Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 17.09.2022 în toate secţiunile
-
Masina a primit borduri la jante mai mici de 1,5j,ca urmare noua configuratie este de 7,5j fata cu 195/45/15 si 8j spate cu 205/45/15, roti de ceva timp trecute si in carte . Am reusit intr-un final sa cumpar mocheta de G60 Edition One …. mocheta care masina mea a avut-o dar a fost vanduta( este o mocheta atipica din piese si foarte rara 500 buc.) . Se poate spune ca acesta era ultimul element distintiv care-mi mai lipsea. Evacuarea a primit si ea atentie .3 points
-
1 point
-
Citeste posturile noastre de mai sus, sa vezi ce face codarea, etc.1 point
-
Garanția legală obligatorie este de minim 12 luni pentru bunuri second-hand, în primele 6 luni orice defect este considerat automat ca fiind existent la momentul vânzării și se remediază gratuit de către vânzător. Adică cutie+motor+orice altceva. Într-adevăr după cele 6 luni nu mai e fain că tre să dovedești existența defectului la momentul vânzării. Asta se aplică indiferent de contractul de garanție comercială oferit de vânzător, adică chiar dacă ei specifică în termeni că tu vii cu 50% din valoarea pieselor defecte etc, dacă e în primele 6 luni au obligația să repare gratis. Desigur că ei speră să profite de necunoașterea drepturilor de către consumator și chiar o fac1 point
-
Mersi mult! Farurile sunt mult mai ok decat cele de pe Leon, dpmdv. Ajuta putin si faptul ca e mai inalta masina dar clar sunt mai puternice pe formentor. Daca te hotarasti sa iti comanzi, pe unele variante de Formentor au inceput sa fie disponibile farurile Matrix. Pacat ca s-au gandit abia acum... Cat despre motorizare... ar fi bine sa faci cate un td cu cele 2 variante. Intre timp am reusit sa aplic si protectia ceramica pe piele. Multa munca pt un rezultat invizibil, dar merita1 point
-
Ehhh, pitici sunt multi ... si planuri multe Mai avem la interior de gasit capace de bang olufsen pe fetele de usi, avand deja tweeterele de B&O arata ciudat cu Bose pe usi, plus ca cele metalice de B&O arata criminal. Stiu ca nu e cel mai "frumos" sa fac aceasta modificare, neavand sistemul pe masina, insa am deja o bucatica din el iar restul sistemului deja nu mai este stock (am inlocuit un difuzor central cu unul aftermarket mult mai performant si planuiesc si subwooferul sa fie inlocuit cu altul pe cutia originala + amplificare dedicata), nu incerc sa pacalesc pe nimeni ca as avea B&O ci doar imi place sa fie totul pe aceeasi linie vizuala si asa cum zis si mai sus, arata foarte bine Ornamentele plastic de langa MMI sunt negru mat iar pe RS vin in piano black, probabil le voi face curand si pe acelea piano black. Tot la interior exista sansa sa trec la un plafon oem full alcantara, asta ramane de vazut ... (da s-au pus din fabrica plafoane alcantara negre cu cusaturi custom etc, arata f misto). La exterior planuiesc bara fata + praguri de RS astfel incat sa finalizez complet look-ul de RS (spatele este deja acolo, franele sunt, interiorul este .. etc) Nu, nu o sa pun vreodata sigla de RS pe exterior pe undeva, nu vad rostul. Da, la interior am sigle RS fiindca asa vin volanul cu nuca schimbator, nu ma deranjeaza, nu e ca si cand pacalesc pe cineva cu ele . Ultimul pas ce ar mai fi de facut ar fi pe partea de putere, sa ajung in zona de 480-5xx CP, insa are o prioritate f scazuta. Daca trag linie la tot ce s-a facut pana acum, dpdv financiar, ma apropiam cu suma totala a masinii + modificarilor de un RS7 real Cand oi ajunge vreodata sa iau un RS7 veritabil, o s-o iau simultan cu a mea, ca sa pot muta de pe una pe alta tot ce imi doresc 😂 Planul cu retrofit la facelift cu matrix e foarte putin probabil, fiindca din tot ce m-am interesat este extrem de costisitor si necesita foarte multe interventii pe masina astfel incat sa mearga 100% corect si fara erori ramase pe diagnoza de orice fel. Bottomline este faptul ca o masina cu un design ce a inceput din 2011 inca arata foarte de actualitate (zic eu, dar sunt subiectiv... ), suceste gaturi pe strada de parca ar fi vreo exotica si nu o vad sa isi piarda acest efect prea curand, deci nici nu va pleca prea curand de la mine.1 point
-
Nu poti scoate pur si simplu siguranta pt AC? Tehnologia p*l**, iti vine sa-i dai foc in situatii d'astea. Am mai patit si eu sa se blocheze dar dupa reset sau oprit/pornit motorul isi revenea.1 point
-
No, hai sa adaug si eu la problemele intampinate pana acum la fabulosul RS 4X4. La 17K Km discurile "S-au" deformat generand vibratii masive la utilizarea ACC si franari usoare la viteze peste 100Km/h - Inlocuite pe baza garantiei; Bordul licare/clipoceste/palapaie atunci cand doreste. Dupa ultimele actualizari OTA nu am mai observat simptomul. Pare solutionat; "Mieunat" cand masina trece in ECO - Rezultat: Grup defect, inlocuit pe baza garantiei - Masina se afla in acest moment in service; Trepidatii agresive indiferent de viteza si la accelerare la turatie mica - Rezultat: Grup defect cu inlocuirea mentionata anterior. Simptomele au fost prezente de la 17K dar am blamat jantele/anvelopele/presiunea, etc. Din pacate cele doua concedii de aproximativ 10K KM nu mi-au permis returnarea mai rapida a masinii in service. Harjait sub bord-zona cutiei de viteze la mersul inapoi. Simptom care inca nu a putut fi repilicat - cel mai probabil tot grupul a fost de vina; La 30K discurile "S-au" deformat dn nou si "Sunt mov". La momentul respectiv respectivul service blameaza faptul ca "Am franat prea agresiv" si ca nu vor inlocui discurile pe garantie - Vedem cum isi schimba parerea dupa urmatorii pasi. Concluzia reala este faptul ca franele sunt sub-dimensionate pe modelul 4X4 Diesel fiind de 340 si mai mici ca cele de pe RS TSI + calitatea extraordinara materialelor care se deformeaza dupa cateva franari. La "rece" franele nu tremura absolut deloc. Alerte cu Rear assist not available in timpul mersului care apar sporadic, atunci cand au chef; Alerte cu Side assist not available in timpul mersului care apar sporadic, atunci cand au chef; Zmucituri la schimbarea vitezelor in treptele 2-3 la regim de mers in oras care apar sporadic. Calibrare gresita sau nereusita a senzorului e lumini pentru Auto-Lights, sesizeaza ocazional cu intarziere masinile care circula din sens opus sau masinile aflate pe acelasi sens de mers; Zbarnaiala infernala generata de "Sound-Generatorul" aflat deasupra panoului ignifug, fara o remediere din partea reprezentantei; Blocarea sunetului daca este utilizat Android auto wireless si motorul este pornit imediat cu urcarea in autoturism iar "Navigatia" nu apuca sa isi faca ciclul de incarcare. Necesita oprirea completa, incuierea masinii si o asteptare de 5 minute pentru reset; Functionarea in suturi a suportului lombar pentru urcare sau coborare atunci cand este "iesit" complet sau partial. Regimul de utilizare al masinii este de "masina de familie" folosita in regim de autostrada pentru plimbari si concedii. Momentan cred ca sunt suficiente cat sa imi doresc sa fi ales un alt brand.1 point
-
Exact ce spuneam, deci a incercat sa te convinga ca e ceva de la placa de presiune, asadar a simtit si el ca nu e in regula ceva, insa daca producatorul nu emite vreo nota de informare care sa descrie exact defectul respectiv tu tre sa mergi cu masina asa pana ramane in drum. Sau pana ii expira garantia. Deci daca nu e vreo nota de informare, el considera ca masina nu are nicio problema. Asta e educatia facuta de catre importator, muncitorii joaca roluri penibile. Ca si sefii lor.1 point
-
1 point
-
Hello, Vin si eu cu vesti bune, am pus un CP3 inca din 2018 pe un Golf 6 CBAB, merge fara probleme si in ziua de azi dupa aproximativ 60k km. Mai am unul, CFFB, si urmeaza sa fac conversia in curand, momentan prefer CBAB-ul este cu mult mai silentios cu CP3.0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00