Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 23.09.2022 în toate secţiunile

  1. Multumesc @massconfusion! Am luat deja Se poate inchide topicul, sunt intrus acum
    4 points
  2. Pai in primul rand ma gandesc ca ai un contract in care ai primit asistenta gratuita 2 ani daca nu ma insel...de ce sa platesti tu platforma?Daca ramaneai in Portugalia cu ea,plateai platforma sa-ti aduca tigaia la Metroplm? Altfel iti luai ceva second-hand si ii purtai singur grija!
    3 points
  3. Dap! De 3 ori cu 2-4km intre ei. Abia la al 4lea reboot a luat-o scaul arata asa
    2 points
  4. Nu am zis ca nu curata ,tocmai asta e problema ,ca incepe curatarea din rezervor unde e multa mizerie ,mizerie care ajunge in sistemul de alimentare. Aditivul se pune direct in sistemul de alimentare ,intr-un vas separat si filtru pe retur :
    1 point
  5. TFSI e un branding... In spatele acestui branding se afla motoare pe benzina, turbo. In ultimii 10-15 ani de cand Audi foloseste brandul asta, motoarele s-au schimbat, au primit revizii majore, chiar reproiectari complete, cum e si cazul motorului de care zici. 1.4 TFSI pana prin 2010-2011 (adica pe B8 pre facelift, B7) era bazat pe un 1.4 turbo, introdus prima data prin 2004-2005, cu distributie pe lant, injectie directa, intercooler si cu probleme la consumul de ulei. Nu mari, dar existau. Din 2011-2012 (B8 facelift, B9) motorul asta a fost reproiectat complet, a primit distributie pe curea, charge air cooler si nu mai consuma ulei, cel putin nimic notabil. Ele tot TFSI se cheama, dar sunt motoare complet diferite. Asta ar fi explicatia din spatele postarii @halamadrid Pe scurt, nu, tfsi-urile noi (care cel putin pe platforme transversale sunt aceleasi motoare ca TSI-urile), inclusiv alea de 2L si 1.4L, nu mai au probleme cu consum mare de ulei, deci poti lua linistit, daca masina e intretinuta corespunzator.
    1 point
  6. Nu! Exclus ,mai ales pus in rezervor
    1 point
  7. Salutare, dupa multe teste facute , foarte multi nervi, timp si bani investiti in rezolvarea acestei probleme sacaitoare, am reusit sa gasesc pana la urma defectul ala ordinar care imi baga ecu in balarii, ajunsem chiar sa cred ca problema nu are leac sau ca ecu este pana la urma defect. Pana la urma buba a fost tot debitmetrul de aer pe care l-am banuit de la inceput, am testat 3 marci aftermarket( Meat&Doria, Mobiletron si Delphi) fara nici un rezultat, de aceea in posturile mele anterioare si nu numai a trebuit sa fac alte teste, nebanuind ca problema este tot la debitmetru din cauza acestor 3 panarame aftermarket, dupa ce am verificat absolut tot la motor( mai putin ecu), am zis in final sa mai incerc cu inca o marca de debitmetru aftermarket, am ales Hella pt ca citind pe alte posturi cu altfel de probleme si tipuri de motoare diferite, cativa colegi de pe aici au recomandat la anumiti senzori sa se achizitioneze oem sa Hella, am zis hai si cu asta. Motorul porneste perfect cu acest debitmetru si parca si trage ceva mai bine atat pe gaz cat si pe benzina. Oameni buni aveti grja ce debitmetru cumparati, acest ECU este foarte pretentios.
    1 point
  8. uite codurile celor 2 de pe SAIC iar asta 1EA819669 e codul filtrului de pe masina mea. Din ce vad nu se pune inca unul suplimentar, ci se inlocuieste cel existent cu altceva.
    1 point
  9. Ehhh, pitici sunt multi ... si planuri multe Mai avem la interior de gasit capace de bang olufsen pe fetele de usi, avand deja tweeterele de B&O arata ciudat cu Bose pe usi, plus ca cele metalice de B&O arata criminal. Stiu ca nu e cel mai "frumos" sa fac aceasta modificare, neavand sistemul pe masina, insa am deja o bucatica din el iar restul sistemului deja nu mai este stock (am inlocuit un difuzor central cu unul aftermarket mult mai performant si planuiesc si subwooferul sa fie inlocuit cu altul pe cutia originala + amplificare dedicata), nu incerc sa pacalesc pe nimeni ca as avea B&O ci doar imi place sa fie totul pe aceeasi linie vizuala si asa cum zis si mai sus, arata foarte bine Ornamentele plastic de langa MMI sunt negru mat iar pe RS vin in piano black, probabil le voi face curand si pe acelea piano black. Tot la interior exista sansa sa trec la un plafon oem full alcantara, asta ramane de vazut ... (da s-au pus din fabrica plafoane alcantara negre cu cusaturi custom etc, arata f misto). La exterior planuiesc bara fata + praguri de RS astfel incat sa finalizez complet look-ul de RS (spatele este deja acolo, franele sunt, interiorul este .. etc) Nu, nu o sa pun vreodata sigla de RS pe exterior pe undeva, nu vad rostul. Da, la interior am sigle RS fiindca asa vin volanul cu nuca schimbator, nu ma deranjeaza, nu e ca si cand pacalesc pe cineva cu ele . Ultimul pas ce ar mai fi de facut ar fi pe partea de putere, sa ajung in zona de 480-5xx CP, insa are o prioritate f scazuta. Daca trag linie la tot ce s-a facut pana acum, dpdv financiar, ma apropiam cu suma totala a masinii + modificarilor de un RS7 real Cand oi ajunge vreodata sa iau un RS7 veritabil, o s-o iau simultan cu a mea, ca sa pot muta de pe una pe alta tot ce imi doresc 😂 Planul cu retrofit la facelift cu matrix e foarte putin probabil, fiindca din tot ce m-am interesat este extrem de costisitor si necesita foarte multe interventii pe masina astfel incat sa mearga 100% corect si fara erori ramase pe diagnoza de orice fel. Bottomline este faptul ca o masina cu un design ce a inceput din 2011 inca arata foarte de actualitate (zic eu, dar sunt subiectiv... ), suceste gaturi pe strada de parca ar fi vreo exotica si nu o vad sa isi piarda acest efect prea curand, deci nici nu va pleca prea curand de la mine.
    1 point
  10. Se poate închide, am vândut mașina. 🙂
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!