Salutare si drumuri bune tuturor!
Am zis sa impartasesc o experienta nu tocmai plăcută si nicidecum des intalnita, cam fără precedent as putea spune din ce m-am interesat.
Este vorba de o creștere a nivelului de ulei in baie după aprox 25k km, fiind inca in garanție, s-a inspectat problema indeaproape cu suportul fabricantului, practic aveam conținut de benzina in ulei.
După indelungi povesti cu fabrica si argumente cum ca mașina ar merge mai mult pe oraș si nu in exterior (explicația lor fiind ca nu are timp sa evapore benzina), au ajuns la concluzia ca să schimbe rampa de inalta presiune, fără succes insa, după nici 500 de km nivel crescut.
Povestea continua, iar ulei schimbat, au schimbat si senzorul de nivel de ulei, iar probe si teste si măsurători, același rezultat(am zis ca am o rafinărie producătoare de ulei inițial, eu care am vrut sa cumpăr doar mașina nu o intreaga industrie 😂).
Au decis intr-un final inlocuirea injectoarelor, si aparent problema s-a rezolvat, după aproximativ 1000 km, nivelul uleiului e la normal, fără modificări.
Ca simptome era doar EPC aprins in bord alături de martor de ulei si mesajul clar ca e crescut.
Sper ca am fost de ajutor cu experienta mea, care după cum spuneam, e fără precedent din cunoștințele mele!
Drumuri bune si plăcere la condus s-aveți!