Poate ajută pe cineva să descriu experiența mea cu schimbarea semnalizărilor.
În primul rând, există două modele de lămpi de semnalizare : (1) cele cu luminare ambientală (cu bec W5W) și (2) cele fără luminare ambientală (au doar LED-urile pentru semnalizare). (1) are codul 1Z0 949 101 D. (2) are codul 1Z0 949 101 C.
În al doilea rând, în perioada 2005-2006 semnalizatorul a venit cu modelul de mufă arătată mai sus. Se numește mufa JST JWPF proiectată pentru medii ude in care spațiul e redus. Sunt destul de peformante. ULTERIOR, mufa a fost schimbată cu una încorporată în carcasă (mai bună, din perspectiva mea).
De aceea VW/Skoda au adăugat și adaptoare pentru trecerea între cele două mufe. Codurile sunt 1Z0 949 101 DD/1Z0 949 101 CC.
În al treilea rând, producătorul OEM este Magnetti Marelli. Din păcate actualmente MM produce DOAR modelul fără lumină ambientală. Dacă aveți cu luminare ambientală și vreți acest model luați fie ALKAR (care e MULT inferior) sau alți producători similari. Dacă vreți OE sau OEM luați fie original de la Skoda, fie Magneti Marelli, dar FĂRĂ luminare ambientală.
Eu am ales varianta 2, căci costul a fost 80 lei/lampă MM cu adaptor inclus în pachet (2 lămpi 160 lei), în vreme ce OE de la Skoda era cam 200 lei lampa+50 lei adaptorul original (2 lămpi 500 lei).
Diferența mi s-a părut nejustificată.
Dacă aveți modelul cu luminare ambientală și montați modelul fără luminare ambientală trebuie să modificați adaptorul, prin eliminarea mufei mamă cu 2 pini și să luați mufa mamă cu 3 pini de la lampa e pe mașină. Nu am vrut să ciopârțesc adaptorul, astfel încât am de-pin-at mufele (cu un ac, cu mare atenție, căutați pe net cum se de-pin-ează acești conectori) și astfel s-a rezolvat problema în mod elegant.
Calitatea MM este una OE, este identic cu modelul original existent pe mașină (chiar se vede pe interior că are semnul Skoda șters), s-a potrivit perfect, fără lufturi.
Sper să vă ajute!