Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 12.07.2022 în toate secţiunile

  1. Salutare, Dupa 10 ani de mers numai cu masini in 2 usi, de voie si de nevoie am trecut la 4 usi :)). Noua masina a familiei este o Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310cp 4drive. Comanda a fost plasata in Octombrie 2021. Dupa aprox 4 luni am fost constrans de criza semiconductorilor sa elimin din configuratie camerele 360 si portbagajul electric pentru a evita o intarziere de pana la un an. Asadar masina a ajuns sa aiba urmatoarele optionale: - Pachet piele petrol blue cu scaune fata CUP - Sunroof panoramic - Sistem Audio Beats - Connectivity Box cu incarcare wireless si amplificator de semnal Cupra ofera un pachet destul de generos de dotari in varianta standard deci ar mai fi de mentionat: - Faruri Full LED - Camera marsarier - Kessy - Full Link Wireless - multe alte sisteme de asistenta + siguranta Pana acum am reusit sa ii montez camera de bord Xiaomi A500S Pro iar cu ObdEleven am activat scandinavian lights si am dezactivat soundaktor-ul. Urmatorul pas ar fi sa protejam cumva vopseaua dar si interiorul. 3000km parcursi pana acum. Evident ca motorul este partea cea mai frumoasa in combinatie cu evacuarea (fara rezonator pentru MY22) . Nu am putut testa scaunele inainte de comanda insa sunt surprinzator de confortabile cu un suport lateral bestial. Atasez cateva poze cu masina si revin cu noutati
    2 points
  2. Da, eu pe acela il folosesc
    1 point
  3. @HKHKhaha, mersi! Pe mine m-a furat prima litera . @ToniMMultumesc, la fel! Scaunele sunt mai comode decat ma asteptam pentru o forma "supersport" cum scrie in configurator. Cel mai lung drum momentan a fost de aproape 700km intr-o zi si nu ne-am resimtit in niciun fel. Concluzie: sunt f incantat de alegerea facuta
    1 point
  4. si dotari aditionale? ca acolo e problema la piese.
    1 point
  5. Km liniștiti in formație completa și zâmbete largi când apuci, scaunele sunt superbe vizual cel puțin 🍻
    1 point
  6. Mersi mult! Cea mica nu pare prea impresionata de reprizele masinii la drum lung . Ma abtin totusi destul de mult cat suntem in formatie completa in masina, mai ales la plecarile de pe loc. Dpdv al confortului, avand in vedere ca am trecut de la Leon cu arcuri si jante 19" la un (ai spus bine) suv wannabe, nu e deloc prea sportiva. Avem un topic pe forum care descrie destul de bine si situatia mea: "Masina de familie...si din cand in cand pentru copilul din mine: Tiguan R".
    1 point
  7. Luna asta a generat 289.95kW. Adica in 10 zile intregi. Luna trecuta pare ca a generat ~850kW.
    1 point
  8. Salutare din nou ! - apropos de iconita asta: nu gasim una si fara schimbator? pt gasca celor cu DSG Revin cu vesti mai bune. 1. printr-o intamplare fericita, m-am facut cu niste ceasuri IMMO3, Maxidot, diesel, de golf4! 1J0 920 846 BX. 2. are nevoie de display nou. M-am apucat sa fac din 2 ceasuri unul, pentru ca nu imi placeau foliile si nu imi placeau anumite probleme pe care le avea cu cel de passat. Zis si facut, m-am apucat ieri de desfacut la ele. Nu am mai avut chef sa dezlipesc maxidotul de pe celalalte, pt ca riscam sa le stric. Am dat comanda de alt maxidot. Am facut cateva teste, cateva adaptari, setat km, etc... Surpriza: am scapat de eroarea de ABS din bord si de piuitul acela enervant la fiecare plecare. Plus ca...acum cutia merge mult mai bine fata de inainte. Sta mai "normal" in ture si reactioneaza altfel la pedala de acceleratie. YAY! Nu inteleg legatura...dar ma bucur ca functioneste. Am ramas cu ledul de immo care inca palpaie (immo off pe ecu) si martorul de ESP. Dar macar plec si eu linistit cu masina si DSG-ul merge bine acum! Caut si la asta o rezolvare, daca nu, cand schimb maxidot-ul scot ledul sau il acopar cu ceva. Deci, ca setupul sa fie cum trebuie: ECU pus pe automatic (SW coding: 00001), ABS ESP MK60, Ceasuri IMMO3 VDO. Schema electrica ....codari, batai de cap...si aia e... haha Chestii rezolvate intre timp: - functioneaza buzzerul cand uit luminile aprinse. Pana acum nu a functionat cu cele de Passat iar acum merge. Fara modificari la placa. Uitam mereu farurile aprinse insa nu m-a deranjat foarte mult pt ca am baterie de 100Ah si inca duce bine. - Arata usa deschisa in bord. Usa soferului, ceea ce imi e suficient deocamdata. - Din nou functioneaza inchiderea automata a usilor la peste 20 kmph! Asta era enervanta si am inceput sa ma obisnuiesc cu ideea ca nu se vor mai incuia de cand nu mai am senzor de viteza in cutie. Am observat tarziu de tot ca...masina s-a blocat singura. Pam pam...aparent merge acum, deci modulul de confort isi ia datele referitoare la viteza masinii din ceasuri. Cica ...as putea face si tempomatul sa functioneze. DAR banuiesc ca aici trebuie ceva modificat pe eepromul din ECU iar aici mai am de sapat pana dau de informatia corecta. Ar fi chiar fain sa mearga si asta ca ii simt lipsa. Acum lucrez la o modalitate de a porni luminile spate folosind un releu cu temporizare, un releu de sarcina si un microswitch. trebuie nu? Ca doar trebuie sa trecem itp-ul pe bune. Pana la urmatoarele rezolvari... drumuri bune!
    1 point
  9. Salutare, Continuam cu pasi mici modificarile, am montat distantierele de 15mm fata/spate. Diferenta se poate observa cel mai bine aici, stock vs arcuri H&R+ distantiere H&R Sesiunea saptamanala de poze 😂 Am vopsit si sigla din fata in negru lucios, foarte usor de demontat, dar foarte greu de montat. Cea din spate nu se poate vopsi cum imi doream, este lipita de masina si nu as risca, voi cumpara una direct vopsita si o voi monta. Si poze dupa montaj
    1 point
  10. Ash mass = Mileage (km) * 7/100 (Average fuel cons.) * 0.0046 (ash coefficient)
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!