Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 24.09.2022 în toate secţiunile

  1. TFSI e un branding... In spatele acestui branding se afla motoare pe benzina, turbo. In ultimii 10-15 ani de cand Audi foloseste brandul asta, motoarele s-au schimbat, au primit revizii majore, chiar reproiectari complete, cum e si cazul motorului de care zici. 1.4 TFSI pana prin 2010-2011 (adica pe B8 pre facelift, B7) era bazat pe un 1.4 turbo, introdus prima data prin 2004-2005, cu distributie pe lant, injectie directa, intercooler si cu probleme la consumul de ulei. Nu mari, dar existau. Din 2011-2012 (B8 facelift, B9) motorul asta a fost reproiectat complet, a primit distributie pe curea, charge air cooler si nu mai consuma ulei, cel putin nimic notabil. Ele tot TFSI se cheama, dar sunt motoare complet diferite. Asta ar fi explicatia din spatele postarii @halamadrid Pe scurt, nu, tfsi-urile noi (care cel putin pe platforme transversale sunt aceleasi motoare ca TSI-urile), inclusiv alea de 2L si 1.4L, nu mai au probleme cu consum mare de ulei, deci poti lua linistit, daca masina e intretinuta corespunzator.
    2 points
  2. revin cu problema spanului la bosch cp4.1 de data asta masina in cauza un citroen 1.6 hdi care tot Bosch are, azi la revizie am gasit spanu in filtru de motorina, avand a 2 problema si la a 2a masina tind sa cred ca problema este motorina PETROM, de circa 37.000km exclusiv cu aceasta motorina a rulat la aceasta din urma nu o sa mai schimb pompa, o sa bag MOL cu ulei 2t si o sa dau in ea cat merge
    1 point
  3. La sfarsit de august - inceput de septembrie a avut loc cel mai lung concediu din ultimii ani - o saptamana intreaga Traseu - Iasi, Durau (pentru ca Ceahlau) Miercurea-Ciuc si pein secuime si Brasov. 1000+ km si drumuri de toate felurile. Ireprosabil pana la Brasov, cand incepe sa mearga in 5 ... (ca si paranteza, am mai mers cu masini in 4 cil cu un cilindru mort, si se misca groaznic - m-a uimit cum acest motor abia simte lipsa unui cilindru ...) Si-a revenit la repornire, pe Cheia a mers perfect, pe la Buc iarasi... Bineinteles primul gand - aprinderea... Citit eroarea, si intr-adevar - misfire pe cilindri 2 si 5. Simptom clar bobina inductie (eu am varianta de VR cu bloc de bobine, nu cu bobina pe fiecare bujie. Comandat piesa (afara, ca la noi era cu 300 ron mai scumpa) asteptat o saptamana jumate si montat, regie proprie - iar dupa 35km de testdrive pare ok Pozele sunt din cheile Bicazului.
    1 point
  4. Nu am zis ca nu curata ,tocmai asta e problema ,ca incepe curatarea din rezervor unde e multa mizerie ,mizerie care ajunge in sistemul de alimentare. Aditivul se pune direct in sistemul de alimentare ,intr-un vas separat si filtru pe retur :
    1 point
  5. Vezi ca au voie sa ti-o tina maxim 14 zile. Aminteste-le ca o vizita ANPC = amenda Daca e ceva defect, trece-l pe cetificatul de garantie. La 3 intrari in garantie pe aceeasi problema... se lasa cu belele. In primii doi ani ai asistenta rutiera de la Skoda, nu trebuia sa o duci cu platforma ta. Aminteste-le si asta si lasa-le bonul.
    1 point
  6. Eu nu confund nimic, decat daca au gresit cei de la Audi in specificatiile A4lui B9, inclusiv cand au lipit badge-urile cu TFSI pe spatele masinii https://www.olx.ro/d/oferta/audi-a4-b9-avant-IDgnBBz.html https://www.olx.ro/d/oferta/audi-a4-b9-2018-automat-40-000km-reali-IDgwpQs.html In alta ordine de idei, motorul acesta de 1.4 tfsi de 150 cp si cele 35 2.0 tfsi de 150 cp, 40 2.0 tfsi mai consuma ulei ca si motoarele de pe B8? Multumesc frumos.
    1 point
  7. Contact imperfect....scoti mufele, bagi...si ai verificat.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!