Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 18.09.2022 în toate secţiunile
-
3 points
-
2 points
-
Salutare, Dupa 10 ani de mers numai cu masini in 2 usi, de voie si de nevoie am trecut la 4 usi :)). Noua masina a familiei este o Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310cp 4drive. Comanda a fost plasata in Octombrie 2021. Dupa aprox 4 luni am fost constrans de criza semiconductorilor sa elimin din configuratie camerele 360 si portbagajul electric pentru a evita o intarziere de pana la un an. Asadar masina a ajuns sa aiba urmatoarele optionale: - Pachet piele petrol blue cu scaune fata CUP - Sunroof panoramic - Sistem Audio Beats - Connectivity Box cu incarcare wireless si amplificator de semnal Cupra ofera un pachet destul de generos de dotari in varianta standard deci ar mai fi de mentionat: - Faruri Full LED - Camera marsarier - Kessy - Full Link Wireless - multe alte sisteme de asistenta + siguranta Pana acum am reusit sa ii montez camera de bord Xiaomi A500S Pro iar cu ObdEleven am activat scandinavian lights si am dezactivat soundaktor-ul. Urmatorul pas ar fi sa protejam cumva vopseaua dar si interiorul. 3000km parcursi pana acum. Evident ca motorul este partea cea mai frumoasa in combinatie cu evacuarea (fara rezonator pentru MY22) . Nu am putut testa scaunele inainte de comanda insa sunt surprinzator de confortabile cu un suport lateral bestial. Atasez cateva poze cu masina si revin cu noutati1 point
-
In sfarsit am facut butelia toroidala. Urmeaza sa mai fac mutarea de la sistemul vechi cu distribuitoare la cel nou cu un bloc comun.1 point
-
In cazul mentionat mai sus de @ss0ryn.....fiind o problema (inca nu stim asta) de alimentare din rezervor,singura forma este sa alimentam masina cu motorina dintr-un bidon separat,anulind pompa electrica,cu alte cuvinte,doua furtune pleaca din bidon,si intra in filtru de motorina,cele care vin din rezervor se anuleaza. Trebuie tinut cont ca sint anumite masini,si pompe de injectie,care nu functioneaza daca la intrarea in pompa nu exista cel putin 2,5 bar de presiune,insa majoritatea functioneaza si fara acea presiune,trebuie incercat.1 point
-
1 point
-
Masina a primit borduri la jante mai mici de 1,5j,ca urmare noua configuratie este de 7,5j fata cu 195/45/15 si 8j spate cu 205/45/15, roti de ceva timp trecute si in carte . Am reusit intr-un final sa cumpar mocheta de G60 Edition One …. mocheta care masina mea a avut-o dar a fost vanduta( este o mocheta atipica din piese si foarte rara 500 buc.) . Se poate spune ca acesta era ultimul element distintiv care-mi mai lipsea. Evacuarea a primit si ea atentie .1 point
-
Mersi mult! Farurile sunt mult mai ok decat cele de pe Leon, dpmdv. Ajuta putin si faptul ca e mai inalta masina dar clar sunt mai puternice pe formentor. Daca te hotarasti sa iti comanzi, pe unele variante de Formentor au inceput sa fie disponibile farurile Matrix. Pacat ca s-au gandit abia acum... Cat despre motorizare... ar fi bine sa faci cate un td cu cele 2 variante. Intre timp am reusit sa aplic si protectia ceramica pe piele. Multa munca pt un rezultat invizibil, dar merita1 point
-
A venit momentul acela cand "stergem prafu" Cum piticii nu dorm... trebuiau facute schimbari, lucruri pe care, unele dintre ele, mi le doresc inainte sa am masina, si am facut atat research si am cautat atat de mult unele lucruri (fiindca unele nu sunt deloc ieftine si am tot "vanat" produse pe site-uri de anunturi internaltional SAU anumite servicii... ) incat au devenit obsesie. Volanul: Volan de R8, mi-l doresc pe un Audi, inainte sa am Audi. Cumva acum cateva luni am reusit sa gasesc unul la un pret decent (foarte scump in realitate, insa decent prin comparatie cu 99% din piata de volane de acest tip, fiind foarte rare). Volanul este nou si personalizat avand toate elementele originale chrom satinat facute piano black, airbag in piele si padele metalice de Urus. Evident, masina mea nu stie sau nu are deloc unele functionalitati de pe comenzile acestui volan, asa ca a trebuit o abordare custom. Am gasit la niste baieti destepti din belgia (ambrace eu) un modul facut 100% de ei la niste standarde foarte ridicate, cu ajutorul caruia am putut face fiecare buton functional (chiar daca nu sunt neaparat functionalitatile reale ale butoanelor, macar "fac ceva"). Exemple: - drive select dintr-un buton nu e suportat de masina mea, doar pe facelift s-a pus, asa ca la mine imi face ESP on/off. - race / lap timer face eleron sus/jos - exhaust - opreste/porneste modulul de sunet activ (boxe pe evacuare) - butoanele < > de langa scroll-ul din stanga fac comfort blinking (semnal x 3) (mai exista niste butoane < > tot in stanga, care sunt folosite pentru computerul de bord) - butonul de back din stanga da flash (butonul acesta nu exista pe C7, nu ar fi avut functionalitate in meniu) - butoanele de prev/next song din dreapta functioneaza (nu exista pe C7 aceasta functionalitate pusa pe volan) - cand deschizi usa si motorul este oprit, lumina butonului StartStop face fade in / out iar restul sunt stinse. Overall senzatia la condus este schimbata in bine, aspectul interiorului este mult intinerit si imbunatatit. Trimuri: Aveam de mai bine de 1 an un set de trimuri SH, luate in ideea in care candva voi gasi pe cineva care sa le lamineze in carbon real (adica fibra reala carbon, rasina epoxy, lac protectie UV, etc... ca la carte). Am gasit intr-un final pe cineva - carbonitromania - care parea ca face treaba buna, si desi pretul nu a fost mic, a fost decent comparat cu altii care cereau preturi exorbitante (cat un set SH OEM sau chiar nou... ) Rezultatul final nu a fost bun, a fost mult peste asteptari, a fost extrem de bun. Trimurile au fost facute cu o finete iesita din comun, carbonul se vede demential in soare, efectul "3D" fiind foarte prezent - nu, nu are nici o treaba cu hidrotransfer sau colant carbon, pentru asta platesti pana la urma, ca sa stai in fata Schimbator: Nuca schimbatorului a fost inlocuita cu una de RS cu piele perforata, chromul satinat fiind facut piano black, fiind exact in acelasi ton cu volanul. Coloana volan electrica: Cu ajutorul unor persoane am descoperit ca se poate face retrofit la coloana cu reglaj electric al volanului. Am luat una de pe un S8 + capacul cu buton necesar de A7, au fost montate, cablate, codate. Ideea finala care era ? voiam easy entry activat, adica sa fie ridicat maxim volanul cand intru si atunci cand pornesc motorul sa-mi coboare volanul in brate, setat fiind pe memoria masinii (impreuna cu scaun, oglinzi, etc). Acest lucru banal pentru unii, pe mine ma duce cu gandul intr-o zona de premium/lux a masinilor, acea miscare a volanului cand pornesc, parca masina se muleaza pe preferintele mele, imi face pe plac (plus ca am picioarele lungi si chiar ajuta cand intrii/iesi din masina). Ambientale RGB: Cochetam de mult cu ideea de ambientale RGB (masina avand doar alb, slab ca intensitate). Am gasit un kit ce contine si anumite module, conectate la anumite mufe ptr CAN etc, fac posibil reglajul culorii, intensitatii si al unui eventual joc de lumini / fade direct din MMI. Kit-ul contine lumini pentru picioare, consola centrala, usi, manere usi, buzunare usi. Normal pe generatia C7 nu a existat vreodata selectarea culorilor din MMI, acest lucru se face cu un workaround, prin meniul de selectare intensitate lumina ambientala, o rotita cu f multe trepte, pe fiecare treapta este o culoare iar anumite trepte regleaza cu + sau - intensitatea. E cel mai bun lucru pe care il poti avea pana la urma, integrat cu masina, fara aplicatii pe telefon sau telecomenzi. Cireasa de pe tort? am reusit sa gasesc combinatia de fire corecta (4 fire, au culori diferite...) sa alimentez si iluminatul ambiental din tweetere, lucru ce ma incanta maxim, faptul ca reglez o culoare din MMI, pentru toata masina (exact ca la generatiile noi C8). Acesta este inca work in progress, am montat doar lumini picioare si consola centrala, pe usi nu imi place solutia oferita de acest kit asa ca voi cumpara altul care este 1:1 cu oem dpdv module iluminat, prinderi, etc. si le voi adapta pe toate impreuna. Buton start stop: Asta e chiar simpla si banala, dar de mare efect in setupul curent, butonul de start/stop de RS, cu rama rosie. Cumparat pe cod original, montat in cateva minute, eazy. Concluzia finala, interiorul este total schimbat, intinerit, atractiv (pentru mine cel putin), este total altceva. Nu am foarte multe poze etc, cand voi finaliza proiectul (adica ambientalele din usi) o sa mai revin cu altele. PS: scuzati mochetele neaspirate, s-a lucrat foarte mult la masina, n-a mai ramas timp si de aspirat PS2: oricat de misto ar parea in poze, in realitate e de 100 de ori mai misto Mai multe gasiti (si veti gasi in viitor) pe pagina de instagram dedicata masinii mele: audia7havana1 point
-
@zidanne @Adria_n din cate stiu pe FL exista o "camera" integrata in piciorul oglinzii (cum am eu) pe care se bazeaza ILA - adica in functie de analiza luminilor din fata se porneste si stinge automat faza lunga. Camera urmatoare e cea de LA, si implica alta prindere la oglinda.1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00