Clasament
- în toate secţiunile
-
Data personalizată
-
Tot timpul
31 Octombrie 2010 - 24 Noiembrie 2024
-
Anual
25 Noiembrie 2023 - 24 Noiembrie 2024
-
Lunar
25 Octombrie 2024 - 24 Noiembrie 2024
-
Săptămânal
18 Noiembrie 2024 - 24 Noiembrie 2024
-
Astăzi
25 Noiembrie 2024 - 24 Noiembrie 2024
-
Data personalizată
15.07.2022 - 15.07.2022
-
Tot timpul
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 15.07.2022 în toate secţiunile
-
@Emy D Pai nu era aceeasi discutie referitoare la Rabla Plus? Ca de fapt, pretul platit pentru un ID3 de exemplu, e de aprox 30k eur, ca nu se considera cei 10.000 de eur? Tocmai ce voiam sa punctez este ca atatea persoane, atatea situatii diferite.2 points
-
Pai poti sa ti-l faci singur daca esti autorizat ANRE 😀. In cazul in care ti-l montezi singur (si nu esti aurtorizat), trebuie dupa aia sa chemi pe cineva care e autorizat ANRE sa iti dea acordul ca tot ce ai facut tu acolo e bine si nu stiu cati se baga la asa ceva.1 point
-
22600km Am avut probleme cu AC-ul, nu mai racea suficient si debitul de aer era crescut pentru a compensa lipsa temperaturii scazute de dupa evaporizator. In iunie urma sa merg la inspectie asa ca nu am mai facut alta programare si acolo m-am trezit ca mecanicul care face inspectia nu e acelasi om(inginerul electrician) care se ocupa de AC, asa ca problema s-a rezolvat dupa o luna de asteptare :(. Solutia : inlocuit radiatorul si incarcata instalatia cu freon. Partea buna e ca n-au aparut zgarieturi noi in urma interventiei. Partea trista e ca se poate lucra curat, dar cu multe insistente sa aiba grija. Acum ventilatorul sta pe a doua treapa de turatie pentru a mentine o temperatura de 21*C, cand inainte indica treapta 4-5. Am schimbat filtrul de polen(Mann -> Mahle LAO888) si cel de aer(OEM). Am ales Mahle in locul MANN-ului pentru ca acesta din urma era foarte moale si pufos comparativ cu cel pus anul trecut. Cam asa arata filtrul de polen dupa 10.000km.1 point
-
1 point
-
Revizie trapa panoramica (cu demontarea partii mobile) 540 ron la reprezentanta.1 point
-
Voiam sa punctez ca sunt cazuri si cazuri, si faptul ca vei incarca la Tm cu 16 lei/ 100 de km este irelevant, pentru ca unii incarca acasa, altii la birou, altii n au timp de incarcat si merg pe termic sau PHEV. Ca fapt divers: Bucuresti - Brasov - Bucuresti - Plovdiv - Bucuresti - Focsani - Bucuresti. L.E. Fac aproximativ 45-50 de mii de km pe an, intre munca si personal, costul ramane 0, pentru mine, pe tine, la incarcarea la cele din TM ale primariei, te ar costa, sa zicen oa 45k km, 7.200 de Ron L.E. 2: si cum se calculeaza mediile, mister? Daca n-ai aflat, si extremele sunt importante si intra in calcul. Si totusi, tu platesti mai mult ca mine si daca incarci acasa ori la birou si daca merg 100 sau 10.000 de km. Deci? Cum facem aici?1 point
-
Pe logica asta: Saptamana asta am facut 1200 de km in interes de munc si apeox 400 km in interes personal. Masina Superb Combi. Am facut un plin in Bucuresti la plecare, un plin la Ruse si un plin la Bucuresti, din nou, aprox 150 de litri. Am pierdut, in total, aproximativ 30 de minute cu "incarcarile", aer conditionat setat pe 19 grade pe automat. Cam cat timp s ar fi pierdut cu o electrica? Bonus: compania imi plateste atat motorina folosita la munca, dar si cea folosita in interes personal, deci costul meu cu "incarcarea" este 0. P.S. Ce voiam sa demonstrez este ca sunt variate situatiile si nu putem lua totul extrem de exhaustiv, ca pretul sau timpul sau rabdarea etc.1 point
-
depinde unde mergi. eu mergeam 90% extraurban. dupa 1 an aratau super bine filtrele. daca mergi aproape numai in oras (a se citi oras poluat bucuresti) arata cu totul altfel.1 point
-
1 point
-
Eu am instalatie de 9.66kWp, cu 4 siruri de panouri din cauza acoperisului mai aiuristic. O parte instalat in 2020, facut upgrade de doua ori in 2021. Am si baterie de 10kWh (energia livrata de baterie nu apare in cifrele de mai sus de aceea este o discrepanta la balanta energetica). Incarc masina de cand am cumparat-o, din iulie anul trecut si am deja +25000km parcursi. Cheltuielile de pana acum strict cu incarcarea masinii au fost de 439.26RON (din iulie pana acum) din care 261.05RON au fost pentru concediul trecut (1520km), in concluzie pe langa casa am facut +23500km cu 178.21RON. Echivalentul a 405Km pe care i-as fi putut parcurge masina precedenta (un SUV diesel de 2 litri). Considerand consumul masinii precedente as fi bagat la aceiasi km 2000l de motorina la un pret mediu total de 15000 lei (am pus 7.5 lei motorina, cand am luat EV-ul era inca 5.5 lei din ce tin minte). Cam 3000 de euro recuperati din investitia initiala a instalatiei de panouri electrice. Din iulie 2021 pana acum ... Hai 2900 euro, daca scad suta aceea de mai sus. Din 2020 pana acum, am platit catre firmele de energie electrica cam 1500 de lei, consumul casei este mare, am o gramada de scule electrice si pompe. Doar de curand am devenit prosumator si am optat pentru compensarea cantitativa (ce bag acum in retea pot lua inapoi in maxim 24 de luni). Din mai pana acum am cam 1300kWh pe care ii pot folosi oricand pentru orice, inclusiv incarcat EV-ul. Pentru cazul meu particular, masina electrica este perfecta. Mai am un Yaris pe benzina care in ultimul an nu a facut decat 100-200km maxim. Ma gandesc sincer sa o vand si sa iau o alta electrica mica, gen Spring in locul ei.1 point
-
1 point
-
E simplu, pe mine ma costa ~10 lei/100 km daca incarc acasa. Nu am statie, doar priza normala de 220v la care incarc peste noapte. 15kwh/100km (0.72lei/kwh, contract la Hidroelectrica, toate taxele incluse fara limita de kwh/luna). Am renuntat de mult sa mai incarc la Kaufland si sa fac cumparaturile acolo pt ca oricum era aglomerat si prefer sa ii las pe cei ce au nevoie sa incarce acolo, ultima incarcare a mea fiind in Februarie. E mult mai rentabil sa incarc acasa (50% din incarcari), la birou (30% din incarcari) sau in oras (20% din incarcari). In oras, multe statii sunt gratuite si platesti doar parcarea => cu 3 lei/ora parcarea in parking-urile unde sunt cate 2 statii DC faci 'plinul' si mergi o saptamana. Repet, cu 3 lei, 300 km. P.s. la 1 an de la achizitie si 20k km efectuati chiar daca as primi acum 5-10k euro in plus pe masina fata de cat am dat eu pe ea, tot nu as vinde-o. Si culmea, principalul motiv nu e ca merg gratis, sau ca platesc pe 100km parcursi cat altii dau pe 1 litru de combustibil, ci felul in care se conduce.1 point
-
@Yasmin cine a facut site-ul ala gri cu gri… sper ca are un loc al lui in iad ;)) @Emy D eu aveam la electrica 0.8 cu toate taxele. Dupa care au venit cu oferta de 0.9 fara taxe. Unui coleg la doua saptamani i-au facut minunata oferta de 1.12 fara taxe ;)) La conac eram pe FUI dar si acolo ajunsesem pe la 1.1 lei si urma sa creasca la 1.3...1 point
-
https://www.monitoruloficial.ro/Monitorul-Oficial--PI--692--2022.html 2. La articolul 5, după alineatul (3) se introduce un nou alineat, alineatul (4), cu următorul cuprins: „(4) În cazul în care prețul din contractul de furnizare în vigoare încheiat cu clienții finali prevăzuți la alin. (1) este mai mic decât prețul final rezultat prin aplicarea prezentei ordonanțe de urgență, se aplică prețul contractual.”1 point
-
Nu o gaseste, deoarece nu se face asa, la modelul tau. Chiar si la cele care nu merge cu vcds, se face din vcp pro, se modifica dump0 points
-
Am fost la revizie acum cateva zile.Aveam 21k km in 2 ani.Ulei(original)+filtru,filtru polen(scadent la 2 ani sau 60k km),filtru aer(scadent la 6 ani sau 90k km),lichidul de frana(scadent la 2 ani,inclusiv prima data).Mi au mai spus ca distributia se schimba la 180k km.Voiau sa mi puna ulei castrol dar am refuzat.Le am cerut sa mi pastreze filtrele de aer si polen.Eram curios sa vad cum arata.Dupa parerea mea aratau ok,dar sa le ti cat recomanda ei mi se pare exagerat de mult la fel de exagerat ca factura(2200lei).PBN!0 points