Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 02.10.2022 în toate secţiunile

  1. Prezint si aici noua achizitie. Din motive de largire a familiei + o casa la munte cu un drum putin mai greu accesibil iarna, cautam ceva mai mare si "mai 4x4" ) decat Golful curent. M-am uitat mult dupa un Mercedes W211 E320cdi 4matic break, dar la noi in tara nu am gasit unul in mintile lui si pana la urma a primat partea practica si am decis sa iau ceva mai economic si nou, ca sa nu transform masina familiei intr-un proiect de restaurare. Apoi m-am uitat dupa un Passat Alltrack, dar cei cativa cm in plus de garda la sol + cateva brizbrizuri nu prea justificau diferenta mare de pret fata de un 4motion normal. Am vazut si la noi in tara cateva masini, dar cu probleme ( erori pe cutie, accidente marisoare etc) si ar fi urmat o cautare destul de lunga asa ca am decis sa risc si sa iau din Germania pe neve, doar cu o verificare de serie sasiu la reprezentanta si pe carvertical. Masina e un Passat 4motion 2018 2.0 TDI cu DSG si motorul de 190 de cai, cu AdBlue, rulaj 150000 km la achizitie. Ca dotari mai interesante are: - scaunele ergocomfort cu masaj la sofer pe care le-am vrut musai ca le stiam de pe Golf ca is super ( aici is in varianta fara alcantara, dar ca profilare tot sunt foarte ok, ajuta foarte mult la Passat ca tetiera e reglabila si pe adancime si poti sa o pui sa iti rezeme capul) - Faruri led full cu faza lunga automata - clima pe 3 zone - ACC - plasa despartitoare la portbagaj - roata de rezerva full ( aici decodarea de vin imi dadea ca are, i-am sunat pe cei de la dealer inainte sa o iau si au zis ca din pacate nu o mai are, dar cand a ajuns in tara am gasit-o la locul ei, cred ca au fost de treaba si mi-au pus-o de la alta masina, ca are dot 2019 si aveau mai multe passaturi la vanzare) - priza 230v in cotiera spate ( nu stiu care e utilitatea inafara de a utiliza un incarcator standard) - radio cd cu display mare si navigatie ( total inutila zic eu, am activat app connect pt Android Auto la reprezentanta acum cateva zile) - padele la volan pt schimbat vitezele ( bucuria mea, dsg in drive e prea setat pe economie, cu motorul cald o tin mai mult pe sport/manual) - camera spate și senzori de parcare -luneta si geamuri spate fumurii - scaune fata incalzite, oglinzi incalzite etc Am facut revizia motor ( ulei si filtre complet), am schimbat toate bujiile incandescente deoarece 2 dadeau erori. In rest masina este perfect curata, nu are nici o eroare. M-am mai jucat putin cu obdeleven si am activat Scandinavian DRL ( DRL pornite si fata si spate tot timpul), refuel quantity, staging la ceasurile de bord si alte 2-3 chitibusuri. Urmeaza sa o bag la un detailing interior-exterior, spalatoriile cu perii din Germania isi spun cuvantul, arata bine, dar nu-ti mai poti numara dintii in lacul vopselei, intra la un polish usor si o protectie ceramica si o curatare integrala cu injectie extractie interior ( e curata, dar se simte cateva secunde cand intri in ea un vag miros de tigara, probabil s-au mai fumat din astea cu vaporizator). Miercuri sunt programat si pentru revizie la haldex cu curatare pompa, filtru si cu montaj de filtru suplimentar ( cei de la reprezentanta Skoda din Suceava au fost foarte amabili si au propus ei toate aceste operatiuni fata de cei de la VW care nu vroiau nici sa curete ca nu le dadea in program, deci de acum voi apela la ei). Revizia la DSG a avut-o la 115000 de km, deci urmeaza probabil la urmatoarea revizie motor. Are jante pe 16, am luat si cauciucuri de iarna Goodyear ultragrip 8, cele de pe masina (Michelin de vara) mai merg un sezon. Ca istoric e destul de curata, a avut doar bara fata si parbrizul schimbate, lucru pe care l-am confirmat cu un tester de vopsea, e neatinsa in rest. Din fericire, am prins din fasa un benghi la parbrizul nou si l-am umplut cu rasina inainte sa dea mustati, poate e si de pe drumul incoace. Fiind luata de la reprezentanta VW, am primit si un an garantie in orice reprezentanta VAG din Europa. A costat 18800 euro la care se adauga platforma pentru adus. Deocamdata n-am scos-o inca la drum lung, dar pare vioaie si agila chiar si prin oras pt cata masina e, ma asteptam sa fie mai vapor, dar e foarte usor de condus, are aproape 5 metri lungime, dar nu simti ca lupti cu ea daca o conduci mai infipt, nici nu e greu de parcat/manevrat. M-a speriat si prima regenerare, nu stiam ce se intampla, uitasem cum e cu diesel :)).
    3 points
  2. Buna ziua, Numele meu este Flavius, locuiesc in vestul Germaniei de aprox un an si jumatate si de cateva zile sunt proprietar de golf 7 facelift combi, primul vw. Sunt incantat de masina, cu toate ca nu am facut inca 1000 de km cu ea. Masina este din octombrie 2017, are 95.000 km reali, revizii la doar la reprezentanta, garantie mai 3 saptamani si a costat 12.500 euro. Am cautat aproximativ 3 saptamani masina, initial am vrut opel astra j apoi k, plecand de la un buget de aproximativ 6000 euro, apoi tot am crescut. Am fost foarte dezamagit dupa ce am ratat un opel astra k full, din olanda, cu 92.000 km, 1.6 cdti manual, iar apoi am gasit un golf 7 1.4 tsi comfortline in nordul Germaniei, care s-a dat si el de pe o zi pe alta, pana am negociat, a venit cineva si l-a luat la pret intreg. Apoi, cu gandul de a conduce prima data un golf 7, eu cautam 1.4 tsi, am avut in apropiere un 1.6 diesel la un dealer turc, am facut test drive si am fost impresionat de cat de silentios este la relanti, fara vibratii si ce rotund suna, dar era 13.500 euro cu 136.000 km. Am mai condus ocazional un golf 5 1.4 manaul, si mi-a placut pozitia la volan, ergonomia, scaunele, mi-a ramas de atunci vw in cap. Am cautat la privati pe ebay (la autohaus sau dealear fiind cu aprox 2000 euro mai scumpe), am negociat si am gasit un batran in Baden Wurtenberg cu care am negociat 2 zile, si am ajuns la 12.500 euro de la 13.500. Masina are ultimul schimb la reprezentanta la 92.000 km, Tuv in iunie, discuri si placute in stare buna, si cauciucuri all season Hankoon kinenergy 4s2, din 2021, in stare foarte buna. Ca si istoric de masini am avut un ford mondeo mk3 tdci timp de 10 ani, an 2005, luat in 2009, m-a servit bine, dar in ultimii 2-3 ani cam cerea bani. In 2019 mi-am indeplinit un vis de a avea masina visurilor, sau asa credeam, Honda civic X, 1.5 cvt elegance, dar pe cat de entuziasmat am fost pe atat de dezamagit am fost dupa aprox 6 luni, cand am avut prima tentativa sa o vand. M-a dezamagit in primul rand zgomotul la rulare din partea rotiilor, AC slab si defectous, faza scurta slaba, protectie termica 0, zgomote suspensie de la 10.000 km, comportamentul cvt, confortul scaunelor, atitudine dealer proasta. Masina avea multe atuuri, echipare peste medie, acc, display bord digital, android auto, lane assist si lande departure, camera, oglinzi electrice si incalzite, plus spatiu din belsug, design atractiv si stabilitate excelenta. Cu toate ca a fost in teorie un companion bun de oras prin cvt, suspensiile erau cam zgomotoase si dure, iar afara masina era cam zgomotoasa si scaunele erau inconfortabile, suport la coapse slab, greutatea fiind concentrata pe fundul, pe langa ca la drum ma si durea spatele, suport lateral slab. Am avut nenumarati greieri in bord (nerezolvati), stalp (rezolvat), CVT whine. Am schimbat uleiul CVT la 40.000 km la reprezentanta, iar desteptii mia-u pus un ulei gresit, de la modelul anterior, cu alte specificatii, ce au facut ca cvt whine sa fie mai proeminent in sport. Am aflat asta cand am facut o diagnoza la reprezentanta in Trier Germania, am platit 280 de euro pe banii mei, iar Autoklass nu a recunoscut niciodata. Alte dezavantaje, schimburi dese de ulei, 6000-8000 km, asa cerea masina deoarece reprezentanta a facut o setare de drumuri grele, probabil sa faca mai multi bani de service. Inteleg un 10-12000 km, dar alti useri de pe forum faceau la 5000 pentru ca asa le cerea masina. Honda a fost vanduta dupa 3 ani si aprox 60.000km, in principiu ca ii expira garantia europeana (3 in europa si 5 in romania), deoarece radiatorul de ac cu toate ca a fost schimbat odata, dadea iar semne de slabiciune, garantia europeana trecea si pentru faptul ca de un an sunt in Germania iar pe autostrada este zgomotoasa si avea scaunele inconfortabile. Logodnica mea are un i30 2014, 1.4 benzina manual, care merge ca in prima zi, are acum 84.000 km, din care 30.000 doar din ultimele 6-7 luni de cand am vandut Honda, cam jumatate din viata masinii am condus-o eu. Este o masina simpla, cu o vizibilitate excelenta, usoara, 1180 kg, comenzi foarte usoare si placuta la condus, cei 100 de cai aspirati isi fac treaba la un mers normal, dar la drumuri lungi de autostrada este putin chinuita. Pentru ca facem drumuri lungi si extraurbane, ne-am gandit la o masina confortabila, practica, economica si la un pret decent, astfel am ajuns la gold 7.5 combi. Ca si echipare este sound, ACC, geamuri cu protectie termica, scaune, ELECTRIC AUXILIARY AIR HEATER, jante aliaj 16, oglinzi incalzite, RADIO "COMPOSITION MEDIA" cu android auto, senzori fata spate, reglaj scaune fara lombar si pe inaltime, sertare sub scaune, schi hatch si cam atat imi vine. Observatiile imediate au fost legate de calitatea masinii per general fata de honda, la exterior gappurile fiind mult mai mici, tabla mult mai tare, usiile grele stau deschise in orice pozitie si se deschid larg, insonorizarea termica si fonica este net superioara, in special de la pasajul rotiilor, scaunele excelente, cu toate ca nu sunt cele agr, am suport foarte bun la coapse si spate, nu am avut probleme la un drum de 4 ore. Sistemul de sunet mai bun, infotainmentul de calitate excelenta ca si rezolutie, meniu dar si speed, cel de honda era efectiv o tableta cu android 4 si grafica slaba. Calitatea materialelor la interior super, buzunare usi capitonate, cotiera centrala si usi imbracate in material textil de calitate, moale si care nu irita, fata de cel de honra, plus feelul general de soliditate. Locul la picioare in spate la Honda era o idee mai bun si masina parea o idee mai lata, dar pot trece peste. Golful ofera spatiu, vizibilitate suficienta, eu am 182 cm, calatorim predominant 2 persoane. Cu toate ca m-am temut ca are doar 5 trepte, sunt ok etajate si la 130 are undeva la 2400 de ture, nefiind zgomotoasa, ciudat cumva la 140 mi s-a parut ca motorul se auzea chiar mai putin. Acc este ce trebuie, lucreaza foarte fin, ofera un tampon rezonabil, nu bruscheaza. Cel de honda era nerafinat, brusca cand detecta o masina, chiar dadea in nas, iar daca era vale si limita de 100 sa zic, prindea viteza, nu stia sa mentina, era riscul de radar. Directia este precisa, poate o idee mai grea decat voiam, dar da feel de soliditate, iar schimbatorul de viteze si el da un feel de soliditate, e precis, chiar am condus in urma cu o luna un porsche boxter s si am fost surprins de ce grele au fost comenzile, dar in acelasi timp ce feel si precizie, la golf nefind la fel de grele dar feelul de precizie si soliditate este cumva similar. Suspensia este confortabila dar in acelasi timp f ok pe viraje, ma asteptam mai nasol avand in vedere ca are punte pe spate, nu am auzit nici un zgomot de suspenise. Un alt aspect ce mi-a placut au fost luminile cu halogen, atat faza scurta cat si lunga, cu toate ca nu sunt cu lupa, lumineaza excelent, nu ma asteptam (H7 HEADLAMPS WITH LED SEPARATE DAYTIME RUNNING LAMPS). M-a impresionat cat de rafinat a fost motorul, lipsa vibratiilor si cat de rotund suna, aproape ca un v6tdi, apoi am vazut in optiuni ca are electronic engine sound si nu ma deranjeaza, pana sa nu citesc in optiuni, nu as fi zis. Mai are LECTRONIC DIFFERENTIAL LOCK XDS DYNAMIC TRACTION SUPPORT si ELECTRIC AUXILIARY AIR HEATER si am descoperit recent in meniu ca are si moduri , eco, confort, normal si sport. Parca in sport are un sunet mai placut si un raspuns o idee mai bun, dar putin sesizabil. Mentionez ca nu am buton in jurul schimbatorului de viteze. Singurul dezavantaj este ca am un greier in usa dreapta spate, care apare pe anumite drumuri cu denivelari si la muzica tare cu bas, dar nu tot timpul, acesta a fost si un factor in negociere, sper sa il rezolv cat de repede. Alte mentiuni sunt niste zgarieturi superficiale de pe trimul interior negru de pe bord de la pasager si pe trimul negru de pe usa soferului, daca stiti de unde pot fi comandate poate ma gandesc. Mai am niste zgarieturi, puncte sarite pe bara spate, dar neglijabil, in rest masina arata interior exterior ireprosabil. Consumul de cand am luat-o este 5.2%, combinat, oraselul unde stau nu este aglomerat, nu am facut drumuri scurte, am mers si sport putin pe serpentine dar si autostrada la 140, pot spune ca sunt foarte multumit. Am intrat forum sa invat mai multe despre masina si sa impartasim experiente. Pe viitor poate o sa vreau un upgrade la o camera de reverse.
    1 point
  3. Buuuun, revin cu pareri. Am luat masina de la Avia, a fost schimbat uleiul in cutie si reglat timonerie. Iar cu haraitul pe paftea dreapta a fost gresat corespunzator capatul de cursa al telescopului(daca am retinut bine). Dupa 2 zile de utilizare, ~50km pare ca totul este in regula, sper ca nu este efectul placebo. In tr1 parca tot dupa ce intra prima data in viteza incepe sa intre cursiv in urmatoarele incercari, putin, aproape inexistent dar eu stiind de acel hop sunt mult prea atent acolo. Momentan benzina si la treaba, nu imi mai bat capul, vedem pe parcursa daca totul este ok. Ca idee, daca are cineva idee. M-am uitat atent pe filmare la tot ce au facut in service si au umblat mult sub capita in partea dreapta sus cum stai sibte uiti in fata masinii, au demontat niste piese, au umblat apoi au pus piesele la loc. Ce este mai exact in acea zona?
    1 point
  4. A mai trecut un ITP semn că au mai trecut 2 ani. De când e la mine, in 7 ani am "reușit" să fac 71.500km, puțin peste 10.000km pe an. Aproape că nu se justifică să am mașină . Am reușit să câștig și a doua oară o licitație pe ebay și să îmi vină de data asta presurile de vară. Prima dată au fost 1.5€ iar acum 9.5€ plus transportul 14€. La 1.5€ nu mi le-a mai trimis neamțul motivând neînțelegeri cu curierul. Btw: nu mai trimiteți nimic cu Nemo, am de primit un ramburs de 300 de lei de mai mult de 40 de zile și nu vor să mi-i dea motivând că nu se știe de ce nu vin. După ce le-am scris, că la telefon nu îți răspunde nimeni, mi-au recomandat să "trimit in continuare colete cu Nemo, dar fără ramburs și că vor plăti "cât de repede" rambursurile. Le-am făcut o plângere la Protecția consumatorului, urmând ca săptămâna asta să fac și o plângere penală. Concluzia: nu riscați cu Nemo...
    1 point
  5. Ieri... am dat o fuga in Iezer-Papusa
    1 point
  6. Pe Mazda am întâlnit Panasonic, echipare de fabrica!
    1 point
  7. Maine ridic de la VW Atlas-ul 4 Mot SEL echipat cu de toate. Este dit'ai sufrageria dar cum noi in RO nu avem asa ceva cred ca ar merita sa vi-l prezint cu toate ca o sa apuc sa-l conduc doar vreo 500km pana ma intorc in RO o perioada. Mi-e dor de golfulet
    1 point
  8. Buuun. Suntem in februarie, incercam sa rezolvam cu returul la ulei. Dupa ultimele poze, am rezolvat punand o bucata de furtun special pentru ulei/combustibil si facand la fiecare dintre capetele tevilor o infasurare cu banda de aluminiu, pe care sa se stranga colierele si care sa functioneze ca niste garnituri. Bineinteles, am facut asta dupa ce am pus fara si picura O sa impart povestea in mai multe postari, ca sa nu facem un roman lung si semi-plictisitor. Bun, urmatorul lucru se intampla la inceputul lui iunie. Masina merge, vreau sa merg cu ea, deci trebuie sa mai pun chestii la punct. Cel mai important si primul de care sa ma ocup a fost aerul conditionat. Aveam compresor luat anul trecut, trebuia curatata instalatia de span si montat radiator de clima nou. Asadar, am fost cu compresorul inainte sa il montez la un service specializat in a/c sa ii puna ulei nou, urmand sa revin dupa montaj tot la ei pentru curatarea instalatiei. E o procedura mai speciala si nu am vrut sa-mi bag capul. Apoi am comandat radiator si am montat si compresorul si radiatorul in curte acasa. Cu ocazia asta, de mult voiam sa umblu la faruri (boala mea... acum serios vorbind, chiar am ajuns la concluzia ca la o masina in general, pentru mine personal chiar conteaza mult farurile😁). Sa umblu la faruri inseamna sa schimb becurile xenon cu unele de culoare spre original (am pus 4300k, erau 6000k - albastrui un pic), becuri halogen pe pozitie (ca sa se asorteze) si vad cum naiba curat geamul (plasticul ) pe interior la farul drept. Aici am ales cea mai simpla solutie (si ceva ce am mai facut in trecut) si anume sa schimb plasticele cu unele noi. Zis si facut, olx 200 lei noi noute, pistol aer cald, silicon. Si cam atat deocamdata. Va urma...
    1 point
  9. În ultima perioada nu s-au întâmplat prea multe lucruri de menționat, dar Green Bora nu a dus lipsa de atenție iar răsfoind galeria din telefon am mai găsit niște poze cu cele întâmplate! Am achiziționat o unitate MFD, iar din cele 2 + încă o față am reușit să obțin o unitate pe placul meu ca și aspect (display, butoane, ramă). Am montat în portbagaj un cârlig pentru sacoșe, împrumutat de la un Audi! Avem și o lampa ce-și așteaptă rândul în a fi montată (asta după ce reușesc să fac cablajul cu mufe/ pini, cât mai oem-ish), deoarece lampa originală montată in partea stângă a portbagajului nu-mi pare suficientă. Reușit într-un final să trec la kit-ul de ștergătoare AERO! Ocazie în care a primit ștergătoare noi Bosch Aerotwin.
    1 point
  10. @Mumus. daca le rulezi pe zapada/gheata WRD4 sunt wow… pe mocirla/asfalt uscat/apa sunt meh… la 20 de grade afara devin periculoase.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!