Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 08.08.2022 în toate secţiunile

  1. @ichimcornel da, asa am facut. Mi-am facut eu un modul dintr-un releu cu temporizare + un switch NO. Am montat switch-ul pe timonerie in asa fel incat cand trec prin R sa se actioneze releul cu temporizare. De ce am vrut cu temporizare: Am temporizat pornirea becurilor la 0.5 secunde de la pornirea releului pentru ca atunci cand trec prin R sa nu se aprinda instant becul. Ar fi un joc de lumini cand merg dinspre D spre P si invers. P(R)ND / DN(R(P... Asadar, acum cand trec prin R in drum spre D, Releul porneste ca primeste tensiune prin acel microswitch dar se opreste complet dupa ce trec de R si nu apuca sa aprinda becurile spate. Daca stau mai mult de 0.5s, cum cupleaza ambreiajele se aprind si becurile de mers inapoi. Momentan adunam km... ~3500 km de cand am trecut la DSG. Media e undeva la 7% mixt cu AC (50% oras, 50% DN si A1). Strict pe exterior, scot un 6...6.5 in functie de stilul de mers. Pot sa zic mai multe dupa drumul spre Focsani si inapoi dar pana atunci nu am nici o idee cat consuma in medie pe exterior, in afara de cei 15 km cat fac de acasa pana la intrarea in oras (unde am vazut de la 5.9 la 6.5). Insa nu m-as baza pe asta pentru ca imediat ce plec de acasa, am cativa kmm de urcare, cu motorul rece si stim bine cum influenteaza asta consumul. De parca mi-ar pasa prea mult acum de asta. Deci, avem si becuri de mers inapoi, sa luam itp-ul pe bune. Trebuie sa mai dau jos pedala de ambreiaj si inca nu am pedala de frana lata (de cutie autoamata). Stie cineva daca e neaparat necesara dpdv al ITP-ului? Ca sincer, nu as vrea... M-am apucat sa modific si consola centrala sa punem capacul care tine husa schimbatorului si selector display. Sper sa termin zilele astea si sa le vopsesc in negru mat, sa fie cat mai apropiat de plasticele OEM. Poze curand... Drumuri bune
    4 points
  2. Salutare. Creez acest topic din dorinta de a afla care este intervalul declarat oficial de vw pentru revizii si dorinta de a face un comparativ intre serviciile primite de la dealerii autorizati vw in service-uri din diferite parti ale tarii. De asemena puteti posta si costurile pentru a vedea diferentele de pret practicate de dealerii autorizati vw. A trecut un an si aproape 30.000 km de cand am achizitionat ID3-ul nostru de la Darius VW Constanta. Deoarece nu am primit carte de service la livrare(ni s-a spus ca acea carte este in format electronic acum), am sunat la dealer sa intreb la ce interval se face prima revizie, ce contine revizia si ce cost are. Am primit urmatorul raspuns: Prima revizie se face la 2 ani sau 30.000 km, se inlocuieste filtrul de habitaclu si se fac cateva verificari iar costul reviziei la ei este de 586 lei. Dupa ce am primit aceasta oferta am sunat si la Cardinal Motors(cel de-al doilea dealer VW autorizat pentru zona Constanta). Acolo am primit aceeasi oferta dar la un pret de 400 lei (pret cu aproape 30% mai mic pentru acelasi serciciu). Numai ca aici mi s-a spus ca intervalul de service pentru id3 este de 2 ani dar fara limita de km. Acum nu prea mai înțeleg, am primit 2 proceduri diferite de la cei 2 dealeri VW din CT. Aveti idee daca aceste informatii sunt publicate pe undeva pe pagina producătorului? Ma intereseaza o stipulare oficiala pe care sa o folosim ca referinta atunci cand mergem la dealer pentru revizie.
    1 point
  3. Salutare all, dupa mai bine de 1 an de pauza de la marca mea de suflet, perioada in care am fost prins cu alte proiecte(in special cu casa) care m-au tinut cumva departe de pasiunea mea, acum incerc sa imi revin si fiind in cautarea unei masini am ajuns instinctual la acest S5. Evident ca dat fiind contextul actual nu e cea mai rationala decizie, dar eu merg pe ideea de a face ce imi place si de obicei sunt cumva contra curentului, un fel de gigi contra 😂, lumea isi ia electrica eu imi iau dinozauri pe cale de disparitie. O electrica mi-as lua(in viitorul apropiat nu voi avea oricum de ales), la fel cum iau un televizor, un frigider, strict de nevoie si va fi doar pentru oras, in niciun caz nu ma vad plecand sa fac concediu cu ea prin afara tarii si sa stau cu cei mici 1-2 ore astepand sa incarc masina, hell no. Asadar, dupa ce am pendulat intre a lua o masina din clasa A6 cu un motor mic diesel, 2.0d, dar de ultima/penultima generatie, ma uitam la G30 sau C7 FL ultim an de fabricatie, dupa ce am facut niste drivetest-uri cu ele si ma hotarasem la G30, totul s-a spulberat cand a aparut S5 in radar si am mers cu el. G30, desi e o masina destul de misto overall, mai ales ca cea pe care o alesesem era bine dotata insa m-a lasat rece partea de tren de rulare si motor, boring rau de tot. S5 ca si platforma imi era cunoscut oricum, mersesem cu S4 B8 si mi-a placut, dar ceea ce a facut marea diferenta e ca totusi S5 arata ceva mai bine fata de S4 ca si caroserie si apoi dotarile pe partea de tren rulare, in speta dynamic steering si cu sport diff + ADS, primele 2 transforma masina enorm fata una fara ele, astea m-au convins sa iau masina. Asa ca, vorbim despre un S5 Sportback, 2013 cu cateva optiuni dragute, gen B&O, ACC, HBA, scaune incalzite si ventilate, keyless si alte cateva. Am facut chiar si un concediu cu ea deja si contrar asteptarilor mele, e chiar foarte ok masina ca si spatiu interior pentru o familie de 4, daca nu exagerezi cu bagajele, dar altfel e satisfacatoare si din acest punct de vedere. Ieri am lasat-o la o sesiune de detailing exterior, la interior a fost deja facuta.
    1 point
  4. Te "urasc" pentru DSG 🤣🤣 sa fie cat mai multi km fara probleme.
    1 point
  5. am cautat si eu dar nu am gasit ca e un fenomen majoritar. adica sa zici ca pica peste 3/4 din ele sau o chestie din asta. de regula acelasi user si posteaza de mai multe ori si ramai cu ideea ca sunt mai multi decat sunt, asa am patit si cand an luat g6 si din cauza a ceea ce am citit pe aici m-am speriat si am renuntat la idee. iar alea la peste 200k km oricum nu le iau in calcul. dar e grav la cazurile astea cu putini km. bine, la aroganta e ceva ciudat. nu inteleg cum sa ii schimbe ceva cu ceva nou si sa pice imediat. ori nu ii schimba cu adevarat, ori e ceva de domeniul SF. pare ca le afecteaza condusul in trafic gen bucuresti. unde stai bara la bara si freaca 1-2-a la infinit. eu nu o sa merg in oras cu ea, deci nu ma afecteaza acest aspect. am condus un CVT, sincer prefer sa ma risc cu un DSG, aia e o mortaciune. sa ai 40 la ora sa bagi piciorul cat poti in acceleratie si 3-4 secunde sa nu se intample nimic (adica viteaza crestea lent dar fara sa si retrogradeze) e inadmisibil din punctul meu de vedere, fac o depasire si ma vezi la stiri. o fi mai fiabila CVT-ul dar prefer ca atat cat merge macar sa fie o placere si sa risc la fiabilitate.
    1 point
  6. Salut, Nu am mai apucat sa raspund ca peste weekend m-am jucat cu ceva tare frumos (Panamera 4S). Revenind la Golfozaur ... cele cu DSG cazut sunt octombrie 2020 si respectic iulie 2021. Ambele 1.5 eTSI 150hp. Dar sa revin putin la a mea. Stiti ca a fost in service de 2 ori cu probleme la cutie. Well vineri a plesnit iar la modul ca am dat sa ies din parcarea de la Promenada si am prins coada fix pe rampa. A intrat autohold, am stat cuminte si cand sa plec de pe loc a fost pauza! Decuplase autohold, se tura dar nu se misca de pe loc, iar in secunda urmatoare a venit miros de "ambreiaj". Am mai incercat o data, nimic. Am lasat-o pe N, am dat inapoi (norocul meu ca era o singura masina in spatele meu), iar apoi la punerea in D "gearbox faulty". Am lasa-o acolo, am sunat la asistenta si e fix problema lor cum o scot de acolo s-o duca la service. Deci 17,000km, masina 2021 este pentru a 3a oara in serivce cu probleme (grave zic eu) la cutia de viteze / ansamblu ambreiaj+cutie. Daca-n 2 saptamani nu vedeti un Golf 8 arzand in Piata Victoriei sa nu-mi spuneti mie "aroganta" ! Adevarul este ca ma cam doare in cot ca in 3h maxim am masina la schimb ori de la firma ori de la dealer. Dar pentru o persoana fizica ce inseamna asta ? Ca ai dat o avere pe un ... nu mai spun ca voi fi moderat. Este foarte frustrant mai ales ca astepti "ani de zile" dupa ea.
    1 point
  7. @Motor cred ca de aici este cel mai la îndemână sa iti cumperi. https://allegro.pl/oferta/1462c24999-popychacz-rolkowy-pompy-cr-cp4-bosch-12388326355 Se mai gasesc variante si din china via aliexpress.... dar parca nu as incerca.
    1 point
  8. Si eu aveam probleme dupa update cu Car2x, nu mai putea fi activat. Cineva mi-a dat un pont: treci masina in offline mod si activeaza-l acolo, apoi va functiona. Intr-adevar, cum am trecut masina in offline mode, imediat Car2x a aparut activat (nu a mai trebuit deci sa apas nimic). Apoi am trecut masina in online mode si Car2x a ramas activat. Am mai incercat sa il dezactivez/activez si a continuat sa functioneze
    1 point
  9. Salut,ti sa spus ceva mai sus,verifica sa nu ai admisia sau evacuarea tapate cu ceva,iar daca filtrul este anulat..este si golit,sau cum?Daca nu este golit de ceramica respectiva,si este anulat din calculatorul masinii,se poate infunda oricum. Senzorii care iti dadeau eroare sint relationati cu presiunea de aer.Aceleasi erori dar pe un model vechi de audi,imi aparea si mie,si la final am pus debitmetru nou cu toate ca nu imi dadea eroare de asa ceva. Masina pornea si mergea foarte bine,dar cind nimeream vreo groapa,aparea eroare de senzor de presion de turbo,si nu mai trecea masina de 1000 rpm,trebuia sa o opresc si sa o pornesc din nou,...pina la prima groapa bineintels. Daca este din sistemul de injectie,verifica filtrul sa nu fie plin cu apa,si fa teste si cu alta motorina nu doar cu cea din rezervor. Alimenteaza pompa de motorina dintrun bidon ceva,si cu motorina noua.Doua furtune direct in bomba,tur si retur,fara filtru,ca nu pateste nimic citeva secunde. Elibereaza admisia si evacuarea,lasa-le in aer. Porneste si vezi cum se manifesta,apoi vino si spune care au fost rezultatele.
    1 point
  10. Nu vreau sa-l contrazic pe cosminwon,posibil sa mearga si cum zice el,dar eu sint pompangiu nu mecanic,numai ca ma intreb unde se duce toata presiunea din rampa daca se astupa returul acesteia,si mai ales daca rampa nu are valva de siguranta??? Valva de presiune montata pe rampa,este normal deschisa,lasa sa treaca combustibil pe retur,dupa care in functie de cerinte,incepe sa se inchida marind presiunea din rampa. Sa fabricat asa ca in caz ca ceva nu este in ordine,presiunea sa nu poata creste peste limite si in felul acesta sa strice piese mai importante. Ca o forma corecta,pentru masurarea presiunii in rampa,se poate folosi daca aveti la indemina,un ,,tampon" special,sau o valva fara uz,stricata,caruia i se pot astupa orificiile existente,si in felul acesta,toata presiunea generata de pompa de injectie,sa urce in rampa,unde apoi poate fi masurata cu un manometru de peste 2000 bar sau cu masina de diagnoza prin OBD. Alta solutie corecta,ar fi masurarea tensiunii pe firele de la senzorul de presiune montat in rampa,dar uneori,ca sa nu fim dusi in eroare in cazul in care senzorul este stricat,cel mai bun mod ramine manometrul sau diagnoza obd. Senzorul de presiune are trei fire,in general cel din centru este de control.Alimentarea senzorului se face la 5v din calculatorul masinii,voi nu trebuie decit sa aveti un aparat de masura,decojiti cablurile senzorului fara a le taia,si masurati. Pe un fir aveti masa,negativ,pe unul aveti 5v,iar pe cel de control trebuie sa aveti vreo 0,4...0,5v in repaus cu contactul pus,fara sa porniti motorul,si reprezinta presiune zero. La fiecare 0,1v presiunea trebuie sa creasca aproximativ 50bar,si zic aproximativ pentru ca totul depinde de uzura senzorului,tensiunea de la baterie,precizia aparatului de masura,etc. Banuiesc ca daca se astupa returul rampei,presiunea acesteia va fi peste limitele admise iar acest lucru va face ca masina sa intre in limp mode, si in felul acesta nu se poate proba nimic.
    1 point
  11. Daca gasesti pozitie pentru un switch NO(se poate si NC dar nu iti recomand) te pot ajuta eu cu un modul electronic pentru becuri. Nu ai ce face cu relee de temporizare la marsarier, eventual daca ai camera de marsarier doar acolo temporizare. Vezi pe site la tme.eu ca sunt multe modele de switch-uri/limitatoare cu care te poti juca.
    1 point
  12. Salut, am o Skoda Kodiaq L&K 2l tdi 190 4x4 cai din 2020, masina are tot ce se poate pe ea, si am comandat in aprilie o Skoda Enyaq la schimb cumva cu masina mea plus o diferenta de la un dealer Skoda din Bucuresti. Am facut acest lucru ca am mai avut acum 2 ani un VW e-golf si mi s-a parut cea mai tare masina ever, concomitent avand si un BMW X3. Cand treceam de pe e-golf pe X3 diesel parca treceam pe tractor. Am comandat modelul Enyaq 80, cu multe optiuni, inclusiv pompa de caldura. Am asteptat sa apara o masina electrica de familie care sa faca in jur de 450 km cu un plin si cred ca Enyaqul poate face asta. Eu locuiesc in Corbeanca, mi-am montat in curte deja o priza trifazata (industriala), din care pot trage si 11kwh (instalatia suporta, am panouri fotovoltaice de 9 kwh si 2, 3 kwh ii trag din retea). Nu am garaj in schimb unde lucrez eu am 14 pompe type 2 si 1 fast charge, la care am acces gratis. Sambata am fost la dealer sa ridic niste acte, iar vanzatorul mi-a spus ca daca vreau ca masina sa vina mai repede, undeva in septembrie, sa renunt la pompa de caldura, pentru ca altfel dureaza mai mult fabricarea masinii, termen de livrare decembrie, ianuarie. Cu banii de pe pompa pot sa pun alte pachete, dar nu stiu ce sa fac! Astept un sfat... Ideea este ca eu iarna nu pot sa spun ca calatoresc prea mult, poate la munte de 2, 3 ori. De asemenea, mai am si un Duster de la munca cu care circul gratis si pot sa merg oriunde, dar doar in tara. Intrebarea mea ar fi daca chiar se simte diferenta intre o masina cu pompa si una fara? pompa de caldura din ce stiu vara nu are niciun efect, eu nu sunt genul care am teama de masini electrice, am avut si stiu cu ce se mananca, in schimb sotia este speriata de bombe... Ce ziceti sa fac?
    1 point
  13. Pentru cei ce mergeti in service sa repare problema cu banda led de la portbagaj, care se dilata si iese afara din prinderi, sa va spun experienta mea, ca e mai bine sa inveti din greselile altora. Exista un TPI, procedura de reparare,publicata pe Erwin, care in mare spune ca pe suruburile laterale, cate doua pe fiecare parte, se pune ceva vaselina cu litiu, si se schimba prinderile, 3 la numar, care au codul 11A.945.179. La TPI ul american au fost suficient de destepti incat sa scrie ca se inlocuieste cu 11A.945.179A, versiunea imbunatatita. Cand am fost cu masina mea, au schimbat piesele respective cu acelasi model, pentru ca nu le da mura in gura la service cu ce sa schimbe, iar cand le-am spus ca la americani piesa are terminatia A, au spus ca la ei asa scrie ca trebuie facut. Adevarat pana aici ca si eu am citit acasa: Înlocuiți cele 3 elemente de fixare din hayon (vezi Imaginea 3, numărul 3, evidențiat cu galben)/cod piesă originală: 11A.945.179), în conformitate cu ⇒ manualul de reparații/catalogul de piese originale . Problema e ca ei nu au citit si urmatoarea fraza: Codurile de piesă originală publicate în TPI și indicii aferenți corespund stadiului la încheierea redactării. Actualizările Catalogului de piese originale realizate între timp pot duce la abateri. În acest caz, sunt valabile codurile de piesă originală curente și indicii curenți din Catalogul de piese originale! Deci le-a fost lene sa verifice daca piesa respectiva nu are cumva un inlocuitor. Concluzia, la primele raze de soare, iarna, banda led a sarit de la locul ei, din nou.
    1 point
  14. Problema este ca, atunci când se comporta inconsistent, te ia prin surprindere și poate provoca incidente sau accidente. Eu am observat ca franand când mașina are ACC activ nu folosește frâna regenerativă, ci doar pe cea mecanica, care tine mai jos, și mereu mă ia prin surprindere.
    1 point
  15. Salut. Deocamdată, nu s-a gasit soluție, pe care sa o cunosc, sa putem face din VCDS, VCP, Obd11, etc....respectiv din sw. Din ce citesc, descriu solutia ca...retrofit...o ora timp de instalare, etc...banuiesc ca au confectionat un modul ceva.
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!