Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 01.09.2022 în toate secţiunile

  1. Zilele trecute am reparat masina la Avia. Toate sunt la locul lor.
    2 points
  2. 7L au fost doar la cutie , asta a fost tot uleiul ptr ei , ma bucur oricum ca l-am schimbat , era terminat Nu am simtit nimic deosebit , masina merge la fel de bine ptr ca mergea f bine si inainte Probabil ca maine cand o pornesc nu mai aud zgomotul de lant In week imi fac timp sa o scot la alergat In rest dorm linisit ca o stiu ok , daca ma ajuta Dumnezeu vreau sa o mai tin minim 5 ani ( inca 100.000 km ) deci trebuia facut tot mai ales ca am schimbat si discurile / placutele In primavara o vopsire pe unde e nevoie , papuci noi daca trebuie si gata cu rasfatul , sa isi vada de mers ca am si altele de facut Sper sa nu mai apara scurgerea aia de ulei care murdarea scutul si lasa urme pe unde o lasam parcata , era jenant
    2 points
  3. Este de luat in calcul de catre cei care vor sa ia un 7P sa il tina Eu mi-am asumat investitii de 4500 euro in primii ani , cand am luat cu 15.500 o masina cu peste 200.000 km la bord , care a fost noua 65.000 La cele cu perne se mai adauga la suma investita ulterior
    1 point
  4. da, este o suma importanta, altii isi cumpara masina de banii aia oricum, tinand cont ca ai de gand sa mai ti masina inca 5 ani dpmdv ai facut o investitie corecta per total.
    1 point
  5. Accelerezi in treapta 1 si din senin parca cineva iti da un sut in esapament si faci un salt micut.😀 Ceva de genul cum pateste un sofer incepator care nu pleaca bine de pe loc, accelerand neliniar.
    1 point
  6. asta este, ma asteptam sa inlocuiasca doar uleiul din cutie, asta este procedura pe care o aplica si daca mergi la ei si ceri schimbul. Total cutie+convertizor avem cam asa: sincer mi se pare cam mult 3600 ron pt inlocuirea celor 7l + filtru, in ideea in care 1 l ulei este cam 200 ron...dar na este reprezentanta si adaosul este pe masura. Una peste alta ai facut o lucrare buna si stai linistit acuma Multi km fara interventii.
    1 point
  7. Din cate se pare nimeni nu s-a lovit de problema asta. Dupa mai multe cautari, obsevatii am gasit cauza un furtun in forma de T, de deasupa termostatului OEM:7L6 122 101 J Numai bune, Iulian
    1 point
  8. M-am intors si eu de cateva zila tot de pe Sithonia ... (am intrat pe la Kulata in Grecia) ... drumurile mi s-au parut ok spre foarte bune . Mai putin drumurile spre plaja ... am bagat masina pe niste drumuri de tara vai de ele (cu Leon-ul nu intram pe-acolo ... Mazda cx30 a mers). Dar calitatea serviciilor mi se pare ca a scazut foarte mult ... preturi umflate (cazarea a fost ok dar si 230e/noapte). Anul viitor probabil schimb pe Croatia/ Spania. 2 ore am stat la Calafat la intoarcere .
    1 point
  9. Au inlocuit tot uleiul din cutie/convertizor(~12l)?daca nu sti acuma te poti uita pe factura la final. Cand o sa iei masina sigur o sa ai un feeling placut...dupa care te obisnuiesti cel putin asa am avut eu dupa ce am inlocuit uleiul.Inainte de a schimba uleiul eu unul simteam cum schimba vitezele..cel putin 2-3-4, era ceva finut dar stiam ca schimba si consider asta normal pt ca mai multe persoane au spus acelasi lucru.Imediat dupa schimb ulei, schimbarea vitezelor era lina, aproape nu o simteam dar la cateva zile..1 sapt totul era ca si inainte Felictari pt. intretinere, esti unul dintre putinele persoane care fac asta preventiv si intr-un loc sigur. Bafta
    1 point
  10. Pam .. pam Uleiul din cutie la 280.000 km Mentionez ca nico secunda in ultimii 65.000 de km facuti de mine nu am simtit ceva in neregula la cutie
    1 point
  11. In general vw> skoda, la materiale si finisaje si se simte un pic. Eu as lua passat ul daca e mai bine dotat.
    1 point
  12. Cel mai bun ulei este cel care respecta norma si care iti permiti sa-l tii cat mai putin in motor 😀
    1 point
  13. Scuze ca postez acum. AM REZOLVAT . tin sa va multumesc pentru sfaturi. Am schimbat EGR-ul OEM, nici-o treaba acum, fara eroare in VCDS. Totul normal Atentie! Am avut mare noroc , in sensul ca am mers spre service sa imi schimbe EGR , deodata motorul a inceput sa ''tuseasca'' am avut impresia ca nu mai ajung la service si acolo raman.In bord nimic aprins Prin inferioara am mers cu vre o 3000 de ture pana acolo ca nu cumva sa se intample ceva . De cand mi-a dat eroarea , eu nu am mers cu masina Se pare ca e serioasa treaba , ba mai mult poti contamina DPF si sa distrugi si Turbo . COD PRODUS OE VW : 03L131512DQ
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!