Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 20.09.2022 în toate secţiunile

  1. Deci... daca tot am limbarita, hai sa incep sa povestesc de prima tura in Bucegi anu' asta: Dobresti - Scropoasa - Cheile Zanoagei - Camping Zanoaga si retur cu stop in Cheile Orzei. Traseul e acesta https://en.mapy.cz/s/masunekegu (folosesc mapy pentru ca e free si are cam 99 din traseele din aplicatiile platite. Si da, poti salva hartile offline). Am plecat din B pe la 7... CB - stanga pe DN7 in Chitila - dreapta pe DN71 la Tartasesti - Targoviste (direct prin oras) - am continuat spre Fieni - in Pucheni am facut stanga spre Caprioara/Cerbu/Vanatoru... din 7km vreo 4 sunt asfaltati (pana la Caprioara), vreo 2 sunt de pamant dar destul de neted (pana la Cerbu) si de acolo pana Dobresti/Vanatoru' e putin mai "rough" dar nu prea... Rosia am lasat-o la poarta.... trebuia sa o duc putin mai in spate dar... aia e. Poarta parea inchisa... era cineva in curte, dar nu m-a bagat nimeni in seama. Imping in poarta si vad ce se deschide... Continui pe langa cladiri si ajung la cealata poarta. Nu mai fusesem acolo de 30 de ani. Ialomita se tara pe pietre... poteca e plina de urzici si... mai si plouase cu o seara inainte. Dupa 2km - cand am ajuns la intrarea in Cheile Orzei... doar gulerul de la tricou mai era uscat. Asa ca am facut dreapta prin padure - o urcare usoara... cica - pana in deal mi-am scuipat plamanii de doua ori. Coborare usoara - vorba aia, urci ca sa ai de unde cobori, si ajung la Lacul Scropoasa. Cer senin, lacul verde... purced spre Zanoaga... lume multa... oameni putini. Ca in trafic. ... va urma...
    2 points
  2. @zidanne Apropo de autonomie, cea mai mare am avut-o 810 km după un drum Visul de sus - București. 2.0 TSI 4x4.
    2 points
  3. Bucuresti - Uziceni - Slobozia - Vadu Oii - Macin La intors a batut vantu de... mama-mama 2+1 in masina, bagaj putin, 2.5bar presiune in anvelope (225 40 ZR18, PS4). Overall, cu cateva plimbari prin B, stau bine. Dimineata, dupa alimentare, imi arata 800km autonomie. Cu 2.0. TSI.
    2 points
  4. Media de pe spritmonitor.de 2.0 TSI 190 Budack: 1.8 TSI 180 Gen 3: 2.0 TDI 184: 1.4/1.5 TSI 150: Ca idee.
    1 point
  5. @razvancc pe consola ai un buton "Drive Mode Selection"; cand il apesi, pe langa S si GTI, mai si unu E. De la Efficiency nu Eco. Foloseste-l cu incredere. Apoi ACC (pACC la unii) are si ala un mod Eco/Efficiency. Pe capacul de la rezervor ai toate presiunile - trebuie sa existe si o sectiune Eco. Si, nu in ultimul rand, lasa ghetele nr 47 in portbagaj si ia balerinii nr 36 ;)) Drumul, trecand prin localitati, ingreuneaza mersul tare. Vreo doi m-au depasit la iesirea din Urziceni (suparati rau) si i-am prins - unu pe centura in Slobozia... celalalt prin Tandarei. Normal, cand am trecut in TL si au inceput dealurile am trecut si eu putin in S. Doar nitel.
    1 point
  6. Salutare, ceva de genunchii masinii ne zici ?
    1 point
  7. In sfarsit am facut butelia toroidala. Urmeaza sa mai fac mutarea de la sistemul vechi cu distribuitoare la cel nou cu un bloc comun.
    1 point
  8. In cazul mentionat mai sus de @ss0ryn.....fiind o problema (inca nu stim asta) de alimentare din rezervor,singura forma este sa alimentam masina cu motorina dintr-un bidon separat,anulind pompa electrica,cu alte cuvinte,doua furtune pleaca din bidon,si intra in filtru de motorina,cele care vin din rezervor se anuleaza. Trebuie tinut cont ca sint anumite masini,si pompe de injectie,care nu functioneaza daca la intrarea in pompa nu exista cel putin 2,5 bar de presiune,insa majoritatea functioneaza si fara acea presiune,trebuie incercat.
    1 point
  9. Masina a primit borduri la jante mai mici de 1,5j,ca urmare noua configuratie este de 7,5j fata cu 195/45/15 si 8j spate cu 205/45/15, roti de ceva timp trecute si in carte . Am reusit intr-un final sa cumpar mocheta de G60 Edition One …. mocheta care masina mea a avut-o dar a fost vanduta( este o mocheta atipica din piese si foarte rara 500 buc.) . Se poate spune ca acesta era ultimul element distintiv care-mi mai lipsea. Evacuarea a primit si ea atentie .
    1 point
  10. Mersi mult! Farurile sunt mult mai ok decat cele de pe Leon, dpmdv. Ajuta putin si faptul ca e mai inalta masina dar clar sunt mai puternice pe formentor. Daca te hotarasti sa iti comanzi, pe unele variante de Formentor au inceput sa fie disponibile farurile Matrix. Pacat ca s-au gandit abia acum... Cat despre motorizare... ar fi bine sa faci cate un td cu cele 2 variante. Intre timp am reusit sa aplic si protectia ceramica pe piele. Multa munca pt un rezultat invizibil, dar merita
    1 point
  11. B8 are firicele in parbriz ? Am crezut ca au renutat la ele, nu are doar incalzire prin inductie ? Stiu ca pe B7 se puteau alege ambele tipuri.
    1 point
  12. Din punctul meu de vedere, in off-road problema haldex-ului este ca nu "mentine" Dupa cuplare, ar trebui sa ramana blocata cuplarea, dar haldexul variaza constant. Am vazut clar in zapada: cupleaza rapid spatele, dar apoi decupleaza, iar cupleaza, astfel incat la roata nu ai cuplu constant, ci e intermitent si variat. Daca incerci sa mergi pe un forestier cu zapada pudra, trebuie sa tii gaz la fund, sa ai turatie la roata ca sa tii haldexul "tensionat", daca incerci sa mergi usurel ca sa negociezi curbe sau gropi/damburi, te trezesti ca ramai fara tractiune, e ca un fel de 4x4 "on demand", iar tu nu poti influenta/bloca "demandul", ci senzorii fac asta. Which is crap. De asta e mai bun vasco-ul de la Renault/Duster/Nissan, odata blocat ramane asa, indiferent de turatia rotii Sper ca am explicat bine, e traducerea a ceea ce am vazut in viata reala.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!