Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 03.08.2022 în toate secţiunile

  1. Daca tu esti un om rational, nu ai avea nevoie de asa ceva. E oricum mai mult un gimmick, gen oare ce am putea face sa adaugam o doatre in plus pe modele noi. Practic costul unui astfel de dispozitiv e infim pentru producator, fiind doar un LED + software.
    1 point
  2. Sa mai "revergoram"😂 topicul In Iunie s-au facut 5 ani de la achizitie - ajuns la 47.000 km. In ultimii 2 ani masina a trecut prin 2 revizii ( ulei si filtre) - pentru linistea mea le-am facut anual de cand am cumparat masina. Mi se pare mai ok vs intervalul variabil. Probleme in ultimii 2 ani: - schimbat farurile pe garantie deoarece se matuisera pe interior - din ce am vazut, majoritatea posesorilor de Kodiaq au avut aceasta problema. Dupa schimb problema nu s-a mai manifestat. - schimbat pompa de apa; incepuse sa piarda antigel pe la 39.000 km. Noroc ca am vazut la timp, erori n-am avut in bord. La fel, defect cunoscut, cade intre 40 si 70k km din cauza unui defect de proiectare ( nu stiu daca e specific motorului). Mai nasol a fost ca a picat la o luna dupa ce masina iesise din garantie si a trebuit sa decartez vreo 1500 lei... - schimbat butonul de start/stop engine - detaliat aici -> https://vwforum.ro/topic/130611-probleme-specifice-kodiaq/?do=findComment&comment=3115532 - inlocuit comenzi volan deoarece scroll-ul de volum a pleznit deodata ( vezi poza ). Banuiesc ca de la caldurile din ultima perioada. Goodies: - una bucata OBD eleven pro - activat cateva functii interesante. - ceva accesorii pt. self wash/intretinere geamuri & interior. - retrofit camera marsarier originala; intr-un moment de ratacire am uitat sa iau acest optional cand am configurat masina. La schimbul comenzilor de pe volan am profitat de ocazie si am rezolvat si acest lucru. In rest masina merge foarte bine. Ma pregatesc usor pentru trecerea la electrica...poate la anul 🙂
    1 point
  3. Salutari, @blordc - Intr-adevar este cu totul o alta masina. Cand am cautat nu eram setat pe manuala sau DSG, am luat ce sa gasit. Dar nu regret deloc DSG-ul. Mersi frumos si la fel iti doresc! Un "mic" update....Am instalat pana la urma un intercooler de S3 iar cu ocazia asta am schimbat si radiatorul de clima ca era plin de insecte si jeg. Dupa aprox 2000 KM a urmat o lucrare mai mare. Schimbat mecatronic OE ( partea electrica ), schimbat ambreiaje DSG OE, pompa ulei DSG, ulei cutie DSG + filtru. Nu era un dezastru dar sa-au rupt bucati din kevlar + discuri zgariate. Poze mai jos. Schimbat clapeta de acceleratie. Instalat admisia de carbon HFI Gen2 care suna bestial super multumit. Scuzati jegul, o sa vina si un detailing. Iar intr-un final am lucrat-o si pe asta O saptamana usoara sa aveti!
    1 point
  4. Mai ștergem praful… Pentru moment, masina a trecut in plan secund, prioritățile fiind alte “proiecte” . Totusi, la finalul lunii Februarie, am făcut o programare pentru revizia finala, înaintea iesirii din garantie. Km: 30.750. Fiind vorba de ultima revizie la dealer, am preferat sa fie una cuprinzătoare, astfel, s-a făcut schimb ulei + filtru motor, schimb filtru polen, curatare filtru aer motor, schimb ulei + filtru cutie DSG, schimb ulei Haldex, intretinere chedere și sine trapa. Totodata, au fost înlocuite ambele faruri pe garantie, lucru detaliat aici: Înlocuind farurile, in urma finalizării procesului de garantie, masina a fost programată pentru aplicare folie de protectie faruri, Chrome-Delete faruri (again ), și Detailing complet. Astfel, s-au făcut: - intretinere protectie nano-ceramica și folie exterior + finisare cu EXO V3 (hidrofobizare), - intretinere chedere, - hidrofobizare geamuri, - polish tipsuri cromate evacuare, - Detailing complet interior, - Detailing motor. Practic, avem o ținuta de gala acum . Avem si o poza cu bestia, doar ca a intrat ceva gri in cadru… Păcat, ar fi ieșit o poza frumoasa!
    1 point
  5. Cum ramasesem dator cu o sesiune foto "corespunzatoare" dupa finalizarea exteriorului, am zis sa incheiem anul 2021 cu niste cadre tomnatice potrivite . Iesirea a avut loc in Noiembrie, dar editarea si timpul necesar acesteia a durat ceva mai mult decat ma asteptam... Cu ocazia asta, am avut si oportunitatea de a testa "cat de practica" a ramas masina, in urma tutoror modificarilor si, pot spune cu un anumit grad de certitudine, ca inca isi pastreaza caracterul polivalent, atat pe asflat (unde ii place cel mai mult ), cat si in Soft Off-Road unde, cu ceva mai multa grija si atentie, te poate duce unde iti doresti. Totusi, ea ramane "My Go-To choice" pentru asfalt, acolo unde isi poate intinde picioarele si unde poate surprinde multi "armasari pur-sange" sportivi, sacrificand, bineinteles, consumul pentru acel zambet de copil pe care mi-l lasa pe fata de fiecare data cand o trecem in modul S . Tot in Noiembrie, am apucat sa facem si o spontana cu colegul @Catta83 si cu a sa surioara mai mare a Tiguan-ului. S-a lasat si cu o mini-sesiune de fotografii, la lasarea serii . Si, cu aceste randuri, putem incheia Anul 2021 "with a Pop&Bang" . Din pacate, ultima modificare pe care voiam sa o fac, va trebui amanata pentru anul viitor, fiindca flansele distantiere se cam lasa asteptate (de 3 luni ), dar sa speram ca vom incepe anul viitor in forta . Astfel, Sarbatori Fericite tuturor, un An Nou 2022 mult mai bun ca cel ce tocmai se termina si, mai ales, #staytuned !
    1 point
  6. Mulțumesc frumos tuturor pentru aprecieri și mesaje! Da, kitul de la Maxton este foarte subtil, dar de efect in același timp. Optând pentru varianta in finisaj Piano Black, arată chiar OEM... Widebody-ul, in schimb, ne da de gol . Ca planuri de viitor apropiat, deși mi-as fi dorit sa finalizam proiectul exterior deja… Da, vor urma alte flanse distanțiere ca sa obținem acel look “flush”, cu noile elemente . @morpheusmaster Discutam in privat 👌🏼. @Catta83 Just say when and where 🍻. Cu mare drag as admira cei 5 cilindri . Nu in ultimul rând, legat de tipsurile evacuării, am făcut probe și cu alte modele, și mai mari, și mai negre, dar parca nu se încadrează “plăcut ochiului”… In plus, forma noului difuser nu permite o încadrare in spațiile dedicate, fără sa atingă, lucru care forțează sa coboram tipsurile mai jos, care la rândul sau crează o asimetrie neplăcuta in interiorul decupajului din difuser… Asa ca, pentru moment, cel puțin, rămânem la tipsurile “cuminți” .
    1 point
  7. Today is the day! Deși mi-ar fi plăcut ca urmatorul update sa fie acompaniat de o serie de poze ceva mai “profi”, eventual intr-un cadru mai special… Aparent, planetele nu s-au aliniat și timpul este tot mai limitat... Pentru partea de exterior, am optat pentru: - Lip fata, extensii praguri, airlerons spate și eleron Maxton Design - Widebody kit (overfenders) Parsan Tuning, Rusia, custom-made - Difuzer spate Parsan Tuning, modificat custom și ranforsat cu fibra pentru extra rezistența termică. Cu ocazia asta, am profitat de oportunitatea de a vopsi și ultimele elemente cromate rămase, pentru a obține un “Clean Look” uniform 🤩. Așa ca, la nenumăratele cereri ale lui @Catta83 ( ) și, deși încă nu a apărut Noul Tiguan ( ), prezentam nițel “noul look 2021”: Mai avem încă o mini-modificare de facut, ce a trebuit amânată din cauza situației pandemice actuale, dar, sa speram, in următoarele câteva săptămâni o bifam și p-asta 💪🏼. #staytuned
    1 point
  8. @Catta83 Moooorrrr 🤣🤣🤣. Am ras copios! Kitul este vopsit, reglat, montat, toate cele. A ieșit muuuult mai bine decât ma așteptam și rupe gaturi pe strada . Dar încă nu sunt eu 100% convins de aspectul general, așa ca urmează sa terminam Saga Anului 2021 cu încă o modificare Custom, care sper eu sa ii confere aspectul imaginat de mine 😁. Apoi, ne oprim (măcar pana la anu’ ). Intre timp, ca sa menținem suspansul: #staytuned 😈
    1 point
  9. in modul 46 conv, 10 Adaptation, ai canal pt remote control adaptation. Introduci 1 sau 2, in functie de cate chei ai, test, save si apesi 3 sec pe buton incuiat, la fiecare telecomanda, una dupa cealalta
    0 points
  10. Telecomenzile se reinvata cu VCDS sau alt tester.
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!