Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 29.07.2022 în toate secţiunile

  1. Salutare, Dupa 10 ani de mers numai cu masini in 2 usi, de voie si de nevoie am trecut la 4 usi :)). Noua masina a familiei este o Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310cp 4drive. Comanda a fost plasata in Octombrie 2021. Dupa aprox 4 luni am fost constrans de criza semiconductorilor sa elimin din configuratie camerele 360 si portbagajul electric pentru a evita o intarziere de pana la un an. Asadar masina a ajuns sa aiba urmatoarele optionale: - Pachet piele petrol blue cu scaune fata CUP - Sunroof panoramic - Sistem Audio Beats - Connectivity Box cu incarcare wireless si amplificator de semnal Cupra ofera un pachet destul de generos de dotari in varianta standard deci ar mai fi de mentionat: - Faruri Full LED - Camera marsarier - Kessy - Full Link Wireless - multe alte sisteme de asistenta + siguranta Pana acum am reusit sa ii montez camera de bord Xiaomi A500S Pro iar cu ObdEleven am activat scandinavian lights si am dezactivat soundaktor-ul. Urmatorul pas ar fi sa protejam cumva vopseaua dar si interiorul. 3000km parcursi pana acum. Evident ca motorul este partea cea mai frumoasa in combinatie cu evacuarea (fara rezonator pentru MY22) . Nu am putut testa scaunele inainte de comanda insa sunt surprinzator de confortabile cu un suport lateral bestial. Atasez cateva poze cu masina si revin cu noutati
    1 point
  2. Cum ai facut itp cu parbrizul crapat?
    1 point
  3. Sa mai "revergoram"😂 topicul In Iunie s-au facut 5 ani de la achizitie - ajuns la 47.000 km. In ultimii 2 ani masina a trecut prin 2 revizii ( ulei si filtre) - pentru linistea mea le-am facut anual de cand am cumparat masina. Mi se pare mai ok vs intervalul variabil. Probleme in ultimii 2 ani: - schimbat farurile pe garantie deoarece se matuisera pe interior - din ce am vazut, majoritatea posesorilor de Kodiaq au avut aceasta problema. Dupa schimb problema nu s-a mai manifestat. - schimbat pompa de apa; incepuse sa piarda antigel pe la 39.000 km. Noroc ca am vazut la timp, erori n-am avut in bord. La fel, defect cunoscut, cade intre 40 si 70k km din cauza unui defect de proiectare ( nu stiu daca e specific motorului). Mai nasol a fost ca a picat la o luna dupa ce masina iesise din garantie si a trebuit sa decartez vreo 1500 lei... - schimbat butonul de start/stop engine - detaliat aici -> https://vwforum.ro/topic/130611-probleme-specifice-kodiaq/?do=findComment&comment=3115532 - inlocuit comenzi volan deoarece scroll-ul de volum a pleznit deodata ( vezi poza ). Banuiesc ca de la caldurile din ultima perioada. Goodies: - una bucata OBD eleven pro - activat cateva functii interesante. - ceva accesorii pt. self wash/intretinere geamuri & interior. - retrofit camera marsarier originala; intr-un moment de ratacire am uitat sa iau acest optional cand am configurat masina. La schimbul comenzilor de pe volan am profitat de ocazie si am rezolvat si acest lucru. In rest masina merge foarte bine. Ma pregatesc usor pentru trecerea la electrica...poate la anul 🙂
    1 point
  4. Cauta pe Facebook Revizii cutii automate Buftea . Acolo am reparat eu mecatronicul .
    1 point
  5. 1 point
  6. Am reusit "performanta" de a consuma un rezervor in Bucuresti exclusiv. Sunt 80% drumuri spre serviciu la ore de varf, 5% drumuri la magazin in cartier pe distante foarte scurte (cu 20% consum mediu) si 15% drumuri noaptea / weekend cu trafic lejer. Impărtășesc cu voi rezultatul
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!