Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 19.09.2022 în toate secţiunile

  1. Eu as zice sa lasi filtru in pace daca nu iti face probleme. Un condus normal intre 1500-2500 rpm chiar si 3000-3500 in unele cazuri e ok. La mine in Drive schimba mult prea jos (schimba si mai jos pana am resoftat cutia). Eu personal merg 90% in oras si 10% afara poate 5% uneori. Merg aproape tot timpul in Sport si asa schimba vitezele la 2500-3000 rpm in functie de cat de tare accelerez. Filtru il monitorizez cu Vag DPF (aplicatia Android) si nu am avut probleme. In 2 ani de zile am crescut Oil Ash cu 100ml.
    2 points
  2. In sfarsit am facut butelia toroidala. Urmeaza sa mai fac mutarea de la sistemul vechi cu distribuitoare la cel nou cu un bloc comun.
    2 points
  3. Masina a primit borduri la jante mai mici de 1,5j,ca urmare noua configuratie este de 7,5j fata cu 195/45/15 si 8j spate cu 205/45/15, roti de ceva timp trecute si in carte . Am reusit intr-un final sa cumpar mocheta de G60 Edition One …. mocheta care masina mea a avut-o dar a fost vanduta( este o mocheta atipica din piese si foarte rara 500 buc.) . Se poate spune ca acesta era ultimul element distintiv care-mi mai lipsea. Evacuarea a primit si ea atentie .
    2 points
  4. Pentru ca, de cele mai multe ori, un soft stage 1 are rolul de a optimiza parametri de functionare, eficientizand motorul. Bine, asta considerand ca este un soft corect si nu unul "in procente", cum se practica la multi de pe la noi.
    1 point
  5. Urmeaza urmeaza... am tot vrut sa fac postarea dar e ataaaat de mult de scris... incat am tot amanat din motive de... comoditate sa ii spunem
    1 point
  6. Salutare. Pentru ca nu am putut sta degeaba m-am distrat putin inlocuind plansa de bord - este plansa nr 3 - NOUA cu difuzor central, grile ventilatie cu negru lucios OEM si am adaugat un mic subwoofer in roata de rezerva. work in progress...
    1 point
  7. Am comandat pana la urma un set de AEZ Tioga Titan de mai sus pe 18. Totodata am comandat si 4buc Michelin Pilot Alpin 5 - 235 45 18 98V XL, avand in vedere reviewurile si nivelul de zgomot de sub 70db.
    1 point
  8. Fiind singurul posesor de golf 6 gti de pe forum care are masina de noua (sper sa nu gresesc si sa mai fie cineva insa urmaresc destul de des si nu am vazut) as vrea sa explic aici cam ce probleme apar la masina in general si ce rezolvari exista, vorbind din experienta sau am schimbat preventiv. Masina a intrat in posesia mea din Decembrie 2009 de la Cardinal Motors din Constanta. 1. Ca si cea mai importanta verificare as pune pe lista pentru cei care nu au inca verificat intinzatorul de lant care la modelele 2008-2013 au fost cu probleme. Acest intinzator functioneaza la prima cheie. La mine l-am schimbat preventiv si este detaliat in topicul de aici, plus alte piese care aveau revizie si nu necesitau schimbare dar ca sa nu fie probleme mai tarziu au fost schimbate. Noua revizie nu mai necesita inlocuire pentru ca au schimbat modul de functionare si tine mult mai mult, cel putin inca nu am gasit nici un post pana acum sa se planga de noua versiune de intinzator. 2. Unele motoare au probleme cu consumul de ulei. La mine nu imi mananca deloc la inceput si acum am ajuns sa coboare putin pe joja la fiecare schimb, de la full cand fac schimbul intre 8000-12000 km scade cam la 3/4. Deci de la full la minim este 1 litru din cate stiu si 3/4 este pe joja deci 250 ml estimez, ceea ce fata de altii se pare ca stau bine. Vreau sa mentionez ca am facut rodajul la masina 3000 km cand am luat-o, este specificat si in masina mea. Am auzit si de consumuri de ulei destul de mari la unii. Se rezolva cu schimbarea piselor cu revizie mai noua la pistoane si trebuie neaparat facut rodajul. 3. Admisia de aer, este cu probleme din cauza constructiei de plastic si cade. Noua revizie cica e mai buna si nu vor mai fi probleme. Eu am schimbat-o si am detaliat aici. 4. Bobinele de inductie care am vazut ca mai cad insa doar la masinile tunate, cele stock tin, cel putin ce am vazut pe net. La mine nu au cazut sunt inca cele originale deci nu stiu ce sa zic. Ma gandesc si eu poate pe viitor la un upgrade preventiv. Ca si rezolvare se potrivesc cele de Audi R8 sunt plug and play si foarte usor de schimbat. 5. Diverter valve, care mai cade la unii din cauza ca e facut din plastic. La modelele mai noi vine deja cu revizia noua a acestei valvule. La mine a fost schimbat preventiv cod 06H145710C (ca si pret atunci a fost 315 Ron la reprezentanta, si pot vedea o comparatie intre cea veche si noua aici) si am pus si un blow off valve care e mai mult de efect insa se aude frumos si nu imi da nici un lag. 6. Cei care au de gand un upgrade de putere chiar si stagiu 1, va incepe sa patineze ambreiajul si deci trebuie inlocuit cu unul care tine cuplu mai mare. Deobicei la stagiu 1 majoritatea tunerilor iti cresc cuplul de la 280nm stock la 380nm. La mine cand avem 40.000 km am facut si eu stagiu 1 si a inceput sa imi patineze am spus asta si in "masina mea". Ca si solutie este schimbarea lui completa volant, disc, placa presiune, rulment, variante sunt multe insa tine de fiecare ce vrea. Eu am trecut la Sachs Performance kit 883089 000046 cu masa simpla care usureaza mult iar raspunsul acceleratiei este wow. Apare un mic zgomot la relantiu cand se face acest upgrade doar cand ai AC pornit, fara el e aproape insesizabil. Acest zgomot este de la masa simpla care nu mai are arcuri sa amortizeze vibratiile si se vor auzi, eu m-am obisnuit aparand doar vara cand folosesc ACul. Cine e interesat de modelul instalat pe masina mea ar fi cateva poze si explicatii aici Cam astea sunt problemele cunoscute si se gasesc in o gramada de linkuri pe net cine are timp sa caute, cine nu sa urmareasca acest topic si vor afla daca mai apar si altele.
    1 point
  9. 0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!