Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 12.10.2022 în toate secţiunile
-
No, am vazut masini care iau frecvent 5000ture, nu fac oras, stare tehnica buna. Degeaba, tot au depuneri mari.1 point
-
1 point
-
@Cristi_V orice produs vandut in UE trebuie sa aibe minim 2 ani de garantie. Pe tot teritoriul UE. Adica daca nu te intelegi cu dealeru din .ro poti oricand sa mergi la vecini. In cazul in care achizitionezi/primesti garantie extra, faci asta prin intermediul importatorului/dealerului. De obicei garantia prin importator e valabila doar pe teritoriul statului respectiv la orice dealer/reprezentanta. Din cate stiu, ambele sunt decontate de fabrica. Eu am primit si inca un an extra de la dealer- Avia Motors. Pe barba lor. Stiu ca unii dealeri/reprezentante conditioneaza asta de revizii facute la ei. Totodata mai exista (eu l-am avut) si un serviciu de “platforma” inclus in caz ca ramai in pana. Era valabil doar pe teritoriul .ro, cu niste conditii ciudatele. Un fel de asigurare de calatorie. N-am apucat sa sap prin mapa cu acte, vorbesc din amintiri. Pune-i sa treaca in certificatul de garantie motivul fiecarei intrari in service care tine de garantie. De fiecare data cand ieri masina. Ai sa vezi cum arata ceara naturala. Dupa 3 intrari pe aceeasi problema… deja se lasa cu pantaloni maro. La ei.1 point
-
1 point
-
1 point
-
A trecut mai bine de un an si jumătate iar EGR-ul curățat de mine funcționează perfect. In link am pus poze si filmari. https://binedestiutgoodtoknow.blogspot.com/2022/08/curatare-egr.html1 point
-
1 point
-
Buna ziua, Numele meu este Flavius, locuiesc in vestul Germaniei de aprox un an si jumatate si de cateva zile sunt proprietar de golf 7 facelift combi, primul vw. Sunt incantat de masina, cu toate ca nu am facut inca 1000 de km cu ea. Masina este din octombrie 2017, are 95.000 km reali, revizii la doar la reprezentanta, garantie mai 3 saptamani si a costat 12.500 euro. Am cautat aproximativ 3 saptamani masina, initial am vrut opel astra j apoi k, plecand de la un buget de aproximativ 6000 euro, apoi tot am crescut. Am fost foarte dezamagit dupa ce am ratat un opel astra k full, din olanda, cu 92.000 km, 1.6 cdti manual, iar apoi am gasit un golf 7 1.4 tsi comfortline in nordul Germaniei, care s-a dat si el de pe o zi pe alta, pana am negociat, a venit cineva si l-a luat la pret intreg. Apoi, cu gandul de a conduce prima data un golf 7, eu cautam 1.4 tsi, am avut in apropiere un 1.6 diesel la un dealer turc, am facut test drive si am fost impresionat de cat de silentios este la relanti, fara vibratii si ce rotund suna, dar era 13.500 euro cu 136.000 km. Am mai condus ocazional un golf 5 1.4 manaul, si mi-a placut pozitia la volan, ergonomia, scaunele, mi-a ramas de atunci vw in cap. Am cautat la privati pe ebay (la autohaus sau dealear fiind cu aprox 2000 euro mai scumpe), am negociat si am gasit un batran in Baden Wurtenberg cu care am negociat 2 zile, si am ajuns la 12.500 euro de la 13.500. Masina are ultimul schimb la reprezentanta la 92.000 km, Tuv in iunie, discuri si placute in stare buna, si cauciucuri all season Hankoon kinenergy 4s2, din 2021, in stare foarte buna. Ca si istoric de masini am avut un ford mondeo mk3 tdci timp de 10 ani, an 2005, luat in 2009, m-a servit bine, dar in ultimii 2-3 ani cam cerea bani. In 2019 mi-am indeplinit un vis de a avea masina visurilor, sau asa credeam, Honda civic X, 1.5 cvt elegance, dar pe cat de entuziasmat am fost pe atat de dezamagit am fost dupa aprox 6 luni, cand am avut prima tentativa sa o vand. M-a dezamagit in primul rand zgomotul la rulare din partea rotiilor, AC slab si defectous, faza scurta slaba, protectie termica 0, zgomote suspensie de la 10.000 km, comportamentul cvt, confortul scaunelor, atitudine dealer proasta. Masina avea multe atuuri, echipare peste medie, acc, display bord digital, android auto, lane assist si lande departure, camera, oglinzi electrice si incalzite, plus spatiu din belsug, design atractiv si stabilitate excelenta. Cu toate ca a fost in teorie un companion bun de oras prin cvt, suspensiile erau cam zgomotoase si dure, iar afara masina era cam zgomotoasa si scaunele erau inconfortabile, suport la coapse slab, greutatea fiind concentrata pe fundul, pe langa ca la drum ma si durea spatele, suport lateral slab. Am avut nenumarati greieri in bord (nerezolvati), stalp (rezolvat), CVT whine. Am schimbat uleiul CVT la 40.000 km la reprezentanta, iar desteptii mia-u pus un ulei gresit, de la modelul anterior, cu alte specificatii, ce au facut ca cvt whine sa fie mai proeminent in sport. Am aflat asta cand am facut o diagnoza la reprezentanta in Trier Germania, am platit 280 de euro pe banii mei, iar Autoklass nu a recunoscut niciodata. Alte dezavantaje, schimburi dese de ulei, 6000-8000 km, asa cerea masina deoarece reprezentanta a facut o setare de drumuri grele, probabil sa faca mai multi bani de service. Inteleg un 10-12000 km, dar alti useri de pe forum faceau la 5000 pentru ca asa le cerea masina. Honda a fost vanduta dupa 3 ani si aprox 60.000km, in principiu ca ii expira garantia europeana (3 in europa si 5 in romania), deoarece radiatorul de ac cu toate ca a fost schimbat odata, dadea iar semne de slabiciune, garantia europeana trecea si pentru faptul ca de un an sunt in Germania iar pe autostrada este zgomotoasa si avea scaunele inconfortabile. Logodnica mea are un i30 2014, 1.4 benzina manual, care merge ca in prima zi, are acum 84.000 km, din care 30.000 doar din ultimele 6-7 luni de cand am vandut Honda, cam jumatate din viata masinii am condus-o eu. Este o masina simpla, cu o vizibilitate excelenta, usoara, 1180 kg, comenzi foarte usoare si placuta la condus, cei 100 de cai aspirati isi fac treaba la un mers normal, dar la drumuri lungi de autostrada este putin chinuita. Pentru ca facem drumuri lungi si extraurbane, ne-am gandit la o masina confortabila, practica, economica si la un pret decent, astfel am ajuns la gold 7.5 combi. Ca si echipare este sound, ACC, geamuri cu protectie termica, scaune, ELECTRIC AUXILIARY AIR HEATER, jante aliaj 16, oglinzi incalzite, RADIO "COMPOSITION MEDIA" cu android auto, senzori fata spate, reglaj scaune fara lombar si pe inaltime, sertare sub scaune, schi hatch si cam atat imi vine. Observatiile imediate au fost legate de calitatea masinii per general fata de honda, la exterior gappurile fiind mult mai mici, tabla mult mai tare, usiile grele stau deschise in orice pozitie si se deschid larg, insonorizarea termica si fonica este net superioara, in special de la pasajul rotiilor, scaunele excelente, cu toate ca nu sunt cele agr, am suport foarte bun la coapse si spate, nu am avut probleme la un drum de 4 ore. Sistemul de sunet mai bun, infotainmentul de calitate excelenta ca si rezolutie, meniu dar si speed, cel de honda era efectiv o tableta cu android 4 si grafica slaba. Calitatea materialelor la interior super, buzunare usi capitonate, cotiera centrala si usi imbracate in material textil de calitate, moale si care nu irita, fata de cel de honra, plus feelul general de soliditate. Locul la picioare in spate la Honda era o idee mai bun si masina parea o idee mai lata, dar pot trece peste. Golful ofera spatiu, vizibilitate suficienta, eu am 182 cm, calatorim predominant 2 persoane. Cu toate ca m-am temut ca are doar 5 trepte, sunt ok etajate si la 130 are undeva la 2400 de ture, nefiind zgomotoasa, ciudat cumva la 140 mi s-a parut ca motorul se auzea chiar mai putin. Acc este ce trebuie, lucreaza foarte fin, ofera un tampon rezonabil, nu bruscheaza. Cel de honda era nerafinat, brusca cand detecta o masina, chiar dadea in nas, iar daca era vale si limita de 100 sa zic, prindea viteza, nu stia sa mentina, era riscul de radar. Directia este precisa, poate o idee mai grea decat voiam, dar da feel de soliditate, iar schimbatorul de viteze si el da un feel de soliditate, e precis, chiar am condus in urma cu o luna un porsche boxter s si am fost surprins de ce grele au fost comenzile, dar in acelasi timp ce feel si precizie, la golf nefind la fel de grele dar feelul de precizie si soliditate este cumva similar. Suspensia este confortabila dar in acelasi timp f ok pe viraje, ma asteptam mai nasol avand in vedere ca are punte pe spate, nu am auzit nici un zgomot de suspenise. Un alt aspect ce mi-a placut au fost luminile cu halogen, atat faza scurta cat si lunga, cu toate ca nu sunt cu lupa, lumineaza excelent, nu ma asteptam (H7 HEADLAMPS WITH LED SEPARATE DAYTIME RUNNING LAMPS). M-a impresionat cat de rafinat a fost motorul, lipsa vibratiilor si cat de rotund suna, aproape ca un v6tdi, apoi am vazut in optiuni ca are electronic engine sound si nu ma deranjeaza, pana sa nu citesc in optiuni, nu as fi zis. Mai are LECTRONIC DIFFERENTIAL LOCK XDS DYNAMIC TRACTION SUPPORT si ELECTRIC AUXILIARY AIR HEATER si am descoperit recent in meniu ca are si moduri , eco, confort, normal si sport. Parca in sport are un sunet mai placut si un raspuns o idee mai bun, dar putin sesizabil. Mentionez ca nu am buton in jurul schimbatorului de viteze. Singurul dezavantaj este ca am un greier in usa dreapta spate, care apare pe anumite drumuri cu denivelari si la muzica tare cu bas, dar nu tot timpul, acesta a fost si un factor in negociere, sper sa il rezolv cat de repede. Alte mentiuni sunt niste zgarieturi superficiale de pe trimul interior negru de pe bord de la pasager si pe trimul negru de pe usa soferului, daca stiti de unde pot fi comandate poate ma gandesc. Mai am niste zgarieturi, puncte sarite pe bara spate, dar neglijabil, in rest masina arata interior exterior ireprosabil. Consumul de cand am luat-o este 5.2%, combinat, oraselul unde stau nu este aglomerat, nu am facut drumuri scurte, am mers si sport putin pe serpentine dar si autostrada la 140, pot spune ca sunt foarte multumit. Am intrat forum sa invat mai multe despre masina si sa impartasim experiente. Pe viitor poate o sa vreau un upgrade la o camera de reverse.0 points
-
Multumesc pentru primire si feedback. Intre timp am mai facut putin peste 1000 de km cu masina. Am fost cu ea la un service local, unde este un mecanic roman si am verificat masina, a ridicat-o pe elevator, pe dedesupt arata impecabil (curat si totul la locul lui, din ce am vazut eu), iar mecanicul a verificat directia si a zis ca bucsele nici nu au crapaturi. A bagat laptopul in ea si a avut 2-3 erori vechi, pe care le-a sters si a zis ca nu erau relevante. A facut si o proba si a zis ca masina este in stare foarte buna. Vineri si sambata am mai facut vreo 940 de km dus intors cu masina din Birkenfeld la Uberlingen, lacul Bodensee (la granita cu Elvetia), 75% autostrada, 10% oras 15% national. Consumul la dus a fost 4.8%, am prins 3 accidente si am stat in coloana pe autostrata (stau), trafic mult de vineri dupa-masa si ne-am decalat cu peste o ora. La retur a plouat mai tot drumul si ne-am bagat prin Stuttgart si la oultet city si consumul a fost 5.2%. Mers normal, cu traficul, pe portiuni nu lungi 140-150 (nu prea a permis traficul si multe restrictii). Am incercat 180km/h (masina stabila, dar deja destul de zgomotoasa). Ca si range la un mers regulamentar cred ca face 1000 km cu un plin, banuiesc ca rezervorul are 50l. Din ce am vazut puteam sa fac drumul de 940 km dus intros cu un plic, mai ramaneam cu aprox 40 km range, dar am alimentat cand mai aveam 160 km range, de siguranta. La fosta Honda, cu rezervorul de 46 l am facut un maxim de 725 km cu un plin pana la Rotterdam, motorul era foarte eficient, pe un drum in olanda (limita max autostrata 100 km h pana la 7 seara apoi 120 dupa), prin Belgia (120 km/h limita max). Ce am remarcat, ce mi-a placut - masina se simte foarte solida pe autostrada, ca un tren, comenziile putin grele, feeling de precizie, mai ales la cutie,, da o satisfactie cand schimb viteza, directia mi-ar fi placut sa fie doar o idee mai usora suspensia bine setata intre comfort si stabilitate. ACC ul excelent pe autostrada, nu bruscheaza, detecteaza din timp, am invatat comenzile bine de la volan, pot anticipa, dezactiva si lasa sa curga, daca am o restrictie, pot reactiva si accelera sau deaccelera lin din acc. Scaunele sunt foarte bune, cu toate ca nu am cele agr(din pacate), sunt un mare improvement fata de honda. Spatarul excelent, nu am avut nici o durere de spate dupa 5.5 h de condus dintr-o bucata, suportul lateral ok, dar nu sport, ias sezutul un improvement mare fata de honda si improvement fata de hyundai, se putea doar o idee mai lung (am 182 cm), sau o idee mai inaltat pe partea din fata (merg cu ele pe cea mai joasa setare). Tin minte ca la golf 5 pe cea mai joasa setare, partea din fara a sezutului este o idee mai inaltata. Per total sunt foarte multumit de scaune, un improvement, dar ma gandesc cum era cu cele agr. Mi-ar fi placut sa poate fi reglate doar o idee mai jos, in Honda mi-a placut ca stateam mai jos. Alte remarci pozitive, ceasurile cu toate ca nu mai am ecranul digital de la Honda, sunt elegante, clare iar displayul central monocrom este informativ (cu toate ca se putea o idee mai complex, de ex cand arata viteza, putea in paralel mai multe inf). Multimedia este foarte responsive, ecranul are culori si rezolutie foarte buna, mult peste Honda, si conexiunea cu apple sau android nu a picat niciodata (la Honda pica des). Sistemul de sunet bun se aude curat, basul ok, peste Honda, clar, se simte o calitate superioara cand este conectat la apple car play sau android auto fata de radio. Mi-a mai placut ergonomia, buzunare usii incapatoare si capitonate, cup holderele cu suport variabil, tin perfect orice pahar de cafea sau apa (inclusiv 0.75 L), Am descoperit usita din stanga de langa volan pentru portofel (imi era dor de ea de la FOrdul mondeo), suportul de ochelari poate tine 2 perechi poate chiar si 3 de ochelari, si sertarele de sub scaun sun binevenite. Cotiera imi place ca culiseaza in fata, iar spatiul din ea este ok, cu toate ca la Honda era imens (intra si un rucsacel), imi e ok. Cu toate ca nu am avut bagaje, 2 trolere medii si un rucsac, 2 umbrele, portbagajul parea gol, sunt entuziasmat. Imi place coverul de la portbagaj care are si o pozitie intermediara, 3 sfert, pentru acces facil, iar gamurile cu tenta inchisa isi fac treaba ok, nu prea se vede in masina. Zgomotul din partea rotiilor este bine atenuat, mult peste Honda si Hyundai, la vant pana la 130 la fel, de la 140 se simte dar e acceptabil pana la 150. Ce mi se pare ciudat, zgomotul de la motor, la relanti f ok, nu transmite vibratii, chiar si start stopul ok, pana la 120 este f ok, in zona 125-135. intre 2300-2500 ture sa zic este mai zgomotos decat mi-ar fi placut, sau are o rezonanta ce imi da o mica durere de cap, nu ca s-ar auzi ceva ne la locul lui, doarr un zgomot de diesel, acolo zgomotol de la vant si roti e atenuat ok si iese mai tare in evidenta motorul. La 120 este perfect, iar ciudat dupa cum am remarcat si prima data la 140, are 2600 de ture, si are o tonalitate mai inalta, mai placuta, nu neaparat mai zgomotos, si vantul din fata se simte foarte putin. Cumva prefer fie sa merg cu 122 km/h sau sa zic sau 139:). Am cumparat intre timp presuri de cauciuc, erau in top pe amazon, se potrivesc bine, sunt aderente, orignal aveam cele textile, cu o cusatura rosie, probabil cele de sound, dar se murdareau imediat. https://www.amazon.de/gp/product/B016BSOGUY/ref=ppx_yo_dt_b_asin_title_o00_s00?ie=UTF8&psc=1 Mai doresc sa cumpar o protectie pentru bara spate, la portbagaj, si asa am 3-4 zgarieturi, si vreo 3 puncte sarite de vopsea, singurul defect optic al masinii. https://www.amazon.de/-/en/gp/product/B07QTFBFF2/ref=ox_sc_act_title_1?smid=AIAGZUZIYTC0V&th=1 Acum ma gandesc ipotetic cum ar fi cu un mic stage 1, gen 140 cai si 320 nm, a mai facut cineva? e ok la motorul acesta? m-ar interesa o varianta ce poate fi activata si dezactivata usor, gen din aplicatie sau dintr-un dispozitiv, sa nu il folosesc tot timpul. Am vazut ca masina are niste moduri, din setari, nu am buton langa schimbator, am eco, confort, normal si sport. Pot sa zic ca pot sesiza diferenta intre eco si sport, dar nu de la cer la pamant, si eu merg in principal pe normal pe autostrata, si am dat pe sport pe national sau serpentine, parca e mai responsive la pedala si urca o idee mai usor in ture. Am gasit varianta aceasta, ce parere aveti? https://www.racechip.de/shop/vw/golf-vii-2012-bis-2021/1-6-tdi-1598ccm-115ps-85kw-250nm.html Ce nu imi place, cu toate ca am fost la mecanic inainte de drum expres pentru greierele din usa stanga spate, nu s-a manifestat nici cum, ca si cand mergi la dentist pentru o durere, nici pe drum denivelat, nici cu basul maxim si setat spre spate. Pe drum dupa ce masina s-a incalzit putin, a rezonat mai tot timpul, zgomot perceput mai mult din zona pasagerului dreapta. Nu foarte tare, dar ca un zornait cum s-ar atinge 2 doze goale. Teoretic masina mai are garantie pana in 15 octombrie, asa scrie intr-un document oficial al masinii, voi merge saptamana viitoare la reprezentanta sa vad daca pot rezolva. Un alt greier, ce se manifesta la anumite gropi sau la drum rugos, in zona din dreapta a bordului, sau poate chiar tweeter stalp dreapta fata. Din ce am citit acesti greieri sunt cunoscuti la acest model, daca are cineva un sfat sau solutie, este binevenita !0 points
-
Trucul cu care a lucrat reproductibil cu mine, am incercat sa arat in urmatoarele doua poze. În prima imagine puteți vedea deschizătorul de urgență, care, totuși, nu funcționează singur la defectul de blocare. Cu toate acestea, trebuie să-l păstrați fie rotit, fie fixat în stare rotită - mai bine - cu o șurubelniță prin carcasa marcată marcată și pârghia în sine. Apoi, mergeți cu o șurubelniță robustă cu o lamă largă la marcată în figura 2, punctul albastru din partea dreaptă, deasupra dintre ochiul roșu tras care este fixat de masina și castelul interior. Acum, pur și simplu răsuciți șurubelnița și, prin urmare, răspândiți distanța până când încuietoarea, care acum este în principiu deblocată de dispozitivul de deschidere de urgență, apare audibil într-o manieră metalică. Acum, bara deja deschisă pe jumătate în imagine trebuie să se deplaseze spre dreapta cu o șurubelniță mai mică în poziție deschisă și să lăsați hayonul deschis din nou. Dupa ce se deschide trebuie cumparat unul nou costa aici in DE 52 de euro0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00