Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 06.07.2022 în toate secţiunile
-
Salutari, @blordc - Intr-adevar este cu totul o alta masina. Cand am cautat nu eram setat pe manuala sau DSG, am luat ce sa gasit. Dar nu regret deloc DSG-ul. Mersi frumos si la fel iti doresc! Un "mic" update....Am instalat pana la urma un intercooler de S3 iar cu ocazia asta am schimbat si radiatorul de clima ca era plin de insecte si jeg. Dupa aprox 2000 KM a urmat o lucrare mai mare. Schimbat mecatronic OE ( partea electrica ), schimbat ambreiaje DSG OE, pompa ulei DSG, ulei cutie DSG + filtru. Nu era un dezastru dar sa-au rupt bucati din kevlar + discuri zgariate. Poze mai jos. Schimbat clapeta de acceleratie. Instalat admisia de carbon HFI Gen2 care suna bestial super multumit. Scuzati jegul, o sa vina si un detailing. Iar intr-un final am lucrat-o si pe asta O saptamana usoara sa aveti!6 points
-
Azi am luat un caine destul de mare si nu aveam viteza, cred ca in jur de 40 kmh , dar cainele a sarit din drepta la vreo 5 metri in fata masinii si oricat am franat tot l-am luat. Plasticele din fata masinii sunt foarte slabe, am constatat ca am si urechile farului dreapta rupte cand am ajuns acasa. Asa ca, am deschis dosar de dauna pe casco si acum astept sa se faca constatarea daunelor, care, nu-mi este clar cand si unde se face. Nu am putut sa fac programare in sistemul lor, astept sa fiu contactat.3 points
-
@dvidoe mersi, si mersi de doua ori mai ales pentru sfatul cu e-mail la cei de la carte verde Ucraina. Am compus un e-mail mai amplu in engleza unde am explicat toata situatia iar in cc i-am pus si pe cei de la VIG. Am primit replay de la ei si de la VIG in acelasi moment deci aproape ca ma duce cu gandul ca mi-am rezolvat singur problema 😅.2 points
-
Salutare, Continuam cu pasi mici modificarile, am montat distantierele de 15mm fata/spate. Diferenta se poate observa cel mai bine aici, stock vs arcuri H&R+ distantiere H&R Sesiunea saptamanala de poze 😂 Am vopsit si sigla din fata in negru lucios, foarte usor de demontat, dar foarte greu de montat. Cea din spate nu se poate vopsi cum imi doream, este lipita de masina si nu as risca, voi cumpara una direct vopsita si o voi monta. Si poze dupa montaj2 points
-
Salutare, Sunt nou pe acest forum si nou in lumea VAG, fosta masina fiind un BMW E90 320D LCI, incerc sa ma familiarizez cu noua masina, dar si cu forumul. Scopul principal al acestui topic este de a tine evidenta tuturor modificarilor, de a impartasi pareri si de a invata cat mai multe despre intretinerea motoarelor EA888 EVO 4, motor pe care il am pe Formentor. Cand a venit momentul sa schimb E90-ul, prima data am vrut sa raman tot pe aceasta marca, fiind un mare fan al RWD. Formentorul, la inceput nu a fost o varianta de luat in calcul, fiind un model care credeam ca o sa depaseasca cu mult bugetul meu, dar cautand putin pe mobile.de, mi-am dat seama ca este o varianta de luat in vedere. Prin prisma faptului ca voiam un G20 330i RWD de 258 cp, Formentorul avand 310cp, acest lucru reprezenta un mare plus pentru mine. La inceput am fost destul de sceptic, fiind un crossover, m-am gandit ca nu o sa gasesc in el, "sportivitatea" pe care o cautam de la o masina. Am mers la PBN si am testat masina, mi-a placut foarte mult designul, pozitia joasa de la volan si felul cum se conduce. Mi-a placut foarte mult ca varianta de 310cp avea foarte multe optionale in standard, multe din ele pe care nu le gaseam pe G20-urile gasite de mine. Long story short, am gasit la un dealer din Germania masina, cu 11.000 km, si exact toate optionalele pe care mi le doream pe masina: sistem audio Beats portbagaj electric franele Brembo de pe TTRS/RS3 scaune electrice FARA trapa, fiind o masina inalta, am preferat sa nu ii maresc centrul de greutate si mai mult Lucrez in domeniul auto, si la dealerul la care sunt consilier vanzari, mi-am cumparat masina si programat transportul ei catre Bucuresti destul de repede. Primul lucru dupa ce masina a venit, a fost sa ii fac un schimb complet de ulei si filtre, pentru ca vreau sa tin masina in jur de 5-6 ani, schimbul de ulei nu vreau sa depaseasca 7-8000km, masina mergand 90% din timp, in modul Cupra. Primele poze ale masinii, inca nu aveam numere rosii sa pot iesi cu ea pe strada. Apoi au sosit si numerele rosii. Si ne-am imprietenit mai bine Fiind un model iesit nou pe piata, si fiind din primul lot de masini, are destul de multe bug-uri, cu care incerc usor usor sa ma acomodez. Am avut si probleme de garantie pe care le-am rezolvat, n-am fost foarte incantat de cei de la PBN, dar nu are rost sa detaliez aceste lucruri. Chiar daca imi doream un RWD, fiind si prima mea masina cu tractiune integrala, ne intelegem destul de bine, puterea motorului este suficienta pentru moment, cutia DSG nu este la fel de rafinata ca un Steptronic, dar nimic peste care sa nu pot trece cu vederea. Amotizoarele adaptive isi fac treaba foarte bine, sunt foarte multumit, diferentele intre confort, sport si "sport plus" aka CUPRA mode, sunt evidente. Au sosit si numerele negre intre timp Fiind un mare fan al mesteritului pe la masina, am inceput usor , am scapat de suportii numarului de inmatriculare, pe spate a fost usor, fiind prins de bara in 2 suruburi, dar pe fata are un suport din fabrica, care se distanteaza de bara cu 2 cm, pe care nu l-am vazut inestic si mi se parea ca "incarca" bara. Atentie, suportul nu se mai poate pune inapoi pe bara, deci daca aveti de gand sa faceti asa, este o miscare ireversibila. Am scos literele CUPRA de pe portbagaj, ca oamenii sa ramana si mai nedumeriti in privinta acestui brand, fiind o intrebare pe care o primesc des " ce masina e asta?" Ca masina sa aibe un look si mai clean, si obisnuit ca la sedan, fara stergator spate, am comandat un dop de anulare stergator si cu putina munca am scos motorasul si bratul stergatorului de pe masina. Pentru a putea scoate bratul stergatorului, am apelat la un centru de parbrize, pentru ca bratul era oxidat pe tija motorasului, si nu putea fi scos fara presa. Si va recomand sa faceti asta, ca sa nu spargeti luneta De Craciun masina a primit un set de arcuri H&R, ca sa mai reglam putin wheel gap-ul, dar si pentru a imbunatati stabilitatea. Momentan arcurile nu au fost montate, mai asteptam pana in primavara. Planuri de viitor pentru masina am foarte multe, si pe partea estetica dar si asupra motorului, dar printre cele mai importante ar fi un downpipe decat si un opf delete, datorita acestor OPF-uri masina este gatuita enorm, sunetul fiind primul care are de suferit foarte mult. Masina are in momentul de fata 20.000km, zilele urmatoare o programez la revizie, in rest doar benzina 100 si muulta talpa. Daca aveti sfaturi despre intretinerea masinii, pe care trebuie sa le am in vedere pe viitor, va ascult si le notez!1 point
-
Yala are in interior o parghie care vine de la melcul care este actionat de butuc. Cand rotesti cheia in butuc, trebuie sa descuie mecanic. Trebuie insistat...fara a se rupe cheia. De regula merge mai greu..si exista si cazuri cand nu funcționează descuierea mecanica, din varii motive/defecte1 point
-
Si eu am fost la dealer sa intreb, cu ocazia unor reparatii, si au zis ca nu a aparut nicio informatie si ca voi fi sunat.1 point
-
Am vorbit eu la VW Romania și au spus să așteptăm publicarea pe pagina lor de internet. Clar am știut eu mai multe detalii decât cel ce a răspuns la telefon.1 point
-
03G130073T este injector Continental pt 2.0tdi 170cp iar cel cu terminatie S pt 140cp.nu sunt compatibile. Se poate pune cu D sau SX la urma1 point
-
Mai ai rabdare cu VSI. La momentul asta nu e calibrat pentru 2.0 Tsi gen 3. Am stat 3 luni cu el pe masina in speranta ca l vor regla, pana la final am dat jos instalatia si mi au refacut masina ( galerie admisie, clapeta acceleratie, capac motor, etc)1 point
-
1 point
-
Zilele astea am plecat cu masina prin tara. Plecat azi de la Slanic Moldova, ajuns la Durau si apoi inapoi cu un consum de 13,5 kwh/100 km. Dus inseamna 180 km. La intors am trecut si pe la barajul Bicaz. Asta inseamna ca sunt in jur de 360 km. Nu mai stiu cu cat am ajuns inapoi deoarece eram ofticat ca la intoarcere am luat un radar cu 99 km/h in localitate. Deci, se poate ajunge range-ul dat de producator. AC a fost pornit tit timpul pe 22.5 grade.1 point
-
Atasat ai un fisier cu unele id de baza,deschizi cu wordpad. vw_golf_mk4.txt.txt1 point
-
La stagiu 2 e alta masina si mai ales la cuplu ala. Si eu am stagiu 2 si nu as mai reveni la stock. Insa eu am preferat manuala. Frumoasa masina, cati mai multi km fara evenimente neplacute.1 point
-
Azi s-a schimbat pe garantie vasul de lichid de spalat parbrizul, cel de pe masina pierdea lichid pe langa electrozi si lichidul ajungea in mufa de la senzor si nu mai indica atunci cand ramaneam fara lichid. In rest, consumul a scazut, scot si 12-13 in oras.1 point
-
Azi ma uitam prin setari si vad ca afiseaza service in 344 zile. Nu inteleg cat este intervalul setat de fabrica.1 point
-
Azi am schimbat filtrul de polen, am pus unul de la MAN.1 point
-
0 points
-
Salutare, Nu poti deschide 2 dosare pentru acelasi eveniment. In momentul deschiderii dosarului de dauna pe CASCO, cand completezi notificarea de dauna, te intreaba daca au fost deschise si alte dosare pentru acelasi eveniment, pe alte tipuri de polita (in speta RCA) si automat daca vei completa cu DA, se va respinge deschiderea dosarului. Daca completezi cu NU, inseamna frauda. Ce-ti recomand sa faci este sa te adresezi Biroului Carte Verde din Ucraina - mai jos gasesti datele de contact - cu un e-mail in limba engleza in care sa le explici situatia. Follow post, sunt curios cum se rezolva. Tinand cont de situatia Ucrainei, sunt curios cum sau daca despagubesc asiguratorii externi. Iti urez mult succes!0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00