Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 26.09.2022 în toate secţiunile

  1. 16.8xy km Ce se intampla cand iti apare ceva mai drag ca masina in viata? ajungi sa faci in peste 18 luni de la achizitie km mai putini ca cu alte masini in sub 6 luni Am avut si eu un concediu pe 4 roti, sotie si fetita de 12luni+ in masina, si am zis macar de vazul lumii, sa mai fac un update si la topic Cluj -Valkanela (HR) via Vama Urziceni (SM) Tur direct, in tandem, o oprire pt ~50min somn dupa intrarea in Croatia, never again...obositor, atent la cel din spate sa fie tot timpul acolo, obositor... Retur cu oprire pe langa M0 (HU) si aceeasi ruta, insa nu in tandem, parca mai odihnitor... De cand am "schimbat" stilul de condus, aka. no Pop&Bangs cu fetita, am reusit sa scap pe moment de orice senzatie de rau a copilului la drum lung, ceea ce a fost un win pentru mine. Foarte lungi drumurile cand te opresti la bibi...la scutec...la etc etc, dar consumului ii prieste Mi-as dori sa fie mai multe de spus, dar nu prea sunt , masina incapatoare, decenta... Inceput fain de saptamana tuturor...
    7 points
  2. M-am obisnuit sa fie in limba romana, chiar daca traducerile sunt bizare..cel mai bizar fiimd setarile pt sunetul evacuarii, cel cu valvele deschise fiind “prezent”. Am trecut de 13k in niciun an cu masina, asadar probabil ajung la 15k pe an. Cel mai tarziu la inceputul lui 2023 urmeaza al doilea schimb de ulei, primul la 7k a fost.
    5 points
  3. La sfarsit de august - inceput de septembrie a avut loc cel mai lung concediu din ultimii ani - o saptamana intreaga Traseu - Iasi, Durau (pentru ca Ceahlau) Miercurea-Ciuc si pein secuime si Brasov. 1000+ km si drumuri de toate felurile. Ireprosabil pana la Brasov, cand incepe sa mearga in 5 ... (ca si paranteza, am mai mers cu masini in 4 cil cu un cilindru mort, si se misca groaznic - m-a uimit cum acest motor abia simte lipsa unui cilindru ...) Si-a revenit la repornire, pe Cheia a mers perfect, pe la Buc iarasi... Bineinteles primul gand - aprinderea... Citit eroarea, si intr-adevar - misfire pe cilindri 2 si 5. Simptom clar bobina inductie (eu am varianta de VR cu bloc de bobine, nu cu bobina pe fiecare bujie. Comandat piesa (afara, ca la noi era cu 300 ron mai scumpa) asteptat o saptamana jumate si montat, regie proprie - iar dupa 35km de testdrive pare ok Pozele sunt din cheile Bicazului.
    2 points
  4. Nu am zis ca nu curata ,tocmai asta e problema ,ca incepe curatarea din rezervor unde e multa mizerie ,mizerie care ajunge in sistemul de alimentare. Aditivul se pune direct in sistemul de alimentare ,intr-un vas separat si filtru pe retur :
    2 points
  5. La mine fu 500 euro la înlocuire. Încă o mai am pe cea stricata, dacă exista amatori de bricolaj. A2a tura nu o mai înlocuiesc...
    1 point
  6. Ai o bujie incandescenta defecta,o electrovalva compresor ac defecta sau cablaj intrerupt catre ea.
    1 point
  7. Ce eroare?!ce problema electrica?! Masina nu are senzor care masoara presiunea de ulei,pentru asta are acel switch de ulei care comanda ledul din bord! Restul erorilor nu au legatura cu problema ta,scaneaza masina cu un vcds!
    1 point
  8. Si in plus,se verifica si cu manometru presiune. Posibil o pompa ulei uzata,sorb infundat..
    1 point
  9. Nu trebuie inlocuit nimic,trebuie masurata presiunea de ulei la 80 grade!Foloseste cu incredere un vcds...poti vizualiza starea switch ului de presiune!
    1 point
  10. Cine are masina de firma, sau in leasing pe firma, si oricum e schimbata odata la 4 ani, cam cat e si garantia, pe aia clar nu prea vad cum ii intereseaza sa-si intretina masina corect, pentru oricum nu e a lor, si firma sigur nu le plateste "moftul" schimbului de ulei la 10/15k... Cei care au posibilitatea sa cumpere masina la expirarea leasingului poate sunt mai interesati de intretinere si mai au grija de una alta. In rest, fiecare cum stie si cum poate Unii nu schimbam masinile la 4 ani sau 120k, asa ca mai sunt si oameni care mai fac schimburi la 10k trebuie sa traiasca si service-urile de pe urma nostra
    1 point
  11. Oare cata lume de pe forum tine uleiul 30.000km? Stiti de ceva studiu in care sa fie prezentata starea motorului dupa 200.000km sau cat s-a pierdut din performantele acestuia?
    1 point
  12. A trecut si vara, cu plimbari destul de putine si alea pe distante scurte si medii. Da..stiu, merita plimbata mai mult, dar cu WFH si concediile facute cu avionul, mai greu un pic sa adunam kilometri impreuna. Motorul si cutia pare ca s-au mai lasat un pic, se simt mai responsive cand se merge alert iar cand se merge normal consumul e ceva mai bun. La sfarsitul saptamanii trecute a primit si cea de-a doua revizie la 10900 Km, constand in schimb ulei OEM Audi+ filtru ulei. De vreo doua luni au inceput sa scartaie si franele ocazional. Din fericire nu fac mereu astfel incat se poate trai cu ele asa. In rest, se pare ca in sfarsit undeva la finalul saptamanii viitoare, dupa fix 8 luni de asteptare, se va ocupa si cel de-al doilea loc de parcare si voi putea da jos insemnele cu "Wife's Uber" de pe RSQ3 😂. Simpaticii de la fabrica Audi au gasit in sfarsit toate piesele necesare pentru a asambla S3-ul si l-au trimis catre Curtici. Overall, o experienta destul de frustranta cu asteptarea unei masini noi in anul 2022...sunt multi colegi de forum care cu siguranta stiu la ce ma refer, fiind in aceeasi situatie. Nu cred ca va primi topic dedicat S3-ul, e deja plin de ele pe forum 😅 ( @ShadoWzZ @The_Ego) si in afara de un schimb de jante imediat cum iese din reprezentanta, nici nu are planuite alte modificari in viitor. Atasez si o poza, in offroad extrem!
    1 point
  13. Ca si avocat al vz-ului iti transmit salutari de asemenea :))))
    1 point
  14. Pentru toti care sunt interesati acum sau in viitor de o resoftare a lui TSI 122, o sa fac o "compilatie" a diferitelor variante de soft oferite de firmele mari care se ocupa cu asa ceva : - TCM Turbo (Voinea) : 150 CP / 255 Nm sau cum cum are nnw 153 CP / 243 Nm - ABT Tuning : 160 CP / 250 Nm - Upsolute : 155 CP / 275 Nm - Superchips : in dezvoltare, va fi disponibil in curand - Powerchip : 155 CP / 255 Nm - Revo : in dezvoltare, va fi disponibil in curand - OBDtuning : 152 CP / 235 Nm - RBN : 160 CP / 290 Nm - SKN : 159 CP / 265 Nm nnw, sa nu ne uiti cu filmuletul te rugam. :D
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!