Salutare si bine v-am gasit. 👋
Ma alatur comunitatii VW cu un Passat B8 cumparat anul trecut din Cluj-Napoca. Am dat 12.400 de euro pentru o masina din 2015 cu aproximativ 210.000 km (posibil sa nu fie reali, deoarece am avut multe probleme de atunci si pana acum. Heh, little I knew)
Dotari de mentionat in mod special:
Faruri Full LED (Matrix Look) cu Adaptive Frontlight System
Dynamic Road Sign Display (util si nu prea)
Lane Assist, Auto Hold, Start-Stop, Keyless GO
Scaune electrice fata + masaj pentru sofer si pozitii programabile (dar s-a ars nu stiu ce dom'le si nu merge oricum)
Parti mai putin placute:
Imediat ce am cumparat masina, am schimba distributia (asa cum se si recomanda de altfel) si simeringul.
Consuma ulei si consuma cam mult ulei. Aproximativ 1L la 800 de km. (inainte de passat am avut un golf 5 la care nu am pus un gram de ulei de la schimb la schimb), iar din aceasta cauza la recomandarile celor de la service am facut urmatoarele: reconditionat turbina, curatat filtrul de particule, racitor de gaze + EGR nou (piesa originala)
6400 de lei mai tarziu problema persista, consuma ulei mult in continuare. O previziune care nu cred ca e departe de adevar este sa segmentez motorul ca sa scap de problema, dar nimeni nu imi poate garanta acest lucru. Daca aveti idee de ce consuma uleiul din experiente proprii, chiar va rog.
In curand va trebui sa schimb volant si sa ii fac un schimb de ulei in cutia de viteze.
Ca experienta de condus, imi place mult iar faptul ca este automata este un avantaj pentru mine. Am facut ceva kilometri, dar pe distante lungi scaunele nu sunt cele mai confortabile. Imi place masina overall, dar avand atat de multe probleme am ajuns intr-un punct in care nici nu stiu ce sa fac.
I-am povestit celui de la care am luat masina problemele, iar raspunsul: "Na, nu e masina noua. Eu nu le verific. Cum le cumpar asa le dau."
Cu bune si cu rele asta este Passat-ul. Orice idee, sugestie este bine venita si va doresc doar bine.