Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 18.08.2022 în toate secţiunile

  1. urata treaba ce a iesit acolo...mai bine duceai doar usa la vopsit cu capacul de la rezervor la un vopsitor pe care il stii ca e foarte bun...eu asa fac de obicei daca sunt elemente demontabile, prefer solutia asta pentru ca nu am incredere in nimeni ca mi demonteaza/monteaza cum trebuie totul, plus ca ma dispera mizeria pe care o fac prin masina, praful de la slefuit mai ales care intra peste tot.
    3 points
  2. Stai sa ne intelegem .. faptul ca nu au "rechemare" pentru mine nu inseamna ca NU trebuie sa faca update-ul. Este ca la Android sau iOS sau ca la un echipament retea. Daca iti apare o vulnerabilitate te duci repede si faci upgrade-ul, dar upgrade-urile nu sunt numai evenimente de securitate. Sunt si imbunatatiri sau functionalitati. Ca tehnicienii (ca nu le pot spune inginerii) de la noi n-au habar de acest lucru si nu vor sa faca update-urile ar trebui sa ne creeze noua un discomfort si sa mergem toti peste ei si sa solicitam upgrade-urile. Dar este un subiect tabu si nu putem decat sa ne multumim cu ce avem. Va spun sincer, din experienta mea cu service-urile din Bucuresti (in special cu cel din nord si cu cel din vest) tehnicienii sunt mai prost pregatiti ca un utilizator care si-a cumparat o interfata de diagnoza si a dat in google pana s-a prins cum se foloeste. Daca mie mi-au spus ca masina nu suporta navigatie ca au verificat ei dupa VIN ... si defapt eu o aveam in demo 30 zile si inca pot sa o cumpar din shop cu 3200 lei .... va dati seama cu cine avem de discutat, nu ?
    2 points
  3. Salut, unde ai vopsit-o, sa nu carecumva ajungem pe acolo. Multam fain.
    2 points
  4. Masina merge perfect de cand o am nu am asa ca nu prea am ce sa scriu pe aici in afatra de ce mai schimb prin bord.😎 Cat despre consum ,nu am mai contorizat de mult. Pur si simplu o incarc, bag benzina si ma bucur de condus.
    2 points
  5. Presiunea in rampa este buna, ala este returul(daca da benzina pe acolo e bine), ecu nu deschide injectoarele. Cauze posibile: verifica în panoul de siguranțe este o siguranță pe circuitul injectorelor, verifica temperatura lui g62(panarama asta se decalibrează în timp), verifica legăturile la masa( le găsești sub vasul de expansiune).
    1 point
  6. Soot mass measured ce valoare are atunci când observi acest lucru? Dacă una dintre ele atinge 24, atunci modifică valorea celeilalte la 24.
    1 point
  7. Siguranta este cea de 15A, albastra, din panoul de la motor....ebox. acolo ai verificat? Problema este la firul de plus....care vine de la acesta. Trebuie sa ai 12v....si fara contact, pe direct
    1 point
  8. @mandelu rev 3 cam corecteaza tot ;)) Dar ajunge atat OT. Despre ce vorbeam? A… da 1.5 TSi… daca puneau un DQ381 pe el… ,)) PS Da, e OK (si dorit ca motorul sa consume ulei - chiar e normat) si da la QI4 (2 ani/30.000km) si traficul de B e cam imposibil da nu completezi intre schimburi (eu prefer sa il tin cam 300-400h)
    1 point
  9. acum e clar, mai ales ca si zice ca opresti motorul si astepti 5 minute. eu credeam ca au scris ca opresti si imediat si testezi. am citit ca la 1.5 au facut ceva interesant. dupa ce opresti masina antigelul inca e plimbat vreo 10 minute pt ca motorul sa se raceasca cu antigel, nu de la sine. adica nu trebuie sa iti bati capul ca i-ai dat gaz si ai uitat si imediat ce ai ajuns ai oprit masina.
    1 point
  10. Ce inseamna balansarea celulelor: se incearca sa se aduca toate celulele la acelasi SoC: "working to maintain equivalent state-of-charge of every cell" pentru a putea beneficia de capacitatea maxima posibila a bateriei. Explica foarte clar pe wikipedia de ce este necesara si nu mai repet. Exista echilibrare/balansare ACTIVA, care in mod continuu preia energie din celulele cu SoC mai mare si o baga in celulele cu SoC mai mic. Nu cunosc nici un EV de serie care sa foloseasca asa ceva pentru ca sunt foarte multe celule in serie si se complica foarte mult BMS-ul. Exista echilibrare/balansare PASIVA care se face doar la finalul fazei de incarcare, cand bateria este incarcata la maxim. Stiu sigur ca asta folosesc alti producatori de EV (inclusiv Tesla) si imi pariez salariul pe o luna ca VW tot asta foloseste. Cel mai simplu si mai ieftin si mai fiabil si mai raspandit algoritm de balansare este sa aduci toate celulele la 100% (Passive Top Balancing). Ce inseamna Passive Top Balancing: in timpul incarcarii, celulele NU ajung toate la 100% simultan. BMS incetineste sau opreste incarcarea la celulele care au ajuns deja la 100% si asteapta ca si cele mai "lente" sa le ajunga din urma. In felul acesta, la finalul incarcarii, toate celulele vor avea SoC-ul egalizat la 100%. De aceea, reiau ce am spus de la inceput: este nevoie de incarcare 100% ca sa se poata face echilibrarea / balansarea, pentru ca EV folosesc balansare PASIVA (Top Balancing, mai exact).
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!