Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 26.07.2022 în toate secţiunile

  1. Salutare! Dacă interesează vreun coleg, atașez datele călătoriei Eforie Nord-București Tei, plecare aprox. ora 18.00, 30-31 de grade, la sosire tot cam aceeași temperatură, 2 adulți + 2 copii, mers cu A/C majoritatea drumului până a intrat turtle mode. Ajuns acasă cu aprox. 2-3% baterie. Skoda Citigoe 2020, 13.000 km.
    2 points
  2. New odo 179.xxx si am bifat inclusiv revizia anuala. Ulei LM top tech 4200, filtru de combustibil si ulei OE, aer knecht, iar polen Mann FP. Filtru de aer a fost cel mai murdar. La sfarsit am tras si o spalare la motor.
    2 points
  3. Buna seara, a facut cineva probă de verificare pe kodiaq daca mai sunt funcții neactivate pe masina ?
    1 point
  4. taci ca inteleg ca unii risca sa piarda rematul din cauza ca VW nu produce masina. o bataie de joc inimaginabila. adica chiar nu pot fi intarziati cei ce nu au problema asta, doar sa nu isi piarda omul rematul???? in fond nu din vina lui asteapta de atata timp.
    1 point
  5. Spalat, decontaminat, aplicat sealant + tratament hidrofob geamuri. Sper sa reusesc cat de curand sa aplic si protectia ceramica pt piele.
    1 point
  6. Eu nu stiu de unde deduci tu ca nu reuseste si ca nu poate. 1. Nu stim cat e temperatura tinta. Nu stim ce anume incearca sa mentina. Stim ca de ex. alte EV-uri chiar incalzesc intentionat bateria la 50 gr. C inainte de incarcare rapida. Autorul filmarii a observat doar ca scade puterea de incarcare si de acolo a tras el concluzia ca e din cauza incalzirii. Dar in acelasi timp si nivelul de incarcare ajunge la peste 50% si este normal sa scada puterea de incarcare. Concluzia este cam prea pripita. 2. Compresorul MEB are putere maxima 5.5 kW iar pe telefon apar numere peste aceasta valoare. Ceea ce inseamna ca numerele afisate acolo la consumul compresorului sunt suspecte de a nu fi adevarate. Sa nu uitam ca informatiile sunt citite cu o aplicatie ne-oficiala. 3. Se spune si in comentariile din film...un compresor A/C care consuma 10 kW electric are o putere termica de racire de ordinul a 30kW, ceea ce ar fi ENORM.
    1 point
  7. Cornel, multa lume a sters erorile pe EGR si nu au mai aparut un timp mai lung sau mai scurt. Deci posibil sa fie o coincidenta
    1 point
  8. Salut , am dat jos clapeta de acceleratie si am curatat foarte bine acolo , iar unde vine acea teava din chiulasa in clapeta , am dat jos si am intors acel stut ca sa zic asa , are o gaura in lateral pe unde gazele recirculate se duc direct in clapeta , prin faptul ca am intors acel cul i=o zice , l=am pus cu acea gura in sus pt a recircula gazele direct in aspiratie fara sa mai treaca spre clapeta .Sper ca m=am facut destul de inteles , din pacate nu pot pune poze , cu acea gaura , dar poate au mai facut si altii acea operatie si pot explica ei mai pe inteles . Ideea este ca acea eroare din ECU nu mai este ,nu mai apare iar motorul funtioneaza impecabil acum.
    1 point
  9. Dragi colegi! Cred ca este cazul sa va spun cum s-a rezolvat in final problema mea: Am reverificat pozitionarea suportilor motor. Erau corect asezati dupa acel bosaj circular de pe fata inferioara. Vibratia a ramas neschimbata. Am trecut si la ultima varianta de care v-am vorbit in postarea anterioara. Am montat pe masina doi suporti motor de la dezmembrari necursi si cu partea de cauciuc intacta. Surpriza a fost totala: masina merge impecabil fara nicio vibratie, rotund, fara niciun zgomot particular! Nu am putut sa cred ca firma care produce aceste componente pe original poate pune pe piata asemenea repere dezastroase! Ajunsesera sa vibreze usile, parbrizul, bordul! Simteam ca o sa dezintegreze masina. Era din ce in ce mai rau. Deci acesti suporti noi Lemforder au fost in fapt cauza clara a vibratiilor pe care le avea masina. Deci ca sa inchei: daca veti monta la un moment dat o piesa noua pe masina nu este obligatoriu sa si rezolvati problema aparuta. Este posibil ca lucrurile chiar sa se inrautateasca! Nu-mi vine sa cred ca pe piata exista asemenea componente care au si un pret atat de ridicat! Mecanicul mi-a povestit ca a mai avut asemenea probleme si pe alte VW dar cu motorul transversal. Nu vreau sa trageti concluzia gresita ca toate componentele noi sunt necorespunzatoare. Dar la capitolul suporti motor se pare ca e mai bine sa gasiti piese de schimb originale din dezmembrari.
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!