Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 15.08.2022 în toate secţiunile
-
5 points
-
Fast forward pana in Mai 2022 Al doilea upgrade major - Interior nou, din piele, cu incalzire In acest caz, am cumparat interiorul fara airbaguri si centuri, ceea ce a insemna ca pentru scaunele din fata a trebuit sa transfer centurile si airbagurile mele pe scaunele cele noi Next steps: Achizitie panou climatronic cu incalzire + cablaj de la panou la scaune - cel mai probabil Aliexpress va fi locul de achizitie al acestora3 points
-
The end? La ITP nu au fost probleme după cum era de așteptat, dar la ieșire mi-a oferit un prilej pentru câteva fotografii Se văd și defectele in vopsea O dată ajuns acasă am luat aspiratorul, periile, cârpe de șters, Mafra Pulimax și i-am făcut un interior. Mi-ar fi plăcut să am timp să îi fac măcar o clătire și o aspirare umedă pentru a înlătura praful depus și urmele de utilizare, dar nu am mai avut când. În plus la tv spuneau că vor fi ploi în weekend și m-am gândit că nu va fi suficient de când pentru a se usca scaunele. A doua zi, am reglat luminile de la deschiderea ușilor. Le pusesem plusul pe pinul 18, dar recitind topicul am constatat că la mine mergea 1. Am dat încă o dată fețele de uși jos, am scos pinul din 18, l-am băgat în 1, am codat, testat ok, pus la loc fețele de uși. Cumpărasem niste Michelin de iarna, le montasem pe jante, echilibrate tot ce trebuie, le-am curățat și le-am urcat în mașină. Din cauza subwooferului nu au încăput decât 2 roți în portbagaj și două le-am băgat pe bancheta spate. Am mai spălat o dată exteriorul mașinii, am polishat farurile și apoi am lipit și pleoapele. Fetele împreună Abia aștept să ii văd fața băiatului meu, că nu se așteaptă să o termin și nici nu cred că se așteaptă să arate așa. De aici încolo mașina va circula prin țară și mai ales prin București! Nu știu dacă e end of chapter sau new beginning, dar pentru mine vine o pauza binemeritată, după mai bine de o lună și jumătate de investiții, timp și muncă! A little then & now Then Now Then Now PS: vă aduceți aminte când ziceam că nu găsesc o clema de la spălător și că i-am pus un colier. Ei bine, ieri am găsit clema!2 points
-
2 points
-
…raspunsul dilemei tale depinde de persoana cu care vrei sa dormi: cu sotia sau cu colegul 😂🤦🏻♂️ Personal as lasa vopseaua asa (eventual cu un polish). La parcarile din Bucuresti o sa apara alte “imperfectiuni” rapid pe tablarie.1 point
-
Partea a 4 - a Scosesem stopurile pe led și pentru că hotărâsem să le pun pe cele originale, m-am uitat puțin la ele: erau pline de praf lipit de la condens. Le-am clătit de câteva ori cu apă, nu s-a schimbat aproape nimic, apoi cu detergent de vase, tot nimic. Așa că le-am desfăcut le-am curățat și le-am lipit cu silicon. Le-am lăsat o zi la uscat și pare că s-au etanșat ok. Becurile, atât cele standard cât și cele cu led de la mers înapoi și ceață, le-am înlocuit cu un alt set, tot canbus, dar mai puternice și in teorie mai rezistente. După cum spuneam mașina a venit de la vopsit... și aici regret puțin alegerea mea. Am vopsit Tiguanul la un prieten care mi-e și vecin și acum am fost tot la el, deși avusese un accident la cap și nu i-au dat multe șanse. A trecut ceva vreme și știind că s-a reapucat de muncit l-am întrebat dacă poate vopsit Golful. M-am gândit că îl voi ajuta și financiar, că nu prea mai avusese lucrări, dar și ca ii dau o șansă să își revină la normal cu munca. Nu mi-am închipuit sincer că nu îmi va ieși pasienta... dar nu mi-a ieșit. Pe lângă faptul că nu mai poate munci susținut, ceea ce a dus la lungirea acestui proiect peste o lună de zile, din păcate nu a realizat corect anumite etape și mașina e plină de impurități, defecte de lac de la presiune incorectă, mici scurgeri de lac. Este numai vina mea din păcate, cum din păcate nu se mai poate face nimic, decât o altă revopsire integrală. O să încerc un polish în viitor, măcar poate se mai atenuează asperitatile... Am pus ușile și de atunci m-am tot chinuit să le reglez, dar nu îmi ies foarte bine. Se închid ok-ish, in sensul că cele din față sunt o idee mai jos decât încuietoarea și se aude alt zgomot, de lovire, față de cum erau înainte. Tinichigiul care mi-a schimbat pragurile nu mai răspundea la telefon, deși spusese că vine să mă ajute la montare. Așa că încet și cu răbdare, am aliniat ușile să se închidă, am montat fețele exterioare de uși am montat și aliniat aripile cu capota și farurile. Totul era contratimp, întrucât am vrut ca mașina să i-o dau băiatului meu și el venea acasă pe 15 august. Din cauza perioadei lungi de vopsire, am intrat într-o criză de timp. Aveam programare pentru schimbarea distribuției joi și sâmbătă ITP. Îmi adusese bara față și am trecut la montarea acesteia, urmând ca vineri să montam bara spate. La toate astea se adăugau și carenajele. Când am dus-o la vopsit am dezechipat-o complet: uși și fețele de uși, aripile față, bara spate, bara față, carenajele. Toate acestea au fost montate la loc, după terminarea serviciului și din păcate au fost zile in care a plouat sau in care am muncit până la lăsarea întunericului, iar ceasul ticăia! Am plecat la service să schimbe distribuția, iar când am ajuns la service mi-a spus că am ceva lichid in dreapta față. I-am spus că nu găsisem o clema de la spălătorul dreapta și i-am pus un colier de plastic și probabil mai trebuie strâns. M-a sunat mai târziu și mi-a zis că am strâns bine colierul, scurgerea fiind din cauza radiatorului spart! Paranteză: Uitându-mă la kilometrajul, am realizat că față de anul trecut din septembrie (când făcusem ITP-ul) am mers aproximativ 2.500km. Cum cel care îmi schimbase distribuția avea programări a doua zi, am apelat la alt mecanic pentru a schimba radiatorul și lichidele, cel care îmi facuse distributia mi-a spus că nu avea rost să toarne antigel și a doua zi să il scoatem. Seara am ieșit să probez noile becuri de pe stopuri, sunt luminoase și nu dau eroare. Vineri am lăsat mașina la mecanic și am plecat la serviciu. Mi-a trimis un film cu radiatoarele Distribuție nouă, radiator nou, lichide noi, sper să nu mai am și altele . Am ajuns acasă și ne-am apucat de bara spate, care e formata din trei părți. După ce am ansamblat-o, am urcat-o pe mașină, am reglat-o față de aripi și hayon și am fost foarte mulțumit de rezultat. Apoi am pus carenajele pe spate, cele de oe față le prinsese mecanicul când a schimbat radiatorul. Am frecat proiectoarele cu smirghel 609/1k/1.5k/2k și apoi le-am dat 2 mâini de lac transparent. După uscare, le-am montat și testat, apoi am șters toate erorile și am verificat totul încă o dată. Apoi am pus jantele astea lângă , păcat că nu are decât 15" și 16" in cartea de identitate. ~ to be continued ~1 point
-
Mulțumesc frumos @F l o r i n Partea a III - a Bun, am schimbat cablajele de la uși, am adăugat pini, am retapițat tavanul, am izolat plafonul, se vopsește mașina... mai am câteva chestii de făcut. Luasem o bară față de Jetta și una spate de GT/GTI cred, cu gândul să le înlocuiesc pe cele normale. Bara față am găsit-o fără capace spălător și bandourile de lângă (pe care le-am comandat separat), în schimb avea proiectoare. Comandasem cablajul mai de mult așa că am purces la documentat și apoi la treabă. Am scos butonul de reglaj de la faruri, am tras cablul prin manșonul de cauciuc de deasupra pedalierului in compartimentul motor. Am desfăcut conectorul de la butonul de lumini, am scos un pin să văd ce fel este (e puțin de muncit până îți dai seama cum...), l-am pus la loc. Am căutat un cablu cu pin identic, l-am lipit la firul meu și l-am introdus în locașul 5. A urmat proba, cum era firesc și s-au aprins amândouă Cumpărasem de asemenea becuri cu led să le înlocuiesc Diferența este mare și de intensitate și de temperatură a culorii. Dacă tot am umblat pe jos am descoperit că una din pompe (cred că este pentru spălătorul spate) curgea. Am dat o fugă la magazin și am cumpărat una nouă, pe care am montat-o. Revenind la bara față... cea de Jetta NU este compatibila cu Golful scurt. Diferențele se văd in pozele de mai jos. Există 2 variante de retrofit: a) alta întăritura bara, alt polister, suporți far Jetta, trager Jetta; b) varianta bricolaj: se decupează din partea centrală in stânga și în dreapta grilei de radiator și de asemenea se decupează din suporții de far. Se incepe puțin câte puțin până se potrivește bara cum trebuie. Din păcate trebuie renunțat la suportul din polistiren, pentru că nu încape bara. Deja începe să semene cu ce era în capul meu Before: After: Despre bara spate nu vă mai pot da amănunte, decât stanta de pe ea, am uitat să fac poze de la probe ~ to be continued ~1 point
-
A trecut ceva timp de când nu am mai scris, dar am fost ocupat și cu serviciul și cu mașina... Fiind tot la etapa de demolări, am zis să schimb și pânza de la tavan. Am comandat 2.5m de material și 2 spray-uri cu adeziv de contact și m-am apucat de scos. Tavanul iese destul de ușor după ce se scoate capacul spate (prins în cleme), stâlpii C (după scoaterea piulițelor din tavan și clemelor), mânerelor, stâlpilor B, suruburilor si clemelor (4 buc) de la plafoniera. Dacă nu reușiți să le scoateți înainte, le extrageți după ce scoateți tavanul. Clemele astea 4 din față au fost cel mai dificile de pus, dar cu ceva perseverență intra de unde au ieșit. Am curățat cu mini perii de sârmă montate pe bormașina tot buretul din imagine până a ajuns cum e mai jos Am scos și suporții de plastic de la plafoniere și am așteptat să vină materialele. Cum au venit, am așezat pânza și am decupat cât de cât excesul de material Adezivul de contact spray este foarte puternic și vă dau un pont cu ocazia aceasta - nu apăsați cu degetele materialul,mai degrabă folosiți o cârpă sau palma întinsă. Dacă apăsați sau strângeți cu degetele vor rămâne urmele deoarece, buretul de sub material se impregneaza cu adeziv. Lucrați pe suprafețe mici de circa 20-30cm lățime, întrucât materialul se va lipi la margini. Lipiți dinspre mijloc spre margini, ideal ar fi să mai fie o pereche de mâini. Cam așa arată finalul, înainte de suporții de la plafoniere. Repet, nu folosiți degetele, lucrați cu răbdare și atenție. O dată așezată pânza pe tavan, se dezlipește cam greu pentru repoziționare. Probabil că a doua oară mi-ar ieși mult mai bine... Bun, acum să facem și cu plafonul ceva. Izolația fonică și termică a plafonului de tablă a Golfului 5 constă în 2 bucăți de polistiren lipit între 2 folii de hârtie. Cam așa se aude când îl ciocănești: Ce-o fi sperând de la 5mm? Scoaterea se face prin rupere, că nu poți ajunge la siliconul/masticul cu care este lipit. Siliconul/masticul subțirel cu care este lipit de plafon. Dacă trageți de el, iese fără să folosiți cuterul. După degresare am trecut la lipirea primului strat, care a fost o folie bitum cu aluminiu CTK Standard 1.8mm. Cu ruloul am trecut cât am putut de bine și unde nu a încăput am folosit coada de la un trafalet mic. Apoi am pus stratul al doilea, folia buretată cu aluminiu de 6mm și am tăiat mici bucățele pe care le-am lipit și pe găurile de la ramforsarea din mijloc. Apoi un al treilea strat, tot cu burete care a acoperit tot plafonul. Rezultatul se poate vedea/asculta aici: Ziua următoare cândam ajuns de la serviciu (cam așaa fost la fiecare operatiune), pentru că am băgat la plafon până s-a întunecat am băgat tavanul retapițat și după o oră de chinuială cu clemele vieții din față dar și de la mânere și câteva înjurături adresate proiectanților #VW am reușit să îl așez cum fusese. Rezultatul este mulțumitor pentru mine, că nu mai sta căzută pânza și nici nu este murdară, dar dacă aveti 6-700 lei și nu vă place să vă chinuiți mergeți la cineva specializat. Acum despre izolare: este mai puțin cald decât inainte înainte, ceea ce este un plus întrucât mașina este închisă la culoare, de asemenea am mai redus un factor de vibrații. Luând în considerare că am curățat și stâlpii, plus mânere și parasolare (#Mafra Pulimax), per ansamblu mă declar mulțumit.1 point
-
1 point
-
Problema rezolvată, toate erorile au dispărut, soluția: montat rulment nou cu magnet abs pe dreapta față, stânga față magnetul abs a rămas crăpat în două locuri pe rulmentul vechi(nu am găsit același model de rulment în timp util),curios lucru că nu dă erori de la el.1 point
-
Cat de greu a fost sa montezi bara de Facelift pe Non-Facelift? Apropo, link-urile de google drive nu mai merg, cer permisiune1 point
-
1 point
-
Din adaptari este la aceste modele. Din coding nu prea ai ce sa faci la ele0 points
-
@Bogdan20cj: mulțumesc frumos. Am fost alături de el din noaptea accidentului, apoi prin toate etapele de însănătoșire, in care nu i s-au dat multe șanse de vindecare. Sincer am crezut că îl va ajuta și asta la revenirea la normal, dar poate a fost prea devreme toată munca asta. Banii se fac, timpul și oamenii se pierd. Vopseaua nu a ieșit groaznic, dar aș spune că nu a ieșit nici măcar bine. Poate un polish ar mai echilibra suprafața puțin, poate nu. Sunt 95% convins că doar o altă vopsea poate schimba modul cum arată cea actuală. De la 2m e ok, de aproape însă... Pe mine mai mult mă "doare" că nu am avut cu cine regla ușile, întrucât toți cei la care am apelat erau plecați sau pe picior de plecare in minivacanta, așa că asta rămâne un must to do in viitorul apropiat. Eu nu mai știu ce să le fac, le-am tot ridicat, tras, împins degeaba aproape. Sfat: dacă trebuie să scoateți ușile, desfaceți doar cele 3 șuruburi ale balamalelor de pe ușă, nu și cele 2 șuruburi de reglaj, că vă bateți cuie in talpă. Asta, încălzirea din scaunul pasagerului, poate o să ajungă ăsta mic la @F l o r i n și o să o rezolve și lumina din portbagaj. Și poate după ce schimb boxele la Tiguan să i le schimb la Golf cu cele de pe Tiguan. Am primit interzis de la soție să mai "desfac" vreo mașină după ce termin cu Golful. Un coleg ma întreabă dacă îl ajut cu montajul unei camere pe o navigație AM la o Skoda Octavia. Nu știu ce să îi răspund.0 points
-
Sa stii ca ma intrebam cand mai postezi din ce ai mai facut la golf. Un mare Bravo! Si pt sansa data vecinului..0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00