Clasament
- în toate secţiunile
-
Data personalizată
-
Tot timpul
31 Octombrie 2010 - 24 Noiembrie 2024
-
Anual
25 Noiembrie 2023 - 24 Noiembrie 2024
-
Lunar
25 Octombrie 2024 - 24 Noiembrie 2024
-
Săptămânal
18 Noiembrie 2024 - 24 Noiembrie 2024
-
Astăzi
25 Noiembrie 2024 - 24 Noiembrie 2024
-
Data personalizată
18.07.2022 - 18.07.2022
-
Tot timpul
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 18.07.2022 în toate secţiunile
-
Hai ca am desfacut iarasi masina :-)) Am gasit un tablou de la Polo sau Lupo, nu mai stiu care exact. Am luat un cablu de 35mm si m-am apucat de tras, cablu de 35 fiindca cu timpul o sa mai fie niste imbunatatiri prin portbagaj. Daca tot am desfacut sa trag cablu, mi-am terminat cu reglajul la trapa. Anul trecut fiind pe graba am montat-o fara sa mai stam sa o reglam si nu se inchidea singura. Apropo, daca careva isi face asa ceva sa nu va chinuiti cu reglajele...trebuie pusa pe pozitia ei si dupaia slabite foarte putin suruburile si se aseaza singura. Initial m-am chinuit vreo jumatate de ora sa tot o reglez din suruburi,fara rezultate.2 points
-
Salutare dragi colegi forumisti. Dupa 5 luni de asteptare am ridicat fratele mai mare al Golfului: un VW Arteon R-line, 2.0 TSI 190 cp, DSG 7, MY 2022. Comanda plasata pe 30 Sept 2021. Este dotat cu pachet R-line, culoare Mangan Grey, jante aliaj 19" Montevideo. Ca dotari optionale, pe langa cele cu care venea masina, am adaugat: -blocare electronica a diferentialului XDS -suspensie adaptativa DCC -faruri LED Top -pachet piele cu scaunele tip scoica ErgoComfort -easy open/close, actionare electrica hayon si cu senzor la miscarea piciorului -sistem navigatie Discover Pro -pachet design, pachet asistenta 1 (rear view camera, side assist si rear traffic alert) , pachet iarna plus - bancheta incalzita si posibilitatea selectarii temperaturii pentru pasagerii din spate; pachet acustic - geamuri laterala fata dublu-laminate, pachet ambient (era un pachet business parca, nu mai tin minte exact la care am obtinut un discount bun si a inclus o parte din pachete) -parbriz incalzit cu reflexie radiatii infrarosii (pentru aceasta din urma functie m-a interesat) -roata de rezerva din aliaj usor tot de 19" Ca si prime impresii (nu am apucat sa conduc decat 30 km), sunt speechless, fata de fratiorul mai mic in dimensiuni si mai batran este o diferenta de la cer la pamant. Zic eu m-am adaptat repede de la manuala la DSG si, evident, urmeaza in continuare sa circul cu ea si sa o descopar. Raportat la dimensiuni, dati fiind senzorii si usurinta manevrabilitatii, mi se pare foarte usor de parcat si strecurat prin trafic. Nu am depasit 3000 RPM ca sa vad cat poate accelera, dar din cat am testat este o mica racheta. Anvelopele cu care a venit sunt Pirelli P-Zero. Oscilam intre Skoda Superb Sportline sau L&K, mai ales pana sa apara face-liftul Arteonului. Pana la modelul 2020-2021 seamna destul de mult cu un Passat la interior. Imi doream o masina de familie, dar in acelasi timp sa fie si deosebita, ori in afara de Superb Sportline cu vopsea lime green, celalalte optiuni (desi la fel de dotate) nu aveau acel ceva care sa ma atraga. Am mai cochetat cu audi A4, dar este foarte inghesuit la interior, iar un A6 dotat similar este peste categoria de pret pe care eram dispus sa il platesc (plus ca la fel, este foarte comun). De asemenea, am dorit masina noua sau de maximum 2 ani vechime. Ori, cum au evoluat preturile in pandemie mai ales la SH, am considerat ca merita un efort in plus si un confort psihic pentru o masina noua. Postez aici cateva poze de la ridicarea masinii si va voi updata cu noi impresii si poze. PS Ca si planuri urmeaza un detailing full interior exterior cu protectie ceramica si folie pe capota, bara-fata, faruri si stopuri.1 point
-
Noxele mici vin de obicei la parchet cu un consum mai mic 😉.1 point
-
VW Hasn’t Abandoned ICE Development, Unveils New 1.5 TSI evo2 Ever since the messy Dieselgate, Volkswagen Group has pledged to clean up its tainted image by channeling most of its efforts into the development of electric vehicles. The MEB platform serves as the backbone of the zero-emissions assault, with the more sophisticated PPE arriving in 2023 for fancy Audi and Porsche products. That doesn't it has completely abandoned the good ol' combustion engine, as evidenced by a new gasoline unit introduced today. As its name implies, the 1.5 TSI evo2 is an evolution of the group's 1.5-liter gasoline engine. The turbocharged four-cylinder mill has been made even more efficient by moving the three-way catalytic converter and petrol particulate filter in a single emission control module installed near the engine. Doing so has allowed VW to rely less on rare metals while allowing the company to be ready for stricter emissions regulations that will inevitably arrive later this decade in Europe. Officially dubbed "Active Cylinder Management," the cylinder deactivation tech has now evolved into the ACTplus system. It offers a leaner transition from four to two cylinders and vice versa. In addition, the operating range has been extended as the second and third cylinders are not fired when the engine is operating at low and medium loads and speeds. VW pledges the "switchover is hardly noticeable" to ensure silky smooth operation. The 1.5 TSI evo2 is initially offered in the T-Roc and T-Roc Convertible with 150 horsepower. It'll be added to other models, including plug-in hybrid models with a combined output of 272 hp. Chances are the next-generation VW Passat and equivalent Skoda Superb will get this PHEV powertrain once they'll debut sometime in 2023. Even in a press release talking about a new internal combustion engine, VW wishes to remind us it projects EVs will account for 70 percent of all sales by the end of the decade. Since the complete switch to electric won't happen overnight, the remaining ICEs will be updated to meet Euro 7 regulations to sell cars in countries where ICEs remain popular. The German automaker admits the charging infrastructure hasn't matured enough in some regions; hence why conventionally powered vehicles are sticking around for the time being. Source: Volkswagen https://www.motor1.com/news/598821/vw-15-tsi-evo2-reveal/1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Revin cu impresii si poze noi dupa rodaj, un drum in Grecia, daily driver in oras si drumuri extraurban prin tara. Intre timp, Arty a primit: -folie protectie Skyfol Nano cu regenerare la temp obisnuita capota fata, bara fata, faruri, stopuri, ornamente cromate fata-spate-lateral si ornamente piano black pe stalpi si deasupra stopului spate, bara-spate -protectie ceramica in restul caroseriei neacoperite de folie -protectie ceramica jante -protectie ceramica tapiterie piele, ornamente interioare -protectie hidrofoba geamuri -protectie chedere Ce imi place la masina: -cutia DSG 7, este foarte confortabila, iar faptul ca o pot utiliza in mod manual este un plus. In modul sport smuceste si imi da senzatia de teleportare la cea mai mica atingere. Kickdown in modul sport si posibilitatile de accelerare si depasire -combinatia de motor si cutie, 5 oameni in masina si portbagaj full, la 38 de grade si viteze mari, constant, masina nu rasufla greu deloc. Am putut face depasiri din scurt la viteze ridicate, iar climatizarea sa o mentin pe modul "usor" si sa mentina o temperatura decenta. La Golf cu motor de 1.4, la viteze de autostrada, 4 oameni in masina, 36 de grade, nu mai faceau fata nici motorul si nici climatizarea. Mereu am zis ca motoarele sub 2 litri gafaie si ca down-sizing-ul nu e o solutie, dar atat s-a putut la momentul respectiv acum 10 ani. -directia pe modul sport, este foarte precisa si da senzatia de karting in depasiri -manvevrabilitatea in ciuda dimensiunilor, este foarte usor de parcat -faza lunga adaptativa, in Bulgaria si intre Giurgiu si Bucuresti am mers mers in bezna completa, iar faza lunga este...speechless. Eram ca in filmele horror cu Slender Man, bezna completa si farurile faceau lumina si pe drum si in copacii de pe langa si puteam conduce linistit cu 90-120 km/h (pt ca macar drumurile erau ok). Nu am primit flash-uri de pe contrasens si mereu drumul era focalizat in cale. -scaunele R, de fapt fotolii, extrem de confortabile, iar masajul ajuta la drum intins. -parbrizul cu protectie la radiatii -micile detalii gen antifonare in buzunarele de la usi, cotiera, compartiment de tinut acte langa volan. -autohold -ACC si recunoasterea limitelor de viteza, incat era suficient sa iau piciorul de pe acceleratie si masina sa franeze singura la limita impusa zonei respective Ce nu imi place: -in D cutia schimba repede si la turatii scazute -pentru Iphone cel putin, incarcarea prin inductie nu functioneaza, imi da eroare. La telefoanele cu Android merge bine -multitouch poate fi foarte sensibil -mai exista erori legate de touch in sensul ca dau "skip" de pe volan la track sau postul radio si se mai poate schimba concomitent ceva eg: volum. Lucruri remediate partial prin updates de soft. La inceput era foarte usor de activat incalzirea in scaune, era suficient sa misc mana prin zona touch-ului. -ar fi fost buna si ventilatia in scaune noroc cu climatizarea eficienta, protectia din parbriz si geamuri laterale si luneta. Daca nu am transpirat mai mult de 5 minute la 40 de grade ma gandesc ca nu voi avea probleme1 point
-
0 points
-
0 points