Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 21.07.2022 în toate secţiunile

  1. asa face si la mine.... e de la parghia actuatorului turbo....n am ce i face, asa fac ele 🙃
    2 points
  2. In sfarsit a venit si vremea sa pun arcurile sus pe masina, coincidenta sau nu s-a intamplat fix ieri cand a facut 1 an de la achizitie. Dupa cum urmeaza s-au montat amortizoare noi pe fata Bilstein cu flanse lemforder, bielete directie si pivoti pe ambele parti plus arcurile eibach. Pe spate montasem anul trecut amortizoare noi si bucse pe la punte asa ca acolo doar am pus arcurile. Bonus am pus si distantiere 15mm fata si 20mm spate, pe spate este un pic cam mult 20mm si voi mai luat un set de 10mm si fac rocada cu cele de 15mm de pe fata. Ca aspect am ajuns unde am dorit eu, pe partea de confort este un pic mai rigida, simte denivelarile mai bine dar per total sunt multumit. Pe curbe este un deliciu pt gusturile mele in acest moment. Am facut si niste masuratori inainte, fata s-a lasat cam 2.5-3cm iar spatele aproape 4cm si ma bucura asta pentru ca ea din fabrica era mai lasat de fata oricum, acum pare aproape dreapta fata-spate. Dupa 1 an de zile de posesie super multumit de ea, consum foarte decent, putere suficienta, spatiu destul pentru 2 adulti si un copil de 6 ani, am plecat cu ea in concediu anul acesta(portabagj aproape cat un golf 6 normal). Motorina si km fara probleme , am facut fix intr-un an 20000 km cu ea, consum all time 5.5 in bord.
    2 points
  3. Deci am gasit si partea cu traficul de Internet Radio inclus in abonamentul We Connect Plus, vine in SW 3.0
    1 point
  4. Dupa momentul de la accelerare cand apare zgomotul pare ceva din zona traseului de descarcare a presiunii turbo.
    1 point
  5. Face și la rece sau doar la cald? Sunetul coincide cu închiderea clapetei. Pune mâna pe ea și vezi dacă de acolo vine cârâiala.
    1 point
  6. Pilitura o face axul pompei si rola din piston.
    1 point
  7. Ce am citit si am concluzionat eu despre acest subiect: Noi teoretic ar fi trebuit sa primim 3 ani gratis de servicii "We Connect Plus". Iar serviciile "We Connect Plus" teoretic INCLUD trafic de date pentru Internet Radio. Dar dintr-un bug de implementare (intentionat sau nu...), traficul de Internet Radio n-a fost activat ca parte din abonamentul "We Connect Plus" pentru cei cu ID.3 / ID.4 Am citit pe undeva, nu mai retin pe unde, ca acum cu versiunea 2.4 sau 3.0 s-a corectat acest "bug".
    1 point
  8. Luni am fost programat pentru update la 2.4 si schimbarea bateriei. Desi era vorba sa fie gata in aceeasi zi, s-a prelungit pana pe marti la ora 10. Seara am citit pe meinid.com, un forum german, ca ar putea fi ceva probleme cu car2x, care nu se mai putea activa, motivele fiind: 1. the certificate was deleted during flashing/parameterization and the workshop did not notice the error memory entry. If the certificate error memory entry comes, commissioning must still be carried out. But that's no reason to worry - the certificate should be uploaded online within 2-3 days and car2x will work again. 2nd it is not a certificate error but the J666 (8107) was "killed" by the flash routine. CPU error in memory with message ecu defective. In this case, the ECU can no longer be addressed via DOIP. Therefore, car2x no longer works - not even after 2-3 days ----> change the ECU. That was the reason why 2.4 was withdrawn 2 months ago, since the J666 was dismantled, so it should now appear rather seldom. the support for the possible eventualities and problems that can occur with the 2.4 update has meanwhile shot action codes with which most problem cases can be solved. Ce era mai rau nu sa confirmat, azi dimineata functionand din nou. Ce este nou, descoperit pana acum: masina a pierdut ceva setari, revenind inclusiv la limba romana, dar cu o alta tanti care vorbeste notificarea cum ca nu am internet radio, nu am mai vazut-o pana acum a disparut travel assist-ul care era activat prin OBDeleven line assist chiar e mai cuminte, nu mai smuceste de volan, ca inainte
    1 point
  9. Parerea mea este sa nu te mai joci cu masina,schimba pompa,pentru ca daca iti intra in injectoare,si va intra pina la urma,vei plati pe ele mai mult decit pe pompa. Alta varianta,este sa cumperi toate componentele interioare ale pompei,noi noute,sa le montezi,si asta e...dar asa poate iese si mai scump.Puteai sa incerci sa repari si pompa,schimbind doar unele piese,dar nu ai garantie,si poate nici sculele necesare ca sa scoti cuzinetii si sa-i schimbi,apoi sa pui si un ax nou pentru precautie. Spanul in general,se produce intre cuzineti si ax,alteori intre pistoane si culatele pompei,dar depinde,si in poze nu se poate aprecia corect. Din pacate nu este o operatie usoara,si nu merita sa faci cirpeala,indiferent de cit te costa alta pompa,care ar fi de preferat sa fie nou,nu reparata.
    1 point
  10. E de la spalat cu jetul prea aproape de cheder. Am reusit sa fac si eu asta la masina mea.
    1 point
  11. Va salut posesorilor de ALZ si nu numai, la cotetul din semnatura problema cu pornirea la rece a revenit dupa aprox. un an de zile, nu se pune problema de buji, bobina de inductie, debitmetru, injectoare, senzor de turatie, sunt verificate minutios si nu sunt probleme acolo. motorul porneste balbait la a 4-a a 5-a cheie dupa care se stabilizeaza si nu mai sunt probleme cu pornire pana nu se raceste iar. Daca dau ECU reset factory default asa cum am descris intr-un post anterior, panarama porneste la sfert( atunci cand este motorul rece), pe mine ma duce cu gandul la o problema la senzorul de temperatura lichid de racire G62(marca HELLA) dar si la G83 (marca necunoscuta). In VCDS temperatura pe G62 este cu aprox. 8 grade mai mare fata de temperatura aerului din exterior iar G83 indica cu 10 grade mai mult decat G62. Intrebarea este: Nu cumva ECU gestioneaza pornirea si in functie de temperatura indicata si de G83? G62 are cod identic cu G83? Eu nu am gasit cod pt G83. PS Am comandat un senzor OEM cod 059919501A, maine il instalez.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!