Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 19.08.2022 în toate secţiunile
-
Salutare all, dupa mai bine de 1 an de pauza de la marca mea de suflet, perioada in care am fost prins cu alte proiecte(in special cu casa) care m-au tinut cumva departe de pasiunea mea, acum incerc sa imi revin si fiind in cautarea unei masini am ajuns instinctual la acest S5. Evident ca dat fiind contextul actual nu e cea mai rationala decizie, dar eu merg pe ideea de a face ce imi place si de obicei sunt cumva contra curentului, un fel de gigi contra 😂, lumea isi ia electrica eu imi iau dinozauri pe cale de disparitie. O electrica mi-as lua(in viitorul apropiat nu voi avea oricum de ales), la fel cum iau un televizor, un frigider, strict de nevoie si va fi doar pentru oras, in niciun caz nu ma vad plecand sa fac concediu cu ea prin afara tarii si sa stau cu cei mici 1-2 ore astepand sa incarc masina, hell no. Asadar, dupa ce am pendulat intre a lua o masina din clasa A6 cu un motor mic diesel, 2.0d, dar de ultima/penultima generatie, ma uitam la G30 sau C7 FL ultim an de fabricatie, dupa ce am facut niste drivetest-uri cu ele si ma hotarasem la G30, totul s-a spulberat cand a aparut S5 in radar si am mers cu el. G30, desi e o masina destul de misto overall, mai ales ca cea pe care o alesesem era bine dotata insa m-a lasat rece partea de tren de rulare si motor, boring rau de tot. S5 ca si platforma imi era cunoscut oricum, mersesem cu S4 B8 si mi-a placut, dar ceea ce a facut marea diferenta e ca totusi S5 arata ceva mai bine fata de S4 ca si caroserie si apoi dotarile pe partea de tren rulare, in speta dynamic steering si cu sport diff + ADS, primele 2 transforma masina enorm fata una fara ele, astea m-au convins sa iau masina. Asa ca, vorbim despre un S5 Sportback, 2013 cu cateva optiuni dragute, gen B&O, ACC, HBA, scaune incalzite si ventilate, keyless si alte cateva. Am facut chiar si un concediu cu ea deja si contrar asteptarilor mele, e chiar foarte ok masina ca si spatiu interior pentru o familie de 4, daca nu exagerezi cu bagajele, dar altfel e satisfacatoare si din acest punct de vedere. Ieri am lasat-o la o sesiune de detailing exterior, la interior a fost deja facuta.1 point
-
intai verifica cablaj, mufa intermediara dintre bara si caroserie, alimentarea in mufele senzorilor, etc1 point
-
1 point
-
Fast forward pana in Mai 2022 Al doilea upgrade major - Interior nou, din piele, cu incalzire In acest caz, am cumparat interiorul fara airbaguri si centuri, ceea ce a insemna ca pentru scaunele din fata a trebuit sa transfer centurile si airbagurile mele pe scaunele cele noi Next steps: Achizitie panou climatronic cu incalzire + cablaj de la panou la scaune - cel mai probabil Aliexpress va fi locul de achizitie al acestora1 point
-
Mulțumesc frumos @F l o r i n Partea a III - a Bun, am schimbat cablajele de la uși, am adăugat pini, am retapițat tavanul, am izolat plafonul, se vopsește mașina... mai am câteva chestii de făcut. Luasem o bară față de Jetta și una spate de GT/GTI cred, cu gândul să le înlocuiesc pe cele normale. Bara față am găsit-o fără capace spălător și bandourile de lângă (pe care le-am comandat separat), în schimb avea proiectoare. Comandasem cablajul mai de mult așa că am purces la documentat și apoi la treabă. Am scos butonul de reglaj de la faruri, am tras cablul prin manșonul de cauciuc de deasupra pedalierului in compartimentul motor. Am desfăcut conectorul de la butonul de lumini, am scos un pin să văd ce fel este (e puțin de muncit până îți dai seama cum...), l-am pus la loc. Am căutat un cablu cu pin identic, l-am lipit la firul meu și l-am introdus în locașul 5. A urmat proba, cum era firesc și s-au aprins amândouă Cumpărasem de asemenea becuri cu led să le înlocuiesc Diferența este mare și de intensitate și de temperatură a culorii. Dacă tot am umblat pe jos am descoperit că una din pompe (cred că este pentru spălătorul spate) curgea. Am dat o fugă la magazin și am cumpărat una nouă, pe care am montat-o. Revenind la bara față... cea de Jetta NU este compatibila cu Golful scurt. Diferențele se văd in pozele de mai jos. Există 2 variante de retrofit: a) alta întăritura bara, alt polister, suporți far Jetta, trager Jetta; b) varianta bricolaj: se decupează din partea centrală in stânga și în dreapta grilei de radiator și de asemenea se decupează din suporții de far. Se incepe puțin câte puțin până se potrivește bara cum trebuie. Din păcate trebuie renunțat la suportul din polistiren, pentru că nu încape bara. Deja începe să semene cu ce era în capul meu Before: After: Despre bara spate nu vă mai pot da amănunte, decât stanta de pe ea, am uitat să fac poze de la probe ~ to be continued ~1 point
-
A trecut ceva timp de când nu am mai scris, dar am fost ocupat și cu serviciul și cu mașina... Fiind tot la etapa de demolări, am zis să schimb și pânza de la tavan. Am comandat 2.5m de material și 2 spray-uri cu adeziv de contact și m-am apucat de scos. Tavanul iese destul de ușor după ce se scoate capacul spate (prins în cleme), stâlpii C (după scoaterea piulițelor din tavan și clemelor), mânerelor, stâlpilor B, suruburilor si clemelor (4 buc) de la plafoniera. Dacă nu reușiți să le scoateți înainte, le extrageți după ce scoateți tavanul. Clemele astea 4 din față au fost cel mai dificile de pus, dar cu ceva perseverență intra de unde au ieșit. Am curățat cu mini perii de sârmă montate pe bormașina tot buretul din imagine până a ajuns cum e mai jos Am scos și suporții de plastic de la plafoniere și am așteptat să vină materialele. Cum au venit, am așezat pânza și am decupat cât de cât excesul de material Adezivul de contact spray este foarte puternic și vă dau un pont cu ocazia aceasta - nu apăsați cu degetele materialul,mai degrabă folosiți o cârpă sau palma întinsă. Dacă apăsați sau strângeți cu degetele vor rămâne urmele deoarece, buretul de sub material se impregneaza cu adeziv. Lucrați pe suprafețe mici de circa 20-30cm lățime, întrucât materialul se va lipi la margini. Lipiți dinspre mijloc spre margini, ideal ar fi să mai fie o pereche de mâini. Cam așa arată finalul, înainte de suporții de la plafoniere. Repet, nu folosiți degetele, lucrați cu răbdare și atenție. O dată așezată pânza pe tavan, se dezlipește cam greu pentru repoziționare. Probabil că a doua oară mi-ar ieși mult mai bine... Bun, acum să facem și cu plafonul ceva. Izolația fonică și termică a plafonului de tablă a Golfului 5 constă în 2 bucăți de polistiren lipit între 2 folii de hârtie. Cam așa se aude când îl ciocănești: Ce-o fi sperând de la 5mm? Scoaterea se face prin rupere, că nu poți ajunge la siliconul/masticul cu care este lipit. Siliconul/masticul subțirel cu care este lipit de plafon. Dacă trageți de el, iese fără să folosiți cuterul. După degresare am trecut la lipirea primului strat, care a fost o folie bitum cu aluminiu CTK Standard 1.8mm. Cu ruloul am trecut cât am putut de bine și unde nu a încăput am folosit coada de la un trafalet mic. Apoi am pus stratul al doilea, folia buretată cu aluminiu de 6mm și am tăiat mici bucățele pe care le-am lipit și pe găurile de la ramforsarea din mijloc. Apoi un al treilea strat, tot cu burete care a acoperit tot plafonul. Rezultatul se poate vedea/asculta aici: Ziua următoare cândam ajuns de la serviciu (cam așaa fost la fiecare operatiune), pentru că am băgat la plafon până s-a întunecat am băgat tavanul retapițat și după o oră de chinuială cu clemele vieții din față dar și de la mânere și câteva înjurături adresate proiectanților #VW am reușit să îl așez cum fusese. Rezultatul este mulțumitor pentru mine, că nu mai sta căzută pânza și nici nu este murdară, dar dacă aveti 6-700 lei și nu vă place să vă chinuiți mergeți la cineva specializat. Acum despre izolare: este mai puțin cald decât inainte înainte, ceea ce este un plus întrucât mașina este închisă la culoare, de asemenea am mai redus un factor de vibrații. Luând în considerare că am curățat și stâlpii, plus mânere și parasolare (#Mafra Pulimax), per ansamblu mă declar mulțumit.1 point
-
1 point
-
Pai,.nu posta erori daca nu se regasesc la tine, ca ne induci in eroare. Alarma oe poate aprinde avariile...etc.1 point
-
Acea frezare se numeste mill balancing. Prin acea eliminare de material se echilibreaza discul. Doamne fereste sa tii discul pana ajunge uzura la acea frezare.1 point
-
dl Manole , ai rubrica de vazari aici pe forum el vrea B8 asa ca nu inteleg de te-ai apucat sa il certi ca nu vrea masina ta , cumparata cu grija conform standardelor tale inalte standarde mai ai , singur recunosti ca nu ai judecat bine cand ai luat masina ta :1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00