Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 16.09.2022 în toate secţiunile
-
Am luat legatura si cu un service dedicat VAG foarte laudat pe grup Carfix Motors si oferta era de 1.700 Ron pentru distributie (piese + manopera). Cum intentionez sa fac o gramada de operatiuni la masina la prima revizie ( 5 ani 65.000 km) iar reprezentanta refuza sa faca schimburile de ulei cutie+ mecatronic mi-am facut deja programare pt luna Octombrie. Pretul este decent iar din ce am citit pe grup profesionalismul este la cote inalte. Dupa ce fac revizia voi reveni cu detalii si impresii.5 points
-
Ziua următoare a fost dedicată traseului turistic nr. 9, pe care l-am parcurs invers, nu de la Cheia ci din spatele școlii din Moeciu de Sus. Chiar dacă urcarea e puțin mai abruptă, e mult mai scurtă decât pe la Cheia. Urcați cât de cât sus priveliștile se deschid și ai ceva panorame de văzut. Liniște, zumzet de gâze, șoimi zburând deasupra pădurii, triluri de păsări... totul parcă făcut să uiți puțin de cotidian. Ajunși pe coama priveliștea se deschide și mai mult, in zare se văd munții Bucegi dar și Piatra Craiului. In vârf este in platou amenajat cu niște buturugi și pietre, in cerc, pe care te poți odihni și admira peisajul. puțin mai jos găsiți Amfiteatrul Transilvaniei, o locație de cazare și cu ceva leagăne frumos amenajate (pentru poze pe insta/feisbuc) Drumul continuă pe lângă vila centrală și după o mică urcare, doar se coboară. Liniște, miros de iarbă cosită, iar in apropiere de Cheia, înainte de a începe casele găsiți și cățeluși sau vaci la păscut. Coborârea spre Cheia se încheie pe un drum pietruit printre case și apoi continuă la stânga, pe asfalt, spre Moeciu de Sus! Înainte de a ajunge în Moeciu de Sus, pe partea dreaptă găsiți cascada "La Chișatoare", care atunci când plouă e mai vizibilă, altfel riști să treci fără să o vezi (e pa șosea deci puteți pune și pe gps). Ajunși la mașină, întrucât se pornise și ploaia am plecat spre Bran, unde am mâncat lângă castel la terasa "Cristian" parcă, niște mici buni și mărișori! Apoi am mers către vilă la odihnă, întrucât deși nu a părut foarte lung traseul a avut 17km, care s-au adunat la cei 18km parcurși pe jos in ziua anterioară. Sâmbătă a fost zi de plecare, iar pentru întoarcere am optat pentru traseul prin Focșani, nu înapoi pe DN1 spre Ploiești. Pe drum ne-am oprit in Ozun, județul Covasna, unde am capturat câteva chestii Apoi ne-am continuat drumul spre Focșani, prin serpentinele de după Ojdula sperând să vedem și ursul care mai iese la DN. Nu l-am văzut de data asta, in schimb ne-am oprit in Lepșa pentru un popas scurt și o cafea la cascada Putna După câteva minute de odihnă, privit și poze am plecat spre casă și am încheiat și acest minim concediu. Cifrele din bord vorbesc de la sine despre relaxare, deși nu am mers foarte încet.5 points
-
Salutare tuturor. Detin un Golf 7 din 2015 , motor 1.6 tdi, cu Dsg 7 uscat, DQ200. Aleator, uneori imi aparea eroarea " Error service: leave vehicle only when selector in position P". Am cautat pe internet si am vazut ca aceasta eroare este generata de un switch/ intrerupator ce se afla in interiorul selectorului. El se poate inlocui, dar este foarte anevoios, iar in reprezentanta este foarte costisitor. Am intrebat in august 2019 la reprezentanta Euro Tehno Group din Pitesti, iar cei de acolo mi-au comunicat ca ar costa intre 700 si 800 de ron inlocuire acestui switch. Acum cateva zile am gasit pe internet un fisier pdf in care este descrisa o modalitate in care se face bypass la switch-ul cu problema, folosind un alt ansamblu. Codul de produs este 5Q0713128A, si costa in magazinele de piese undeva la 200 de ron. Manopera am efectuat-o eu, folosind doar un torx T20 si o surubelnita dreapta. Ca idee, se desface masca de la climatronic, se scoate cutia de depozitare de sub climatronic, se deconecteaza cele 2 mufe ce vin in spatele cutiei de depozitare. Se desfac cele 2 suruburi ale marginilor ce vin spre consola centrala, apoi se declipseaza aceste margini. Se declipseaza marginea argintie de la dsg, se desfac cele 2 suruburi, se scoate mansonul de piele, si se demufeaza mufa ce este pe rama masonului( cea cu p/r/n/d/s). Se desface se partea de carcasa ce are butoanele de start/stop si cel de senzori de parcare si se deconecteaza mufele. Se apasa tija galbena de la dsg si se poate pune levierul dsg-ului in orice pozitie. Acum se deconecteaza mufa verde ( mufa tata ) din selector, si se mufeaza in noul dispozitiv, iar mufa tata a dispozitivului se mufeaza in selector.. Se desurubeaza surubul de sus al selectorului si cu acesta se va prinde noul switch pe selector. Se vor fixa cele 4 cleme care vin in pachet, pe noul switch si pe selector. Apoi se remonteaza tot ce sa- demontat anterior. Dar, asa cum se spune ca 1 poza face cat 1000 de cuvinte va pun atasat pozele cu operatiunea si pdf-ul cu informatiile. dsg 5q0713128a.pdf1 point
-
Atat am platit si eu(1775). Antigel,apa, spray degresant, set curea, pompa apa, curea accesorii, rola intinzatoare la un service autorizat rar la masina din semnatura.1 point
-
1 point
-
UPDATE: Revin cu detalii, in idea ca poate cineva le va gasi folositoare candva. In cele din urma am gasit un service foarte bun in Sinaia care mi-a confirmat incaodata ca problema este la rulmentul intermediar al axului cardanic. Am optat pentru schimbarea cu totul a axului, cei de la service mi-au zis ca se poate schimba si rulmentul doar ca nu recomanda deoarece exista posibilitatea destul de mare ca in masina sa se simta vibratii puternice. Nu stiu cat e de adevart acest lucru, tind sa cred mai degraba ca nu aveau ei experienta necesara in a face aceasta operatie. Oricum, fiind presat de timp si de faptul ca aveam nevoie de masina, am mers pe schimbat cardanul cu totul. Cu tot cu manopera m-a ajuns undeva la 4500 lei(4000 cardanul, 500 lei manopera). Am facut pana acum cam 400 km cu masina - fara probleme. Multumesc tuturor pentru sfaturi.1 point
-
Cel mai bun ulei este cel care respecta norma si care iti permiti sa-l tii cat mai putin in motor 😀1 point
-
1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00