Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 16.08.2022 în toate secţiunile

  1. Ne pregatim de concediu 😁
    7 points
  2. Updates Si-am facut si drumul Sibiu-Focsani-Sibiu. Am facut si plinul dupa ce s-a aprins ledul siiiiii la un mers normal, inclusiv prin munti (drumul ala DN2D - 80-90 km de serpentine si urcari/coborari ) ttaaaaa dummmm tsssss: 5.8l/100 km. Si-am tras de ea bine la urcare. Spre Focsani mers pe manual la urcare. Inapoi spre Sibiu, mers in Sport pe urcare. Nais feeling! OMG! Ce fain urca cand turatia minima e 2000 rpm si cand maximul,.,..e in functie de pedala. Aiaiaiaiii..... Schimbarile alea perfecte si rapide cu toate ca pedala de acc e la podea. ps: Transfagarasanul e copil mic pe langa drumul ala. are doar 24km de urcare + ca e un drum extra mega prost pe transfagarasan. In schimb pe DN2D e perfect, cu exceptia a 2 zone as zice, unde s-a surpat terenul... + vreo 2 poduri capcana. In rest... e superb drumul.
    3 points
  3. Și cam aici se poate închide topicul, nu înainte de a face o recapitulare: Lucruri făcute la mașină: • curățenie totală în mașină • schimbat interiorul complet cu model united si ulterior cu Golf GT • schimbat iluminat interior și exterior cu becuri led • izolat fonic și termic complet • înlocuit switch-uri • înlocuit headunit-ul RCD300 cu RCD330G • înlocuit setul de tablă 15" cu 2 seturi jante, 16" vara și 15" iarnă • schimbată distribuția • schimbat ambreiajul • schimbate discuri, plăcuțe, furtune de frână • schimbate amortizoarele • schimbate aripile față • schimbate amortizoarele de la capotă și hayon • schimbate pragurile • revopsire integrală • înlocuit oglindă șofer • înlocuit semnalizările normale cu semnalizări dinamice • retapițat plafon • adăugat fire neon în portiere • înlocuită plafoniera cu una cu lumini roșii (submarine lights) • retrofit de la volanul in 4 spițe cu volan in 3 spițe și comenzi • înlocuit clusterul minidot cu unul maxidot • retrofit lumini în portiere (exit door lights) • retrofit cruise control • adăugat boxe 2 căi la portierele spate • adăugat subwoofer în portbagaj • adăugat cameră bord și alimentarea ei de la panoul de siguranțe • înlocuit acoperitorile pedalelor cu unele de aluminiu • retrofit lupe bi-led în faruri • retrofit cameră mers înapoi în mânerul hayonului • înlocuit bară față normale cu cea de Jetta • retrofit proiectoare de ceață • înlocuit bara spate normală cu cea de GT/GTI Mai sunt și altele ce țin de întreținere sau alte chestiuni pe care nu mi le mai aduc aminte. În cei 4 ani am avut un singur incident minor, care apare și pe site-ul RAR si a propos de RAR, am constatat că nu prea am mers cu Golful in ultimul an, pentru că deplasările curente s-au făcut cu Tiguanul sau cu bicicleta Am deja feedback pozitiv de la noul proprietar : e foarte încântat de cum se aude muzica, de camera de mers înapoi (a "muscat-o" și el cu ecranul negru pentru că nu închisese complet hayonul ), de lumina proiectată pe șosea de faruri sau de ținuta de drum! Sper să aibă grijă măcar jumătate din cât am avut eu și să "umble" la ea mai puțin de un sfert de cât am făcut-o eu! Drumuri bune tuturor!
    2 points
  4. Completeaza singur, iti ia un minut. Schimbul de ulei tine cont de regimul de functionare, nu poti face 30000km in oras.
    1 point
  5. Ma bucur ca ti-a placut drumul si banuiesc ca si peisajul. Podul ala de care zici ca are asfalt 2-3 cm in plus iniante de rostul de dilatatie, este podul din Vidra de peste Putna, aici. Apoi, rostul de dilatatie tasat/lipsa este la podul din Valea Sarii de peste raul Sarata, aici. Ne-am si intalnit pe drum. Nu eram cu a mea, ci eram pasager in Tiguan-ul alb 😉 O captura din timelapse-ul tau:
    1 point
  6. UPDATE: coduri piese vechi si noi Cod volan vechi: 5C0 419 091 AH Cod airbag (acelasi de pe volanul vechi): 1KM 880 201 D Cod cablu airbag vechi: 5K0 971 584 B Cod cablu airbag nou(pentru volan cu comenzi): 5K0 971 584 C Cod volan 6R: 1K8 419 091 T Cod comenzi pe volan: 5K0 998 537 B Cod calculator comenzi pe volan: 5K0 959 542 C Cod calculator coloana de directie: 5K0 953 549 B
    1 point
  7. Fast forward pana in Mai 2022 Al doilea upgrade major - Interior nou, din piele, cu incalzire In acest caz, am cumparat interiorul fara airbaguri si centuri, ceea ce a insemna ca pentru scaunele din fata a trebuit sa transfer centurile si airbagurile mele pe scaunele cele noi Next steps: Achizitie panou climatronic cu incalzire + cablaj de la panou la scaune - cel mai probabil Aliexpress va fi locul de achizitie al acestora
    1 point
  8. …raspunsul dilemei tale depinde de persoana cu care vrei sa dormi: cu sotia sau cu colegul 😂🤦🏻‍♂️ Personal as lasa vopseaua asa (eventual cu un polish). La parcarile din Bucuresti o sa apara alte “imperfectiuni” rapid pe tablarie.
    1 point
  9. @Bogdan20cj: mulțumesc frumos. Am fost alături de el din noaptea accidentului, apoi prin toate etapele de însănătoșire, in care nu i s-au dat multe șanse de vindecare. Sincer am crezut că îl va ajuta și asta la revenirea la normal, dar poate a fost prea devreme toată munca asta. Banii se fac, timpul și oamenii se pierd. Vopseaua nu a ieșit groaznic, dar aș spune că nu a ieșit nici măcar bine. Poate un polish ar mai echilibra suprafața puțin, poate nu. Sunt 95% convins că doar o altă vopsea poate schimba modul cum arată cea actuală. De la 2m e ok, de aproape însă... Pe mine mai mult mă "doare" că nu am avut cu cine regla ușile, întrucât toți cei la care am apelat erau plecați sau pe picior de plecare in minivacanta, așa că asta rămâne un must to do in viitorul apropiat. Eu nu mai știu ce să le fac, le-am tot ridicat, tras, împins degeaba aproape. Sfat: dacă trebuie să scoateți ușile, desfaceți doar cele 3 șuruburi ale balamalelor de pe ușă, nu și cele 2 șuruburi de reglaj, că vă bateți cuie in talpă. Asta, încălzirea din scaunul pasagerului, poate o să ajungă ăsta mic la @F l o r i n și o să o rezolve și lumina din portbagaj. Și poate după ce schimb boxele la Tiguan să i le schimb la Golf cu cele de pe Tiguan. Am primit interzis de la soție să mai "desfac" vreo mașină după ce termin cu Golful. Un coleg ma întreabă dacă îl ajut cu montajul unei camere pe o navigație AM la o Skoda Octavia. Nu știu ce să îi răspund.
    1 point
  10. The end? La ITP nu au fost probleme după cum era de așteptat, dar la ieșire mi-a oferit un prilej pentru câteva fotografii Se văd și defectele in vopsea O dată ajuns acasă am luat aspiratorul, periile, cârpe de șters, Mafra Pulimax și i-am făcut un interior. Mi-ar fi plăcut să am timp să îi fac măcar o clătire și o aspirare umedă pentru a înlătura praful depus și urmele de utilizare, dar nu am mai avut când. În plus la tv spuneau că vor fi ploi în weekend și m-am gândit că nu va fi suficient de când pentru a se usca scaunele. A doua zi, am reglat luminile de la deschiderea ușilor. Le pusesem plusul pe pinul 18, dar recitind topicul am constatat că la mine mergea 1. Am dat încă o dată fețele de uși jos, am scos pinul din 18, l-am băgat în 1, am codat, testat ok, pus la loc fețele de uși. Cumpărasem niste Michelin de iarna, le montasem pe jante, echilibrate tot ce trebuie, le-am curățat și le-am urcat în mașină. Din cauza subwooferului nu au încăput decât 2 roți în portbagaj și două le-am băgat pe bancheta spate. Am mai spălat o dată exteriorul mașinii, am polishat farurile și apoi am lipit și pleoapele. Fetele împreună Abia aștept să ii văd fața băiatului meu, că nu se așteaptă să o termin și nici nu cred că se așteaptă să arate așa. De aici încolo mașina va circula prin țară și mai ales prin București! Nu știu dacă e end of chapter sau new beginning, dar pentru mine vine o pauza binemeritată, după mai bine de o lună și jumătate de investiții, timp și muncă! A little then & now Then Now Then Now PS: vă aduceți aminte când ziceam că nu găsesc o clema de la spălător și că i-am pus un colier. Ei bine, ieri am găsit clema!
    1 point
  11. Cu doi prieteni dragi, Mr.LIN & Mr.CAN🤓. Un nou gadget la orizont😎
    1 point
  12. Partea a II - a Fiindcă începusem cu ușa șoferului, am continuat și cu cea a pasagerului din spate, la care suplimentar am schimbat și burduful cu unul nou, cel vechi fiind spart. Am profitat de ocazie pentru a trage firele boxelor din spate, cum ar fi trebuit, adică le-am pus pini în carcasa de pe stalp și în mufa ce vine din ușa. După ce am găsit pinii potriviți, am făcut o probă pe exterior să mă asigur că am făcut-o corect Când vreți să introduceți pini suplimentari sau să scoateți din ei, nu uitați să deblocați siguranța mov/roz iar după introducere să o blocați la loc. După lipirea firelor și introducerea lor au apărut 2 pini noi in mufa de pe stâlpul B Apoi am matisat cu bandă pânzata și am prins cablurile astfel încât să nu încurce coborârea/urcarea geamurilor.
    1 point
  13. @madalin1Q Rampa in general nu se strica,e doar un tub metalic cu citeva gauri in el. Ia sa facem un menu: -Presiune mica,poate fi,pompa de injectie defecta,electrovalva presiune pompa de injectie,daca are, defecta. -Nu ajunge combustibil la pompa de injectie,sau nu are combustibil in rezervor,ori este de proasta calitate. -Filtru de combustibil plin cu apa sau cu mizerie. -Senzorul de presiune de pe rampa defect. -Electrovalva de presiune de pe rampa defecta. -Unul sau mai multe injectoare au returul deschis si lasa presiunea sa se piarda pe retur. Recomandari: -Mergi la mecanic daca nu ai cunostintele si sculele necesare,riscurile sint mari daca gresesti ceva,iar piesele sint foarte scumpe. -In plan home made...decupleaza teava care iese din pompa spre rampa,si verifica daca iti iese presiune de minim 200...300bar din pompa,cu un manometru de minim 1500bar, atunci cind dai la cheie. -Daca nu ai presiunea minima,verifica electrovalva de presiune ori cea de debit,sau ambele daca le are instalate pompa de injectie. Daca pompa scoate presiunea necesara,vezi daca pe rampa ai o electrovalva de presiune,conector cu doua fire,si verifica daca functioneaza corect,ori daca este blocata de mizerie.In cazul in care nu ai aceasta electrovalva,si ai doar una cu trei fire,asta este senzorul de presiune,la pornire trebuie sa iti arate pe un instrument de masura intre 0,8v si 1v -Fa un test de retur la injectoare cu eprubete gradate sau cu ce ai la indemina,dar ar fi bine sa fie gradat. -In functie de seria injectorului trebuie sa obtii o cantitate de combustibil pe retur.Daca imi spui seria poate te ajut cu informatia necesara. Daca nu ai nici scule si nici minimul de cunostinte necesare....asigurate ca ai combustibil suficient in rezervor si ca este motorina,scoate teava de inalta presiune care merge de la pompa de injectie la rampa,roaga pe cineva sa dea la cheie,si vezi daca din pompa iese motorina cu presiune,de obicei cind se intimpla asta,jetul care iese pe teava ajunge la 30...40cm distanta.Metoda asta este mai mult pentru experti care cunosc asa la ochi...cum trebuie sa arate un jet motorina care iese cu multa presiune. Observ ca masina este din 2009...2011 asta inseamna sistem diesel piezoelectric,daca se respecta regula...pompa ti-a produs pilitura si ti-a blocat injectoarele,si astea nu prea se repara,decit pompa,asa ca fii pregatit sa astepti citeva saptamani pina o repari,sau sa platesti o caruta de bani pentru reparatie. Sper sa ma insel,tu nu trebuie sa te sperii sau sa ma iei in seama.
    1 point
  14. A trecut ceva timp de când nu am mai scris, dar am fost ocupat și cu serviciul și cu mașina... Fiind tot la etapa de demolări, am zis să schimb și pânza de la tavan. Am comandat 2.5m de material și 2 spray-uri cu adeziv de contact și m-am apucat de scos. Tavanul iese destul de ușor după ce se scoate capacul spate (prins în cleme), stâlpii C (după scoaterea piulițelor din tavan și clemelor), mânerelor, stâlpilor B, suruburilor si clemelor (4 buc) de la plafoniera. Dacă nu reușiți să le scoateți înainte, le extrageți după ce scoateți tavanul. Clemele astea 4 din față au fost cel mai dificile de pus, dar cu ceva perseverență intra de unde au ieșit. Am curățat cu mini perii de sârmă montate pe bormașina tot buretul din imagine până a ajuns cum e mai jos Am scos și suporții de plastic de la plafoniere și am așteptat să vină materialele. Cum au venit, am așezat pânza și am decupat cât de cât excesul de material Adezivul de contact spray este foarte puternic și vă dau un pont cu ocazia aceasta - nu apăsați cu degetele materialul,mai degrabă folosiți o cârpă sau palma întinsă. Dacă apăsați sau strângeți cu degetele vor rămâne urmele deoarece, buretul de sub material se impregneaza cu adeziv. Lucrați pe suprafețe mici de circa 20-30cm lățime, întrucât materialul se va lipi la margini. Lipiți dinspre mijloc spre margini, ideal ar fi să mai fie o pereche de mâini. Cam așa arată finalul, înainte de suporții de la plafoniere. Repet, nu folosiți degetele, lucrați cu răbdare și atenție. O dată așezată pânza pe tavan, se dezlipește cam greu pentru repoziționare. Probabil că a doua oară mi-ar ieși mult mai bine... Bun, acum să facem și cu plafonul ceva. Izolația fonică și termică a plafonului de tablă a Golfului 5 constă în 2 bucăți de polistiren lipit între 2 folii de hârtie. Cam așa se aude când îl ciocănești: Ce-o fi sperând de la 5mm? Scoaterea se face prin rupere, că nu poți ajunge la siliconul/masticul cu care este lipit. Siliconul/masticul subțirel cu care este lipit de plafon. Dacă trageți de el, iese fără să folosiți cuterul. După degresare am trecut la lipirea primului strat, care a fost o folie bitum cu aluminiu CTK Standard 1.8mm. Cu ruloul am trecut cât am putut de bine și unde nu a încăput am folosit coada de la un trafalet mic. Apoi am pus stratul al doilea, folia buretată cu aluminiu de 6mm și am tăiat mici bucățele pe care le-am lipit și pe găurile de la ramforsarea din mijloc. Apoi un al treilea strat, tot cu burete care a acoperit tot plafonul. Rezultatul se poate vedea/asculta aici: Ziua următoare cândam ajuns de la serviciu (cam așaa fost la fiecare operatiune), pentru că am băgat la plafon până s-a întunecat am băgat tavanul retapițat și după o oră de chinuială cu clemele vieții din față dar și de la mânere și câteva înjurături adresate proiectanților #VW am reușit să îl așez cum fusese. Rezultatul este mulțumitor pentru mine, că nu mai sta căzută pânza și nici nu este murdară, dar dacă aveti 6-700 lei și nu vă place să vă chinuiți mergeți la cineva specializat. Acum despre izolare: este mai puțin cald decât inainte înainte, ceea ce este un plus întrucât mașina este închisă la culoare, de asemenea am mai redus un factor de vibrații. Luând în considerare că am curățat și stâlpii, plus mânere și parasolare (#Mafra Pulimax), per ansamblu mă declar mulțumit.
    1 point
  15. La scrumiera, strict pentru priza 12V/incarcator telefoane am acces. Putintel mai greu dar am. Ma gandesc sa modific si prinderea la scrumiera incat sa aiba o alta pozitie. Mufa de diagnoza se poate reloca sub volan in locul dedicat. La clima am acces nestingherit. @acidone77 din pacate, da, timoneria e de Anglia pt ca asa am gasit kitul dsg. Cand gasesc o timonerie de dq250 de europa schimb doar timoneria si rama si aia e. As putea schimba si doar husa cu manerul dar nu ma deranjează momentan, se opereaza usor si asa. Pana acolo sa termin eu si cu Esp-ul care inca e nefuncțional (am o eroare fara eroare pe esp...) Drum SB-Focsani- 6.0 Sunt multumit momentan. Ramane de vazut care e consumul de la plin la plin.
    1 point
  16. 1 point
  17. E luat de pe o masina de aglia cu volan pe dreapta, sau mi se pare mie, ca butonul de pe schimbator de in partea cealalta, la fel ca afisajul treptelor? Nu trebuiau sa fie spre sofer? Just askin'...
    1 point
  18. Se pare ca in cele din urma problema a fost rezolvată, inclusiv mulțumită forumului, pentru ca astfel am ajuns la omul potrivit. Am apelat la colegul Eexcalade, care a identificat problema, a desfăcut și curățat partea de admisie / retur de la egr, inclusiv clapetele. Masina se manifesta atat de nasol (din punctul meu de vedere) la prima pornire din zi, încât faceam deja calcule pentru injectoare. Imediat dupa curatare trepidatiile au disparut, iar masina porneste normal. Ca parte a intretinerii normale si mai ales pentru ca nu stiam istoricul operatiilor, in zilele urmatoare au fost schimbate toate bujiile incandescente si consumabilele de la injectoare (oringuri, saibe foc, suruburi). Ii mulțumesc si aici lui Eexcalade pentru tot!
    1 point
  19. Hai, ca fluier eu in biserica... Consumul, cat e consumul? :)))))
    1 point
  20. Daca este problema de imobilizator, avem eroare pe 01 motor, 25 immo si eventual pe 46 confort...si pe ceasuri. Chiar daca sa zicem (dar e exclus) nu avem eroare, in blocurile de masura se poate verifica cine nu autorizeaza pornirea. Spre exemplu, platforma similara, un B7 cu probleme la ELV, caruia i-am montat ieri ELV nou, adaptare cu ecu, etc. Eroare pe 01 motor si pe ceasuri, inainte de remediere defect.
    1 point
  21. E foarte posibil sa fie de la ecu sau imobilizator.Merita verificat si intercoolerul,poate turbina pierde mult ulei pe langa ax,ulei pe care il poate baga in admisie.Cu toate ca mult fum negru inseamna amestec bogat,adica putin boost bagat de turbo..Verifica si daca motorul are evacuarea libera,poate de aia se opreste dupa cateva secunde(dpf colmatat?).Un filtru de particule infundat,ar putea provoca under boost,erori pe debitmetru si oprirea imediat dupa pornire.Scoate sonda lambda din dpf si incearca sa o pornesti fara aceasta sonda in dpf.Ceva de genul acesta..
    1 point
  22. Imposibil de ghicit fara o constatare ,cauzele sunt multe ,inclusiv senzor vilbrochen
    1 point
  23. Si terminam cu un -20mm de la racingline
    1 point
  24. Buna seara am facut si eu upgrade la mib2 de la mib1 aveam harman mib main-unit si am si dynaudio insa in setari nu imi apar setari, desi el zice ca mi-a activat si dynaudio nu mai apare dynaaudio sound character si sound focus, asa apare acum cu este in poze si asa aparea pe navigatia veche
    1 point
  25. alutare tuturor. sunt pe cale sa cumpar un caravelle 2.0 140 cai ,,, automat dsg 7+1 . varianta lunga, 9 locuri,, masina este din 2013 si are reali 280 000 km ... se poate va rog sa imi spuneti ce probleme as putea avea pe viitor cu ea ? mentionez ca o sa transporte soferii de la ploiesti la nurnberg .fara remorca,, 4 soferi si bagaje deobicei mc frumos
    1 point
  26. la schimbarea electronicii trbuie facuta imperecherea cu hidraulica. LA masinile cu DFP trebuie sa-ti faci loc sa poti scoate modulul de abs de acolo, nu trebuie dat jos de tot, doar slabit de la torbo si de la evacuare si dat la o parte si ai loc. pui o unitate mai nou care nu se mai defecteaza.
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!