Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 12.09.2022 în toate secţiunile

  1. Ehhh, pitici sunt multi ... si planuri multe Mai avem la interior de gasit capace de bang olufsen pe fetele de usi, avand deja tweeterele de B&O arata ciudat cu Bose pe usi, plus ca cele metalice de B&O arata criminal. Stiu ca nu e cel mai "frumos" sa fac aceasta modificare, neavand sistemul pe masina, insa am deja o bucatica din el iar restul sistemului deja nu mai este stock (am inlocuit un difuzor central cu unul aftermarket mult mai performant si planuiesc si subwooferul sa fie inlocuit cu altul pe cutia originala + amplificare dedicata), nu incerc sa pacalesc pe nimeni ca as avea B&O ci doar imi place sa fie totul pe aceeasi linie vizuala si asa cum zis si mai sus, arata foarte bine Ornamentele plastic de langa MMI sunt negru mat iar pe RS vin in piano black, probabil le voi face curand si pe acelea piano black. Tot la interior exista sansa sa trec la un plafon oem full alcantara, asta ramane de vazut ... (da s-au pus din fabrica plafoane alcantara negre cu cusaturi custom etc, arata f misto). La exterior planuiesc bara fata + praguri de RS astfel incat sa finalizez complet look-ul de RS (spatele este deja acolo, franele sunt, interiorul este .. etc) Nu, nu o sa pun vreodata sigla de RS pe exterior pe undeva, nu vad rostul. Da, la interior am sigle RS fiindca asa vin volanul cu nuca schimbator, nu ma deranjeaza, nu e ca si cand pacalesc pe cineva cu ele . Ultimul pas ce ar mai fi de facut ar fi pe partea de putere, sa ajung in zona de 480-5xx CP, insa are o prioritate f scazuta. Daca trag linie la tot ce s-a facut pana acum, dpdv financiar, ma apropiam cu suma totala a masinii + modificarilor de un RS7 real Cand oi ajunge vreodata sa iau un RS7 veritabil, o s-o iau simultan cu a mea, ca sa pot muta de pe una pe alta tot ce imi doresc 😂 Planul cu retrofit la facelift cu matrix e foarte putin probabil, fiindca din tot ce m-am interesat este extrem de costisitor si necesita foarte multe interventii pe masina astfel incat sa mearga 100% corect si fara erori ramase pe diagnoza de orice fel. Bottomline este faptul ca o masina cu un design ce a inceput din 2011 inca arata foarte de actualitate (zic eu, dar sunt subiectiv... ), suceste gaturi pe strada de parca ar fi vreo exotica si nu o vad sa isi piarda acest efect prea curand, deci nici nu va pleca prea curand de la mine.
    2 points
  2. Spanul poate veni si dupa axul pompei,sau din cuzinetii axului.Din pacate toti avem obiceiul sa schimbam doar piesa care este vizibil afectata,fara sa tinem cont si de restul pieselor componente. Este adevarat ca cilindrul de presiune este cel care se duce primul,si se schimba cel mai des,dar daca a ajuns span si in alte zone ale pompei,trebuia sa se verifice si dupa caz sa se schimbe si restul. Eu as pune un filtru de combustibil ca cele de benzina,pe furtun,inainte de pompa,si dupa pompa altul,ca sa pot observa de unde provine pilitura aia,si doar cu scop didactic,adica sa fie scoase dupa un numar de km parcursi. Vedeti...daca spui unui neprofesionist,adica client,sa schimbe tot in pompa,i se pare ca vrei sa cistigi tu ca mecanic mai multi bani,si uneori este adevarat,dar realitatea este ca o treaba buna in astfel de cazuri este sa se verifice,si dupa caz sa se schimbe tot jocul,ax+cilindru+cuzineti daca are asa ceva. Undeva pe ax,pompa mai are o piesa care se numeste pompa de transfer,este cea care trage motorina din filtru si o urca in corpul pompei,si fiind in miscare permanenta poate produce pilitura. Anumite chestiuni nu pot fi rezolvate doar in urma analizei unor fotografii,trebuie vazuta pompa desmontata complet,si analizate toate piesele de cineva care este pregatit in asa ceva,care are experienta si care stie ce alte ,,mici secrete" pot influenta in buna functionare a unei pompe,etc.
    2 points
  3. Da , pe mine nu m-au dezamagit niciodata Crossclimate , sunt la al doilea set Chiar daca sunt cele mai scumpe si se uzeaza destul de rapid pe o masina grea , tot asta o sa cumpar si la al treielea set cand va veni vremea Moi , silentioase si sigure Cu toate ca le lauda in clip pentru zapada , cine sta/merge la munte iarna sa isi ia dedicate , eu aproape ca nu merg pe zapada , am maxim 5 ore in 4 ani
    1 point
  4. Nu mai stiu exact daca s-a mai discutat, dar aici la topicul cu usi cred ca e potrivit. A mai observat cineva ca atunci cand ai ambele usi deschise de pe o laterala, si inchizi doar usa din fata, zgomotul produs este... cum sa il descriu mai bine ... ca atunci cand inchizi capacul la pubela de gunoi ? Ma intreb daca nu cumva inginerii s-au gandit ca nu o sa observam acest aspect .... Pare o problema din design-ul masinii, ca partea de sus a usii din fata nu mai are in ce sa se opreasca atunci cand se inchide (pt ca cealalta usa este deschisa) si flambeaza zgomotos partea aceea... este amuzant de fiecare data cand se intampla...
    1 point
  5. Salutari, imi spui, te rog de unde ai reusit sa achizitionezi chederele suplimentare? Am probleme cu zgomotul de tigaie inca din primele luni de utilizare (Style, 2.0 TDI, DSG, 150CP, 37k km). Abia acum mi-au schimbat atenuatoarele de la portbagaj care era una din sursele zgomotului, am sa incerc si cu chedere suplimentare poate se imbunatateste situatia. De asemnea vazusem pe briskoda ca exista un zgomot ce poate veni de la sistemul de rabatare al scaunelor din spate (acele inele pe care se prind scaunele) dar n-am incercat inca solutia lor (banda izolatoare peste suportului de metal)
    1 point
  6. Din ce stiu eu daca nu exista continuitate la RCA, trebuie sa astepti 48 de ore pana se activeaza noua polita de RCA, deci nu se aplica penalizari.
    1 point
  7. Ai grija la închiderea centralizata, se încuie de capul ei, chiar și cu cheia în mașină. Am pățit de 2x. Se rezolva prin schimbare broasca. Vreo 500 euro.
    1 point
  8. A venit momentul acela cand "stergem prafu" Cum piticii nu dorm... trebuiau facute schimbari, lucruri pe care, unele dintre ele, mi le doresc inainte sa am masina, si am facut atat research si am cautat atat de mult unele lucruri (fiindca unele nu sunt deloc ieftine si am tot "vanat" produse pe site-uri de anunturi internaltional SAU anumite servicii... ) incat au devenit obsesie. Volanul: Volan de R8, mi-l doresc pe un Audi, inainte sa am Audi. Cumva acum cateva luni am reusit sa gasesc unul la un pret decent (foarte scump in realitate, insa decent prin comparatie cu 99% din piata de volane de acest tip, fiind foarte rare). Volanul este nou si personalizat avand toate elementele originale chrom satinat facute piano black, airbag in piele si padele metalice de Urus. Evident, masina mea nu stie sau nu are deloc unele functionalitati de pe comenzile acestui volan, asa ca a trebuit o abordare custom. Am gasit la niste baieti destepti din belgia (ambrace eu) un modul facut 100% de ei la niste standarde foarte ridicate, cu ajutorul caruia am putut face fiecare buton functional (chiar daca nu sunt neaparat functionalitatile reale ale butoanelor, macar "fac ceva"). Exemple: - drive select dintr-un buton nu e suportat de masina mea, doar pe facelift s-a pus, asa ca la mine imi face ESP on/off. - race / lap timer face eleron sus/jos - exhaust - opreste/porneste modulul de sunet activ (boxe pe evacuare) - butoanele < > de langa scroll-ul din stanga fac comfort blinking (semnal x 3) (mai exista niste butoane < > tot in stanga, care sunt folosite pentru computerul de bord) - butonul de back din stanga da flash (butonul acesta nu exista pe C7, nu ar fi avut functionalitate in meniu) - butoanele de prev/next song din dreapta functioneaza (nu exista pe C7 aceasta functionalitate pusa pe volan) - cand deschizi usa si motorul este oprit, lumina butonului StartStop face fade in / out iar restul sunt stinse. Overall senzatia la condus este schimbata in bine, aspectul interiorului este mult intinerit si imbunatatit. Trimuri: Aveam de mai bine de 1 an un set de trimuri SH, luate in ideea in care candva voi gasi pe cineva care sa le lamineze in carbon real (adica fibra reala carbon, rasina epoxy, lac protectie UV, etc... ca la carte). Am gasit intr-un final pe cineva - carbonitromania - care parea ca face treaba buna, si desi pretul nu a fost mic, a fost decent comparat cu altii care cereau preturi exorbitante (cat un set SH OEM sau chiar nou... ) Rezultatul final nu a fost bun, a fost mult peste asteptari, a fost extrem de bun. Trimurile au fost facute cu o finete iesita din comun, carbonul se vede demential in soare, efectul "3D" fiind foarte prezent - nu, nu are nici o treaba cu hidrotransfer sau colant carbon, pentru asta platesti pana la urma, ca sa stai in fata Schimbator: Nuca schimbatorului a fost inlocuita cu una de RS cu piele perforata, chromul satinat fiind facut piano black, fiind exact in acelasi ton cu volanul. Coloana volan electrica: Cu ajutorul unor persoane am descoperit ca se poate face retrofit la coloana cu reglaj electric al volanului. Am luat una de pe un S8 + capacul cu buton necesar de A7, au fost montate, cablate, codate. Ideea finala care era ? voiam easy entry activat, adica sa fie ridicat maxim volanul cand intru si atunci cand pornesc motorul sa-mi coboare volanul in brate, setat fiind pe memoria masinii (impreuna cu scaun, oglinzi, etc). Acest lucru banal pentru unii, pe mine ma duce cu gandul intr-o zona de premium/lux a masinilor, acea miscare a volanului cand pornesc, parca masina se muleaza pe preferintele mele, imi face pe plac (plus ca am picioarele lungi si chiar ajuta cand intrii/iesi din masina). Ambientale RGB: Cochetam de mult cu ideea de ambientale RGB (masina avand doar alb, slab ca intensitate). Am gasit un kit ce contine si anumite module, conectate la anumite mufe ptr CAN etc, fac posibil reglajul culorii, intensitatii si al unui eventual joc de lumini / fade direct din MMI. Kit-ul contine lumini pentru picioare, consola centrala, usi, manere usi, buzunare usi. Normal pe generatia C7 nu a existat vreodata selectarea culorilor din MMI, acest lucru se face cu un workaround, prin meniul de selectare intensitate lumina ambientala, o rotita cu f multe trepte, pe fiecare treapta este o culoare iar anumite trepte regleaza cu + sau - intensitatea. E cel mai bun lucru pe care il poti avea pana la urma, integrat cu masina, fara aplicatii pe telefon sau telecomenzi. Cireasa de pe tort? am reusit sa gasesc combinatia de fire corecta (4 fire, au culori diferite...) sa alimentez si iluminatul ambiental din tweetere, lucru ce ma incanta maxim, faptul ca reglez o culoare din MMI, pentru toata masina (exact ca la generatiile noi C8). Acesta este inca work in progress, am montat doar lumini picioare si consola centrala, pe usi nu imi place solutia oferita de acest kit asa ca voi cumpara altul care este 1:1 cu oem dpdv module iluminat, prinderi, etc. si le voi adapta pe toate impreuna. Buton start stop: Asta e chiar simpla si banala, dar de mare efect in setupul curent, butonul de start/stop de RS, cu rama rosie. Cumparat pe cod original, montat in cateva minute, eazy. Concluzia finala, interiorul este total schimbat, intinerit, atractiv (pentru mine cel putin), este total altceva. Nu am foarte multe poze etc, cand voi finaliza proiectul (adica ambientalele din usi) o sa mai revin cu altele. PS: scuzati mochetele neaspirate, s-a lucrat foarte mult la masina, n-a mai ramas timp si de aspirat PS2: oricat de misto ar parea in poze, in realitate e de 100 de ori mai misto Mai multe gasiti (si veti gasi in viitor) pe pagina de instagram dedicata masinii mele: audia7havana
    1 point
  9. 0w30 schimbat la 15k ar fi mai indicat. Sunt subiectiv pentru că eu așa procedez.
    1 point
  10. Să schimbi uleiul mai des...
    1 point
  11. Spalat, decontaminat, aplicat sealant + tratament hidrofob geamuri. Sper sa reusesc cat de curand sa aplic si protectia ceramica pt piele.
    1 point
  12. Montat cheder suplimentar intre usile fata-spate. Cost = 25lei, timp montaj=5min Ma declar multumit deoarece s-a diminuat zgomotul de tigaie la inchiderea usilor, diminuat zgomotul de rulare, mai ales cand este vant lateral si nu se mai murdareste zona dintre usi. Nu cumva sa folositi cheder autocolant, e o mizerie care se dezlipeste imediat. As fi luat si eu optiunea daca dadeam peste un reprezentant de vanzari adevarat, care chiar sa stie ce vinde...
    1 point
  13. https://volkswagen.7zap.com/en/rdw/
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!