Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 05.07.2022 în toate secţiunile
-
uite ca experienta mea o contrazice total pe a ta si nici macar nu am negociat ceva ca nu prea era loc la reducerea aia. chiar as vrea sa vad audiul a3 cu 15%+ reducere la o masina care nu e pe stoc. inseamna peste 6k euro la unul de 40k.2 points
-
1 point
-
Off-topic. Saiba nu are niciodata rol de etansare. Chiar daca seamana cu o saiba, "saiba de etansare"este o garnitura care poate fi metalica sau nemetalica (de ex. cauciuc). Pe la baile de ulei se punea una de cupru (sau alama?). Acum nu mai stiu si habar n-am daca la Skoda exista sau nu, sau poate ca busonul este facut dintr-un material mai moale astfel incat suprafata de asezare a lui sa se muleze pe suprafata de asezare a baii si de aceea se inlocuieste dupa fiecare utilizare. Pe de alta parte, "reducerile" de la AVIA sunt puse acolo doar de reclama, preturile sunt cat de mari se poate. Dar eu tot la ei ma duc 🙂.1 point
-
saiba e "saiba" nu e garnitura ... eu stiu ca la baia de ulei exista saiba de etansare.1 point
-
La fix 5 ani de la data fabricatiei m.a lasat bateria originala, am inlocuit.o cu un exide agm de 70 amperi si dupa ce am pus.o incarcarea era de 12.8 volti iar dupa codare incarcarea era 14.4, deci zic eu ca e importanta codarea pe masina pt viata bateriei. Scriu aceste randuri informative, poate o sa ajute pe cineva ca am citit multe pe net ca nu trebuie codata, ca poti sa.i pui la schimb si baterie normala chiar daca ai start-stop etc...1 point
-
In ce ma priveste din 2012 ma duc la Skoda si busonul de la baia de ulei se înlocuiește. Dacă exista, saiba de etansare se numește garnitura.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Fiecare isi stie socotelile, insa la acesti timpi de asteptare e bine sa se considere in mod serios o achizitionare de pe stoc, chiar daca nu are nush ce optiune ar vrea-o fiecare... Nu merita un golf 8 de serie un asemenea timp de asteptare. Poate doar daca e un model special... Nu merita, si o zic eu, care dupa ce am vazut cum arata, m-am decis instant sa-l cumpar. Insa e foarte scump pt ceea ce ofera. Adica ofera foarte multe, insa la un nivel de calitate modest. Nici concurenta nu exceleaza, asadar o alegere de pe stoc ar rezolva macar problema asteptarii de ani si ani. E penibil ceea ce sentampla acuma!1 point
-
Si la mine variaza, dar nici chiar in halul asta. In iarna aveam 72850, apoi acum 2 saptamani a devenit 73400, iar dupa caldurile de acum este 73200.1 point
-
In drumul din februarie - spre Ardeal, Fagaras, etc, am dat, intr-un offroad, intr-un bolovan ce s-a auzit destul de nasol. Rezultatul a fost o ruptura in protectia jantei, ce dezumfla roata la cateva zile, functie de cum era parcata, sau cum mergeam. Zilele astea am adresat problema. 2 buc Debica Navigator 3 XL. La pret de chinezisme, Care chinezisme au rezistat 35k km si aproape patru ani. In care nu au fost deloc menajate. Si fara acel bolovan cred ca mai tineau. M-au convins... Poze before and after - si cu ruptura. In rest, all is well 210+ k km and counting1 point
-
Ideea ar fi ca daca mergi la fel cum ai mers pana acum, intervalul sa nu mai scada si sa ramana la valorea afisata. Daca mergi mai lejer de atat si degradarea uleiului ar fi mai mica ca pe ultimul interval, atunci intervalul ar trebui sa creasca pana la maxim 30 000 km iar daca mergi mai agresiv sa scada. Ar putea fi implementat asa, dar nu bag mana in foc pentru ca nu ma informatii, e doar o supozitie.1 point
-
@Emy D Căutăm informații și poate bifăm odată cu activarea Range-ului! În căutarea altor jante, mă gândeam la Borbet Evolo (model de pe echiparea GT Sport), și negăsind nimic pe gustul meu, m-am pricopsit cu alte 4 Monici din care am oprit 2 bucăți! Așa am ajuns ca setul de pe mașină sa fie unul decent Ieri a fost zi de spa pentru Bora și a primit o spălare mai în detaliu, urmată de un răsfăț care a constat în aplicarea unui Sealant Menzerna Power Lock, o ceară Collinite 476s, Poorboy's Natural Look pe plasticele exterioare și chedere și un Sonax Tyre Gloss pentru anvelope. Acesta este rezultatul muncii de ieri 🤩 , interiorul fiind următorul pe listă!1 point
-
inca nu am ajuns sa fac noul soft pentru ca mai am de remediat ceva pe la motor. si mi-a mai venit o idee.... sa aduc compartimentul motor la aspectul "de fabrica". asa ca am cautat o carcasa oem pentru filtrul de aer cu maf de 80mm. dupa ceva cautari am descoperit ca audi TT cu cod motor APX are carcasa de carea aveam nevoie. asa ca am facut rost de una. filtrul va fi de la ITG ( cred ca si cel de la VWR este tot ITG ) am montat si celalalt set de faruri ( provizoriu , pentru ca va trebui reparat si la astea motorasul de regla , m-am grabit si nu am mai verificat inaintej). farurile vechi au fost si ele reconditionate ( la farul din stanga am refacut instalatia electrica si am schimbat motorasul de reglaj iar la cel din dreapta am schimbat tot . am si revopsit interiorul pentru ca incepuse sa se cojeasca ( cel ce a vopsit initial interiorul a dat vopsea direct , fara sa matuiasca macar oglinda)1 point
-
În alta ordine de idei, eu am fost la inspecția de 30000 de km și acolo au constat ca plăcuțele sunt tocite în jur de 80% și ca ma mai țin în jur de 4000 5000 de km sau și mai mult în funcție de stilul de condus. Model o4 1.5 primit în iulie 2020.1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00