Salutare!
In ultima vreme, dupa ce am conchetat cu gandul la putere mai mare, am ajuns si la pasul intercooler-ului, acesta fiind primul, dar unul destul de important in parcursul viitor (zic eu ). Totusi, datele pe care le-am gasit pe net nu m-au lamurit intru-totul, asa ca apelez la cunostiintele voastre. Info pe care le am momentan sunt asa:
Mk V GTI intercooler -> 1K0 145 803 S (TFSI & TSI all markets)
Mk VI GTI intercooler -> 1K0 145 803 S (US)
Mk VI GTI intercooler -> 1K0 145 803 AK (ROW - 210hp)
2.0 TDi CR 170 cp -> 1K0 145 803 AK
Mk VI R20 intercooler -> 1K0 145 803 BP / 1K0 145 803 BE (cancelled from 01.08.2011)
Audi S3 intercooler -> pana la MY2009 - 1K0 145 803 P (varianta cu corp/capete aluminiu), intre 2009 si pana la 4/19/2010 - 1K0 145 803 AK (acelasi ca pe Mk VI GTI), dupa 4/19/2010 - 1K0 145 803 BP / BE (acelasi ca la Mk VI R20)
Audi TT-S intercooler - exact aceeasi situatie ca la S3.
Toate pana la varianta bolduita inclusiv, au 32 mm grosimea corpului. urmatoarele, toate au grosimea corpului de 40 mm. Problema mea este ca nu am gasit o comparatie directa intre cele 2 variante subliniate (cea bolduita este ce am actualmente pe masina).
Versusul este:
- varianta cu P in coada este cea cu corp complet din aluminiu, core de 40 mm
- variantele BE/BP, sunt cele noi (au inlocuit-o pe cea cu P), capete de plastic, core de 40 mm DAR s-ar parea ca este diferit construit core-ul a.i. sa faciliteze fluxul de aer ceva mai bine ca varianta P.
- diferenta de pret intre cele doua este enorma, mai ales din cauza faptului ca cea cu P a devenit greu de gasit/rara, fiind si ceva mai veche...
P.S: Sper sa fie de folos si altora datele de mai sus .