Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 29.09.2022 în toate secţiunile
-
Eu il tin conectat de vreo 2 ani pentru VAGDPF si nu am avut nicio pb.3 points
-
În ultima perioada nu s-au întâmplat prea multe lucruri de menționat, dar Green Bora nu a dus lipsa de atenție iar răsfoind galeria din telefon am mai găsit niște poze cu cele întâmplate! Am achiziționat o unitate MFD, iar din cele 2 + încă o față am reușit să obțin o unitate pe placul meu ca și aspect (display, butoane, ramă). Am montat în portbagaj un cârlig pentru sacoșe, împrumutat de la un Audi! Avem și o lampa ce-și așteaptă rândul în a fi montată (asta după ce reușesc să fac cablajul cu mufe/ pini, cât mai oem-ish), deoarece lampa originală montată in partea stângă a portbagajului nu-mi pare suficientă. Reușit într-un final să trec la kit-ul de ștergătoare AERO! Ocazie în care a primit ștergătoare noi Bosch Aerotwin.2 points
-
Buna ziua, Numele meu este Flavius, locuiesc in vestul Germaniei de aprox un an si jumatate si de cateva zile sunt proprietar de golf 7 facelift combi, primul vw. Sunt incantat de masina, cu toate ca nu am facut inca 1000 de km cu ea. Masina este din octombrie 2017, are 95.000 km reali, revizii la doar la reprezentanta, garantie mai 3 saptamani si a costat 12.500 euro. Am cautat aproximativ 3 saptamani masina, initial am vrut opel astra j apoi k, plecand de la un buget de aproximativ 6000 euro, apoi tot am crescut. Am fost foarte dezamagit dupa ce am ratat un opel astra k full, din olanda, cu 92.000 km, 1.6 cdti manual, iar apoi am gasit un golf 7 1.4 tsi comfortline in nordul Germaniei, care s-a dat si el de pe o zi pe alta, pana am negociat, a venit cineva si l-a luat la pret intreg. Apoi, cu gandul de a conduce prima data un golf 7, eu cautam 1.4 tsi, am avut in apropiere un 1.6 diesel la un dealer turc, am facut test drive si am fost impresionat de cat de silentios este la relanti, fara vibratii si ce rotund suna, dar era 13.500 euro cu 136.000 km. Am mai condus ocazional un golf 5 1.4 manaul, si mi-a placut pozitia la volan, ergonomia, scaunele, mi-a ramas de atunci vw in cap. Am cautat la privati pe ebay (la autohaus sau dealear fiind cu aprox 2000 euro mai scumpe), am negociat si am gasit un batran in Baden Wurtenberg cu care am negociat 2 zile, si am ajuns la 12.500 euro de la 13.500. Masina are ultimul schimb la reprezentanta la 92.000 km, Tuv in iunie, discuri si placute in stare buna, si cauciucuri all season Hankoon kinenergy 4s2, din 2021, in stare foarte buna. Ca si istoric de masini am avut un ford mondeo mk3 tdci timp de 10 ani, an 2005, luat in 2009, m-a servit bine, dar in ultimii 2-3 ani cam cerea bani. In 2019 mi-am indeplinit un vis de a avea masina visurilor, sau asa credeam, Honda civic X, 1.5 cvt elegance, dar pe cat de entuziasmat am fost pe atat de dezamagit am fost dupa aprox 6 luni, cand am avut prima tentativa sa o vand. M-a dezamagit in primul rand zgomotul la rulare din partea rotiilor, AC slab si defectous, faza scurta slaba, protectie termica 0, zgomote suspensie de la 10.000 km, comportamentul cvt, confortul scaunelor, atitudine dealer proasta. Masina avea multe atuuri, echipare peste medie, acc, display bord digital, android auto, lane assist si lande departure, camera, oglinzi electrice si incalzite, plus spatiu din belsug, design atractiv si stabilitate excelenta. Cu toate ca a fost in teorie un companion bun de oras prin cvt, suspensiile erau cam zgomotoase si dure, iar afara masina era cam zgomotoasa si scaunele erau inconfortabile, suport la coapse slab, greutatea fiind concentrata pe fundul, pe langa ca la drum ma si durea spatele, suport lateral slab. Am avut nenumarati greieri in bord (nerezolvati), stalp (rezolvat), CVT whine. Am schimbat uleiul CVT la 40.000 km la reprezentanta, iar desteptii mia-u pus un ulei gresit, de la modelul anterior, cu alte specificatii, ce au facut ca cvt whine sa fie mai proeminent in sport. Am aflat asta cand am facut o diagnoza la reprezentanta in Trier Germania, am platit 280 de euro pe banii mei, iar Autoklass nu a recunoscut niciodata. Alte dezavantaje, schimburi dese de ulei, 6000-8000 km, asa cerea masina deoarece reprezentanta a facut o setare de drumuri grele, probabil sa faca mai multi bani de service. Inteleg un 10-12000 km, dar alti useri de pe forum faceau la 5000 pentru ca asa le cerea masina. Honda a fost vanduta dupa 3 ani si aprox 60.000km, in principiu ca ii expira garantia europeana (3 in europa si 5 in romania), deoarece radiatorul de ac cu toate ca a fost schimbat odata, dadea iar semne de slabiciune, garantia europeana trecea si pentru faptul ca de un an sunt in Germania iar pe autostrada este zgomotoasa si avea scaunele inconfortabile. Logodnica mea are un i30 2014, 1.4 benzina manual, care merge ca in prima zi, are acum 84.000 km, din care 30.000 doar din ultimele 6-7 luni de cand am vandut Honda, cam jumatate din viata masinii am condus-o eu. Este o masina simpla, cu o vizibilitate excelenta, usoara, 1180 kg, comenzi foarte usoare si placuta la condus, cei 100 de cai aspirati isi fac treaba la un mers normal, dar la drumuri lungi de autostrada este putin chinuita. Pentru ca facem drumuri lungi si extraurbane, ne-am gandit la o masina confortabila, practica, economica si la un pret decent, astfel am ajuns la gold 7.5 combi. Ca si echipare este sound, ACC, geamuri cu protectie termica, scaune, ELECTRIC AUXILIARY AIR HEATER, jante aliaj 16, oglinzi incalzite, RADIO "COMPOSITION MEDIA" cu android auto, senzori fata spate, reglaj scaune fara lombar si pe inaltime, sertare sub scaune, schi hatch si cam atat imi vine. Observatiile imediate au fost legate de calitatea masinii per general fata de honda, la exterior gappurile fiind mult mai mici, tabla mult mai tare, usiile grele stau deschise in orice pozitie si se deschid larg, insonorizarea termica si fonica este net superioara, in special de la pasajul rotiilor, scaunele excelente, cu toate ca nu sunt cele agr, am suport foarte bun la coapse si spate, nu am avut probleme la un drum de 4 ore. Sistemul de sunet mai bun, infotainmentul de calitate excelenta ca si rezolutie, meniu dar si speed, cel de honda era efectiv o tableta cu android 4 si grafica slaba. Calitatea materialelor la interior super, buzunare usi capitonate, cotiera centrala si usi imbracate in material textil de calitate, moale si care nu irita, fata de cel de honra, plus feelul general de soliditate. Locul la picioare in spate la Honda era o idee mai bun si masina parea o idee mai lata, dar pot trece peste. Golful ofera spatiu, vizibilitate suficienta, eu am 182 cm, calatorim predominant 2 persoane. Cu toate ca m-am temut ca are doar 5 trepte, sunt ok etajate si la 130 are undeva la 2400 de ture, nefiind zgomotoasa, ciudat cumva la 140 mi s-a parut ca motorul se auzea chiar mai putin. Acc este ce trebuie, lucreaza foarte fin, ofera un tampon rezonabil, nu bruscheaza. Cel de honda era nerafinat, brusca cand detecta o masina, chiar dadea in nas, iar daca era vale si limita de 100 sa zic, prindea viteza, nu stia sa mentina, era riscul de radar. Directia este precisa, poate o idee mai grea decat voiam, dar da feel de soliditate, iar schimbatorul de viteze si el da un feel de soliditate, e precis, chiar am condus in urma cu o luna un porsche boxter s si am fost surprins de ce grele au fost comenzile, dar in acelasi timp ce feel si precizie, la golf nefind la fel de grele dar feelul de precizie si soliditate este cumva similar. Suspensia este confortabila dar in acelasi timp f ok pe viraje, ma asteptam mai nasol avand in vedere ca are punte pe spate, nu am auzit nici un zgomot de suspenise. Un alt aspect ce mi-a placut au fost luminile cu halogen, atat faza scurta cat si lunga, cu toate ca nu sunt cu lupa, lumineaza excelent, nu ma asteptam (H7 HEADLAMPS WITH LED SEPARATE DAYTIME RUNNING LAMPS). M-a impresionat cat de rafinat a fost motorul, lipsa vibratiilor si cat de rotund suna, aproape ca un v6tdi, apoi am vazut in optiuni ca are electronic engine sound si nu ma deranjeaza, pana sa nu citesc in optiuni, nu as fi zis. Mai are LECTRONIC DIFFERENTIAL LOCK XDS DYNAMIC TRACTION SUPPORT si ELECTRIC AUXILIARY AIR HEATER si am descoperit recent in meniu ca are si moduri , eco, confort, normal si sport. Parca in sport are un sunet mai placut si un raspuns o idee mai bun, dar putin sesizabil. Mentionez ca nu am buton in jurul schimbatorului de viteze. Singurul dezavantaj este ca am un greier in usa dreapta spate, care apare pe anumite drumuri cu denivelari si la muzica tare cu bas, dar nu tot timpul, acesta a fost si un factor in negociere, sper sa il rezolv cat de repede. Alte mentiuni sunt niste zgarieturi superficiale de pe trimul interior negru de pe bord de la pasager si pe trimul negru de pe usa soferului, daca stiti de unde pot fi comandate poate ma gandesc. Mai am niste zgarieturi, puncte sarite pe bara spate, dar neglijabil, in rest masina arata interior exterior ireprosabil. Consumul de cand am luat-o este 5.2%, combinat, oraselul unde stau nu este aglomerat, nu am facut drumuri scurte, am mers si sport putin pe serpentine dar si autostrada la 140, pot spune ca sunt foarte multumit. Am intrat forum sa invat mai multe despre masina si sa impartasim experiente. Pe viitor poate o sa vreau un upgrade la o camera de reverse.1 point
-
Masuratoarea initiala a fost de 346cp cu admisia Ramair apoi am inlocuit-o cu APR, am scris mai sus de ce, si am refacut masuratoarea 353/364cp. A durat 4 luni joaca asta schimb de admisii si masuratori. Inseamna ca softul APR stage 2+ merge mai bine cu admisia APR vs admisia Ramair si ca in varianta APR debitmetru masoara/scaleaza corect valorile citite. Lucru care mi se pare normal sa fie asa….softul facut de o companie sa mearga optim cu produsele dezvoltate de aceeasi companie. Nu mai aduc in discutie diferenta de calitatea intre cele doua admisii.1 point
-
Las si eu aici cateva cuvinte despre ce am intampinat in 11.500 km. 1. La 3 zile dupa achizitie am fost in service. Buton pornire schimbat pe garantie (defect: trebuia tinut apasat pentru pornire) si incarcat baterie. Am inteles ca a fost si rechemare in service pe problema cu butoanele, lot defect. 2. 10.000km zgomot de motoras care merge incontinuu, cand si cand, din partea din spate. Pompa din rezervor defecta, schimbata pe garantie. Din ce am inteles, e problema generala la Karoq, se stie de ea. Acum, la 11.500km CATEODATA dupa pornire si/sau mers 1-2 minute, la statul pe loc/relanti se aude o bataie infundata (gen toc toc toc) de undeva, nu-mi dau seama de unde exact dar pare ca din zona motorului. Daca accelerez foarte putin, zgomotul dispare. Ciudat este ca in exterior nu se aude si nici cu capota ridicata. Exclus sa fie din interior. Dispare dupa cateva secunde. Inca ma gandesc daca se le mai fac inca o vizita sau sa mai astept. In rest, sunt foarte multumit de masinuta.1 point
-
Si pentru ca iarna se apropie, iar in ultima postare masina are rotile de iarna, zic sa mai pun macar o poza cu rotile de vara... Fara schimbari la masina, doar kilometri adunati cu spor. Am ajuns la aproape 50.000 km, saptamana trecuta m-am oprit la Nurvil pentru schimbul de ulei (al treilea in putin peste 2 ani, facut dupa 18.000 km si 11 luni). La inspectia de service nu au identificat probleme, ba chiar tipul de acolo m-a intrebat daca am schimbat placutele de frana pentru ca par noi. Tot ulei OEM 0w20 am folosit si de data aceasta, a fost ok pana acum. La urmatorul schimb de ulei va trebui schimbat lichidul de frana si bujiile. In continuare multumit de consum (in poza este consumul din concediu pe ruta Bucuresti - Sofia - Salonic - Parga si retur) pe care l-am crescut din OBD11 cu 10% pentru a se apropia de valoarea reala (masurata anterior la pompa). Grecia tot acolo, partea de vest mi se pare mai interesanta, iar autostrazile fac destinatiile accesibile. In rest, iesiri de weekend prin tara. Mii de kilometri fara probleme sa avem!1 point
-
In teorie, da. In cel mai rau caz, o sa necesite o calibrare a camerei de asistență.0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00