Salut,
Nu am mai apucat sa raspund ca peste weekend m-am jucat cu ceva tare frumos (Panamera 4S).
Revenind la Golfozaur ... cele cu DSG cazut sunt octombrie 2020 si respectic iulie 2021. Ambele 1.5 eTSI 150hp.
Dar sa revin putin la a mea. Stiti ca a fost in service de 2 ori cu probleme la cutie. Well vineri a plesnit iar la modul ca am dat sa ies din parcarea de la Promenada si am prins coada fix pe rampa. A intrat autohold, am stat cuminte si cand sa plec de pe loc a fost pauza! Decuplase autohold, se tura dar nu se misca de pe loc, iar in secunda urmatoare a venit miros de "ambreiaj". Am mai incercat o data, nimic. Am lasat-o pe N, am dat inapoi (norocul meu ca era o singura masina in spatele meu), iar apoi la punerea in D "gearbox faulty". Am lasa-o acolo, am sunat la asistenta si e fix problema lor cum o scot de acolo s-o duca la service.
Deci 17,000km, masina 2021 este pentru a 3a oara in serivce cu probleme (grave zic eu) la cutia de viteze / ansamblu ambreiaj+cutie. Daca-n 2 saptamani nu vedeti un Golf 8 arzand in Piata Victoriei sa nu-mi spuneti mie "aroganta" ! Adevarul este ca ma cam doare in cot ca in 3h maxim am masina la schimb ori de la firma ori de la dealer. Dar pentru o persoana fizica ce inseamna asta ? Ca ai dat o avere pe un ... nu mai spun ca voi fi moderat. Este foarte frustrant mai ales ca astepti "ani de zile" dupa ea.