Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 30.09.2022 în toate secţiunile

  1. Buuun. Suntem in februarie, incercam sa rezolvam cu returul la ulei. Dupa ultimele poze, am rezolvat punand o bucata de furtun special pentru ulei/combustibil si facand la fiecare dintre capetele tevilor o infasurare cu banda de aluminiu, pe care sa se stranga colierele si care sa functioneze ca niste garnituri. Bineinteles, am facut asta dupa ce am pus fara si picura O sa impart povestea in mai multe postari, ca sa nu facem un roman lung si semi-plictisitor. Bun, urmatorul lucru se intampla la inceputul lui iunie. Masina merge, vreau sa merg cu ea, deci trebuie sa mai pun chestii la punct. Cel mai important si primul de care sa ma ocup a fost aerul conditionat. Aveam compresor luat anul trecut, trebuia curatata instalatia de span si montat radiator de clima nou. Asadar, am fost cu compresorul inainte sa il montez la un service specializat in a/c sa ii puna ulei nou, urmand sa revin dupa montaj tot la ei pentru curatarea instalatiei. E o procedura mai speciala si nu am vrut sa-mi bag capul. Apoi am comandat radiator si am montat si compresorul si radiatorul in curte acasa. Cu ocazia asta, de mult voiam sa umblu la faruri (boala mea... acum serios vorbind, chiar am ajuns la concluzia ca la o masina in general, pentru mine personal chiar conteaza mult farurile😁). Sa umblu la faruri inseamna sa schimb becurile xenon cu unele de culoare spre original (am pus 4300k, erau 6000k - albastrui un pic), becuri halogen pe pozitie (ca sa se asorteze) si vad cum naiba curat geamul (plasticul ) pe interior la farul drept. Aici am ales cea mai simpla solutie (si ceva ce am mai facut in trecut) si anume sa schimb plasticele cu unele noi. Zis si facut, olx 200 lei noi noute, pistol aer cald, silicon. Si cam atat deocamdata. Va urma...
    4 points
  2. Uite ce se afla in admisia de 2.0 tdi cr. Deci, o igienizare din asta e binevenita. Racitorul si egr, clapeta admisie, catalizator si dpf.
    2 points
  3. Elm327 este un microcontroler care se găsește și în konwei care este, de fapt, un producător. Și eu sunt de părere că este mai bun și mai bine construit konwei. Îl am în permanență pornit (nu îl opresc din buton) de peste trei ani.
    1 point
  4. Salutare grup, Revin cu "povestile" mele. In prima faza le multumesc si imi cer scuze, si pentru inainte si in avans, fata de @vlahdacoroman si @moroenius. Filtru de particule curatat, schimbat racitorul de EGR, resetat valorile care sa indice faptul ca a fost "schmbat" dpf-ul, dupa 300km (100 intern+200 extern) sa aprins din nou martorul de DPF, iar dupa inca 90km a intrat in limitare.Efectiv nu isi mai face regenerarea. Fiind la Cluj, am dus masina la un service cu care am mai lucrat, iar concluzia lor a fost ca nu au fost codat / setat corespunzator in memoria calculatorului, faptul ca s-a curatat dpf-ul. Informatie suplimentare ce am aflat, e faptul ca acest model nu stie regenerare fortata in mers, decat pe stationare. Ei presupun ca problema tot nu sa rezolva cu aceasta setare, dar altceva nu isi dau seama ce poate fi, si ca ma paste un DPF off. Nu mai rezist cu ea, si nu stiu incotro sa ma indrept. Am vorbit la reprezentanta in Oradea, au zis ca nu imi garanteaza ca vor gasi si/sau rezolva problema, si ca ma va cam ustura buzunarul ca sa faca diagnoza pas cu pas. In principiu luand in vedere ca curatarea la mine sa facut prin scoaterea filtrului de ceramica din DPF, ei nu se prea baga la asemnea "manevre" facute de "alti mecanici", dar ar face o exceptie (cunosc pe cinvea). Idei pareri recomadari de mecanici? Multumesc anticipat. P.S. Dupa ce rezolv problmea (daca o rezolv) voi scoate o carte legat de acest topic
    1 point
  5. Pregatirea pentru sezonul rece: -Revizie Haldex: ulei + garnituri si suruburi pompa + busoane noi; -Revizie diferentiale fata/spate: ulei + busoane noi; -Revizie DSG: ulei (nu l-am primit inca) + filtru + garnitura capac filtru + busoane noi cutie; -simering cutie planetara stanga (prezinta o mica lacrimare); -ulei motor (nu l-am primit inca) + filtre + buson baie. Sper ca saptamana viitoare sa execut operatiunea.
    1 point
  6. Masuratoarea initiala a fost de 346cp cu admisia Ramair apoi am inlocuit-o cu APR, am scris mai sus de ce, si am refacut masuratoarea 353/364cp. A durat 4 luni joaca asta schimb de admisii si masuratori. Inseamna ca softul APR stage 2+ merge mai bine cu admisia APR vs admisia Ramair si ca in varianta APR debitmetru masoara/scaleaza corect valorile citite. Lucru care mi se pare normal sa fie asa….softul facut de o companie sa mearga optim cu produsele dezvoltate de aceeasi companie. Nu mai aduc in discutie diferenta de calitatea intre cele doua admisii.
    1 point
  7. Cold Air Intake APR full carbon a inlocuit vechiul Ramair Oversize. Zgomotul inutil la mers normal al filtrului deschis, dupa 3 luni de utilizare, am renuntat la el. Sunetul de aspiratie mi-a facut capul efectiv......calendar. Avand soft APR, intercooler APR, am optat si pt intake APR si pt ca admisia trage aer din exterior si are filtru in carcasa 'inchisa'. Mai era si varianta de la VW Racingline, dar cea de la APR mi-a placut mai mult. Admisia Ramair Oversize 346cp. Admisia APR am scos 353/364cp.
    1 point
  8. Poate te ajuta https://static.nhtsa.gov/odi/tsbs/2019/MC-10168646-0001.pdf
    1 point
  9. Am facut softul stage 2+ la GoAPR cu doua harti de putere: Harta 1 pt benzina de 98 353cp & 535nm Harta 2 pt benzina de 102 364cp & 552nm Soft DSG stage 2, launch control la 4500rpm, dar se poate lansa si la 5000rpm. Testul dyno a fost facut in ambele variante cu benzina MOL de 100. Harta de 102 nu am de gand sa o folosesc cu benzina de 100 dar chiar si asa are suficiente rezerve pt ca merge corect, fara misfire si 0 detonatii. Graficul arata foarte bine si masina imi place cum merge, chiar mi se pare wow.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!