu toate ca a fost schimbat odata, dadea iar semne de slabiciune, garantia europeana trecea si pentru faptul ca de un an sunt in Germania iar pe autostrada este zgomotoasa si avea scaunele inconfortabile. Logodnica mea are un i30 2014, 1.4 benzina manual, care merge ca in prima zi, are acum 84.000 km, din care 30.000 doar din ultimele 6-7 luni de cand am vandut Honda, cam jumatate din viata masinii am condus-o eu. Este o masina simpla, cu o vizibilitate excelenta, usoara, 1180 kg, comenzi foarte usoare si placuta la condus, cei 100 de cai aspirati isi fac treaba la un mers normal, dar la drumuri lungi de autostrada este putin chinuita. Pentru ca facem drumuri lungi si extraurbane, ne-am gandit la o masina confortabila, practica, economica si la un pret decent, astfel am ajuns la gold 7.5 combi. Ca si echipare este sound, ACC, geamuri cu protectie termica, scaune, ELECTRIC AUXILIARY AIR HEATER, jante aliaj 16, oglinzi incalzite, RADIO "COMPOSITION MEDIA" cu android auto, senzori fata spate, reglaj scaune fara lombar si pe inaltime, sertare sub scaune, schi hatch si cam atat imi vine. Observatiile imediate au fost legate de calitatea masinii per general fata de honda, la exterior gappurile fiind mult mai mici, tabla mult mai tare, usiile grele stau deschise in orice pozitie si se deschid larg, insonorizarea termica si fonica este net superioara, in special de la pasajul rotiilor, scaunele excelente, cu toate ca nu sunt cele agr, am suport foarte bun la coapse si spate, nu am avut probleme la un drum de 4 ore. Sistemul de sunet mai bun, infotainmentul de calitate excelenta ca si rezolutie, meniu dar si speed, cel de honda era efectiv o tableta cu android 4 si grafica slaba. Calitatea materialelor la interior super, buzunare usi capitonate, cotiera centrala si usi imbracate in material textil de calitate, moale si care nu irita, fata de cel de honra, plus feelul general de soliditate. Locul la picioare in spate la Honda era o idee mai bun si masina parea o idee mai lata, dar pot trece peste. Golful ofera spatiu, vizibilitate suficienta, eu am 182 cm, calatorim predominant 2 persoane. Cu toate ca m-am temut ca are doar 5 trepte, sunt ok etajate si la 130 are undeva la 2400 de ture, nefiind zgomotoasa, ciudat cumva la 140 mi s-a parut ca motorul se auzea chiar mai putin. Acc este ce trebuie, lucreaza foarte fin, ofera un tampon rezonabil, nu bruscheaza. Cel de honda era nerafinat, brusca cand detecta o masina, chiar dadea in nas, iar daca era vale si limita de 100 sa zic, prindea viteza, nu stia sa mentina, era riscul de radar. Directia este precisa, poate o idee mai grea decat voiam, dar da feel de soliditate, iar schimbatorul de viteze si el da un feel de soliditate, e precis, chiar am condus in urma cu o luna un porsche boxter s si am fost surprins de ce grele au fost comenzile, dar in acelasi timp ce feel si precizie, la golf nefind la fel de grele dar feelul de precizie si soliditate este cumva similar. Suspensia este confortabila dar in acelasi timp f ok pe viraje, ma asteptam mai nasol avand in vedere ca are punte pe spate, nu am auzit nici un zgomot de suspenise. Un alt aspect ce mi-a placut au fost luminile cu halogen, atat faza scurta cat si lunga, cu toate ca nu sunt cu lupa, lumineaza excelent, nu ma asteptam (H7 HEADLAMPS WITH LED SEPARATE DAYTIME RUNNING LAMPS). M-a impresionat cat de rafinat a fost motorul, lipsa vibratiilor si cat de rotund suna, aproape ca un v6tdi, apoi am vazut in optiuni ca are electronic engine sound si nu ma deranjeaza, pana sa nu citesc in optiuni, nu as fi zis. Mai are LECTRONIC DIFFERENTIAL LOCK XDS DYNAMIC TRACTION SUPPORT si ELECTRIC AUXILIARY AIR HEATER si am descoperit recent in meniu ca are si moduri , eco, confort, normal si sport. Parca in sport are un sunet mai placut si un raspuns o idee mai bun, dar putin sesizabil. Mentionez ca nu am buton in jurul schimbatorului de viteze. Singurul dezavantaj este ca am un greier in usa dreapta spate, care apare pe anumite drumuri cu denivelari si la muzica tare cu bas, dar nu tot timpul, acesta a fost si un factor in negociere, sper sa il rezolv cat de repede. Alte mentiuni sunt niste zgarieturi superficiale de pe trimul interior negru de pe bord de la pasager si pe trimul negru de pe usa soferului, daca stiti de unde pot fi comandate poate ma gandesc. Mai am niste zgarieturi, puncte sarite pe bara spate, dar neglijabil, in rest masina arata interior exterior ireprosabil. Consumul de cand am luat-o este 5.2%, combinat, oraselul unde stau nu este aglomerat, nu am facut drumuri scurte, am mers si sport putin pe serpentine dar si autostrada la 140, pot spune ca sunt foarte multumit. Am intrat forum sa invat mai multe despre masina si sa impartasim experiente. Pe viitor poate o sa vreau un upgrade la o camera de reverse.
    1 point
  3. Am făcut revizia la Cluj , 1161 Ron ( cu tot cu filtru )
    1 point
  4. Statia de 22 kW este doar putin mai scumpa decat cea de 16 kW si poate fi limitata la 16 kW. In plus, statia de 22 kW poate incarca monofazat cu 7.4 kW, pe cand, cea de 16 kW, poate maxim 3.7 kW monofazat.
    1 point
  5. @voinea nu am mai ales nimic.... Proiectul era facut pe niste fonduri...care s-au dovedit a fi foarte greu... spre imposibil de accesat... Ne-am luat gandul deocamdata. Dar noi am ajuns la concluzia ca intai trebuie sa vezi ce masina iei/ai si in functie de ea alegi statia... De ex eu vroiam statie de 22kW dar masina stia sa incarce cu maxim 7.5kW.Era o risipa dpmdv,ca poate peste 100 ani...schimbi masina cu una care stie cu 22 Nu merge...o iau pe cea mai mare...si oi vedea eu ce incarc cu ea
    1 point
  6. Iti recomand go-e Charger Gemini: - are aplicatie - are posibilitatea de a o folosi la liber sau cu autentificare cu tag RFID - posibilitatea de a balansa consumul daca ai mai multe - posibilitatea de a incarca eco daca ai si fotovoltaice - merge si monofazat si trifazat
    1 point
  7. 1 point
  8. Salut dragilor. Am cugetat nitel si m-a lovit ideea - sa pun Canton pe masina (dar nu orice Canton). Initial am cumparat tot sistemul de pe o Octavia 2016, amplificatorul de pe Superb 2019, si unitatea din torpedou MIB 2.5 H55 (o nebunie de-a mea sa fie ultima versiune HW posibila). Cablajul obtinut cu ajutorul unui coleg de pe un grup de facebook (practic avea cablajul unei masini din care a extras cu multa rabdare doar ce ma interesa pe mine). De tras fire ce sa zic... am avut ajutor din partea prietenilor (o echipa de 3-4 nu mai stiu cati am fost la final), apoi la subwoofer (nu realizasem pana la final) trebuia sa decupez mocheta de pe laterala portbagajului....ce sa va zic nu numai ca ma lasase rabdarea dar nu imi placea ideea cu o cutie pe lateral asa ca am schimbat proiectul cu unul usor modificat - un subwoofer de pe Audi A3 Bang & Olufsen si o parametrizare speciala pe amplificatorul 81A035223, insa saptamana viitoare voi testa chiar originalul de pe B&O, usile antifonate...vedem ce iese usor usor. Rezultatul final undeva peste 2 saptamani. Si cand ma gandesc ca totul a pornit de la o plansa de bord (ocazie/cado cu gaura pe centru si dorinta de a avea acel difuzor central :((((( )
    1 point
  9. Fiind singurul posesor de golf 6 gti de pe forum care are masina de noua (sper sa nu gresesc si sa mai fie cineva insa urmaresc destul de des si nu am vazut) as vrea sa explic aici cam ce probleme apar la masina in general si ce rezolvari exista, vorbind din experienta sau am schimbat preventiv. Masina a intrat in posesia mea din Decembrie 2009 de la Cardinal Motors din Constanta. 1. Ca si cea mai importanta verificare as pune pe lista pentru cei care nu au inca verificat intinzatorul de lant care la modelele 2008-2013 au fost cu probleme. Acest intinzator functioneaza la prima cheie. La mine l-am schimbat preventiv si este detaliat in topicul de aici, plus alte piese care aveau revizie si nu necesitau schimbare dar ca sa nu fie probleme mai tarziu au fost schimbate. Noua revizie nu mai necesita inlocuire pentru ca au schimbat modul de functionare si tine mult mai mult, cel putin inca nu am gasit nici un post pana acum sa se planga de noua versiune de intinzator. 2. Unele motoare au probleme cu consumul de ulei. La mine nu imi mananca deloc la inceput si acum am ajuns sa coboare putin pe joja la fiecare schimb, de la full cand fac schimbul intre 8000-12000 km scade cam la 3/4. Deci de la full la minim este 1 litru din cate stiu si 3/4 este pe joja deci 250 ml estimez, ceea ce fata de altii se pare ca stau bine. Vreau sa mentionez ca am facut rodajul la masina 3000 km cand am luat-o, este specificat si in masina mea. Am auzit si de consumuri de ulei destul de mari la unii. Se rezolva cu schimbarea piselor cu revizie mai noua la pistoane si trebuie neaparat facut rodajul. 3. Admisia de aer, este cu probleme din cauza constructiei de plastic si cade. Noua revizie cica e mai buna si nu vor mai fi probleme. Eu am schimbat-o si am detaliat aici. 4. Bobinele de inductie care am vazut ca mai cad insa doar la masinile tunate, cele stock tin, cel putin ce am vazut pe net. La mine nu au cazut sunt inca cele originale deci nu stiu ce sa zic. Ma gandesc si eu poate pe viitor la un upgrade preventiv. Ca si rezolvare se potrivesc cele de Audi R8 sunt plug and play si foarte usor de schimbat. 5. Diverter valve, care mai cade la unii din cauza ca e facut din plastic. La modelele mai noi vine deja cu revizia noua a acestei valvule. La mine a fost schimbat preventiv cod 06H145710C (ca si pret atunci a fost 315 Ron la reprezentanta, si pot vedea o comparatie intre cea veche si noua aici) si am pus si un blow off valve care e mai mult de efect insa se aude frumos si nu imi da nici un lag. 6. Cei care au de gand un upgrade de putere chiar si stagiu 1, va incepe sa patineze ambreiajul si deci trebuie inlocuit cu unul care tine cuplu mai mare. Deobicei la stagiu 1 majoritatea tunerilor iti cresc cuplul de la 280nm stock la 380nm. La mine cand avem 40.000 km am facut si eu stagiu 1 si a inceput sa imi patineze am spus asta si in "masina mea". Ca si solutie este schimbarea lui completa volant, disc, placa presiune, rulment, variante sunt multe insa tine de fiecare ce vrea. Eu am trecut la Sachs Performance kit 883089 000046 cu masa simpla care usureaza mult iar raspunsul acceleratiei este wow. Apare un mic zgomot la relantiu cand se face acest upgrade doar cand ai AC pornit, fara el e aproape insesizabil. Acest zgomot este de la masa simpla care nu mai are arcuri sa amortizeze vibratiile si se vor auzi, eu m-am obisnuit aparand doar vara cand folosesc ACul. Cine e interesat de modelul instalat pe masina mea ar fi cateva poze si explicatii aici Cam astea sunt problemele cunoscute si se gasesc in o gramada de linkuri pe net cine are timp sa caute, cine nu sa urmareasca acest topic si vor afla daca mai apar si altele.
    1 point
  10. Dupa codurile de eroare pe care le are sanse mai mari sunt ca problema sa fie la conexiunea dintre punctul comun de masa si masa. Adica senzorii raman conectati intre ei pe partea de minus dar nu mai au tot timpul referinta de 0 de la caroserie. Daca ar disparea tensiunea de 5V iesirea senzorilor ar fi 0.
    0 points
  11. Ai primit raspuns din partea mea pe facebook,ai scurt pe ramura de 5V unul din senzori produce scurt si pica regulatorul de 5v in protectie!
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!