Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 01.08.2022 în toate secţiunile

  1. Revenim cu mici modificări. Înainte și după
    2 points
  2. Salut, Din cate stiu eu, motorul CUKC nu are ACT, si sincer nu ar fi logic sa aiba ACT, avand in vedere ca el se opreste complet daca nu are nevoie de motor. 228368 km and growing:
    1 point
  3. @grp daca vrei sa vezi cum arata Chile Orzei, te astept la sfarsit de septembrie la Dobresti - tocmai ce am fost ieri si e fix ca acum 30 de ani
    1 point
  4. După o zi de pauză am plecat spre Sinaia, pe care am ales-o ca punct de plecare și cazare. Pentru că "pierdeam" 4 ore pe drum am zis să profităm de vremea bună și am făcut un mic ocol spre lacul Bolboci și ne-am oprit la camping Zanoaga. De aici am continuat pe jos, prin pădure, urmărind râul Ialomița. Traseul este destul de ușor, in coborâre, mai sunt pietre sau rădăcini pe care poți aluneca mai ales dacă a plouat înainte. Deși era un panou la pornire care spunea că podurile sunt rupte și continuăm călătoria pe propriul risc, podul suspendat era foarte bine ancorat, la fel și scara de acces. Mai sunt parcă vreo două traversări, una pe niște panouri de metal și una pe bușteni, dar nimic periculos. După aproximativ o oră am ajuns la lacul Scropoasa, unde am făcut stânga și după alte 10 minute am ajuns la Cascada celor 7 izvoare. Nu este foarte spectaculoasă, nici mare, dar e deosebită de ce am mai văzut până acum. Ne-am întors spre lac și am continuat pe poteca de lângă el până spre cheile Orzei. Apoi ne-am întors și am făcut un mic popas tot lângă lac, după care am plecat spre camping, luându-ne cam o oră și jumătate. În total au fost aproape 13 km de mers pe jos . Consumul ok, desi eram doar 2 persoane. In ziua a doua am plecat destul de devreme, spre complexul Piatra Arsă, urmând să urcăm la pas spre Babele, Sfinx si mai departe spre Vf. Omu. La parcarea de la bariera destul de multe mașini pentru o zi de joi, au apărut o rulota și un fel de terasa unde poți servi ceva înainte sau după. De asemenea am plătit 10 lei/persoana întrarea în rezervația naturală, valabil 3 luni. Am urcat la pas, pe drum, fără grabă și după aproape 50 minute eram la Babele. Și aici multe persoane, venite cu telecabina. De la Babele, am plecat spre Sfinx și am continuat spre Vf. Omu. Ne-a luat aproximativ 3 ore, pentru că am mers lejer, ne-am oprit des pentru peisaj și fotografii. Erau destul de multe locuri cu zăpadă vizibilă, multe flori, gândacii (nu-i călcați) și fluturi, o zi superbă, cu cer senin de se vedea departe in zare. Am ajuns la Vf. Omu, erau 16°C fața de cele 22°C din Sinaia. V-am spus că a fost soare, dar ne-a bătut și vântul și nu ne-am dat seama că ne bronzam cam tare pe partea dreapta și pe ceafă (la urcare soarele a fost pe partea dreaptă majoritatea timpului, iar la coborâre pe stânga) . Am făcut un popas cu sandwich-uri și cafea, puțină odihnă, hidratare și privit panorama. La întoarcere aș fi vrut să urcăm spre Costila și mai departe spre Crucea Caraimanului, dar mai era de urcat cam o oră și jumătate iar soția era cam obosită, așa că am coborât spre Babele și am continuat până unde lăsasem masina. Traseul a avut 22 km și chiar dacă l-am făcut in ritm lejer, am resimțit oboseala. Poate și pentru că am condus mult, ținând cont și de drumul de întoarcere de la greci. Am ajuns la Sinaia, județul am mâncat un gulaș de vita foarte bun și un hamburger, la Bistro 27 (în centru). De fapt am mâncat doar aici in cele 3 zile, ne-a plăcut mâncarea și servirea rapidă, iar prețul a fost ok. A treia zi, fiind și zi de întoarcere acasă, am optat pentru Canionul 7 scări. Fusesem in decembrie 2020, dar era închis din cauza gheții. Am parcat și am plecat la plimbare. Drumul până la intrarea în canion e lejer, la pas cam o ora și jumătate, ultima parte fiind prin pădure. Practic se merge pe firul râului Sipoaia, din când în când îl traversam pe punți improvizate din bușteni. Sunt câteva cascade si pe drum, traseul e frumos, se poate parcurge și cu copiii (inclusiv prin canion). O dată ajunși la punctul de taxare, am plătit biletele de intrare și am mai mers până la intrarea propriu zisă. O singură scară e mai lungă și efectiv verticală, cei cu rău de înălțime ar trebui să fie atenți. Dar, nimic periculos, scările sunt foarte sigure. După ieșire din canion drumul urcă prin pădure, ca mai apoi să coboare până la punctul de taxare. Am continuat până unde lăsasem Tiguanul însumând în "glumă" aproape 12km. Am plecat spre Sinaia să mâncăm și apoi să plecăm spre casă. Am prins un ambuteiaj și am pierdut o oră aproape, fără accident sau lucrări pe carosabil, dar din întrările in localități și plecările de pe loc ale camioanelor sau autocarelor. Pe sensul opus se mergea normal. După ce am servit masa am plecat spre Galați. Am încheiat un periplu de aproape 2.400km Tiguanul a fost la înălțime, scaunele sunt foarte confortabile pentru drumuri lungi, dar și pentru cele virajate. Anvelopele au făcut toții banii, diferența de înălțime a talonului a fost de bun augur pe drumurile mai proaste din Bulgaria. In altă ordine de idei, cu mașina încărcată nu am simțit nevoia de 4x4, de tracțiune suplimentară, dar in anumite situații am simțit că mi-ar trebui mai mulți căluți. Pe de altă parte m-am obișnuit cu mașina încât aceste situații sunt foarte rare. Drumuri bune, fără incidente, tuturor!
    1 point
  5. A trecut și concediul planificat pentru vară. Prima parte a fost în Thasos sau Tasău cum i se mai spune pe românește. Am ales Golden beach anul acesta și s-a dovedit că am ales foarte bine din toate punctele de vedere. Am plecat pe la ora 20.00 din Galați știind că am de condus aproximativ 11 ore și jumătate. Xenonul ca de obicei a făcut o plăcere din condusul noaptea. Cam tot drumul l-am parcurs cu CC activat, 99km/h în afara localității, 59km/h în localitate și 119km/h pe autostradă. Am vrut să văd diferența dintre consum și timp și este una destul de mare în ambele variante. Dacă mă grăbeam ajungeam cam în 2 ore si 10 minute la București, acum am ajuns in 3 ore si 15 min, dar consumul a scăzut de la un 7.6 litri/100km la 6.1 litri/100km... In vama de la Giurgiu erau 10 mașini și după 10 minute eram deja în drum spre Ruse. Fiind dimineață devreme, traficul a fost lejer, până într-un punct în care ne-a prins din urmă răsăritul De aici până la Makaza am mai făcut doar o oprire pentru alimentare. Planul fusese să am plinul făcut la București și o canistra de 10l la mine, pe care să o pun în Bulgaria înainte de a întra în Grecia, știind ca nu e permisă trecerea cu carburant in Grecia și să ajung la București fără să mai realimentez. Văzând range-ul indicat pe drum spre Grecia, am știut că e foarte posibil să îmi iasă și într-un final chiar mi-a ieșit. La Makaza, tipic românește, deși era un fir care se împărțea in două înainte de ghișee, s-au găsit câțiva "smecheri" să dubleze coada, iar după ceva timp s-au format 2 cozi... La feribot am ajuns cu 1 minut înainte de plecare, mi-au făcut semn să intru si ne-au taxat pe feribot. Nu era foarte aglomerat, dar tot foarte apropiate erau parcate mașinile. Dupa 20 minute de la debarcare ne-am cazat (toate mașinile de aici erau de RO) și am plecat spre plajă. Zilele au curs lin, o singură dată am fost pe Paradise beach și încă o dată am făcut turul insulei întrucât a plouat. În rest relax Ca de obicei vine și finalul, am plecat cu bateriile încărcate și optimiști pentru drumul de întoarcere. La Makaza am pierdut o oră, coada începea în ultimul tunel. Apoi Bulgaria a fost, normal pentru o zi de luni, destul de aglomerată. Deși pe anumite porțiuni am mers mai tare decât mi-am propus, am reușit să ajung la București cu motorina din rezervor, range 40km unde am alimentat. Un consum foarte mulțumitor pentru 4 persoane, bagaje și AC tot drumul. Viteza medie pentru deplasarea Galați - București - Golden beach - București a fost o idee mai mică decât cea până la Galați, întrucât alimentare nu mai aveam "grija" de a ajunge la destinație și în plus a fost o bucata de 100km de autostrada și "nerăbdarea" de a ajunge acasă. consumul pentru cei 1.700 km după cum spuneam a fost foarte bun. A urmat o zi de recuperare și am continuat, pe meleagurile patriei 😁
    1 point
  6. Salutare, Am fost și eu la revizie la Avia Motors Pantelimon și au văzut ei ca,curge un pic de ulei pe la diferential si inca vrei 2 parti și cum am garanție ma programeaza în 2 săptămâni sa vin sa îmi schimbe piesa(diferentialul). Trec cele 2 săptămâni și ajung la avia,ma întreabă dacă stau,am zis ca nu,vin după-amiază și o ridic,pe la 14:30 ma suna sa îmi spună ca s-a făcut o greșeală pe partea de etichetare și ca mai durează 2,3 zile dar ma suna el și a doua zi,am așteptat 3 zile nimic,sun eu,îmi spun ca anunță colegul și ma suna,iar nimic,apoi scriu pe WhatsApp și ma suna intr-un final consilierul(Sebastian)și îmi spune ca nu a rezolvat nimic și tot asa am întrebat ce se întâmplă pana am făcut 10 zile de când masina sta degeaba la avia. Apoi iar insist pe WhatsApp sa ma sune consilierul,și minune îmi spune sa vin maine(azi) sa iau masina ca o sa fie gata în a doua parte a zilei,dar surpriza ma suna azi sa îmi spună ca mai curge ulei pe la semering și mai dureaza o săptămână ca piesa vine din afara,da întreb și eu când s-au uitat de unde curge ulei nu au văzut ca curge și pe la semering?! Mi-au stricat toată starea,plus ca de florii și înainte de paste aveam de gând sa circul și eu,mai făceau cumpărături,ma duceam la părinți,dar de unde. Cel mai enervant este ca nu te suna măcar odată la 2 zile sa te informeze ce s-a mai întâmplat,cand urmează reparația,nimic,mereu trebuie sa trag eu de ei și pe langa asta nu vor sa îmi dea masina ca se poate strica mai tare,dar de când au văzut defecțiunea ei m-au chemat abia la 2 săptămâni sa îmi schimbe piesa,apoi mi-au spus ca VW plătește doar demontat și montatul piesei noi,ei ar ieși în pierdere dacă ar monta și demonta iar. Deci eu nici acum nu am masina... Am cerut masina la schimb,au spus ca da doar contracost,cei care aveți garantie și ati avut o situație dinasta,v-au dat masina la schimb? Vreau sa dau un mail și reprezentat Volkswagen din Germania de unde am luat masina sa vad dacă sunt obligați sa îmi dea masina la schimb sau nu. Acum stau și ma gandeasc dacă duci masina avariata mai tare cred ca durează cu lunile. De când am luat masina doar la Avia am făcut reviziile și reparațiile dar m-au enervat asa tare încât ca nu o sa ma mai duc,le mai dau și la alții o șansă. Scuze de postul lung,dar am vrut sa scriu exact cum s-a întâmplat. Sper sa nu pățiți ca mine!
    1 point
  7. Asta e un mit cu alt proces de fabricație. Eventual ceva lipsuri (capitonaje, antifonari). Și a mea e luata din nemtia, după 2 săptămâni scârțâia ștergătul spate. După o luna pe fata ...
    1 point
  8. Am un passat B8,2018,2.0 150 cp dsg6,am garantia de la Avia motors Pantelimon si am zis sa sun sa imi fac o programare pt schimbul de ulei si filtre,uleiul de la cutie si distributie,am ramas socat de preturi,manopera daca as fi venit eu cu piesele era de 2700 ron iar cu piesele lor 6300 ron,wow,lucrez in domeniu si piesele sunt 2000 ron,hepu,continental,liqui moly,mahle,piesele,nu alti producatori ieftini ........
    1 point
  9. Daca vorbiti despre injectoare siemens,astea au nevoie de timp de functionare ca sa se adapteze.In general adaptarea se face mergind cu masina cit mai constant,urcind vitezele din treapta in treapta,in ordine,cu demaraje lungi,si fara a frina,pe cit posibil...adica,bagi in prima viteza,accelerezi incet si constant,treci in a doua viteza si la fel,accelerezi incet si constant,si tot asa pina ajungi in ultima viteza,dupa care se incepe trecerea de la ultima treapta de viteza la prima,in ordine,si la fel ca la exemplul anterior,totul cit mai lent,fara a frina,si daca se poate pe drum drept...toata tarasenia se face de 3..4 ori. Uneori,nu se vede diferenta decit dupa 2...3 zile,alteori se vede imediat,iar alte ori nici nu este nevoie de asa ceva. Ideia este ca masina,calculatorul,sa se invete cu noile cantitati ce trebuie injectate,la diferite viteze si regimuri de functionare. Am avut cazuri in care a trebuit inclusiv sa scoatem bateria de la masina 24 de ore,alteori a durat ceva mai mult cu adaptarea,si de multe ori,nu stiu de ce,punind codurile noi ale injectoarelor,masina nu a functionat corect,trebuind in felul asta sa revenim la cele vechi,iar rezultatele au fost foarte bune. Variatiile de rpm la relanti,uneori,pot fi relationate cu prostul mers al pompei,posibil pilitura sau mizerie in valva regulatoare,si chiar cu probleme de debitmetru sau egr,dar daca nu da erori in diagnostic de asa ceva,poate fi pura mecanica,adica pilitura etc,sau poate ca nu este nimic iesit din comun,are nevoie doar de timp pentru adaptare.
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!