Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 30.07.2022 în toate secţiunile

  1. Nici nu am mers mult, oricum cu masina asta se merge mai rar, km multi se fac cu alta. Totusi, exagerezi, daca te uiti ce masini circula pe langa tine cu grave avarii sau probleme iti dai seama ca o ciobitura in parbriz nu te pune in pericol fata de unul fara frane, cu dpf off care prinde 3-4 semafoare in fata ta sau cum a fost mediatizat cazul de suspensie prinsa cu fasete. Totul este in regula, si in siguranta, sa depasim momentul. Pana marti oricum nu mai circul cu ea, urmarorul drum este direct la Avia.
    2 points
  2. Prea mult timp liber.. cumva trebuie folosit Asa ca, desi scaunele se prezinta destul de OK, am zis ca hai sa le dau o curatire si o crema de protectie apoi... Am folosit Koch Chemie Pol Star pentru curatire si Koch Chemie Leather Star ptr intretinere Si o poza de acum cateva zile.. la umbra 😎
    1 point
  3. Revin cu cateva pareri legat de upgrade-ul intercooler-ului la cel de Golf 6R, cod 1K0 145 803 BP. Primele impresii la cald sunt: - masina pare sa raspunda mai prompt in plaja de turatii 1800 rpm - 2200 rpm si 4000+ rpm. - termperaturile uleiului, dupa mers alert in Bucuresti, pe temperaturi de +25 grade C, in jurul a 103-105 grade, fata de 110-115 grade C inainte. Nu am avut posibilitatea de a masura valorile temperaturilor pe admisie (unde de altfel s-ar vedea cel mai bine diferenta), din pacate... Cel putin in cazul meu, facand upgrade de la 1K0 145 803 AK, NU a fost nevoie sa modific/schimb furtunele sau colierele, fiind totul plug&play. Toata operatiunea a durat in jurul a 5 ore.
    1 point
  4. @volvol Multumesc frumos pentru informatii! Exact asta cautam. L-am comandat si este pe drum. Pe viitor, in functie de cum evolueaza proiectul, ma uit si la varianta cu Twintercooler Forge, pus impreuna cu cel de Golf R20. Oricum, cred ca este mai mult decat sufficient pentru moment. Singurul avantaj al variantei 1K0 145 803 P cu capete de aluminiu este constructia mai solida, lucru care, d.p.m.d.v. este negat de faptul ca are ~5-7 kg in plus. Revin cu pareri dupa ce il montez si fac o comparatie directa cu ce am actualmente pe masina! Inca o data, multumesc pentru informatii!
    1 point
  5. Eu am pe masina varianta de IC 1K0 145 803 BE (cu capetele de plastic), provenit de pe Golf R al colegului JUG. Originalul de pe masina era varianta cu codul 1K0 145 803 S. De cand il am montat, am parcurs +80k km cu Revo Stage 2 (deci undeva la +280 CP), de destule ori la temperaturi de +30 grade Celsius. Nu am sesizat niciodata simptome de heat soak. Din informatiile pe care le-am gasit la momentul respectiv, acest IC este mai mult decat suficient pana la 300 CP, iar circulatia aerului este imbunatatita fata de varianta cu capetele de aluminiu. Nu cunosc nici un motiv sa alegi varianta 1K0 145 803 P, in detrimentul 1K0 145 803 BP.
    1 point
  6. Revin cu o completare (imi cer scuze, nu mai pot edita): Passat, CC, Tiguan 2.0 TDi CR 170 cp -> 3C0145805P Asta este ce am pe masina, dar, in afara de codul de piesa, specificatiile par aproape identice cu cele de pe Mk VI GTI. Upgrade-ul este clar o chestie buna, ce nu sunt dumirit inca este care dintre cele doua variante subliniate are raportul cel mai bun performanta-fiabilitate-cost pentru puteri de Stage 2. Multumesc!
    1 point
  7. Salutare! In ultima vreme, dupa ce am conchetat cu gandul la putere mai mare, am ajuns si la pasul intercooler-ului, acesta fiind primul, dar unul destul de important in parcursul viitor (zic eu ). Totusi, datele pe care le-am gasit pe net nu m-au lamurit intru-totul, asa ca apelez la cunostiintele voastre. Info pe care le am momentan sunt asa: Mk V GTI intercooler -> 1K0 145 803 S (TFSI & TSI all markets) Mk VI GTI intercooler -> 1K0 145 803 S (US) Mk VI GTI intercooler -> 1K0 145 803 AK (ROW - 210hp) 2.0 TDi CR 170 cp -> 1K0 145 803 AK Mk VI R20 intercooler -> 1K0 145 803 BP / 1K0 145 803 BE (cancelled from 01.08.2011) Audi S3 intercooler -> pana la MY2009 - 1K0 145 803 P (varianta cu corp/capete aluminiu), intre 2009 si pana la 4/19/2010 - 1K0 145 803 AK (acelasi ca pe Mk VI GTI), dupa 4/19/2010 - 1K0 145 803 BP / BE (acelasi ca la Mk VI R20) Audi TT-S intercooler - exact aceeasi situatie ca la S3. Toate pana la varianta bolduita inclusiv, au 32 mm grosimea corpului. urmatoarele, toate au grosimea corpului de 40 mm. Problema mea este ca nu am gasit o comparatie directa intre cele 2 variante subliniate (cea bolduita este ce am actualmente pe masina). Versusul este: - varianta cu P in coada este cea cu corp complet din aluminiu, core de 40 mm - variantele BE/BP, sunt cele noi (au inlocuit-o pe cea cu P), capete de plastic, core de 40 mm DAR s-ar parea ca este diferit construit core-ul a.i. sa faciliteze fluxul de aer ceva mai bine ca varianta P. - diferenta de pret intre cele doua este enorma, mai ales din cauza faptului ca cea cu P a devenit greu de gasit/rara, fiind si ceva mai veche... P.S: Sper sa fie de folos si altora datele de mai sus .
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!