Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 27.08.2022 în toate secţiunile

  1. Cel mai bun ulei este cel care respecta norma si care iti permiti sa-l tii cat mai putin in motor 😀
    3 points
  2. Mai postez si eu pe aici dupa 2 ani 😀 In prezent am 184000 km soft, Soft TCM de 20000-25000 km fara probleme.
    2 points
  3. Revin după o scurtă plimbare pe meleagurile țării. După aproximativ 950km de drumuri foarte bune!
    1 point
  4. Salutare, intre timp masina a primit discuri si placute noi, fata spate, lichide noi peste tot, filtre, ulei, etc... Si dupa vreo 8 ierni in care m-au slujit mai mult decat perfect, a venit timpul sa le inlocuiesc, am comandat in locul gumelor de iarna conti ts 850, care au fost anvelopele perfecte de iarna ptr mine, (si pe care de vreo 2 ani tot zic ca le schimb, dar inca functionau perfect) nokian wr d4, sper sa fie la fel de bune ca vechile conti. Conti cred ca ar mai fi dus si sezonul acesta care vine, ptr ca ruleaza perfect in orice conditii, dar... au o varsta deja...
    1 point
  5. Daca masina a scos fum,tind sa cred ca dpf-ul nu mai exista fizic pe masina(si presiunea diferentiala e parca mult prea mica).Baga deshtiu in teava de esapament,daca ai negreala pe el,dpf ul e topit/spart,sau nu mai este deloc.Parerea mea..
    1 point
  6. Au spus ca nu exista mentionata schimbarea capacului , nu e trecut ca piesa care trebuie inlocuita Acum vom vedea Distributia noua e gata , luni urmeaza cutia de viteze , probabil marti am masina , deci o saptamana ... Am primit cadou un CH-R pe weekend
    1 point
  7. Daca stiau si astia de la Mercedes ca o plasa de tantari e suficienta 🙂
    1 point
  8. Nurvil Toyota Aprox 15.000 lei estimat = distributie complet + schimb ulei cutie + revizie completa cu toate filtrele Cam 10.500 lei = piese + manopera la distributia OE facuta cum trebuie , cu schimbare pana la ultimul surub Fata de luna mai a crescut cu 600 lei per total pretul la piese 3600 lei aprox schimbare ulei cutie , daca tot vreau sa tin masina si desfac totul , fac si asta Restul filtre si ulei revizie
    1 point
  9. Salut! Am o problema cu cutia de viteza, e vorba de un dsg 6 si trebuie sa o schimb. codul cutiei mele de viteze este JQV. Pentru înlocuirea ei am nevoie de exact același cod sau pot exista si alte variante? Va multumesc!
    1 point
  10. @eugenr Se pare ca ai presiunea prea mica intr-un anume moment de functionare,si cum pompa ta nu are avans,probabil ca vreunul din injectoare ramine deschis mai mult pe retur,sau electrovalva de presiune nu inchide suficient circuitul ca sa retina presiunea in rampa.Cauzele pot fi multiple,nici nu le mai enumar,la final e posibil sa ma insel,si sa nu iti ajunga suficient combustibil la intrarea in pompa. Nu exista solutii miraculoase cind este vorba despre sistemul de injectie,si in general nu sint lucruri pe care le poate repara oricine,cum este schimbatul uleiului de motor sau a filtrelor,inclusiv astea dau probleme uneori. Pentru mine care am la indemina toate sculele si banc de probe si tot mi se pare destul de greu sa verific un sistem de injectie,asa ca pentru cineva care nu este in domeniu banuiesc ca este imposibil. Eu incep intotdeauna cu verificare injectoarelor in bancul de probe ca sa ma asigur ca niciunul nu are pierderi,si in acelasi timp observ atunci cind le desfac ca sa le curat daca au pilitura,mizerie sau rugina in ele,si asa imi dau seama daca trebuie sa mai desfac si pompa sau nu,iar toata tarasenia, poate dura daca nu apar surprize,intre 3 si 5 ore pentru o masina cu 4 injectoare. Pentru necunoscatori,as recomanda o singura chestie,nu este fiabila 100% dar poate da rezultate si mai ales nu costa nimic. Prima,vedeti daca in filtrul de motorina aveti pilitura sau altceva care nu ar trebui sa fie acolo. Daca este un filtru inchis ermetic,scoateti teava de preiune dintre rampa si pompa,si dati la cheie,colectati motorina care iese din pompa intr-un vas curat si incercati sa observati daca aveti ceva in plus,pilitura,mizerie etc. Orice obiect,cit de mic ar fi,gasit in motorina,poate fi cauza unei probleme destul de grave.
    1 point
  11. @madalin1Q Rampa in general nu se strica,e doar un tub metalic cu citeva gauri in el. Ia sa facem un menu: -Presiune mica,poate fi,pompa de injectie defecta,electrovalva presiune pompa de injectie,daca are, defecta. -Nu ajunge combustibil la pompa de injectie,sau nu are combustibil in rezervor,ori este de proasta calitate. -Filtru de combustibil plin cu apa sau cu mizerie. -Senzorul de presiune de pe rampa defect. -Electrovalva de presiune de pe rampa defecta. -Unul sau mai multe injectoare au returul deschis si lasa presiunea sa se piarda pe retur. Recomandari: -Mergi la mecanic daca nu ai cunostintele si sculele necesare,riscurile sint mari daca gresesti ceva,iar piesele sint foarte scumpe. -In plan home made...decupleaza teava care iese din pompa spre rampa,si verifica daca iti iese presiune de minim 200...300bar din pompa,cu un manometru de minim 1500bar, atunci cind dai la cheie. -Daca nu ai presiunea minima,verifica electrovalva de presiune ori cea de debit,sau ambele daca le are instalate pompa de injectie. Daca pompa scoate presiunea necesara,vezi daca pe rampa ai o electrovalva de presiune,conector cu doua fire,si verifica daca functioneaza corect,ori daca este blocata de mizerie.In cazul in care nu ai aceasta electrovalva,si ai doar una cu trei fire,asta este senzorul de presiune,la pornire trebuie sa iti arate pe un instrument de masura intre 0,8v si 1v -Fa un test de retur la injectoare cu eprubete gradate sau cu ce ai la indemina,dar ar fi bine sa fie gradat. -In functie de seria injectorului trebuie sa obtii o cantitate de combustibil pe retur.Daca imi spui seria poate te ajut cu informatia necesara. Daca nu ai nici scule si nici minimul de cunostinte necesare....asigurate ca ai combustibil suficient in rezervor si ca este motorina,scoate teava de inalta presiune care merge de la pompa de injectie la rampa,roaga pe cineva sa dea la cheie,si vezi daca din pompa iese motorina cu presiune,de obicei cind se intimpla asta,jetul care iese pe teava ajunge la 30...40cm distanta.Metoda asta este mai mult pentru experti care cunosc asa la ochi...cum trebuie sa arate un jet motorina care iese cu multa presiune. Observ ca masina este din 2009...2011 asta inseamna sistem diesel piezoelectric,daca se respecta regula...pompa ti-a produs pilitura si ti-a blocat injectoarele,si astea nu prea se repara,decit pompa,asa ca fii pregatit sa astepti citeva saptamani pina o repari,sau sa platesti o caruta de bani pentru reparatie. Sper sa ma insel,tu nu trebuie sa te sperii sau sa ma iei in seama.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!