Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 29.06.2022 în toate secţiunile

  1. NU prea au legatura compresoarele de g4 cu cele de gl pe paretea de cuplare, sunt 2 sisteme total diferite.
    2 points
  2. Fiecare isi stie socotelile, insa la acesti timpi de asteptare e bine sa se considere in mod serios o achizitionare de pe stoc, chiar daca nu are nush ce optiune ar vrea-o fiecare... Nu merita un golf 8 de serie un asemenea timp de asteptare. Poate doar daca e un model special... Nu merita, si o zic eu, care dupa ce am vazut cum arata, m-am decis instant sa-l cumpar. Insa e foarte scump pt ceea ce ofera. Adica ofera foarte multe, insa la un nivel de calitate modest. Nici concurenta nu exceleaza, asadar o alegere de pe stoc ar rezolva macar problema asteptarii de ani si ani. E penibil ceea ce sentampla acuma!
    1 point
  3. Exact ce spuneam, deci a incercat sa te convinga ca e ceva de la placa de presiune, asadar a simtit si el ca nu e in regula ceva, insa daca producatorul nu emite vreo nota de informare care sa descrie exact defectul respectiv tu tre sa mergi cu masina asa pana ramane in drum. Sau pana ii expira garantia. Deci daca nu e vreo nota de informare, el considera ca masina nu are nicio problema. Asta e educatia facuta de catre importator, muncitorii joaca roluri penibile. Ca si sefii lor.
    1 point
  4. Deci si prin urmare... mai innebunit 🤣 nu mai dorm noaptea Super tare chestia asta
    1 point
  5. @Emy D @acidone77 Eu am ajuns la etapa în care "copilul" e mai inalt ca mine si își da scaunul în spate sa încapă la volan in locul meu... și eu am ceva înălțime. Dar etapele de început sunt cele mai frumoase. Sa fie sănătoși kinderii! End of offtopic.
    1 point
  6. Ceva fresh.. cu jantele pe 19"
    1 point
  7. 12.xyz km.... O revizie la 10.100km in valoare de 18.xyzron mai tarziu, Un consum mai altfel la un astfel de agregat din experienta mea personala pana acuma...#babydrive#puking Consum de Cluj-Pasul Prislop/ Viseu-Cluj, 3 adulti, R20, Sotie si Bebelus, AC, si muulta rabdare pe eco, masina incarcata inclusiv loc copilot, logistica completa bebe 11luni + 3 bagaje baietii de pe 2 roti, al 4 pe motor avea case-uri si si-a transportat singur bagajul pentru weekend Si o iesire a baietilor cand eram cu bebele la cinat, le-am dat cheile sa "vada", macar au tras cateva cadre Si ceva idle thingy... Un inceput fain de saptamana popor
    1 point
  8. Sa vezi ce repede invata! "Tati, aici cu cat ai voie? Vezi ca ai prea mare viteza! Ala de ce a facut asa? Ai semnalizat? Ca eu nu am auzit.../ Tati, ma zgaltai (la depasiri din scurt...) " etc Asadar, succes si rabdare. ps: ca sunt roman si ne place sa dam sfaturi gratuite (scuzeeee) - Glumesc, dar trebuie sa iti zic din experienta mea cu amandoi: Scaun rear-facing indiferent de cat plange ala micu' ca vrea altfel sau in brate la mama. Nu se poate, nada, niet. Se invata si dupaia ai liniste. Iar la drum lung: pauzele mici si dese, cheia marilor succese!
    1 point
  9. Salutare! Revenim cu noutati, dupa ce am in primavara am tot cautat noi jante pentru vara, indecis daca sa merg pe o dimesiune mai mare, cumva dorinta mea fiind sa incalt jante pe 21, am decis totusi sa raman pe 19 dar sa aleg un ET mai mic si o latime mai mare a jantei, avand posibilitatea de a pastra anvelopele cu dimensiunea de fabrica (235/50). Astfel, masina a primit un nou set nou de jante "no name", dar care m-au multimit atat dpdv al specificatiilor dar si al aspectului. Jantele Triglav: - latime 7 - ET : 43 Noile jante: - latime 8 - ET : 27 Sunt foarte multumit de cum arata pe masina, ma bucura ca acum jantele vin la linia aripii si nu complet ingropate ca cele originale. Am parcurs ceva km in noua configuratie iar totul este ok. Nu exista zgomote sau vibratii ciudate, poate consumul a crescut cu putin, aproximativ cu 0.5 litri, totusi nu sunt complet convins. Daca la momentul achizitiei masinii realizam ca modelul Triglav are cea mai mica latime din toata gama de jante pe 19 disponibila la Skoda probabil nu le plateam sau alegeam modelul Sirius. Pentru moment am decis sa pastrez jantele originale, sa vedem cum se comporta cele actuale, sperand ca nu voi avea surprize neplacute cu ele.
    1 point
  10. Va salut pe toti posesorii auto, indiferent de marca si model. Am amanat deschiderea unui post pentru simplu fapt ca a lipsit timpul. Acum se pare ca trece timpul si nu reusesc sa notez in scris evenimentele avute cu aceasta. Asa ca voi incepe aici. Sper sa fie de ajutor, macar informativ unora dintre voi. Motivul achizitiei autoturismului: a fost nevoie de o masina pentru drumuri putin mai lungi. Initial am avut un VW Gold 5 1.4FSI, 90cp - 2005. Masina de care am fost extrem de multumit si care m-a purtat in multe colturi ale Europei. Achizitionata SH in urma cu 2 ani pe cand avea 66.000Km, masina a fost vanduta recent cu 139.000Km la bord: rezultand peste 70.000Km in doar un an jumatate de folosire. Desi mi-a parut extrem de rau a trebuit sa ma despart de ea. Motorizarea respectiva este ideala unei folosiri cu preponderenta urbana. Eu am gonit-o mai tot timpul pe autostrazi... O masina care nu e folosita se degradeaza mai rapid decat una utilizata cel putin saptamanal. Ii urez actualului proprietar sa abia parte de ea cel putin la fel cum am avut eu. Masina este un VW Golf 6 2.0 TDI, 140cp - an 2011 cumparata SH din motivul simplu: cel al pretului de achizitie. Masina a fost achizitinata de la dealer din Germania. Conform spuselor lor a fost folosita ca masina de reprezentanta (de servici sau test-drive?!?). In momentul preluarii, masina avea in bord 8400km. A urmat aducereea masinii pe roti in tara (cauciucuri de iarna cumparate de la acelasi dealer... pentru ca nu au sarit cu nici o oferta in pretul initial), moment in care am aflat ca am senzori de presiune in pneuri... :) Si in final inscrierea masinii in romania. Taxa de prima inmatriculare/mediu = 250 euro. Descriere: Motor 2.0 TDI, 140cp Cutie de viteze manuala 6 trepte Culoare: United Gray Climatronic euro 5 Dotari: Servotronic, ASR, ESP si ABS Cruise Control 8 airbaguri (include cea pentru genunghi sofer) Calculator de bord: Multifunction Display Plus Sistem audio: Radio CD RCD510 cu Magazie 6CD si 8 difuzoare; AUX-IN (pe care nu l-am observat pana in acest moment) Geamuri electrice: fata-spate (izolare termica, cele din spate sunt intunecate in proportie de 65%) Oglinzi electrice, incalzite, pliabile si cu lumina ambient Lumini de ceata, Daytime Running Lights(DRL), Asistent Coming Home - Leaving Home Scaune Comfort: sofer si pasager incalzite, cu ajustare pe verticala si suport lombar. Imbracate tapiterie+alcantara Volan Multifuntional imbracat in piele, ajustabil Schimbator de viteze si maner frana imbracate in piele Senzori de ploaie, Senzori parcare fata-spate, Senzori presiune pneuri, Senzori asistenta faza lunga Asistent urcare in panta Oglinda interioara retrovizoare heliomata Spalatori faruri cu duze incalzite Cotiera fata-spate; pedalier aluminiu; lumini interioare ambient; luminare LED placuta inmamtriculare; ISOFIX Pachet fumatori Jante aluminiu diametru 16" Roata rezerva de dimensiuni normale (a micsorat considerabil volumul portbagajului) </p> Autoturismul m-a costat 16.500 euro. Plus cheltuielile suplimentare de aducere in tara si inscriere. Masina are in acest moment 14.000Km in bord. Avand in vedere ca este folosita in proportie de 70% in afara tarii, inregistrez un consum mixt de 5.7 - 5.8. Pozele atasate fac parte din cele oferite de dealer la cumparare (ciudat ca nu am reusit pana acum sa ii fac mai multe poze) precum si unele din vremea cand astepta cuminte numerele definitive:
    1 point
  11. Doua posibile probleme umbresc buna functionare a masinii. Prima este legata de directia masinii care pare sa traga prea mult spre dreapta (din punctul meu de vedere). Din pacate dupa multe inspectii, timp si resurse aruncate pe fereastra pentru verificari si tentative de ajustare unghirui (mai multe service-uri specializate si 3 reprezentante VW din .ro si nu numai) comportamentul a ramas neschimbat. Din pacate am ramas in pana de idei/solutii dupa ultima intamplare la un service din afara tarii: pentru 150 euro mi-au predat masina si au sustinut ca au corectat putin comportamentul, lucru demonstrat de tinuta de drum pentru urmatorii km... asta pana la prima verificare a presiunii pneuri. Atunci s-a observat ca doar au desumflat roata dreapta fata!!! pentru ca dupa echilibrarea presiunii in ambele roti, masina a revenit la comportamentul anterior... Cea de-a doua este legata de cutia de viteze, care, uneori, atunci cand motorul este rece (iar afara temperatura este scazuta) nu pare sa intre perfect/direct in viteza 1, 2 sau 3. Nu sunt probleme cu intrarea in marsarier. Comportamentul dispare odata cu incalzirea motorului. Pentru aceasta problema am fost la VW unde s-a facut o verificare, iar concluzia a fost: "nu e vreo problema". Cu prima ocazie se va schimba uleiului din cutia de viteze.
    1 point
  12. Vara aceasta s-a reluat tentativa de a atinge Capul Nord, esuata acum doi ani, de aceasta data cu success. Directia de abordare a traseului a fost Danemarca-Suedia-Finlanda-Norvegia, iar de la Capul Nord s-a coborat pe malurile fiordurilor norvegiene. Desi toate tarile ofera locuri si peisaje spectaculoase, consider Norvegia ca fiind cea mai diversa. Timpul alocat calatoriei a fost de doua saptamani, timp in care au fost strabatuti fara probleme aproximativ 15.000km. Pe toata durata drumului masina s-a comportat foarte bine, iar singura emotie oferita a fost data de o gresita gestionare a rezervei de combustibil intr-o zona cu foarte putine statii de incarcare; asa ca am ajuns in cea mai apropiata statie cu 0km in bord. Din pacate este pentru a doua oara cand se intampla asa ceva acestei masini. Consumul mediu a ramas neschimbat in jurul valorii de 4.5/100km, iar viteza de deplasare a fost in acord cu limitele legale. Tinta principala a calatoriei: Capul Nord. Recomand cu caldura aceste locuri spre a fi vizitate. De asemena recomand spatiile amenajate de camping care au preturi decente, ofera securitate, toate utilitatile necesare(unele contra unor sume modice) si curatenie. Datorita faptului ca parcurile de camping sunt dese si usor de gasit (fiind toate marcate) nu e nevoie de vreo planificare riguroasa a calatoriei, innoptarea facandu-se in apropiere de locul unde se lasa intunericul. Masina a ajuns la 230.000km ocazie cu care a avut parte de service-ul regulat (ulei long-life, filtre), schimbare lichid si aerisire frane, inspectie completa si un set de stergatoare noi. Cu ocazia aceasta s-au verificat placutele si discurile de frana, iar concluzia a fost ca placutele inca nu au ajuns la jumatatea grosimii initiale, asa ca vor ramane in continuare. Sunt curios daca se va ajunge la 300.000km cu franele din fabrica. Urmatoare revizie va fi peste 30.000km.
    1 point
  13. A trecut mai mult de un an de la ultima postare, timp in care s-a schimbat prefixul, ajungand la peste 200mii km parcursi cu masina de la achizitie. In momentul acesta bate spre valoarea de 210mii. Putin inainte de a atinge 200mii km s-a efectuat in service inlocuirea kitului de distribuite si desi au fost folosite componente oem cei din service au insistat ca urmatorul schimb al distributiei sa fie facut peste 100mii km... Trecerea la noul prefix a adus modificari in intretinerea masinii: revizii facute in regie proprie, la un interval de 15mii km (in loc de 30mii). Motivul il preprezinta starea uleiului la ultimul schimb. O problema persistenta a fost modificarea din greseala a geometriei (reprezentanta vw) din cauza cauciucurilor de vara cu defect... din pacate abia dupa multa timp pierdut si 4 service-uri, masina a incetat sa mai traga dreapta. Urmatoare problema pare sa vina dinspre cutia de viteze: cand masina e rece (temperaturi sub 0 grade) cutia intra greu in viteza intai, doi si marsarier. Prea greu... Masina a fost si este exploatata si intretinuta in mod corect (revizii complete la intervale de 30mii km). Dupa 200mii km ruleaza cu ambreiajul initial, placutele si discurile de fabrica pe fata (cele pe spate au fost schimbate datorita unor santuri putin adanci facute de niste pietricele), iar puterea oferita e resimtita la fel ca si in momentul achizitiei masina ruland fara probleme cu viteza maxima aferentei setarii de fabrica. Timpul isi spune cuvantul si dupa 4ani+ de folosire masina nu mai e la fel de inchegata ca si in momentul achizitiei(nu este vorba despre greieri). Desi verificari ale directiei au fost efectuate pana in prezent in 2 reprezentante vw... nu s-a constat nimic iesit din comun. Cu toate acestea se poate observa o diferenta notabila a tinutei de drum fata de una cu mult mai putini km. Incepand de anul trecut masina a cedat 1/3 din km facuti anual (cei pe drumurile patriei) unei surate mult mai mari, ceea ce ar trebui sa ii lungeasca timpul de folosire fara multe interventii.
    1 point
  14. Din pacate nu totul a fost perfect in aceast interval de timp. Recent, in timpul deplasarii pe timp de seara am pierdut in acelasi timp ambele becuri pentru faza scurta, ambele fiind arse (ciudat ca viata ambelor becuri sa cedeze in acelasi timp). Este prima data cand a trebuit inlocuit un bec pe aceasta masina. Fiind pe autostrada am avut posibilitatea de a opri la prima statie de combustibil pentru a achizitiona si instala noi becuri (am folosit acelasi producator Osram). Al doilea eveniment s-a intamplat la revenirea dintr-o delegatie. Bateria a fost complet descarcata si fara vreo posiblitate de reincarcare. Din pacate camera de bord a fost lasata pornita timp de 2 luni... iar aceasta a dus la descarcarea completa. Acumulator a fost inlocuit cu unul nou marca Varta achizitionata in graba(sambata seara)... Dupa numai 2 saptamani, in dimineata urmatoare unui drum de peste 1000km, masina a refuzat sa mai porneasca. A fost nevoie de interventia unui autovehicul de service, concluzia lor fiind simpla: acumulator descarcat. In aceeasi zi am executat un test al instalatiei electrice care nu a descoperit nici o problema... ramane de vazut daca problema se repeta. Dupa tot acest timp masina inca are placutele si discurile de frana asamblate din fabrica. Nu stiu daca materialul isi mentine proprietatile pentru o perioada atat de mare de timp asa ca e posibil ca in planul urmatoarei revizii va intra un set complet de placute frana. Cauciucurile de vara Michelin EnergySaver+ prezinta o mare dezamagire, cel putin pentru mine. Si aici ma refer doar la aspectul stabilitatii. Daca sunt utilizate pentru temperaturi sub 20grade, acestea prezinta performante bune pe toate planurile. In schimb daca sunt folosite la temperaturi ale mediului inconjurator de peste 25 grade comporatamentul e vizibil schimbat: ABS-ul intra mult mai repede la franare violenta, iar pe serpentine masina devine instabila... Odata cu schimbarea sezonului masina a primit incaltarile de iarna. Intreg comportamentul autoturisumului (in special franare) s-a schimbat odata cu aceasta modificare. Pot spune, fara ezitare, ca sunt cele mai bune cauciucuri de iarna folosite vreodata. Ambele seturi de cauciucuri: de iarna si de vara sunt foarte silentioase si vin cu un consum decent de combustibil.
    1 point
  15. Concediul din aceasta vara a adus 12.000km in plus masinii in numai doua saptamani. Planul initial era atingerea Capului Nord... dar, datorita frumusetilor ofereite de locurile vizitate, calatoria s-a oprit la jumatatea Norvegiei. Pe toata durata calatoriei masina s-a comportat bine, oferind un consum total de 4.6% pe intregul traseu (toate restrictiile de viteza fiind respectate). Confirma din nou faptul ca este o masina comfortabila la drumuri lungi. Desi in ultimele luni a stat mai mult parcata, masina a ajuns la 180.000 km. S-a efectuat a 6-a revizie pentru intervalul de 30.000 km: schimbare filtre, ulei Castrol Edge Long Life si inspectia completa a masinii. Urmatoarea revizie, de 210.000 km, va necesita schimbarea kitului de distributie. Sper ca si dupa aceasta interventie masina sa continue a functiona in aceeasi parametrii ca pana acum.
    1 point
  16. Masina se apropie de 160.000km, asta desi in ultimele luni a stat mai mult parcata. La 150.000km a fost efectuata a 5-a intrare in service pentru revizia de 30.000km: schimbare filtre si ulei Shell Long Life. Din pacate visul de a atinge 200.000km parcursi fara probleme majore a fost spulberat. Doua motive se poate regasi aici si aici. Rezumat: a fost necesara inlocuirea injectorului 3(reprezentanta VW) precum si a senzorului G450(regie proprie). Ultima problema a aparut acum o luna. Simptome: ventilatoarele de racire radiator erau pornite tot timpul precum si un martor in bord. Din pacate a trebuit sa ajung cu ea tot la service. In urma investigatiilor s-a constatat ca nu senzorii sunt defecti ci exista o intrerupere a cablajul electric... A fost inlocuit intreg cablajul. Despre cauciucurile Michelin Alpine 5 dupa prima iarna pe masina si 20.000km. Fara sa exagerez sunt cele mai bune cauciucuri pe care le-am folosit in conditii de iarna. Au oferit stabilitate si incredere indiferent de conditiile de drum: uscat, umed, cu polei sau zapada. De asemenea sunt foarte silentioase. Este o diferenta notabila intre acestea si vechile Bridgestone din punct de vedere al zgomotului de rulare, consumului de combustibil, franarii in conditii de zapada si polei. Drept este ca pe polei te duci sanie cu orice cauciuc... dar cu unele pe distante mai scurte si cu un control mai ridicat. Ramane de vazut cum stau la capitolul durabilitate. Pot doar sa recomand aceste caucicuri.Din pacate nu acelasi lucru il pot spune despre Michelin EnergySaver+. Sunt silentioase, ofera o mica scadere a consumului... si cam atat. De cand a fost echipata masina cu aceste cauciucuri a intrat foarte des ABS-ul precum si sentimentul neplacut ca masina patineaza la franare si derapeaza pe curbe(derapatul este evidentiat de fluieratul specific). Nu pot spune ca s-a pierdut vreodata controlul masinii folosindu-le. Din contra: masina e usor de manevrat. In schimb increderea in sistemul de franare a scazut considerabil. Nu o data a fost cazul ca in urma unei franari bruste masina sa mearga sanie pe asfaltul uscat... Am dat pana acum vina pe faptul ca sunt noi, dar probabil ca necesita doar un alt stil de condus. Lasand la o parte neplacerile lasate de problemele aparute, in cei 3,5 ani de utilizare, masina se comporta satisfacator si este un bun partener de drum. Apropiindu-se perioada concediilor urmeaza un drum putin mai lung, in urma caruia se va lua o decizie daca se justifica o crestere de putere in viitorul apropiat sau nu. Asta daca nu va ceda o alta componenta intre timp...
    1 point
  17. Din pacate se continua in aceeasi tema: cauciucurile de iarna intr-o stare proasta dupa numai 3 sezoane folosite si undeva la 60mii km rulati: Cauciucurile sunt fabricatie 2011, acelasi an cu al masinii si au fost achizitionate de noi de la aceeasi reprezentanta unde s-a achizitionat si autoturismul (Bridgestone Bizakk): Speram sa mai tina un sezon... dar nu in conditiile acestea. Pe toata durata folosirii lor s-au comportat decent, dar nu au excelat. Au fost destule situatii pe autostrazi inzapezite in care orice schimbare de banda genera un val de emotii si sudori reci... la fel pe drumuri muntoase inzapezite si cu polei (locuri in care nu era necesara montarea lanturilor). Concluzie: caucicuri bune, dar nu mai prezinta interes achizitonarea acestui model in viitorul apropiat... Asa ca a inceput cautarea dupa un alt set de cauciucuri pentru sezonul rece... Finala AirRace - Spielberg:
    1 point
  18. La 120.000km s-a efectuat a 4-a intrare in service pentru verificarea periodica si schimbul de consumabile. Schimb ulei (Shell long-life), filtru ulei, aer, polen, combustibil. Cu ocazia aceasta a fost inlocuit si lichidul de frana plus o verificare completa a masinii + gresarea tuturor balamalelor. Cost operatiune: 302,99 euro.Baietii din service au fost la un pas sa puna un nou kit de distributie... aceasta operatiune fiind indicata de calculatorul de service celor care locuiesc in locuri aride. Cureaua o voi schimba conform manualului la 210.000km, daca nu se rupe pana atunci... La 125.000km am vazut pentru prima ora in bord martorul "check-engine" aprins in momentul in care am pornit dimineata masina. Cu usurare am aflat ca a fost cauzat de regenerare, el stingandu-se cateva minute mai tarziu. Banuiesc ca se datoreaza mersului subturat de o zi inainte, in care s-a mers constant in coloana, cu tempomatul pus, pe o distanta mai mare, fara accelerari notabile. Pe parbriz a aparut o a doua "cicatrice". Prima, de dimensiuni mici, a fost reparata folosindu-se rasina speciala pentru astfel de cazuri. Aceasta a doua are o lungime de 5cm si s-a propagat oblic spre al doilea strat... nu va mai fi reparata, iar in momentul in care se extinde voi schimba parbrizul. Ar fi a doua schimbare de parbriz... Din nefericire am zgariat pe o suprafata mai mare o janta, intr-o dimineata, in momentul parcarii paralele cu bordura. 2 dintre jante aveau deja mici "avarii" putin vizibile. Din pacate aceasta este mult mai mare. Pacat. Voi cauta o modalitate sa o polishez si repar in regie proprie. Posibil sa fie nevoie de alte jante pentru cauciucurile de vara in momentul in care vor fi schimbate cu unele de dimensiune mai mare, iar aceste jante sa ramana doar pentru cele de iarna. Cauciucurile de vara au fost achizitionate impreuna cu masina (Bridgestone Turanza), iar pana in acest moment au rulat peste 70.000km. La sfarsitul verii vedem daca mai pot rula in siguranta o vara sau vor fi inlocuite. Important este ca si-au indeplinit datoria onorabil pana acum. Ca fapt divers: din momentul achizitionarii nu a fost nevoie vreodata sa fie umflata vreo roata afara de umplerea initiala cu azot la schimbarea cauciucurilor de sezon.Cu o singura exceptie: pe drumul de intoarcere dintr-o calatorie mai lunga s-a aprins o singura data martorul de presiune pneuri. Verificat la ochi, totul ok; resetat martor; mers inca 2000km fara sa mai apara vreo eroare. Ca sa fiu linistit am ajuns intr-un final la o vulcanizare pentru verificarea integritatii rotilor. Intr-unul din cauciucuri au gasit un cui, gros de jumate de cm, infipt perpendicular. Cauciucul reusise sa etanseze in jurul cuiului si sa nu mai permita scaparile de azot. Anvelopa a fost vulcanizata si de atunci nu au mai fost probleme. In ultimele luni masina a facut cateva plimbari mai lungi, acumuland km, zgarieturi de jante, vopsea caroserie dar si ciobituri parbriz. Cea mai lunga dintre ele fiid de aprox. 8000km in regim de road-trip, pe parcursul a doua saptamani. Consum mediu: 5.2 (autostrazile reprezentand 30-35% din distanta). In momentul intoarcerii dupa un drum putin mai lung, am amanat oprirea la vreo benzinarie de pe autostrada pana acul ce indica nivelul de combusitil in rezervor a coborat pe ultima [cenzurat] rosie, iar in bord erau afisati ca fiind posibil de efectuat numai 10km. Concluzia a fost ca s-a putut merge putin peste 1050km cu un singur plin de combustibil in regim normal (munti, dealuri, vai; autostrazi, drumuri nationale, drumuri comunale etc). Recunosc ca nu as mai repeta experimentul decat daca am in portbagaj o rezerva de combustibil.
    1 point
  19. S-au implinit 100.000 km parcursi in cei 2 ani jumatate de cand a fost achizitionata: in momentul actual avand 109.000km si indreptandu-se spre a 4-a revizie, cea de 120.000 km. In tot acest timp a fost un partener de incredere oricand a fost nevoie a fi folosita, indiferent de distanta, teren sau vreme. Continuare... ... e bine sa nu se uite ca in cele din urma toate ajung la fel:
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!