Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 13.07.2022 în toate secţiunile

  1. Cum ziceam.. o stiti pe aia cu "socoteala de acasa nu se potriveste cu cea din targ"? Si eu ;))) Dupa ce savuraram gogosul si mai puseram de o piramida de bere... ne-am bagat la somn, urmand sa ne trezim la 0430 ca sa prindem autobuzul... cam fishy am zis eu In sfarsit trece noaptea, ajungem la locul de imbarcare si... apar autobuzele. Ghidul (ghida) cica era romanca dar se descurca mai bine in maghiara. Noi nu. Ne imbarcam intr-un double-decker.. zic ditamai magaoaia pentru juma de ora? Not good. Prindem locuri in fata si.... ne bucuram de drum. Kinda. Ca mergea soferu meu cu magaoaia de 20t pe stradute de parca era cu smartu. Si, bineinteles, ignora orice stop sau cedeaza. Macar nu si-a lasat oglinzile pe acolo. Booon dupa inca vreo 2 opriri si niste drumuri foarte, foarte inguste (cred ca erau agricole) ma asteptam sa urc pe autostrada... dar omu' meu, nu si nu... se baga un drum cu limita de 3.5t si ii da blana.... zic... hai ca am locuri in fata daca se intampla ceva... ajunge la o pusculita, lasa 0.7E.... wtf mane, ne omori pentru 10E? Ma uit in jur, toata lumea dormea... ghida incerca ea sa ne explice una-alta dar... greu, greu cu romana ;)) Ajungem la primul port... vad ca nu da semne sa opreasca si... luam calea tunelului... zic... ia sa ma uit unde trebuie noi sa ajungem ca mai trecusem de doua ori pe drumul ala si imi dadea cu virgula ca mergea spre suddddddd. Si nu erau 30 de min erau doar vreo 3 ore. Care pana la urma au fost 3 ore jumate. Prind rasaritul si ma bag la somn... cand ma trezesc eram iarasi pe un drum cu limita de 3.5t si pe contrasens veneau doar camioane de 40. De tone. Dar peisajul era misto ;)) Ajugem cu chiu, cu vai in port si ne imbarcam. Alegem niste locuri la umbra... normal ca dupa 5 minute eram in soare. Doua ore (si cateva cafele) mai tarziu ajungem la plaja. Frumos, misto... 1200PM. Hai la plaja! Ba v-ati dilit? Nu, hai la plaja... Ma bag sub un pui de pin, intind hamacul si astept. Pana la urma imi fac curaj si intru in mare... Ne imbarcam si directia... orasul. Mergem sa mancam... comandam niste fructe de mare si, desi bune, vin cu o mare portie de cartofi prajiti langa... never trust the guide. Never. Ne despartim de grup, intram pe o strada, luam o inghetata, ceva magneti si... brusc descoperim unde mananca localnicii... boon. S-a notat ;)) Trece timpul, me urcam pe barcuta si incepe lungul drum inapoi. La autobuz... din nou dezastru. Aceeasi reteta. Doar ca... se mai intampla sa mai aibe si altii aceeasi idee In sfarsit... ajungem acasa cu doar o ora jumate intarziere, deschidem o bere si somn. Cum in ziua precedenta experienta culinara a cam lasat de dorit, dupa o binemeritata baie in mare am decis sa mergem sa mai ciugulim una-alta: si ne-am pregatit de mers acasa in final... a fost bine: Bineinteles, am oprit la ultimul Shell din Grecia si 2 frappe-uri si un espresso... 15E. Pret pe loc ;))) La Kulata ne-am nimerit fix la schimbul de tura asa ca am mai stat vreo 20 de min pana s-au adunat grecii... Prin .bg a fost bine, doar cateva grupuri de TIR-uri de depasit, nimic special. Finally am trecut de borna 60.000... nimic special de raportat. Dupa ultimele retrofit-uri, imi place si mult masina. Am vazut ce diferenta este intre 2.0TSI 190 si 2.0TDI 150 cu adblue... imi iubesc troaca :)))
    3 points
  2. Salutare, Dupa 10 ani de mers numai cu masini in 2 usi, de voie si de nevoie am trecut la 4 usi :)). Noua masina a familiei este o Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310cp 4drive. Comanda a fost plasata in Octombrie 2021. Dupa aprox 4 luni am fost constrans de criza semiconductorilor sa elimin din configuratie camerele 360 si portbagajul electric pentru a evita o intarziere de pana la un an. Asadar masina a ajuns sa aiba urmatoarele optionale: - Pachet piele petrol blue cu scaune fata CUP - Sunroof panoramic - Sistem Audio Beats - Connectivity Box cu incarcare wireless si amplificator de semnal Cupra ofera un pachet destul de generos de dotari in varianta standard deci ar mai fi de mentionat: - Faruri Full LED - Camera marsarier - Kessy - Full Link Wireless - multe alte sisteme de asistenta + siguranta Pana acum am reusit sa ii montez camera de bord Xiaomi A500S Pro iar cu ObdEleven am activat scandinavian lights si am dezactivat soundaktor-ul. Urmatorul pas ar fi sa protejam cumva vopseaua dar si interiorul. 3000km parcursi pana acum. Evident ca motorul este partea cea mai frumoasa in combinatie cu evacuarea (fara rezonator pentru MY22) . Nu am putut testa scaunele inainte de comanda insa sunt surprinzator de confortabile cu un suport lateral bestial. Atasez cateva poze cu masina si revin cu noutati
    2 points
  3. Nu mai sta pe loc cand regenereaza. Mai ales pe canicula e periculos, si regenerarea nu se finalizeaza corect.
    2 points
  4. Aici ai o problema, nu iti recomand sa folosesti bormasina pentru polishat. Este incomoda, nu vei obtine rezultate prea bune, omori bormasina pentru ca nu e gandita pentru asa ceva. Legat de celelalte produse: - argila Meguiars Quick clay, nu recomand lavetele pentru decontaminare pentru ca sunt mult mai agresive si zgaraie mai rau - bitum Nextzett Acysol, fier Sonax pentru jante sau orice similar - ceara Soft99 Fusso sau Sonax Polymer Netshield, cu ceramicele e discutabil - parbriz Soft99 Glaco, Ultra Glaco sau Gyeon Q2 View - altele: lavete de calitate, perii, pensule, ceva pentru anvelope (Carpro Perl, merge si pe plastice), sampon, un degresant pentru zonele mai murdare, lubrifiant pentru argila
    2 points
  5. Argila poti folosi una medie, oricare brand iti place tie, dar faci muschi la degete impaturind-o . Mai comoda dar mai scumpa e o laveta pentru decontaminare. Carpro trix inlatura fierul si bitumul. Menzerna Heavy Cut Compound 400 cu un pad mediu lasa o suprafata surprinzator de lucioasa. Poti incerca si o pasta mai fina gen 2000-2500. Alt brand popular e 3M. Daca tot o decontaminezi si o lustruiesti ar merita investit intr-o protectie ceramica. Carpro cquartz uk3.0 nu e scumpa, se aplica usor si tine destul de mult. Pentru geamuri eu folosesc Soft 99 glaco. Se aplica de 100 de ori mai usor ca si pro-x rain shield. Taler cu velcro gasesti la dedeman. Pad-uri la magazinele online de detailing.
    2 points
  6. Salutare dragi colegi forumisti. Dupa 5 luni de asteptare am ridicat fratele mai mare al Golfului: un VW Arteon R-line, 2.0 TSI 190 cp, DSG 7, MY 2022. Comanda plasata pe 30 Sept 2021. Este dotat cu pachet R-line, culoare Mangan Grey, jante aliaj 19" Montevideo. Ca dotari optionale, pe langa cele cu care venea masina, am adaugat: -blocare electronica a diferentialului XDS -suspensie adaptativa DCC -faruri LED Top -pachet piele cu scaunele tip scoica ErgoComfort -easy open/close, actionare electrica hayon si cu senzor la miscarea piciorului -sistem navigatie Discover Pro -pachet design, pachet asistenta 1 (rear view camera, side assist si rear traffic alert) , pachet iarna plus - bancheta incalzita si posibilitatea selectarii temperaturii pentru pasagerii din spate; pachet acustic - geamuri laterala fata dublu-laminate, pachet ambient (era un pachet business parca, nu mai tin minte exact la care am obtinut un discount bun si a inclus o parte din pachete) -parbriz incalzit cu reflexie radiatii infrarosii (pentru aceasta din urma functie m-a interesat) -roata de rezerva din aliaj usor tot de 19" Ca si prime impresii (nu am apucat sa conduc decat 30 km), sunt speechless, fata de fratiorul mai mic in dimensiuni si mai batran este o diferenta de la cer la pamant. Zic eu m-am adaptat repede de la manuala la DSG si, evident, urmeaza in continuare sa circul cu ea si sa o descopar. Raportat la dimensiuni, dati fiind senzorii si usurinta manevrabilitatii, mi se pare foarte usor de parcat si strecurat prin trafic. Nu am depasit 3000 RPM ca sa vad cat poate accelera, dar din cat am testat este o mica racheta. Anvelopele cu care a venit sunt Pirelli P-Zero. Oscilam intre Skoda Superb Sportline sau L&K, mai ales pana sa apara face-liftul Arteonului. Pana la modelul 2020-2021 seamna destul de mult cu un Passat la interior. Imi doream o masina de familie, dar in acelasi timp sa fie si deosebita, ori in afara de Superb Sportline cu vopsea lime green, celalalte optiuni (desi la fel de dotate) nu aveau acel ceva care sa ma atraga. Am mai cochetat cu audi A4, dar este foarte inghesuit la interior, iar un A6 dotat similar este peste categoria de pret pe care eram dispus sa il platesc (plus ca la fel, este foarte comun). De asemenea, am dorit masina noua sau de maximum 2 ani vechime. Ori, cum au evoluat preturile in pandemie mai ales la SH, am considerat ca merita un efort in plus si un confort psihic pentru o masina noua. Postez aici cateva poze de la ridicarea masinii si va voi updata cu noi impresii si poze. PS Ca si planuri urmeaza un detailing full interior exterior cu protectie ceramica si folie pe capota, bara-fata, faruri si stopuri.
    1 point
  7. Eram sigur ca este vorba de 1200 pentru ca atat am platit si eu pentru aceeasi operatiune.
    1 point
  8. @VwAudiGroup Tu ai scris: "Valorile acestea la injectoare ar putea oprii dfp-ul sa-si faca regenerare?" - din care se intelege ca nu iti porneste deloc procesul de regenerare. Colegul Powershot ti-a spus ca nu de la injectoare... de la injectoare porneste regenerarea dar o face defectuos (fum, durata mare, nu o termina... etc).
    1 point
  9. @mihaitzar Apa nu se scurge de pe suprafata, ci ramane sub forma unor picaturi. Daca apa e dura sau ai praf pe masina si ploaia e acida, o sa apara urme de calcar.
    1 point
  10. Am fost vineri la ei cu un golf 6 1.6 TDI, avand pierderi de putere la accelerare si aprindere martor bujii (spirala) la drumuri mai lungi de 200 km. Martorul disparea la repornirea motorului. Problema cu pierderea puterii a aparut in special dupa ce in anul 2021 am facut update-ul Dieselgate. Domnii de la Midocar Vitan mi-au spus ca masina nu are nimic, in afara de o bujie cu probleme si imi recomanda sa o resoftez daca sunt asa nemultumit de acel update. Dupa doua zile ajung la TCM Tuning si vedem pe diagnoza ca masina are doua erori, un injector cu probleme si dpf-ul picat. Am fost dezamagit de Avia Militari, Avia Pantelimon acum trecem pe lista si Midocar Vitan. Eu unul ma opresc din a mai arunca banii pe reprezentante. Toti se fac doar ca muncesc si te prostesc pe banii tai.
    1 point
  11. "nici distributia nu mai necesita schimbare, bucsele nu mai bat, practic i s-a schimbat viata!" - daca adaugai si "geamurile nu i se mai aburesc" era gluma perfecta... chiar m-a distrat copios!!!
    1 point
  12. Am un prieten care foloseste Ravenol cum a vazut pe YT la specialistii auto si de atunci nici distributia nu mai necesita schimbare, bucsele nu mai bat, practic i s-a schimbat viata! Subscriu ce spune colegul de mai sus, oricare dintre brandurile cunoscute se va comporta foarte bine atat timp cat respecti norma.
    1 point
  13. Salutare din nou ! - apropos de iconita asta: nu gasim una si fara schimbator? pt gasca celor cu DSG Revin cu vesti mai bune. 1. printr-o intamplare fericita, m-am facut cu niste ceasuri IMMO3, Maxidot, diesel, de golf4! 1J0 920 846 BX. 2. are nevoie de display nou. M-am apucat sa fac din 2 ceasuri unul, pentru ca nu imi placeau foliile si nu imi placeau anumite probleme pe care le avea cu cel de passat. Zis si facut, m-am apucat ieri de desfacut la ele. Nu am mai avut chef sa dezlipesc maxidotul de pe celalalte, pt ca riscam sa le stric. Am dat comanda de alt maxidot. Am facut cateva teste, cateva adaptari, setat km, etc... Surpriza: am scapat de eroarea de ABS din bord si de piuitul acela enervant la fiecare plecare. Plus ca...acum cutia merge mult mai bine fata de inainte. Sta mai "normal" in ture si reactioneaza altfel la pedala de acceleratie. YAY! Nu inteleg legatura...dar ma bucur ca functioneste. Am ramas cu ledul de immo care inca palpaie (immo off pe ecu) si martorul de ESP. Dar macar plec si eu linistit cu masina si DSG-ul merge bine acum! Caut si la asta o rezolvare, daca nu, cand schimb maxidot-ul scot ledul sau il acopar cu ceva. Deci, ca setupul sa fie cum trebuie: ECU pus pe automatic (SW coding: 00001), ABS ESP MK60, Ceasuri IMMO3 VDO. Schema electrica ....codari, batai de cap...si aia e... haha Chestii rezolvate intre timp: - functioneaza buzzerul cand uit luminile aprinse. Pana acum nu a functionat cu cele de Passat iar acum merge. Fara modificari la placa. Uitam mereu farurile aprinse insa nu m-a deranjat foarte mult pt ca am baterie de 100Ah si inca duce bine. - Arata usa deschisa in bord. Usa soferului, ceea ce imi e suficient deocamdata. - Din nou functioneaza inchiderea automata a usilor la peste 20 kmph! Asta era enervanta si am inceput sa ma obisnuiesc cu ideea ca nu se vor mai incuia de cand nu mai am senzor de viteza in cutie. Am observat tarziu de tot ca...masina s-a blocat singura. Pam pam...aparent merge acum, deci modulul de confort isi ia datele referitoare la viteza masinii din ceasuri. Cica ...as putea face si tempomatul sa functioneze. DAR banuiesc ca aici trebuie ceva modificat pe eepromul din ECU iar aici mai am de sapat pana dau de informatia corecta. Ar fi chiar fain sa mearga si asta ca ii simt lipsa. Acum lucrez la o modalitate de a porni luminile spate folosind un releu cu temporizare, un releu de sarcina si un microswitch. trebuie nu? Ca doar trebuie sa trecem itp-ul pe bune. Pana la urmatoarele rezolvari... drumuri bune!
    1 point
  14. Revin cu impresii si poze noi dupa rodaj, un drum in Grecia, daily driver in oras si drumuri extraurban prin tara. Intre timp, Arty a primit: -folie protectie Skyfol Nano cu regenerare la temp obisnuita capota fata, bara fata, faruri, stopuri, ornamente cromate fata-spate-lateral si ornamente piano black pe stalpi si deasupra stopului spate, bara-spate -protectie ceramica in restul caroseriei neacoperite de folie -protectie ceramica jante -protectie ceramica tapiterie piele, ornamente interioare -protectie hidrofoba geamuri -protectie chedere Ce imi place la masina: -cutia DSG 7, este foarte confortabila, iar faptul ca o pot utiliza in mod manual este un plus. In modul sport smuceste si imi da senzatia de teleportare la cea mai mica atingere. Kickdown in modul sport si posibilitatile de accelerare si depasire -combinatia de motor si cutie, 5 oameni in masina si portbagaj full, la 38 de grade si viteze mari, constant, masina nu rasufla greu deloc. Am putut face depasiri din scurt la viteze ridicate, iar climatizarea sa o mentin pe modul "usor" si sa mentina o temperatura decenta. La Golf cu motor de 1.4, la viteze de autostrada, 4 oameni in masina, 36 de grade, nu mai faceau fata nici motorul si nici climatizarea. Mereu am zis ca motoarele sub 2 litri gafaie si ca down-sizing-ul nu e o solutie, dar atat s-a putut la momentul respectiv acum 10 ani. -directia pe modul sport, este foarte precisa si da senzatia de karting in depasiri -manvevrabilitatea in ciuda dimensiunilor, este foarte usor de parcat -faza lunga adaptativa, in Bulgaria si intre Giurgiu si Bucuresti am mers mers in bezna completa, iar faza lunga este...speechless. Eram ca in filmele horror cu Slender Man, bezna completa si farurile faceau lumina si pe drum si in copacii de pe langa si puteam conduce linistit cu 90-120 km/h (pt ca macar drumurile erau ok). Nu am primit flash-uri de pe contrasens si mereu drumul era focalizat in cale. -scaunele R, de fapt fotolii, extrem de confortabile, iar masajul ajuta la drum intins. -parbrizul cu protectie la radiatii -micile detalii gen antifonare in buzunarele de la usi, cotiera, compartiment de tinut acte langa volan. -autohold -ACC si recunoasterea limitelor de viteza, incat era suficient sa iau piciorul de pe acceleratie si masina sa franeze singura la limita impusa zonei respective Ce nu imi place: -in D cutia schimba repede si la turatii scazute -pentru Iphone cel putin, incarcarea prin inductie nu functioneaza, imi da eroare. La telefoanele cu Android merge bine -multitouch poate fi foarte sensibil -mai exista erori legate de touch in sensul ca dau "skip" de pe volan la track sau postul radio si se mai poate schimba concomitent ceva eg: volum. Lucruri remediate partial prin updates de soft. La inceput era foarte usor de activat incalzirea in scaune, era suficient sa misc mana prin zona touch-ului. -ar fi fost buna si ventilatia in scaune noroc cu climatizarea eficienta, protectia din parbriz si geamuri laterale si luneta. Daca nu am transpirat mai mult de 5 minute la 40 de grade ma gandesc ca nu voi avea probleme
    1 point
  15. Nu are relevanta masurarea elementului piezo cu uzura si starea injectorului decat daca este in scurt injectorul,lucru deja semnalizat prin generarea unui dtc
    1 point
  16. Nu are treaba cu motorina, are treaba cu faptul ca ti-ai luat o masina uzata si evident trebuie sa te astepti la tot felul de probleme, mai mici sau mai mari in functie de o gramada de factori. Rontiala aia in ture joase, dar mai ales o batie metalica mai pronutata cand acelerezi si esti jos in ture, e un simptom ca injectorele sunt uzate. Se stie ca injectoarele sunt calciul lui Ahile la aceste motorare si ideal le inlocuiesti pe toate 4 cu unele noi sau poti sa le reconditionezi pe cele existente cu riscul de rigoare in functie de unde faci operatiunea.
    1 point
  17. Singura diferenta intre injectoarele cu B si cele cu S este modul in care este produs pachetul piezo (am aratat la un moment dat niste poze cu diferentele). Izolatia la S are o durata de viata de cel putin 10 ori mai mare ca la B. La piezo cu B poate crapa izolatia in orice clipa, indiferent de calitatea motorinei, de valoarea rezistentei/impedantei masurata la un moment dat sau de valorile corectiilor. Nu se poate prezice momentul. Un foarte usor rontait la acceleratii brutale, cand este subturat, este normal sa existe cand ECU a finalizat corectiile/adaptarile in vederea obtinerii unui consum minim de motorina. E posibil sa-ti apara din nou un foarte usor rontait dupa cateva mii de km si cu noul injector.
    1 point
  18. Exact asa patesc si eu pe un polo, CAYB, tot egr de la HITACHI. L am luat de pe AutoDoc cu aprox 870lei.
    1 point
  19. Corect. Până la urmă la aceeași concluzie am ajuns și eu. Dacă ar fi mai simplu de demontat/montat, ar merita să i se dea mai multe șanse unui EGR defect, dar, la cât e de muncă, am optat pt unul nou. Am cumpărat un EGR Hitachi, l-am montat și totul e in parametri. Totuși, nu reușesc să îi fac adaptarea, "setarea inițială". Pe CAYB-ul meu am protocolul UDS și nu e disponibilă partea de Measuring Blocks, iar în "Basic settings", când incerc să îi fac adaptarea, primesc mesajul "Not running|tbd" (de culoare verde fiind acest mesaj), motorul se turează la 1500rpm, dar rămâne turat și altceva nu se mai întâmplă. Am încercat cu motorul cald/rece, motor pornit/oprit, etc. Are cineva idee de ce nu pot face adaptarea?
    1 point
  20. Fugiti ca de dracu de ei - inselaciuni pe banda. Am av masina in reparatie - au tinuto doua luni, costurile le-au urcat in 4000E la predare masina avea in continuare probleme. Am ajuns la PBN - dupa o constatare - piese facturate dar neschimbate - piese schimbate dar cu defecte.
    1 point
  21. Orice ulei adaugat in motorina dauneaza regenerarilor
    0 points
  22. @Luciosu Vezi ca la Hidroelectrica daca nu trimiti indexul intre 24-28 ale lunii in curs nu prea primesti factura. https://client.hidroelectrica.ro/autocitire
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!