Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 14.08.2022 în toate secţiunile

  1. Partea a II - a Fiindcă începusem cu ușa șoferului, am continuat și cu cea a pasagerului din spate, la care suplimentar am schimbat și burduful cu unul nou, cel vechi fiind spart. Am profitat de ocazie pentru a trage firele boxelor din spate, cum ar fi trebuit, adică le-am pus pini în carcasa de pe stalp și în mufa ce vine din ușa. După ce am găsit pinii potriviți, am făcut o probă pe exterior să mă asigur că am făcut-o corect Când vreți să introduceți pini suplimentari sau să scoateți din ei, nu uitați să deblocați siguranța mov/roz iar după introducere să o blocați la loc. După lipirea firelor și introducerea lor au apărut 2 pini noi in mufa de pe stâlpul B Apoi am matisat cu bandă pânzata și am prins cablurile astfel încât să nu încurce coborârea/urcarea geamurilor.
    3 points
  2. A trecut ceva timp de când nu am mai scris, dar am fost ocupat și cu serviciul și cu mașina... Fiind tot la etapa de demolări, am zis să schimb și pânza de la tavan. Am comandat 2.5m de material și 2 spray-uri cu adeziv de contact și m-am apucat de scos. Tavanul iese destul de ușor după ce se scoate capacul spate (prins în cleme), stâlpii C (după scoaterea piulițelor din tavan și clemelor), mânerelor, stâlpilor B, suruburilor si clemelor (4 buc) de la plafoniera. Dacă nu reușiți să le scoateți înainte, le extrageți după ce scoateți tavanul. Clemele astea 4 din față au fost cel mai dificile de pus, dar cu ceva perseverență intra de unde au ieșit. Am curățat cu mini perii de sârmă montate pe bormașina tot buretul din imagine până a ajuns cum e mai jos Am scos și suporții de plastic de la plafoniere și am așteptat să vină materialele. Cum au venit, am așezat pânza și am decupat cât de cât excesul de material Adezivul de contact spray este foarte puternic și vă dau un pont cu ocazia aceasta - nu apăsați cu degetele materialul,mai degrabă folosiți o cârpă sau palma întinsă. Dacă apăsați sau strângeți cu degetele vor rămâne urmele deoarece, buretul de sub material se impregneaza cu adeziv. Lucrați pe suprafețe mici de circa 20-30cm lățime, întrucât materialul se va lipi la margini. Lipiți dinspre mijloc spre margini, ideal ar fi să mai fie o pereche de mâini. Cam așa arată finalul, înainte de suporții de la plafoniere. Repet, nu folosiți degetele, lucrați cu răbdare și atenție. O dată așezată pânza pe tavan, se dezlipește cam greu pentru repoziționare. Probabil că a doua oară mi-ar ieși mult mai bine... Bun, acum să facem și cu plafonul ceva. Izolația fonică și termică a plafonului de tablă a Golfului 5 constă în 2 bucăți de polistiren lipit între 2 folii de hârtie. Cam așa se aude când îl ciocănești: Ce-o fi sperând de la 5mm? Scoaterea se face prin rupere, că nu poți ajunge la siliconul/masticul cu care este lipit. Siliconul/masticul subțirel cu care este lipit de plafon. Dacă trageți de el, iese fără să folosiți cuterul. După degresare am trecut la lipirea primului strat, care a fost o folie bitum cu aluminiu CTK Standard 1.8mm. Cu ruloul am trecut cât am putut de bine și unde nu a încăput am folosit coada de la un trafalet mic. Apoi am pus stratul al doilea, folia buretată cu aluminiu de 6mm și am tăiat mici bucățele pe care le-am lipit și pe găurile de la ramforsarea din mijloc. Apoi un al treilea strat, tot cu burete care a acoperit tot plafonul. Rezultatul se poate vedea/asculta aici: Ziua următoare cândam ajuns de la serviciu (cam așaa fost la fiecare operatiune), pentru că am băgat la plafon până s-a întunecat am băgat tavanul retapițat și după o oră de chinuială cu clemele vieții din față dar și de la mânere și câteva înjurături adresate proiectanților #VW am reușit să îl așez cum fusese. Rezultatul este mulțumitor pentru mine, că nu mai sta căzută pânza și nici nu este murdară, dar dacă aveti 6-700 lei și nu vă place să vă chinuiți mergeți la cineva specializat. Acum despre izolare: este mai puțin cald decât inainte înainte, ceea ce este un plus întrucât mașina este închisă la culoare, de asemenea am mai redus un factor de vibrații. Luând în considerare că am curățat și stâlpii, plus mânere și parasolare (#Mafra Pulimax), per ansamblu mă declar mulțumit.
    3 points
  3. Mulțumesc frumos @F l o r i n Partea a III - a Bun, am schimbat cablajele de la uși, am adăugat pini, am retapițat tavanul, am izolat plafonul, se vopsește mașina... mai am câteva chestii de făcut. Luasem o bară față de Jetta și una spate de GT/GTI cred, cu gândul să le înlocuiesc pe cele normale. Bara față am găsit-o fără capace spălător și bandourile de lângă (pe care le-am comandat separat), în schimb avea proiectoare. Comandasem cablajul mai de mult așa că am purces la documentat și apoi la treabă. Am scos butonul de reglaj de la faruri, am tras cablul prin manșonul de cauciuc de deasupra pedalierului in compartimentul motor. Am desfăcut conectorul de la butonul de lumini, am scos un pin să văd ce fel este (e puțin de muncit până îți dai seama cum...), l-am pus la loc. Am căutat un cablu cu pin identic, l-am lipit la firul meu și l-am introdus în locașul 5. A urmat proba, cum era firesc și s-au aprins amândouă Cumpărasem de asemenea becuri cu led să le înlocuiesc Diferența este mare și de intensitate și de temperatură a culorii. Dacă tot am umblat pe jos am descoperit că una din pompe (cred că este pentru spălătorul spate) curgea. Am dat o fugă la magazin și am cumpărat una nouă, pe care am montat-o. Revenind la bara față... cea de Jetta NU este compatibila cu Golful scurt. Diferențele se văd in pozele de mai jos. Există 2 variante de retrofit: a) alta întăritura bara, alt polister, suporți far Jetta, trager Jetta; b) varianta bricolaj: se decupează din partea centrală in stânga și în dreapta grilei de radiator și de asemenea se decupează din suporții de far. Se incepe puțin câte puțin până se potrivește bara cum trebuie. Din păcate trebuie renunțat la suportul din polistiren, pentru că nu încape bara. Deja începe să semene cu ce era în capul meu Before: After: Despre bara spate nu vă mai pot da amănunte, decât stanta de pe ea, am uitat să fac poze de la probe ~ to be continued ~
    2 points
  4. Cu doi prieteni dragi, Mr.LIN & Mr.CAN🤓. Un nou gadget la orizont😎
    2 points
  5. Sau Fuchs, dacă vrei ceva și mai bun.
    2 points
  6. Ravenol USVO daca vrei top; sau Castrol LL3 daca vrei ceva mediu. Dava distributia nu are nimic - huruie sau ceva? - de ce vrei sa o schimbi? 😉
    2 points
  7. @eugenr Se pare ca ai presiunea prea mica intr-un anume moment de functionare,si cum pompa ta nu are avans,probabil ca vreunul din injectoare ramine deschis mai mult pe retur,sau electrovalva de presiune nu inchide suficient circuitul ca sa retina presiunea in rampa.Cauzele pot fi multiple,nici nu le mai enumar,la final e posibil sa ma insel,si sa nu iti ajunga suficient combustibil la intrarea in pompa. Nu exista solutii miraculoase cind este vorba despre sistemul de injectie,si in general nu sint lucruri pe care le poate repara oricine,cum este schimbatul uleiului de motor sau a filtrelor,inclusiv astea dau probleme uneori. Pentru mine care am la indemina toate sculele si banc de probe si tot mi se pare destul de greu sa verific un sistem de injectie,asa ca pentru cineva care nu este in domeniu banuiesc ca este imposibil. Eu incep intotdeauna cu verificare injectoarelor in bancul de probe ca sa ma asigur ca niciunul nu are pierderi,si in acelasi timp observ atunci cind le desfac ca sa le curat daca au pilitura,mizerie sau rugina in ele,si asa imi dau seama daca trebuie sa mai desfac si pompa sau nu,iar toata tarasenia, poate dura daca nu apar surprize,intre 3 si 5 ore pentru o masina cu 4 injectoare. Pentru necunoscatori,as recomanda o singura chestie,nu este fiabila 100% dar poate da rezultate si mai ales nu costa nimic. Prima,vedeti daca in filtrul de motorina aveti pilitura sau altceva care nu ar trebui sa fie acolo. Daca este un filtru inchis ermetic,scoateti teava de preiune dintre rampa si pompa,si dati la cheie,colectati motorina care iese din pompa intr-un vas curat si incercati sa observati daca aveti ceva in plus,pilitura,mizerie etc. Orice obiect,cit de mic ar fi,gasit in motorina,poate fi cauza unei probleme destul de grave.
    1 point
  8. Poate ajută pe cineva să descriu experiența mea cu schimbarea semnalizărilor. În primul rând, există două modele de lămpi de semnalizare : (1) cele cu luminare ambientală (cu bec W5W) și (2) cele fără luminare ambientală (au doar LED-urile pentru semnalizare). (1) are codul 1Z0 949 101 D. (2) are codul 1Z0 949 101 C. În al doilea rând, în perioada 2005-2006 semnalizatorul a venit cu modelul de mufă arătată mai sus. Se numește mufa JST JWPF proiectată pentru medii ude in care spațiul e redus. Sunt destul de peformante. ULTERIOR, mufa a fost schimbată cu una încorporată în carcasă (mai bună, din perspectiva mea). De aceea VW/Skoda au adăugat și adaptoare pentru trecerea între cele două mufe. Codurile sunt 1Z0 949 101 DD/1Z0 949 101 CC. În al treilea rând, producătorul OEM este Magnetti Marelli. Din păcate actualmente MM produce DOAR modelul fără lumină ambientală. Dacă aveți cu luminare ambientală și vreți acest model luați fie ALKAR (care e MULT inferior) sau alți producători similari. Dacă vreți OE sau OEM luați fie original de la Skoda, fie Magneti Marelli, dar FĂRĂ luminare ambientală. Eu am ales varianta 2, căci costul a fost 80 lei/lampă MM cu adaptor inclus în pachet (2 lămpi 160 lei), în vreme ce OE de la Skoda era cam 200 lei lampa+50 lei adaptorul original (2 lămpi 500 lei). Diferența mi s-a părut nejustificată. Dacă aveți modelul cu luminare ambientală și montați modelul fără luminare ambientală trebuie să modificați adaptorul, prin eliminarea mufei mamă cu 2 pini și să luați mufa mamă cu 3 pini de la lampa e pe mașină. Nu am vrut să ciopârțesc adaptorul, astfel încât am de-pin-at mufele (cu un ac, cu mare atenție, căutați pe net cum se de-pin-ează acești conectori) și astfel s-a rezolvat problema în mod elegant. Calitatea MM este una OE, este identic cu modelul original existent pe mașină (chiar se vede pe interior că are semnul Skoda șters), s-a potrivit perfect, fără lufturi. Sper să vă ajute!
    1 point
  9. Verificați înainte de update cate zile aveți rămase până la inspecție și după update sa reverificați sa fie setat corespunzător. In timpul update-ului se face reset la valoarea de fabrică (730 zile), iar după update se face modificarea în service. Nu își revine singur după un timp. E importantă informația asta pentru că dacă nu o să respectați intervalul pentru inspecție posibil să aveți refuz la unele lucrări in garanție. Știu că s-a mai menționat, dar de reținut: Pentru ID inspecția de face la 2 ani, nu e dependentă de km.(informație valabilă pentru țările europene).
    1 point
  10. Sa mai "revergoram"😂 topicul In Iunie s-au facut 5 ani de la achizitie - ajuns la 47.000 km. In ultimii 2 ani masina a trecut prin 2 revizii ( ulei si filtre) - pentru linistea mea le-am facut anual de cand am cumparat masina. Mi se pare mai ok vs intervalul variabil. Probleme in ultimii 2 ani: - schimbat farurile pe garantie deoarece se matuisera pe interior - din ce am vazut, majoritatea posesorilor de Kodiaq au avut aceasta problema. Dupa schimb problema nu s-a mai manifestat. - schimbat pompa de apa; incepuse sa piarda antigel pe la 39.000 km. Noroc ca am vazut la timp, erori n-am avut in bord. La fel, defect cunoscut, cade intre 40 si 70k km din cauza unui defect de proiectare ( nu stiu daca e specific motorului). Mai nasol a fost ca a picat la o luna dupa ce masina iesise din garantie si a trebuit sa decartez vreo 1500 lei... - schimbat butonul de start/stop engine - detaliat aici -> https://vwforum.ro/topic/130611-probleme-specifice-kodiaq/?do=findComment&comment=3115532 - inlocuit comenzi volan deoarece scroll-ul de volum a pleznit deodata ( vezi poza ). Banuiesc ca de la caldurile din ultima perioada. Goodies: - una bucata OBD eleven pro - activat cateva functii interesante. - ceva accesorii pt. self wash/intretinere geamuri & interior. - retrofit camera marsarier originala; intr-un moment de ratacire am uitat sa iau acest optional cand am configurat masina. La schimbul comenzilor de pe volan am profitat de ocazie si am rezolvat si acest lucru. In rest masina merge foarte bine. Ma pregatesc usor pentru trecerea la electrica...poate la anul 🙂
    1 point
  11. In drumul din februarie - spre Ardeal, Fagaras, etc, am dat, intr-un offroad, intr-un bolovan ce s-a auzit destul de nasol. Rezultatul a fost o ruptura in protectia jantei, ce dezumfla roata la cateva zile, functie de cum era parcata, sau cum mergeam. Zilele astea am adresat problema. 2 buc Debica Navigator 3 XL. La pret de chinezisme, Care chinezisme au rezistat 35k km si aproape patru ani. In care nu au fost deloc menajate. Si fara acel bolovan cred ca mai tineau. M-au convins... Poze before and after - si cu ruptura. In rest, all is well 210+ k km and counting
    1 point
  12. Tocmai am fost sunat de dealer, mașina este ajunsa, vineri sunt așteptat vineri sa o ridic 😁😁 am avut parte de o minune în doar 3 luni 😁
    1 point
  13. 1 point
  14. Pare ok, felicitări pentru munca depusa!
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!