Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 25.08.2022 în toate secţiunile
-
Mai bifez un retroffit : Faruri halogen cu banda LED OEM (2017) montate pe Jetta 2013. Nu cunosc detalii despre masina donatoare, decat ca este fabricata in 2017. Masina mea, este fabricata in 2013, si are ca si BCM, urmatoarele detalii: Address 09: Cent. Elect. (J519) Labels:. 1K0-937-08x-09.clb Part No SW: 5K0 937 086 M HW: 5K0 937 086 M Din punct de vedere al schemei electrice, farurile sunt plug-n-play (acelasi numar de fire si aceleasi alocari ale pinilor din mufa) Ceea ce difera este localizat la nivel de setari scrise in EEPROM-ul BCM-ului. Pentru rescriere eprom se voloseste VCP (VagCanPro). Se descarca setarile de fabrica, se editeaza parametrii si se scrie fierul modificat inapoi in BCM. Asadar, tutorial pe scurt: Se demonteaza bara Se demonteaza vechile faruri Se monteaza noile faruri cu LED Se monteaza bara. Se regleaza farurile cele noi astfel incat sa se alinieze toate liniile caroseriei Se fac setarile cu VCP Voi adauga mai tarziu un tutorial mai detaliat. Cum functioneaza banda LED? In timpul zilei funtioneaza ca si DRL, odata cu aprinderea farurilor, functineaza ca si pozitii.4 points
-
4 points
-
E bine asa, anii au trecut, km au crescut, nu ajuta cu nimic daca evacuarea e perfect curata. Un dpf putin topit, ajuta putin la presiunea diferentiala, regenerari mai rare. Fumul se spala, daca sint oameni deranjati. Romani sintem.1 point
-
La mine (cand aveam navigatia trial) mergea fara sa-i fac nimic cu OBD sau VCDS. Mergea ca in video! La doua alte masini cu navigatia din fabrica merge ca in video, fara sa "surubarim" cu OBD. CarPlay nu merge sub nicio forma si nu cred ca va merge vreodata in viata (cel putin pe VAG)1 point
-
1 point
-
Încurcasem turbolag cu DSG lag, care sunt diferite. Așa e, apare și DSG lag în anumite condiții. Și anume când, înainte să-i dai talpă, ridici puțin piciorul de pe accelerație. Mecatronicul se așteaptă să încetinești și preselectează treaptă inferioară, iar când tu îi dai talpă ia mai mult să o deselecteze și să mute pe treaptă superioară. În timpul acesta duce peste 6000 treapta curentă și o ține acolo. Ăsta este singurul dezavantaj la DSG, din punctul meu de vedere. Soluția este să începi accelerația ușor o secundă (preselectează treapta superioară), apoi să-i dai talpă. Și în Sport, și în Drive. la mine, cel puțin, funcționează treaba asta. „Despite the speed with which the DSG can go from gear to gear, inconsistent throttle application or too many inputs in quick succession can 'confuse' the Mechatronic unit and result in some of the common driveability complaints. Essentially, the Mechatronic unit is always trying to guess which gear you will need next, whether that is one up or one down from where you currently are. Because it can only do that so quickly, that shift may seem less smooth or more sudden, or slower, than what you normally experience—this is not a problem, merely a quirk of the system and how it works.” - https://blog.fcpeuro.com/the-definitive-guide-to-the-dsg-transmission#common-problems1 point
-
Salutare dragilor, discutie halucinanta cu service astazi. Da, veniti si lasati masina, dar mai pe toamna ca acum nu putem - suntem ocupati, stiti sunt si concedii....O sa va revopsim suprafata afectata. Pai bine, dar remediere ? Fabrica nu ne-a dat nicio varianta de remediere asa ca revopsim si vedem daca mai apare. "Daca mai apare" ..... Insanity is doing the same thing over and over and expecting different results.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Am filtru exterior și la Golf și la Tiguan, luat de la fratele chinez. Nu am probleme cu debitul de aer sau condensul in cabină. L-am suflat la compresorul cu aer o dată pe an si nu a ieșit foarte mult praf. Dacă se îmbâcseste se pot înlocui cele 2 filtre.1 point
-
Mai trebuie sa rezolv cu ESP-ul. Nu functioneaza si Diferentialul din DSG (sau EDL/ASR) nu se inteleg(e) bine cu ESP-ul (care nu functioneaza) Daca patineaza o roata, face urat. chiar si la viteza mica pe iarba de exemplu sau nisip sau cand fortez si e cuplu maxim pe roti. Daca controlez asta din acceleratie.. totul ok. Momentan sunt in drum spre Grecia (marti dimineata plec... dar cand ma intorc, rezolv si cu ESP-ul si fac prima alergare 0-1001 point
-
1 point
-
Și cam aici se poate închide topicul, nu înainte de a face o recapitulare: Lucruri făcute la mașină: • curățenie totală în mașină • schimbat interiorul complet cu model united si ulterior cu Golf GT • schimbat iluminat interior și exterior cu becuri led • izolat fonic și termic complet • înlocuit switch-uri • înlocuit headunit-ul RCD300 cu RCD330G • înlocuit setul de tablă 15" cu 2 seturi jante, 16" vara și 15" iarnă • schimbată distribuția • schimbat ambreiajul • schimbate discuri, plăcuțe, furtune de frână • schimbate amortizoarele • schimbate aripile față • schimbate amortizoarele de la capotă și hayon • schimbate pragurile • revopsire integrală • înlocuit oglindă șofer • înlocuit semnalizările normale cu semnalizări dinamice • retapițat plafon • adăugat fire neon în portiere • înlocuită plafoniera cu una cu lumini roșii (submarine lights) • retrofit de la volanul in 4 spițe cu volan in 3 spițe și comenzi • înlocuit clusterul minidot cu unul maxidot • retrofit lumini în portiere (exit door lights) • retrofit cruise control • adăugat boxe 2 căi la portierele spate • adăugat subwoofer în portbagaj • adăugat cameră bord și alimentarea ei de la panoul de siguranțe • înlocuit acoperitorile pedalelor cu unele de aluminiu • retrofit lupe bi-led în faruri • retrofit cameră mers înapoi în mânerul hayonului • înlocuit bară față normale cu cea de Jetta • retrofit proiectoare de ceață • înlocuit bara spate normală cu cea de GT/GTI Mai sunt și altele ce țin de întreținere sau alte chestiuni pe care nu mi le mai aduc aminte. În cei 4 ani am avut un singur incident minor, care apare și pe site-ul RAR si a propos de RAR, am constatat că nu prea am mers cu Golful in ultimul an, pentru că deplasările curente s-au făcut cu Tiguanul sau cu bicicleta Am deja feedback pozitiv de la noul proprietar : e foarte încântat de cum se aude muzica, de camera de mers înapoi (a "muscat-o" și el cu ecranul negru pentru că nu închisese complet hayonul ), de lumina proiectată pe șosea de faruri sau de ținuta de drum! Sper să aibă grijă măcar jumătate din cât am avut eu și să "umble" la ea mai puțin de un sfert de cât am făcut-o eu! Drumuri bune tuturor!1 point
-
The end? La ITP nu au fost probleme după cum era de așteptat, dar la ieșire mi-a oferit un prilej pentru câteva fotografii Se văd și defectele in vopsea O dată ajuns acasă am luat aspiratorul, periile, cârpe de șters, Mafra Pulimax și i-am făcut un interior. Mi-ar fi plăcut să am timp să îi fac măcar o clătire și o aspirare umedă pentru a înlătura praful depus și urmele de utilizare, dar nu am mai avut când. În plus la tv spuneau că vor fi ploi în weekend și m-am gândit că nu va fi suficient de când pentru a se usca scaunele. A doua zi, am reglat luminile de la deschiderea ușilor. Le pusesem plusul pe pinul 18, dar recitind topicul am constatat că la mine mergea 1. Am dat încă o dată fețele de uși jos, am scos pinul din 18, l-am băgat în 1, am codat, testat ok, pus la loc fețele de uși. Cumpărasem niste Michelin de iarna, le montasem pe jante, echilibrate tot ce trebuie, le-am curățat și le-am urcat în mașină. Din cauza subwooferului nu au încăput decât 2 roți în portbagaj și două le-am băgat pe bancheta spate. Am mai spălat o dată exteriorul mașinii, am polishat farurile și apoi am lipit și pleoapele. Fetele împreună Abia aștept să ii văd fața băiatului meu, că nu se așteaptă să o termin și nici nu cred că se așteaptă să arate așa. De aici încolo mașina va circula prin țară și mai ales prin București! Nu știu dacă e end of chapter sau new beginning, dar pentru mine vine o pauza binemeritată, după mai bine de o lună și jumătate de investiții, timp și muncă! A little then & now Then Now Then Now PS: vă aduceți aminte când ziceam că nu găsesc o clema de la spălător și că i-am pus un colier. Ei bine, ieri am găsit clema!1 point
-
A trecut ceva timp de când nu am mai scris, dar am fost ocupat și cu serviciul și cu mașina... Fiind tot la etapa de demolări, am zis să schimb și pânza de la tavan. Am comandat 2.5m de material și 2 spray-uri cu adeziv de contact și m-am apucat de scos. Tavanul iese destul de ușor după ce se scoate capacul spate (prins în cleme), stâlpii C (după scoaterea piulițelor din tavan și clemelor), mânerelor, stâlpilor B, suruburilor si clemelor (4 buc) de la plafoniera. Dacă nu reușiți să le scoateți înainte, le extrageți după ce scoateți tavanul. Clemele astea 4 din față au fost cel mai dificile de pus, dar cu ceva perseverență intra de unde au ieșit. Am curățat cu mini perii de sârmă montate pe bormașina tot buretul din imagine până a ajuns cum e mai jos Am scos și suporții de plastic de la plafoniere și am așteptat să vină materialele. Cum au venit, am așezat pânza și am decupat cât de cât excesul de material Adezivul de contact spray este foarte puternic și vă dau un pont cu ocazia aceasta - nu apăsați cu degetele materialul,mai degrabă folosiți o cârpă sau palma întinsă. Dacă apăsați sau strângeți cu degetele vor rămâne urmele deoarece, buretul de sub material se impregneaza cu adeziv. Lucrați pe suprafețe mici de circa 20-30cm lățime, întrucât materialul se va lipi la margini. Lipiți dinspre mijloc spre margini, ideal ar fi să mai fie o pereche de mâini. Cam așa arată finalul, înainte de suporții de la plafoniere. Repet, nu folosiți degetele, lucrați cu răbdare și atenție. O dată așezată pânza pe tavan, se dezlipește cam greu pentru repoziționare. Probabil că a doua oară mi-ar ieși mult mai bine... Bun, acum să facem și cu plafonul ceva. Izolația fonică și termică a plafonului de tablă a Golfului 5 constă în 2 bucăți de polistiren lipit între 2 folii de hârtie. Cam așa se aude când îl ciocănești: Ce-o fi sperând de la 5mm? Scoaterea se face prin rupere, că nu poți ajunge la siliconul/masticul cu care este lipit. Siliconul/masticul subțirel cu care este lipit de plafon. Dacă trageți de el, iese fără să folosiți cuterul. După degresare am trecut la lipirea primului strat, care a fost o folie bitum cu aluminiu CTK Standard 1.8mm. Cu ruloul am trecut cât am putut de bine și unde nu a încăput am folosit coada de la un trafalet mic. Apoi am pus stratul al doilea, folia buretată cu aluminiu de 6mm și am tăiat mici bucățele pe care le-am lipit și pe găurile de la ramforsarea din mijloc. Apoi un al treilea strat, tot cu burete care a acoperit tot plafonul. Rezultatul se poate vedea/asculta aici: Ziua următoare cândam ajuns de la serviciu (cam așaa fost la fiecare operatiune), pentru că am băgat la plafon până s-a întunecat am băgat tavanul retapițat și după o oră de chinuială cu clemele vieții din față dar și de la mânere și câteva înjurături adresate proiectanților #VW am reușit să îl așez cum fusese. Rezultatul este mulțumitor pentru mine, că nu mai sta căzută pânza și nici nu este murdară, dar dacă aveti 6-700 lei și nu vă place să vă chinuiți mergeți la cineva specializat. Acum despre izolare: este mai puțin cald decât inainte înainte, ceea ce este un plus întrucât mașina este închisă la culoare, de asemenea am mai redus un factor de vibrații. Luând în considerare că am curățat și stâlpii, plus mânere și parasolare (#Mafra Pulimax), per ansamblu mă declar mulțumit.1 point
-
1 point
-
@Skodiaq21din pacate acele elemente "cromate" sunt de foarte proasta calitate iar petele ramase dupa spalarea masinii nu ies la niciun polish. Singura solutie este infolierea.1 point
-
Stai ca asta mi a dat cu virgula. Aia cu interogare, sa spin ca e ok, chiar daca si acolo e trasa de par Dar update-ul de soft, daca ma duc la revizie sau inspectie service, ar trebui sa fie gratuit. Mie nu mi a spus niciun consilier de service vreodata ca e un update de software si costa suma x, ci au facut direct, fara sa ma intrebe si fara sa platesc1 point
-
1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00