Clasament
- în toate secţiunile
-
Data personalizată
-
Tot timpul
31 Octombrie 2010 - 24 Noiembrie 2024
-
Anual
25 Noiembrie 2023 - 24 Noiembrie 2024
-
Lunar
25 Octombrie 2024 - 24 Noiembrie 2024
-
Săptămânal
18 Noiembrie 2024 - 24 Noiembrie 2024
-
Astăzi
25 Noiembrie 2024 - 24 Noiembrie 2024
-
Data personalizată
11.07.2022 - 11.07.2022
-
Tot timpul
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 11.07.2022 în toate secţiunile
-
Salutare, Dupa 10 ani de mers numai cu masini in 2 usi, de voie si de nevoie am trecut la 4 usi :)). Noua masina a familiei este o Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310cp 4drive. Comanda a fost plasata in Octombrie 2021. Dupa aprox 4 luni am fost constrans de criza semiconductorilor sa elimin din configuratie camerele 360 si portbagajul electric pentru a evita o intarziere de pana la un an. Asadar masina a ajuns sa aiba urmatoarele optionale: - Pachet piele petrol blue cu scaune fata CUP - Sunroof panoramic - Sistem Audio Beats - Connectivity Box cu incarcare wireless si amplificator de semnal Cupra ofera un pachet destul de generos de dotari in varianta standard deci ar mai fi de mentionat: - Faruri Full LED - Camera marsarier - Kessy - Full Link Wireless - multe alte sisteme de asistenta + siguranta Pana acum am reusit sa ii montez camera de bord Xiaomi A500S Pro iar cu ObdEleven am activat scandinavian lights si am dezactivat soundaktor-ul. Urmatorul pas ar fi sa protejam cumva vopseaua dar si interiorul. 3000km parcursi pana acum. Evident ca motorul este partea cea mai frumoasa in combinatie cu evacuarea (fara rezonator pentru MY22) . Nu am putut testa scaunele inainte de comanda insa sunt surprinzator de confortabile cu un suport lateral bestial. Atasez cateva poze cu masina si revin cu noutati18 points
-
2 points
-
"nici distributia nu mai necesita schimbare, bucsele nu mai bat, practic i s-a schimbat viata!" - daca adaugai si "geamurile nu i se mai aburesc" era gluma perfecta... chiar m-a distrat copios!!!2 points
-
Am un prieten care foloseste Ravenol cum a vazut pe YT la specialistii auto si de atunci nici distributia nu mai necesita schimbare, bucsele nu mai bat, practic i s-a schimbat viata! Subscriu ce spune colegul de mai sus, oricare dintre brandurile cunoscute se va comporta foarte bine atat timp cat respecti norma.2 points
-
Revin cu impresii si poze noi dupa rodaj, un drum in Grecia, daily driver in oras si drumuri extraurban prin tara. Intre timp, Arty a primit: -folie protectie Skyfol Nano cu regenerare la temp obisnuita capota fata, bara fata, faruri, stopuri, ornamente cromate fata-spate-lateral si ornamente piano black pe stalpi si deasupra stopului spate, bara-spate -protectie ceramica in restul caroseriei neacoperite de folie -protectie ceramica jante -protectie ceramica tapiterie piele, ornamente interioare -protectie hidrofoba geamuri -protectie chedere Ce imi place la masina: -cutia DSG 7, este foarte confortabila, iar faptul ca o pot utiliza in mod manual este un plus. In modul sport smuceste si imi da senzatia de teleportare la cea mai mica atingere. Kickdown in modul sport si posibilitatile de accelerare si depasire -combinatia de motor si cutie, 5 oameni in masina si portbagaj full, la 38 de grade si viteze mari, constant, masina nu rasufla greu deloc. Am putut face depasiri din scurt la viteze ridicate, iar climatizarea sa o mentin pe modul "usor" si sa mentina o temperatura decenta. La Golf cu motor de 1.4, la viteze de autostrada, 4 oameni in masina, 36 de grade, nu mai faceau fata nici motorul si nici climatizarea. Mereu am zis ca motoarele sub 2 litri gafaie si ca down-sizing-ul nu e o solutie, dar atat s-a putut la momentul respectiv acum 10 ani. -directia pe modul sport, este foarte precisa si da senzatia de karting in depasiri -manvevrabilitatea in ciuda dimensiunilor, este foarte usor de parcat -faza lunga adaptativa, in Bulgaria si intre Giurgiu si Bucuresti am mers mers in bezna completa, iar faza lunga este...speechless. Eram ca in filmele horror cu Slender Man, bezna completa si farurile faceau lumina si pe drum si in copacii de pe langa si puteam conduce linistit cu 90-120 km/h (pt ca macar drumurile erau ok). Nu am primit flash-uri de pe contrasens si mereu drumul era focalizat in cale. -scaunele R, de fapt fotolii, extrem de confortabile, iar masajul ajuta la drum intins. -parbrizul cu protectie la radiatii -micile detalii gen antifonare in buzunarele de la usi, cotiera, compartiment de tinut acte langa volan. -autohold -ACC si recunoasterea limitelor de viteza, incat era suficient sa iau piciorul de pe acceleratie si masina sa franeze singura la limita impusa zonei respective Ce nu imi place: -in D cutia schimba repede si la turatii scazute -pentru Iphone cel putin, incarcarea prin inductie nu functioneaza, imi da eroare. La telefoanele cu Android merge bine -multitouch poate fi foarte sensibil -mai exista erori legate de touch in sensul ca dau "skip" de pe volan la track sau postul radio si se mai poate schimba concomitent ceva eg: volum. Lucruri remediate partial prin updates de soft. La inceput era foarte usor de activat incalzirea in scaune, era suficient sa misc mana prin zona touch-ului. -ar fi fost buna si ventilatia in scaune noroc cu climatizarea eficienta, protectia din parbriz si geamuri laterale si luneta. Daca nu am transpirat mai mult de 5 minute la 40 de grade ma gandesc ca nu voi avea probleme2 points
-
Cu acea mașină a făcut și challenge-ul de 1000 km. Deci a avut și bateria la 100% și și mai multe sesiuni de încărcare cu viteză limitată de încărcare. Din punctul meu de vedere avea suficient timp softul sa detecteze problema. 7kWh lipsă sunt destul de mulți pentru o mașină relativ nouă. Informațiile bănuiesc că le solicită de la dealeri, nu cred că stă să cerceteze pe internet informații tehnice despre orice mașină. Iar altele le deduce pe baza analizei comportamentului mașinii. Nu putem discredita cunoștințele despre mașinile electrice ale unei persoane care are zeci de mii de kilometrii cu mai toate modelele electrice disponibile, doar pe baza unor detalii destul de minore.1 point
-
1 point
-
Sal.. eu am pus de acum 2 ani panouri de 310w luate local (12 buc) total-> 3.7kw si un invertor easun de 5.5kw de pe aliexpress.. Cu tot cu cablaj, mufe, tablou, descarcator, sigurante, etc am investit per total cca 9000ron. Pe timp frumos (nu toropeala de august) pot sustine consumul casnic cat si incarcarea masinii pe low fara probleme. Acum, am mai luat inca un invertor si inca 16panouri de 370W. La al doilea set m-am decis a investi dupa ce minunatul OUG 27, in loc sa plafoneze, a marit tariful pentru cei ce consuma peste 300kw/luna. Ps: consumul la casa cu tot cu masina oscileaza intre 700-1000kw pe luna. PS2: la birou am 14 panouri de 370w si un invertor de 5.5kw. La o investitie de cca 14.000ron si o productie medie de 35kwh / zi , amortizarea se face in sub 1 an. Nu sunt prosumator , productia fiind destinata exclusiv consumului propriu, atat acasa cat si la birou.1 point
-
Dpmdv toate sunt uleiuri bune.Schimbate la 10k km...nu cred ca ai ce sa le reprosezi.Eu folosesc de ani de zile Ravenol in mai multe motoare si sunt multumit. De asemenea am folosit si Mobil 1 de mai multe ori...foarte multumit.Daca ar fi sa aleg intre cele 3 eu as merge pe Mobil 1. Bafta1 point
-
1 point
-
1 point
-
@axxell311Foarte nefericita intamplarea .. dar nu isi asuma nimeni nimic ? Piesele de unde au fost luate ? Adica totusi dupa supsele tale sunt doar 2 ani si 40 000 km de cand a fost schimbata.1 point
-
Se pare ca reclama agresiva a Ravenol-ului da roade. LE: @florilar1 Sutem in SYNC rau azi 😀.1 point
-
Dupa ultimele 3 plinuri, calculate la pompa, eroare este exact aceeasi. 0,3L/100km. In bord afisat 7L%, calculat la pompa 7,3L%. Acelasi stil de condus in mare, aceeasi motorina OMV normala.1 point
-
Cu schimb la 10k, oricare e ok. Toate cele de top isi vor face treaba.1 point
-
2.0 TDI, 110 kW, DSG Dupa un concediu in nordul tarii: 791 km 52 km/h viteza medie 3.7 l/100 km Trafic foarte haotic, multe franari, pentru ca multi nu stiu ce e aia prioritate, multe depasiri in zadar, ca romanului ii place sa mearga cu 70 km/h atat in localitati, cat si in afara lor, uneori mers mai incet din cauza drumurilor in stare proasta si a conditiilor meteo nefavorabile. Probabil s-ar scoate un consum si mai bun in conditii mai normale de trafic, cu posesori de permise mai educati, unde se poate merge mai constant. Pe coborarile mai usoare, unde eu trebuia sa accelerez putin pt a mentine viteza, masina tinea singura un interval de viteza in jurul limitei maxime de viteza. Alterna coasting-ul cu frana de motor. Toata distanta a fost parcursa pe acolo. Am alimentat cand am ajuns acolo, apoi am alimentat din nou cand am plecat. La a doua alimentare mai era plin inca aproximativ o treime din rezervor. Recordul a fost de 3.1 l/100 km, atunci cand a fost trafic mai ok. Insa nu stiu daca a fost mai multa coborare decat urcare.1 point
-
La toata instalatia on-grid se mai adauga costuri destul de mari cu contor ,bransament si toata infrastructura necesara1 point
-
Daca era un sistem ieftin si eficient ....era prezent pe macar 50% din case/vile . Stau la casa ,am suprafata spre sud disponibila peste 90 mp . Mi-am facut temele ,pentru consumul casnic investitia nu se amortizeaza nici in 15 ani . Nu am luat in calcul masina electrica ,poate asa ar renta ,desi sunt sceptic.1 point
-
Subventia e de 20.000 lei si la coada asteapta cateva zeci de mii de persoane sa-si ia banii . La situatia actuala programul casa verde nu arata bine.1 point
-
1 point
-
1 point
-
@kolfleading Speculația nu a fost din partea mea. Dacă vedeai video-ul, Bjørn a specificat, și a oferit și o captură de ecran, că Tesla avertizează utilizatorul să meargă în service când bateria are o problemă. La câte mașini electrice a testat, bănuiesc că e mai priceput decât noi în acest domeniu. De aceea am pus și video-ul, pentru a se vedea tot contextul. Așa că încă odată, cel tendențios nu sunt eu în acest dialog. Singurul meu interes este acela de a scoate în evidență punctele slabe ale unui produs, astfel încât clienții să fie bine informați și să poată cere remedierea unor erori. Am destule experiențe negative cu VW astfel încât să-mi dau seama cât e de important să fie presați să-și recunoască erorile. Companiile au suficienți bani, făcuți de pe urma clienților, astfel încât să-și plătească spălători de imagine, nu cred că e datoria noastră să o facem. Eu sunt foarte recunoscător membrilor acestui forum care au prezentat tot timpul problemele acestei mărci, astfel am putut fi tot timpul informat când am mers să cer remedierea unor probleme. Cred că unul din cele mai importante roluri ale acestui forum este și acela de a fi informați corect și uniți în fața unei companii care uneori își mai și înșeală clienții.1 point
-
Salutari, @blordc - Intr-adevar este cu totul o alta masina. Cand am cautat nu eram setat pe manuala sau DSG, am luat ce sa gasit. Dar nu regret deloc DSG-ul. Mersi frumos si la fel iti doresc! Un "mic" update....Am instalat pana la urma un intercooler de S3 iar cu ocazia asta am schimbat si radiatorul de clima ca era plin de insecte si jeg. Dupa aprox 2000 KM a urmat o lucrare mai mare. Schimbat mecatronic OE ( partea electrica ), schimbat ambreiaje DSG OE, pompa ulei DSG, ulei cutie DSG + filtru. Nu era un dezastru dar sa-au rupt bucati din kevlar + discuri zgariate. Poze mai jos. Schimbat clapeta de acceleratie. Instalat admisia de carbon HFI Gen2 care suna bestial super multumit. Scuzati jegul, o sa vina si un detailing. Iar intr-un final am lucrat-o si pe asta O saptamana usoara sa aveti!1 point
-
0 points