Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 04.10.2022 în toate secţiunile

  1. Am reușit ieri să instalez proiectoaele OEM și să activez cornering lights. Am pus cu ocazia asta becuri Osram Night Breaker atât pe proiectoare (H11), căt și pe faruri (H4). Sunt mulțumit de lumini în momentul ăsta; aștept un drum de noapte în afara orașului pentru a testa. Mulțumesc Florin pentru ajutor!
    4 points
  2. Multumesc pentru primire si feedback. Intre timp am mai facut putin peste 1000 de km cu masina. Am fost cu ea la un service local, unde este un mecanic roman si am verificat masina, a ridicat-o pe elevator, pe dedesupt arata impecabil (curat si totul la locul lui, din ce am vazut eu), iar mecanicul a verificat directia si a zis ca bucsele nici nu au crapaturi. A bagat laptopul in ea si a avut 2-3 erori vechi, pe care le-a sters si a zis ca nu erau relevante. A facut si o proba si a zis ca masina este in stare foarte buna. Vineri si sambata am mai facut vreo 940 de km dus intors cu masina din Birkenfeld la Uberlingen, lacul Bodensee (la granita cu Elvetia), 75% autostrada, 10% oras 15% national. Consumul la dus a fost 4.8%, am prins 3 accidente si am stat in coloana pe autostrata (stau), trafic mult de vineri dupa-masa si ne-am decalat cu peste o ora. La retur a plouat mai tot drumul si ne-am bagat prin Stuttgart si la oultet city si consumul a fost 5.2%. Mers normal, cu traficul, pe portiuni nu lungi 140-150 (nu prea a permis traficul si multe restrictii). Am incercat 180km/h (masina stabila, dar deja destul de zgomotoasa). Ca si range la un mers regulamentar cred ca face 1000 km cu un plin, banuiesc ca rezervorul are 50l. Din ce am vazut puteam sa fac drumul de 940 km dus intros cu un plic, mai ramaneam cu aprox 40 km range, dar am alimentat cand mai aveam 160 km range, de siguranta. La fosta Honda, cu rezervorul de 46 l am facut un maxim de 725 km cu un plin pana la Rotterdam, motorul era foarte eficient, pe un drum in olanda (limita max autostrata 100 km h pana la 7 seara apoi 120 dupa), prin Belgia (120 km/h limita max). Ce am remarcat, ce mi-a placut - masina se simte foarte solida pe autostrada, ca un tren, comenziile putin grele, feeling de precizie, mai ales la cutie,, da o satisfactie cand schimb viteza, directia mi-ar fi placut sa fie doar o idee mai usora suspensia bine setata intre comfort si stabilitate. ACC ul excelent pe autostrada, nu bruscheaza, detecteaza din timp, am invatat comenzile bine de la volan, pot anticipa, dezactiva si lasa sa curga, daca am o restrictie, pot reactiva si accelera sau deaccelera lin din acc. Scaunele sunt foarte bune, cu toate ca nu am cele agr(din pacate), sunt un mare improvement fata de honda. Spatarul excelent, nu am avut nici o durere de spate dupa 5.5 h de condus dintr-o bucata, suportul lateral ok, dar nu sport, ias sezutul un improvement mare fata de honda si improvement fata de hyundai, se putea doar o idee mai lung (am 182 cm), sau o idee mai inaltat pe partea din fata (merg cu ele pe cea mai joasa setare). Tin minte ca la golf 5 pe cea mai joasa setare, partea din fara a sezutului este o idee mai inaltata. Per total sunt foarte multumit de scaune, un improvement, dar ma gandesc cum era cu cele agr. Mi-ar fi placut sa poate fi reglate doar o idee mai jos, in Honda mi-a placut ca stateam mai jos. Alte remarci pozitive, ceasurile cu toate ca nu mai am ecranul digital de la Honda, sunt elegante, clare iar displayul central monocrom este informativ (cu toate ca se putea o idee mai complex, de ex cand arata viteza, putea in paralel mai multe inf). Multimedia este foarte responsive, ecranul are culori si rezolutie foarte buna, mult peste Honda, si conexiunea cu apple sau android nu a picat niciodata (la Honda pica des). Sistemul de sunet bun se aude curat, basul ok, peste Honda, clar, se simte o calitate superioara cand este conectat la apple car play sau android auto fata de radio. Mi-a mai placut ergonomia, buzunare usii incapatoare si capitonate, cup holderele cu suport variabil, tin perfect orice pahar de cafea sau apa (inclusiv 0.75 L), Am descoperit usita din stanga de langa volan pentru portofel (imi era dor de ea de la FOrdul mondeo), suportul de ochelari poate tine 2 perechi poate chiar si 3 de ochelari, si sertarele de sub scaun sun binevenite. Cotiera imi place ca culiseaza in fata, iar spatiul din ea este ok, cu toate ca la Honda era imens (intra si un rucsacel), imi e ok. Cu toate ca nu am avut bagaje, 2 trolere medii si un rucsac, 2 umbrele, portbagajul parea gol, sunt entuziasmat. Imi place coverul de la portbagaj care are si o pozitie intermediara, 3 sfert, pentru acces facil, iar gamurile cu tenta inchisa isi fac treaba ok, nu prea se vede in masina. Zgomotul din partea rotiilor este bine atenuat, mult peste Honda si Hyundai, la vant pana la 130 la fel, de la 140 se simte dar e acceptabil pana la 150. Ce mi se pare ciudat, zgomotul de la motor, la relanti f ok, nu transmite vibratii, chiar si start stopul ok, pana la 120 este f ok, in zona 125-135. intre 2300-2500 ture sa zic este mai zgomotos decat mi-ar fi placut, sau are o rezonanta ce imi da o mica durere de cap, nu ca s-ar auzi ceva ne la locul lui, doarr un zgomot de diesel, acolo zgomotol de la vant si roti e atenuat ok si iese mai tare in evidenta motorul. La 120 este perfect, iar ciudat dupa cum am remarcat si prima data la 140, are 2600 de ture, si are o tonalitate mai inalta, mai placuta, nu neaparat mai zgomotos, si vantul din fata se simte foarte putin. Cumva prefer fie sa merg cu 122 km/h sau sa zic sau 139:). Am cumparat intre timp presuri de cauciuc, erau in top pe amazon, se potrivesc bine, sunt aderente, orignal aveam cele textile, cu o cusatura rosie, probabil cele de sound, dar se murdareau imediat. https://www.amazon.de/gp/product/B016BSOGUY/ref=ppx_yo_dt_b_asin_title_o00_s00?ie=UTF8&psc=1 Mai doresc sa cumpar o protectie pentru bara spate, la portbagaj, si asa am 3-4 zgarieturi, si vreo 3 puncte sarite de vopsea, singurul defect optic al masinii. https://www.amazon.de/-/en/gp/product/B07QTFBFF2/ref=ox_sc_act_title_1?smid=AIAGZUZIYTC0V&th=1 Acum ma gandesc ipotetic cum ar fi cu un mic stage 1, gen 140 cai si 320 nm, a mai facut cineva? e ok la motorul acesta? m-ar interesa o varianta ce poate fi activata si dezactivata usor, gen din aplicatie sau dintr-un dispozitiv, sa nu il folosesc tot timpul. Am vazut ca masina are niste moduri, din setari, nu am buton langa schimbator, am eco, confort, normal si sport. Pot sa zic ca pot sesiza diferenta intre eco si sport, dar nu de la cer la pamant, si eu merg in principal pe normal pe autostrata, si am dat pe sport pe national sau serpentine, parca e mai responsive la pedala si urca o idee mai usor in ture. Am gasit varianta aceasta, ce parere aveti? https://www.racechip.de/shop/vw/golf-vii-2012-bis-2021/1-6-tdi-1598ccm-115ps-85kw-250nm.html Ce nu imi place, cu toate ca am fost la mecanic inainte de drum expres pentru greierele din usa stanga spate, nu s-a manifestat nici cum, ca si cand mergi la dentist pentru o durere, nici pe drum denivelat, nici cu basul maxim si setat spre spate. Pe drum dupa ce masina s-a incalzit putin, a rezonat mai tot timpul, zgomot perceput mai mult din zona pasagerului dreapta. Nu foarte tare, dar ca un zornait cum s-ar atinge 2 doze goale. Teoretic masina mai are garantie pana in 15 octombrie, asa scrie intr-un document oficial al masinii, voi merge saptamana viitoare la reprezentanta sa vad daca pot rezolva. Un alt greier, ce se manifesta la anumite gropi sau la drum rugos, in zona din dreapta a bordului, sau poate chiar tweeter stalp dreapta fata. Din ce am citit acesti greieri sunt cunoscuti la acest model, daca are cineva un sfat sau solutie, este binevenita !
    3 points
  3. Buuun. Suntem in februarie, incercam sa rezolvam cu returul la ulei. Dupa ultimele poze, am rezolvat punand o bucata de furtun special pentru ulei/combustibil si facand la fiecare dintre capetele tevilor o infasurare cu banda de aluminiu, pe care sa se stranga colierele si care sa functioneze ca niste garnituri. Bineinteles, am facut asta dupa ce am pus fara si picura O sa impart povestea in mai multe postari, ca sa nu facem un roman lung si semi-plictisitor. Bun, urmatorul lucru se intampla la inceputul lui iunie. Masina merge, vreau sa merg cu ea, deci trebuie sa mai pun chestii la punct. Cel mai important si primul de care sa ma ocup a fost aerul conditionat. Aveam compresor luat anul trecut, trebuia curatata instalatia de span si montat radiator de clima nou. Asadar, am fost cu compresorul inainte sa il montez la un service specializat in a/c sa ii puna ulei nou, urmand sa revin dupa montaj tot la ei pentru curatarea instalatiei. E o procedura mai speciala si nu am vrut sa-mi bag capul. Apoi am comandat radiator si am montat si compresorul si radiatorul in curte acasa. Cu ocazia asta, de mult voiam sa umblu la faruri (boala mea... acum serios vorbind, chiar am ajuns la concluzia ca la o masina in general, pentru mine personal chiar conteaza mult farurile😁). Sa umblu la faruri inseamna sa schimb becurile xenon cu unele de culoare spre original (am pus 4300k, erau 6000k - albastrui un pic), becuri halogen pe pozitie (ca sa se asorteze) si vad cum naiba curat geamul (plasticul ) pe interior la farul drept. Aici am ales cea mai simpla solutie (si ceva ce am mai facut in trecut) si anume sa schimb plasticele cu unele noi. Zis si facut, olx 200 lei noi noute, pistol aer cald, silicon. Si cam atat deocamdata. Va urma...
    3 points
  4. Mi-am pus la fosta Bora proiectoare pe faruri cu halogen. Erau ok, folositoare. Apoi am pus halogene cu lupa OEM lookalike (se vede in topic) si nu prea am mai simtit nevoia proiectoarelor. Cat despre Golf, cu xenoane OEM, nici un moment, din 2016 incoace, nu am simtit nevoia proiectoarelor. Deci, as trece la xenoane oem oricand.
    2 points
  5. 39g la 150k km e foarte bine. Dar doar 231 km cu incarcare de 20.86 la SMC inseamna ca in maxim 20-30km ca face o regenerare, deci undeva la 250km/ciclu... welcome to Romania
    1 point
  6. O rezolvare, este in curatarea egr cooler si functionarea lui la capacitate maxima. Al meu era colmatat cu fum cam 90%. Clapeta din el, blocata. Dupa curatare, apa urca mai repede, pana la temp care deschide termostatul mare..
    1 point
  7. E recomandat pentru cutie si boltul de blocare procedura urmatoare : opresti, pui in N, tragi frana de mana si eliberezi pedala ( sa tina in frana de mana ), calci din nou frana si in final pui in P. Cam asa fac eu la deal, pe drum drept merge si clasic ( pus in P si frana de mana ).
    1 point
  8. Daca ai obd11 poti verifica si cu el DPF, ca sa nu ai doua dongle-uri dupa tine.
    1 point
  9. @mariusmsxcu siguranta foarte multi posesori folosesc orice altceva decat Castrol si aici fac referire strict la Castrol cumparat din Romania. Eu unul nu il mai folosesc de multi ani de zile , exista destule uleiuri raport calitate pret mult peste Castrol.Masina a venit din Germania cu ulei Shell. Legat de Ravenol, eu unul am folosit acest ulei in Touareg si la alte masini...mai multe schimburi.Am fost/sunt multumit de ulei, si-a facut treaba foarte bine dpmdv. In Touareg am ales sa merg pe Ravenol SMP, nu este ceea ce au ei mai bun dar am vrut sa testez.In gama lor de varf intra VMP( ceea ce iti si recomand).Eu unul nu am simtit motorul zgomotos, sau sunete ciudate.Consumul de ulei a fost in limite normale. Ultimele 2-3 schimburi am mers pe Mobil 1..si acesta un ulei foarte bun, sincer acesta mi s-a parut mai potrivit de accea am si continuat cu el.Consumul de ulei a fost mai mic decat cu Ravenol. Schimburile le fac to timpul al 10k km. Nu sunt specialist in uleiuri dar imi culeg informatiile de la 2 baietii care "mananca acest subiect pe paine" si fac studii/analize/cercetare.Nu am fost niciodata dezamagit de propunerile lor. Bafta
    1 point
  10. În ultima perioada nu s-au întâmplat prea multe lucruri de menționat, dar Green Bora nu a dus lipsa de atenție iar răsfoind galeria din telefon am mai găsit niște poze cu cele întâmplate! Am achiziționat o unitate MFD, iar din cele 2 + încă o față am reușit să obțin o unitate pe placul meu ca și aspect (display, butoane, ramă). Am montat în portbagaj un cârlig pentru sacoșe, împrumutat de la un Audi! Avem și o lampa ce-și așteaptă rândul în a fi montată (asta după ce reușesc să fac cablajul cu mufe/ pini, cât mai oem-ish), deoarece lampa originală montată in partea stângă a portbagajului nu-mi pare suficientă. Reușit într-un final să trec la kit-ul de ștergătoare AERO! Ocazie în care a primit ștergătoare noi Bosch Aerotwin.
    1 point
  11. Speram sa nu fi patit ceva colegul. De mai bine de o luna, nici un semn.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!