Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 02.07.2022 în toate secţiunile

  1. De putut poți face test al bateriei, dar atenție ce test faci. Mie mi-au făcut săptămâna aceasta un test pentru că am acuzat degradare baterie de 20% și m-am trezit când m-am dus să-mi iau mașina că trebuie să plătesc un test făcut de service prin care ei îmi demonstrau că bateria mea are SoH >70%. Acesta fiind testul cel mai rapid, de o oră, dar mai există un test de 2 zile care îți poate spune valoarea exactă SoH. Dar atenție la ce fac oamenii in service, sunt total nepregătiți. Pentru testul meu mi-au încărcat bateria la 100% și au ținut-o la 100% timp de 21 ore in condițiile in care ziua au fost și peste 35 grade.. Pur și simplu au uitat de ea la încărcat.. In aproape 2 ani nu cred că am încărcat-o mai mult de 5 ori peste 90%, și oricum am plecat imediat după ce am încărcat, pentru că așa este recomandat, iar un Dorel din service pur și simplu habar nu are despre ce nu-i place bateriei și ar trebui să evite. Când am întrebat cine îmi plătește degradarea produsă de ei, consilierul spunea că nu pot dovedi că s-a produs degradare și că știe el că nu este nici o problemă. Culmea este că și în raportul de test de baterie există, pe lângă aceea confirmarea că bateria are SoH>70%, 2 valori măsurate, procentul de încărcare la DC și cât a stat bateria încărcată la 100%. Deci atenție ce urmăriți prin testul de baterie și peste ce Dorel dați..
    3 points
  2. @razvancc @BeciAcustic de ce nu ambele?
    1 point
  3. Sper ca dupa upgrade-ul de frane performante ne delectezi cu niste consumuri de diesel, corect? :))))
    1 point
  4. Bai ce uameni rai ;)) @acidone77 ma tenteaza o optimizare… asa un 225-235CP average… se simte nevoia in a4-a, spre cap. Vedem. La ce praf e afara, ar merge si un Prins VSI 3.0 DI. Anyways… dupa vreo doua frappe-uri si ceva fructe de mare am reusit sa vad mai pe indelete si Salonicul. Am cotizat iar la pusculita si am lasat rosia intr-o parcare subterana… ceva 2€/30 de min ;)) Apoi am luat-o usor la pas… In sfarsit… morti de cald ne-am intors la masina… ne asteptam la vreo 16-20€… am platit doar 4… Am cotizat iar la pusculita si… am aflat ca nu mai parasim baza deoarece colega de apartament ne-a facut cadou o plimbare pana in Skiatos… Cica dimineata ne ia un autobuz, mergem pana in primul port care e aproape, luam barcuta si mergem sa facem baie ;)) Apoi vedem orasul si pana seara suntem inapoi. Bagam un giros traditonal si ne amintim de gogosi Care, de fapt, era un gogos ;)) Va urma…
    1 point
  5. Pana la cei 1735kg ai passat-ului, e cale lunga, asa ca cei 190 de cai ai lui pe Octavia sunt precum 250 de cai pe Passat B8. Daca-si pune chip, eu zic ca tine pasul fara probleme cu passatul tau cu peste 300 cai. Nu mai zic de faptul ca benzina in general are reprize mai bune, la acelasi nivel de putere, in special la viteze mai mari. Deci are si el cu "2" la inceput cand iei toate lucrurile in calcul
    1 point
  6. Great Power incepe cu minim 2 in fata, daca nu cu 3 ...
    1 point
  7. Hello all, As agreed, we are back with good news about the ID. software 2.4 update. Here's how it's going: Starting in July, the invitation process will begin – please note that due to limited service partner capacity the appointment invitations will be sent out in waves. Who will invite me to the service campaign? Depending on your country, you will be invited either by your importer directly or by your service partner. Regardless of who you receive the invitation from, you are free to choose your service partner when making the appointment. The invitation will also contain a link/code with further information about the software update. Please do not proactively contact your service partner about scheduling an appointment, as we have also just started the internal communication process– so please give them time for the technical preparations before they start the invitation process. What can I expect? The new 12-volt battery is even more robust thanks to lower internal resistance and improved electrolyte behavior and, in conjunction with the new ID. Software 2.4, it has a longer service life. With the ID. Software 2.4 and the optimized thermal management it includes, energy consumption can be reduced in cold outside temperatures, thus increasing the range. How? The switch-on threshold for the battery heater is lowered from 8°C to 0°C and, at the same time, gradual heating is introduced. In this way, the battery heater consumes significantly less energy on short journeys. After the "pit stop" at the service partner, your ID. is then ready for the next big update: the ID. software 3.0 over-the-air. Additional information about the service campaign: The service campaign is expected to last one day. Free replacement mobility will be provided. Kind regards, Your Volkswagen ID. Team
    1 point
  8. Ceva fresh.. cu jantele pe 19"
    1 point
  9. Arata foarte bine ! Ce produse folosesti pentru intretinerea caroseriei?
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!