Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 25.09.2022 în toate secţiunile
-
A trecut si vara, cu plimbari destul de putine si alea pe distante scurte si medii. Da..stiu, merita plimbata mai mult, dar cu WFH si concediile facute cu avionul, mai greu un pic sa adunam kilometri impreuna. Motorul si cutia pare ca s-au mai lasat un pic, se simt mai responsive cand se merge alert iar cand se merge normal consumul e ceva mai bun. La sfarsitul saptamanii trecute a primit si cea de-a doua revizie la 10900 Km, constand in schimb ulei OEM Audi+ filtru ulei. De vreo doua luni au inceput sa scartaie si franele ocazional. Din fericire nu fac mereu astfel incat se poate trai cu ele asa. In rest, se pare ca in sfarsit undeva la finalul saptamanii viitoare, dupa fix 8 luni de asteptare, se va ocupa si cel de-al doilea loc de parcare si voi putea da jos insemnele cu "Wife's Uber" de pe RSQ3 😂. Simpaticii de la fabrica Audi au gasit in sfarsit toate piesele necesare pentru a asambla S3-ul si l-au trimis catre Curtici. Overall, o experienta destul de frustranta cu asteptarea unei masini noi in anul 2022...sunt multi colegi de forum care cu siguranta stiu la ce ma refer, fiind in aceeasi situatie. Nu cred ca va primi topic dedicat S3-ul, e deja plin de ele pe forum 😅 ( @ShadoWzZ @The_Ego) si in afara de un schimb de jante imediat cum iese din reprezentanta, nici nu are planuite alte modificari in viitor. Atasez si o poza, in offroad extrem!5 points
-
M-am obisnuit sa fie in limba romana, chiar daca traducerile sunt bizare..cel mai bizar fiimd setarile pt sunetul evacuarii, cel cu valvele deschise fiind “prezent”. Am trecut de 13k in niciun an cu masina, asadar probabil ajung la 15k pe an. Cel mai tarziu la inceputul lui 2023 urmeaza al doilea schimb de ulei, primul la 7k a fost.2 points
-
Salutare, Din Decembrie 2021 sunt fericitul nou intrat in familia VAG. Precizez de la inceput ca sunt inginer electromecanic naval cu vaste cunostinte tehnice. Mulțumită motivul fericit de al treilea copil am renunțat la breakul benzinar japonez si am ales un VW Touran 2018. Timp de 6 luni am cântărit toate optiunile de masini de familie 5+2 locuri din toate punctele de vedere, modularitate, spatiu, tehnic,fiabilitate, etc. Campion de departe a iesit VW Touran 5T1 cu pachetul Family si doua "integrated child booster seats". Avand acum 3 copii mici (6a, 4a si 9 luni) cautam o solutie sa scap de imensitatile de scaune de copii alese de soție pentru copii si isofix pe scaunul din mijloc. Scaunele de copii integrate de la VAG sunt geniale si suplimentar poti pune un scaun de copil isofix in mijloc(au de serie 3 isofix pe spate). Era exact ce aveam nevoie, cand am descoperit asta am avut un moment "Eureka" asa ca am trecut apoi la partea tehnică. Am vrut sa îmi dau comanda de o masina noua insa am renuntat repede cand am aflat de termenul de livrare de peste 12 luni (la momentul Decembrie 2021). Am periat toate motorizările pe benzină (am exclus diesel din start) si cel dorit era 1.8 tsi 180 cuplat cu DSG7(ambreiaje umede). Sunt f rare Touran 1.8 tsi si luni de zile am periat toate site-urile si nu am gasit nici unul cu pachetul family si integrated booster seats asa ca am renunțat si am avut de ales intre 1.4tsi si 1.5 EVO tsi. Dupa mult citit si dupa ce am testat ambele motoare pe Tiguan (gabarit si greutate similare cu Touran) am ajuns la concluzia ca 1.4 e mult mai dinamic si, fiind produs inainte de dieselgate, nu era sufocat ca 1.5 pt emisii. Problema era ca 1.4 era produs doar pana in 2018 iar eu voiam o mașină cat mai noua si cu cat mai putini km. DSG7 pe ambele motoare era infama DQ200 cu actuatori hidraulici. In domeniul naval se folosesc actuatorii hidraulici pe agregate de 20 de ani fara probleme.Practic aceasta cutie este de fapt o suma a doua cutii manuale robotizate cu actuatori hidraulici. Dupa update-ul facut din cauza fisurarilor acumulatorului si al corpului de valve cred ca aceasta cutie a devenit super fiabila. Din experienta de lucru de 15 ani cu actuatori hidraulici in domeniul naval va pot spune ca sunt extrem de fiabili si teoretic nimeni nu ar trebui sa isi faca griji. Mecatronicul nu va fi o defecțiune recurenta daca se face mentenanta corect. In Romania, doar cei care fac multi km exclusiv in Bucuresti in traficul ala infernal pot intampina probleme, insa doar daca tin uleiul in mecatronic "for life". Lucrând in domeniul tehnic naval cu actuatori hidraulici si multe tipuri de uleiuri de la mari producatori am avut pe mana multa documentatie tehnică pentru uleiuri. Va pot spune clar ca uleiurile hidraulice nu au viata indelungata in functiune cu fluctuatii mari de temperatura. Mai mult decat atat dupa maxim 5 ani de "shelf life", adica ulei nefolosit din stock, in fiecare an obligatoriu trimitem proba de ulei la laborator sa verifice daca uleiul mai este in parametri.Am mai multa incredere in producatorul de ulei decat in VW. Asta pe mine ma face sa nu cred povestea cu ulei hidraulic pe viață in mecatronic. Eu il voi schimba la 5 ani sau 100.000 km, merg maxim 40% in oras pe un trafic relativ fluent (Constanța). Cei care fac mai multi km in oras ar trebui sa scurteze intervalele. Referitor la distributia pe curele dintate "for life" iar sunt sceptic. Daca masina sta numai in garaj poate as mai crede, a mea sta afara intr-o zona cu aer umed si sarat asa ca tot la 5 ani voi face si distributia. Am deviat de la subiect... pana la urma a aparut un Toran 2018 1.4 tsi DSG7 cu 50.000 km pachet family si doua integrated booster seat si l-am luat imediat fara sa ezit platind in avans suma integrală. Am masina de 9 luni in care am facut 13.000 km si sunt super multumit de mașină din toate punctele de vedere. Sunt extrem de dezamăgit ca VW probabil va inceta sa mai producă Touran in favoarea mai scumpului si mai inghesuitului Tiguan Allspace. Mi-as fi cumparat fara doar si poate urmatoarea generatie Touran daca ar produce-o. Drumuri bune si multi km fara incidente.1 point
-
1 point
-
La sfarsit de august - inceput de septembrie a avut loc cel mai lung concediu din ultimii ani - o saptamana intreaga Traseu - Iasi, Durau (pentru ca Ceahlau) Miercurea-Ciuc si pein secuime si Brasov. 1000+ km si drumuri de toate felurile. Ireprosabil pana la Brasov, cand incepe sa mearga in 5 ... (ca si paranteza, am mai mers cu masini in 4 cil cu un cilindru mort, si se misca groaznic - m-a uimit cum acest motor abia simte lipsa unui cilindru ...) Si-a revenit la repornire, pe Cheia a mers perfect, pe la Buc iarasi... Bineinteles primul gand - aprinderea... Citit eroarea, si intr-adevar - misfire pe cilindri 2 si 5. Simptom clar bobina inductie (eu am varianta de VR cu bloc de bobine, nu cu bobina pe fiecare bujie. Comandat piesa (afara, ca la noi era cu 300 ron mai scumpa) asteptat o saptamana jumate si montat, regie proprie - iar dupa 35km de testdrive pare ok Pozele sunt din cheile Bicazului.1 point
-
1 point
-
Plângere penală. Acum ceva ani am cumpărat un auto nou și am montat un sistem audio nou, alarmă etc. Băieții de la reprezentanță au luat bujiile, cureaua de transmisie, becurile de pe blocurile lumini spate, etc undeva la cateva sute de lei. Au mai și rupt panourile de acces la ele. Am refuzat să ridic mașina, am făcut plângere la poliție pentru furt și distrugere. Final fericit pentru mine după ce reprezentatul național al brandului și-a asumat scandalul și a înlocuit toate piesele, inclusiv cele suspectate a fi atinse ( ex. compresorul AC pe care exista o urmă de la levier când au întins curea uzată pusă în locul celei noi) urmând ca faptele să se rezolve în "familie". Există soluții legale și pentru fapte ilegale.1 point
-
@BeciAcustic, zIlele astea am testat mai cu atentie comportamentul cutiei cand schimb in treapta 1, la rece, la cald, pe loc, in mers. Nu pare sa agate. Stai de capul lor cat mai ai garantie, ceva minor acum se poate transforma in ceva neplacut peste o perioada.0 points
-
0 points
-
0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00