Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 25.07.2022 în toate secţiunile
-
Nu te obosi sa cauti anvelope cu A la toate categoriile, ca alea sunt doar niste "benchmark-uri". O anvelopa de firma, de calitate, chiar si cu B va fi foarte buna si diferentele nu cred ca vor fi sesizabile fata de una cu A la toate. Si A-ul ala e relativ, fiindca unele sunt mai bune decat altele, chiar daca toate sunt A la o anumita categorie. O anvelopa este pana la urma un compromis. Ca sa obtii A la aderenta, trebuie sa pierzi la consum, de exemplu. Anvelopele de performanta au chiar si D, E la consum, ca sa iti ofere aderenta aia extraordinara. Asta nu inseamna ca o sa iti consume masina 10L in afara cu o anvelopa cu E la consum (de ex. Michelin Pilot Sport 4), comparativ cu 5L la una cu A. Nici vorba... Pune ceva de firma, pe dimensiunea recomandata. 235 latime o sa te ajute in stabilitate, franare, deci merita.3 points
-
2 points
-
Ce vrei tu sa faci e exemplu clasic de "romanism"....dar cumva nu ma mira. Din "arhiva" personala de experiente, primacy 4 sunt ft silențioase. Tot asa, Nexen su1 sau su4. NU su2 Banii tai, alegerea ta.2 points
-
Intre timp au trecut 10k km si urmeaza un drum mai lung pt vacanta de vara. In rest fara probleme, doar o emotie cu un check engine, mai nou tradus ca “defectiune sistem de propulsie” . Am pornit masina si cu eroarea in bord, era si in limp mode. S-a rezolvat la o repornire. Ce banuiesc ca s-a intamplat au fost clapetele de pe evacuare, care isi fac o verificare la fiecare pornire. La acea pornire nu tin minte sa se fi auzit. Luasem deja legatura cu midocar sa le las masina in caz ca se repeta eroarea. Logic ca te trec toate transpiratiile cand se intampla si vineri dupa amiaza.2 points
-
Salutare, Dupa 10 ani de mers numai cu masini in 2 usi, de voie si de nevoie am trecut la 4 usi :)). Noua masina a familiei este o Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310cp 4drive. Comanda a fost plasata in Octombrie 2021. Dupa aprox 4 luni am fost constrans de criza semiconductorilor sa elimin din configuratie camerele 360 si portbagajul electric pentru a evita o intarziere de pana la un an. Asadar masina a ajuns sa aiba urmatoarele optionale: - Pachet piele petrol blue cu scaune fata CUP - Sunroof panoramic - Sistem Audio Beats - Connectivity Box cu incarcare wireless si amplificator de semnal Cupra ofera un pachet destul de generos de dotari in varianta standard deci ar mai fi de mentionat: - Faruri Full LED - Camera marsarier - Kessy - Full Link Wireless - multe alte sisteme de asistenta + siguranta Pana acum am reusit sa ii montez camera de bord Xiaomi A500S Pro iar cu ObdEleven am activat scandinavian lights si am dezactivat soundaktor-ul. Urmatorul pas ar fi sa protejam cumva vopseaua dar si interiorul. 3000km parcursi pana acum. Evident ca motorul este partea cea mai frumoasa in combinatie cu evacuarea (fara rezonator pentru MY22) . Nu am putut testa scaunele inainte de comanda insa sunt surprinzator de confortabile cu un suport lateral bestial. Atasez cateva poze cu masina si revin cu noutati1 point
-
1 point
-
Eu nu stiu de unde deduci tu ca nu reuseste si ca nu poate. 1. Nu stim cat e temperatura tinta. Nu stim ce anume incearca sa mentina. Stim ca de ex. alte EV-uri chiar incalzesc intentionat bateria la 50 gr. C inainte de incarcare rapida. Autorul filmarii a observat doar ca scade puterea de incarcare si de acolo a tras el concluzia ca e din cauza incalzirii. Dar in acelasi timp si nivelul de incarcare ajunge la peste 50% si este normal sa scada puterea de incarcare. Concluzia este cam prea pripita. 2. Compresorul MEB are putere maxima 5.5 kW iar pe telefon apar numere peste aceasta valoare. Ceea ce inseamna ca numerele afisate acolo la consumul compresorului sunt suspecte de a nu fi adevarate. Sa nu uitam ca informatiile sunt citite cu o aplicatie ne-oficiala. 3. Se spune si in comentariile din film...un compresor A/C care consuma 10 kW electric are o putere termica de racire de ordinul a 30kW, ceea ce ar fi ENORM.1 point
-
Nu inteleg de ce ai pune alta dimensiune decat cea omologata pentru masina.1 point
-
S-a dat in folosinta autostrada din MNE, din Podgorica vreo 50 de km. Este "woow de woow".1 point
-
Salutare tuturor. Am si eu nevoie de un sfat, de o parere. Urmeaza sa schimb anvelopele. Masina in cauza este un passat b7 cu 177 cp. Jantele sunt pe 17” cu anvelope 235/45/17 pirelli cinturato p7. In cartea masinii am aceasta dimensiune 235/45/17. Voiam sa pun acum pe ea 225/45/17 dar nu stiu daca am voie sa pun si altceva decat ce scrie in carte. Am inteles ca si daca as face un accident si nu e dimensiunea din carte as avea probleme. Ma uitam la michelin primacy 4 S1. Avand clasele A& A si 68 db. Dar am vb si cu John de la tyrereviews si mi a recomandat michelin primacy 4+ chiar daca sunt clasa C& A 69 db. Ca sunt o generatie mai noua. Dar acum cand ma gandesc ca nu mai pot pune 225 si trebuie sa caut 235 as alege altceva. Ma gandesc la hankook ventus prime 4 sau goodyear eagle F1 asymmetric 6. Voi ce imi recomandati, pot pune linistit si 225 sau sa merg pe 235 daca asa scrie si in carte? Multumesc tuturor.1 point
-
Depinde cata talpa ii dai. Pe circuit am avut 114 grade C. Tot Castrol 0w20 ll.1 point
-
La inceput de weekend am zis hai sa facem o plimbare, facut full si la drum: poza pamflet la adresa parbrizului Pe drum am ajuns la o noua borna: Iar la destinatie Skoda Connect ma felicita: La intoarcere am prins fenomene extreme in campia baraganului: tornada 😱 Totusi la ce nor era temperatura din bord arata 37,5°C iar ceva ce nu am mai vazut pana acum, temperatura uleiului 110°C: Este normal? Mai mult de 105 pana acum nu am vazut, ulei Castrol 0w20. Iar aproape de casa usor usor iese si soarele:1 point
-
1 point
-
Dupa 4457km pe ruta Bratislava-Praga-Metzigen- Köln- Pörtschach am Wörthersee masina a ajuns la 8k km si in perioada urmatoare o sa fac si prima revizie. Polivalenta masinii e ce m-a incantat..de la un cruiser linistit la 130kmh, la reprize de 100-200 in care te tine in scaun si mers pe ACC intre 180-210 pe autobahn. Totusi la viteze peste 200 se simte ca e o compacta, iar asta coroborat cu vantul puternic din Germania s-a simtit. Pe drumurile secundare cand e nevoie de mers sportiv tine trasa indiferent de carosabil sau de mers linistit pe confort pt peisaje. Pentru 2 persoane cu multe bagaje, cumparaturi e perfecta. Au fost multi km si mai ales ultimul tronson, Wörthersee pana in Bucuresti in 14h, insa care nu s-au simtit. Scaunele foarte confortabile, ACC + lane assist si carplay sau navigatia masinii au facut sa curga km linistit. De multe ori piesa cea mai slaba ca autonomie e cea intre scaun si volan, soferul. Ultima poza e de la noi, se vede cat de incarcata era masina si ce bine ii statea asta.1 point
-
1 point
-
Da, s-a pus. Este ok. Eu nu sunt un fan, imi pare mai intuitiv, cand conduci, cel clasic0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00