No, hai sa adaug si eu la problemele intampinate pana acum la fabulosul RS 4X4.
La 17K Km discurile "S-au" deformat generand vibratii masive la utilizarea ACC si franari usoare la viteze peste 100Km/h - Inlocuite pe baza garantiei;
Bordul licare/clipoceste/palapaie atunci cand doreste. Dupa ultimele actualizari OTA nu am mai observat simptomul. Pare solutionat;
"Mieunat" cand masina trece in ECO - Rezultat: Grup defect, inlocuit pe baza garantiei - Masina se afla in acest moment in service;
Trepidatii agresive indiferent de viteza si la accelerare la turatie mica - Rezultat: Grup defect cu inlocuirea mentionata anterior. Simptomele au fost prezente de la 17K dar am blamat jantele/anvelopele/presiunea, etc. Din pacate cele doua concedii de aproximativ 10K KM nu mi-au permis returnarea mai rapida a masinii in service.
Harjait sub bord-zona cutiei de viteze la mersul inapoi. Simptom care inca nu a putut fi repilicat - cel mai probabil tot grupul a fost de vina;
La 30K discurile "S-au" deformat dn nou si "Sunt mov". La momentul respectiv respectivul service blameaza faptul ca "Am franat prea agresiv" si ca nu vor inlocui discurile pe garantie - Vedem cum isi schimba parerea dupa urmatorii pasi. Concluzia reala este faptul ca franele sunt sub-dimensionate pe modelul 4X4 Diesel fiind de 340 si mai mici ca cele de pe RS TSI + calitatea extraordinara materialelor care se deformeaza dupa cateva franari. La "rece" franele nu tremura absolut deloc.
Alerte cu Rear assist not available in timpul mersului care apar sporadic, atunci cand au chef;
Alerte cu Side assist not available in timpul mersului care apar sporadic, atunci cand au chef;
Zmucituri la schimbarea vitezelor in treptele 2-3 la regim de mers in oras care apar sporadic.
Calibrare gresita sau nereusita a senzorului e lumini pentru Auto-Lights, sesizeaza ocazional cu intarziere masinile care circula din sens opus sau masinile aflate pe acelasi sens de mers;
Zbarnaiala infernala generata de "Sound-Generatorul" aflat deasupra panoului ignifug, fara o remediere din partea reprezentantei;
Blocarea sunetului daca este utilizat Android auto wireless si motorul este pornit imediat cu urcarea in autoturism iar "Navigatia" nu apuca sa isi faca ciclul de incarcare. Necesita oprirea completa, incuierea masinii si o asteptare de 5 minute pentru reset;
Functionarea in suturi a suportului lombar pentru urcare sau coborare atunci cand este "iesit" complet sau partial.
Regimul de utilizare al masinii este de "masina de familie" folosita in regim de autostrada pentru plimbari si concedii.
Momentan cred ca sunt suficiente cat sa imi doresc sa fi ales un alt brand.