Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 10.09.2022 în toate secţiunile

  1. Am facut 76000 Km si a venit vremea sa inlocuiesc discuri si placute fata/spate, plus lichid frana - toate piesele originale. Am cochetat putin cu ideea de upgrade la frane, dar am renuntat in special din doua motive: probabilitate mare de a nu mai putea folosi jantele de iarna de 17" (si nu doresc sa bag bani in alte jante / anvelope pentru iarna) plus faptul ca prefer sa folosesc altfel diferenta (mare..) de bani. Ca sa nu mai spun ca mereu am fost multumit de cum franeaza masina (sa speram ca acum va frana la fel, inca sunt in break-in..) si nu am simtit o reala nevoie de upgrade. Dupa care am facut un detailing interior, nu facusem niciodata asa ceva deci cred ca era cazul. Cu aceasta ocazie s-a aplicat si tratament hidrofob pe toate geamurile (sa vedem cum este, e prima data cand fac), plus curatare compartiment motor (atat cat s-a putut, fara apa). Cam aceastea sunt rezultatele Acum inca ne relaxam inaintea anotimpului rece..vorba romaneasca...n-aduce anul ce aduce ceasul... 🤡
    3 points
  2. A venit momentul acela cand "stergem prafu" Cum piticii nu dorm... trebuiau facute schimbari, lucruri pe care, unele dintre ele, mi le doresc inainte sa am masina, si am facut atat research si am cautat atat de mult unele lucruri (fiindca unele nu sunt deloc ieftine si am tot "vanat" produse pe site-uri de anunturi internaltional SAU anumite servicii... ) incat au devenit obsesie. Volanul: Volan de R8, mi-l doresc pe un Audi, inainte sa am Audi. Cumva acum cateva luni am reusit sa gasesc unul la un pret decent (foarte scump in realitate, insa decent prin comparatie cu 99% din piata de volane de acest tip, fiind foarte rare). Volanul este nou si personalizat avand toate elementele originale chrom satinat facute piano black, airbag in piele si padele metalice de Urus. Evident, masina mea nu stie sau nu are deloc unele functionalitati de pe comenzile acestui volan, asa ca a trebuit o abordare custom. Am gasit la niste baieti destepti din belgia (ambrace eu) un modul facut 100% de ei la niste standarde foarte ridicate, cu ajutorul caruia am putut face fiecare buton functional (chiar daca nu sunt neaparat functionalitatile reale ale butoanelor, macar "fac ceva"). Exemple: - drive select dintr-un buton nu e suportat de masina mea, doar pe facelift s-a pus, asa ca la mine imi face ESP on/off. - race / lap timer face eleron sus/jos - exhaust - opreste/porneste modulul de sunet activ (boxe pe evacuare) - butoanele < > de langa scroll-ul din stanga fac comfort blinking (semnal x 3) (mai exista niste butoane < > tot in stanga, care sunt folosite pentru computerul de bord) - butonul de back din stanga da flash (butonul acesta nu exista pe C7, nu ar fi avut functionalitate in meniu) - butoanele de prev/next song din dreapta functioneaza (nu exista pe C7 aceasta functionalitate pusa pe volan) - cand deschizi usa si motorul este oprit, lumina butonului StartStop face fade in / out iar restul sunt stinse. Overall senzatia la condus este schimbata in bine, aspectul interiorului este mult intinerit si imbunatatit. Trimuri: Aveam de mai bine de 1 an un set de trimuri SH, luate in ideea in care candva voi gasi pe cineva care sa le lamineze in carbon real (adica fibra reala carbon, rasina epoxy, lac protectie UV, etc... ca la carte). Am gasit intr-un final pe cineva - carbonitromania - care parea ca face treaba buna, si desi pretul nu a fost mic, a fost decent comparat cu altii care cereau preturi exorbitante (cat un set SH OEM sau chiar nou... ) Rezultatul final nu a fost bun, a fost mult peste asteptari, a fost extrem de bun. Trimurile au fost facute cu o finete iesita din comun, carbonul se vede demential in soare, efectul "3D" fiind foarte prezent - nu, nu are nici o treaba cu hidrotransfer sau colant carbon, pentru asta platesti pana la urma, ca sa stai in fata Schimbator: Nuca schimbatorului a fost inlocuita cu una de RS cu piele perforata, chromul satinat fiind facut piano black, fiind exact in acelasi ton cu volanul. Coloana volan electrica: Cu ajutorul unor persoane am descoperit ca se poate face retrofit la coloana cu reglaj electric al volanului. Am luat una de pe un S8 + capacul cu buton necesar de A7, au fost montate, cablate, codate. Ideea finala care era ? voiam easy entry activat, adica sa fie ridicat maxim volanul cand intru si atunci cand pornesc motorul sa-mi coboare volanul in brate, setat fiind pe memoria masinii (impreuna cu scaun, oglinzi, etc). Acest lucru banal pentru unii, pe mine ma duce cu gandul intr-o zona de premium/lux a masinilor, acea miscare a volanului cand pornesc, parca masina se muleaza pe preferintele mele, imi face pe plac (plus ca am picioarele lungi si chiar ajuta cand intrii/iesi din masina). Ambientale RGB: Cochetam de mult cu ideea de ambientale RGB (masina avand doar alb, slab ca intensitate). Am gasit un kit ce contine si anumite module, conectate la anumite mufe ptr CAN etc, fac posibil reglajul culorii, intensitatii si al unui eventual joc de lumini / fade direct din MMI. Kit-ul contine lumini pentru picioare, consola centrala, usi, manere usi, buzunare usi. Normal pe generatia C7 nu a existat vreodata selectarea culorilor din MMI, acest lucru se face cu un workaround, prin meniul de selectare intensitate lumina ambientala, o rotita cu f multe trepte, pe fiecare treapta este o culoare iar anumite trepte regleaza cu + sau - intensitatea. E cel mai bun lucru pe care il poti avea pana la urma, integrat cu masina, fara aplicatii pe telefon sau telecomenzi. Cireasa de pe tort? am reusit sa gasesc combinatia de fire corecta (4 fire, au culori diferite...) sa alimentez si iluminatul ambiental din tweetere, lucru ce ma incanta maxim, faptul ca reglez o culoare din MMI, pentru toata masina (exact ca la generatiile noi C8). Acesta este inca work in progress, am montat doar lumini picioare si consola centrala, pe usi nu imi place solutia oferita de acest kit asa ca voi cumpara altul care este 1:1 cu oem dpdv module iluminat, prinderi, etc. si le voi adapta pe toate impreuna. Buton start stop: Asta e chiar simpla si banala, dar de mare efect in setupul curent, butonul de start/stop de RS, cu rama rosie. Cumparat pe cod original, montat in cateva minute, eazy. Concluzia finala, interiorul este total schimbat, intinerit, atractiv (pentru mine cel putin), este total altceva. Nu am foarte multe poze etc, cand voi finaliza proiectul (adica ambientalele din usi) o sa mai revin cu altele. PS: scuzati mochetele neaspirate, s-a lucrat foarte mult la masina, n-a mai ramas timp si de aspirat PS2: oricat de misto ar parea in poze, in realitate e de 100 de ori mai misto Mai multe gasiti (si veti gasi in viitor) pe pagina de instagram dedicata masinii mele: audia7havana
    2 points
  3. 312 si la mine. Am zis - oem am pus.
    1 point
  4. sa o stapanesti sanatos. eu as pune folie pe consola aia jos. o vei zgaria cu cheia, cu telefonul, cu bauturile cu orice. pare ca eu nu mai primesc masina. adica nu pana expira voucherele ceea ce o bataie de joc fara margini. masina comandata la 1 sept 2021, am termen saptamana 11 din 2023 si sigur la data aia voucherele vor fi expirate. evident, nu ti se da nici masina la schimb ca deh, e vina ta ca ei nu o produc. acum chiar SPER sa nu o mai primesc ca asa ma duc frumos in germania si bmw seria 2 active tourer 2022 scrie pe mine. second, evident. o adunatura de incompetenti. li se taie gazul ne-a zis cineva pe aici. e uite ca nu li s-a taiat gazul si produc masini, dar pt alte piete. pe aceeasi masina ei iau peste 40k in germania, deci logic de ce nu o produc. dar sa lasi oamenii asa cu anii e bataie de joc fara margini.
    1 point
  5. Inca o iesire la mare. Cu aceasta ocazie am remarcat ca sitemul de esapament face prea multa galagie. Am masurat si este undeva la 100-110 db la turatii mai mari. Costurile inlocuirii ar fi foarte mari (doar una din componente costa 6300 euro) si ma intereseaza un "db killer". Adica ceva de pus la iesirea din toba sa mai reduca zgomotul (pentru ca in rest nu ma deranjeaza nimic si chiar apreciez ca este totul original). E clar ca sitele sunt ruginite in tobe si aerul trece "direct". Am vazut astfel de sisteme pentru moto. La ce diametru imi trebuie mie nu stiu cat sunt de eficiente sunt (60-77 mm). O alta alternativa ar fi sa caut o toba finala cu camere-site-etc (adica nu una sport ca nu ma intereseaza). Poate are cineva experienta cu aceste sisteme si ma poate indruma pe ce varianta sa merg. Atasez si cateva poze.
    1 point
  6. Ba da, doar ca Dorel a uitat sa schimbe versiunea care apare in bord. Acelasi soc l-am avut si eu.
    1 point
  7. Din pacate nu am reusit sa o mai scot mai ales in ultimu timp cu munca am fost foarte ocupat. De luna viitoare sper sa am mai mult timp si sa o mai scot la plimbare si sa fac niste poze.
    1 point
  8. Aral Super Tronic Long Life III mai poti incerca, un ulei mult subestimat dpmdv, si un 5L ar trebui sa-i poti lua sub 200lei.
    1 point
  9. In sfarsit cu masina la plimbare 😀 Mai bag kilometrii sa termin rodajul. Am deja 500 km facuti.
    1 point
  10. Superbul bate Passat doar la accesul la portbagaj, in rest as lua Passat. Oricum nu mai e niciuna in garantie, probabil vei primi o garantie generica de 6 luni care acopera cutie+motor.
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!