Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 28.06.2022 în toate secţiunile

  1. Salutare, Am facut 72.000 Km si a venit timpul sa fac o noua revizie (am mers in acelasi loc ca si anul trecut, nu vreau sa mai dau dublu pe ulei la Brady). Ultima oara am sters baia de ulei de vapori/urme de scurgere si pentru ca si acum au fost prezenti, am luat decizia de a inlocui garnitura. S-a dat jos capacul, s-a curatat bine, s-a pus garnitura noua si siliconul aferent si s-a montat la loc. Vedem peste 10k km daca mai avem murdarie si eventual schimbam capacul (ma gandesc atunci daca pun din metal sau tot plastic). Sa speram insa ca nu va fi cazul. Pe articulatii stam bine, dar placutele frana fata trebuie inlocuite peste cateva mii de km. Pe spate, mai am cel putin 10k km pana va trebui sa inlocuiesc placute si discuri. In alta ordine de idei, zilele trecute am lovit usor pe cineva in spate si pentru ca am lovit cred fix cu zona stropitor far stanga, m-am trezit cu stropitorul spart/stricat si am pierdut tot lichidul de parbriz :). Pe bara am o mica zona de vopsea sarita (pe cant), foarte putin stropitorul infundat (max 1mm) si cam atat (restul s-a luat cu carpa ), de la 2m nici nu se observa. Dar pentru ca nu am lichid de parbriz (mare problema!), si pentru ca pretul unui stropitor (400 lei) plus manopera (necesita demontat bara..) ma duceau mai mult decat fransiza de 100 EUR, am demarat procedurile pentru Casco, ocazie cu care voi revopsi si bara fata (dupa atatia ani in care n-am vrut ... ). Tot azi am facut si o igienizare AC, de-abia astept sa scap de mirosul din instalatie..sper sa se duca in cateva zile max 🥶
    3 points
  2. A fost vandut golful 4 deci GTI ul ramane in familie pana la una electrica. Daca e cineva interesat imi poate scrie pe privat insa nu mai e oficial la vanzare. De azi o sa o mai scot la plimbare ca are ceva praf adunat peste tot. Revin si cu ceva poze dupa o baie.
    2 points
  3. Salut, Am sa va povestesc și eu "pățania" mea, legata de injectoare, poate ajuta pe cineva pe viitor Totul a început cu aprinderea spiralei de bujie din bord și pierderea totala a puterii masinei. Parca îmi mai întrerupea în mers daca rulam cu viteza constanta, dar am zis ca mi se pare mie motorul a intrat în limp mode și abia am putut ajunge acasă, cu o viteza de max 20 km/h, și în zdruncinaturi groaznice. Pe tester îmi spunea ca injectorul 4 este dus. Sunat la un services care se ocupa reconditionari injectoare si mi-au spus ca ei nu le repara decat pe toate 4! Nu am vrut sa accept acest lucru, asa ca am comandat un injector sh, care avea garanție și posibilitatea de returnare dacă nu era ok. L-am montat, am rescris codul pt a fi recunoscut. Valorile de corecție arătau bine de data aceasta, iar masina părea ca merge bine. Mai avea mici "bătăi" la anumite turații, dar am zis ca nu ma deranjează cât timp parametrii erau ok. Dar am mers cu ele asa 200-300 km, după care aceiași eroare aceleași simptome. Bani de toate cele 4 injectoare noi, nu aveam asa ca m-am hotărât sa apelez totuși la acel services specializat, care îmi spusese ca voi avea probleme dacă nu "intervin" la toate Asa ca am ajuns la ei, mi-au demontat injectoarele, le-au pus pe un banc de probe, am primit un raport, gen analize medicale, cu valori minime și maxime la anumite presiuni! Nu arătau prea bine,nici unul dintre injectoare. Le-am lăsat la ei pt recondiționare, iar pe seara mi-am luat masina. Am primit alte rapoarte, de data aceasta cu valori care se încadrau în acele limite. De atunci nu am mai avut probleme, motorul merge rotund, consumul a scăzut destul de bine și parca este și mai silentioasa. Pe lângă acele rapoarte, vreo 12 foi A4, am primit factura, garanție de 12 luni și un certificat prin care se atesta faptul ca service-ul respectiv este autorizat pt testarea și repararea acestui tip de injectoare. Nu știu ce le-a făcut și sincer nici nu prea ma interesează, atât timp cât în ultimii 5000 km de când au fost refăcute, nu am mai avut probleme, iar valorile de corecție la ralanti sunt sub 1 la toate cele 4 injectoare
    2 points
  4. Salut baieti,din pacate nu stiu cum functioneaza aceste software care le folositi,deci nu ma pronunt,dar din cite stiu de la mecanicii mei,cei care monteaza si codifica filtrele,pe masini,in anii de experienta lucrind cu asa ceva,noi urmarim urmatoarele: Ulei de motor cit mai bun (recomandad de fabricant) si intotdeauna sub nivelul maxim pe joja. Injectoare curatate ca sa nu pulverizeze aiurea Motorina din cea mai buna...nu stiu ce se poarta in RO Filtru aer curat...nou... Odata curatat cu ultrasunete,FAP-ul---il monteaza, apoi cu masina de diagnoza ,,fac calculatorul sa creada" ca sa pus filtru nou. Se face o regenerare cu masina de diagnoza,si asta este totul,nu se mai intorc clientii 1an...sau chiar mai mult. Din pacate eu ma ocup doar cu curatarea lor,nu pot sa va ajut cu mai multa informatie,dar ce stiu sigur,este ca rar se mai intoarce vreun client inainte de 1an sau chiar mai mult uneori. Trebuie tinut cont de gazele dupa evacuare care sint direct relationate cu combustibilul folosit,uleiul din motor,si filtrul de aer,in asa fel incit amestecul sa fie cit mai curat posibil. Restul este politica,interese comerciale,si abureli.
    1 point
  5. Da, intr-adevar, si pompa trebuie curatata. Acum 30 de zile (2000 km) am schimbat uleiul si pompa si nu mi-au zis de filtru si nici eu nu stiam de el. Nici busoanele nu mi le-au schimbat. O sa fac totusi procedura completa vara asta. Vlad
    1 point
  6. Passat Variant 2016 2.0BITDI CUAA 150.000km Filtru Ulei - 45 lei Filtru Combustibil - 160 lei Filtru Polen - 90 lei Filtru Aer - 54 lei Ulei Motul Specific 5W30 - 5L - 290 lei Electromotor - 1450 lei Ulei Cutie Transfer/Diferential spate - 2L - 391 lei Ulei DSG - 5L - 679 lei Bucsa brat spre spate - 2buc - 280 lei Bieleta suspensie fata - 2buc - 225 lei Manopera - 1300 lei 150.500km Motoras aeroterma clima - 514 lei Ulei Haldex - 275 lei Set garnituri Haldex - 148 lei Material marunt - 16 lei Manopera schimb ulei haldex + curatat sita - 160 lei Manopera inlocuit motoras aeroterma clima - unul din motorasele din spatele bordului/greu accesibil - 460 lei - s-au chinuit un pic sa nu dea jos tot bordul... 160.000km Filtru Ulei - 37 lei Filtru Combustibil - 109 lei Filtru Polen - 56 lei Filtru Aer - 67 lei Ulei Motul Specific 5W30 - 5L - 285 lei Manopera revizie - 200 lei Manopera demontat, curatat ( era curat ), adaptat regulator presiune motorina - 150 lei
    1 point
  7. Am bifat probabil ultimul concediu impreuna
    1 point
  8. Ceva fresh.. cu jantele pe 19"
    1 point
  9. 12.xyz km.... O revizie la 10.100km in valoare de 18.xyzron mai tarziu, Un consum mai altfel la un astfel de agregat din experienta mea personala pana acuma...#babydrive#puking Consum de Cluj-Pasul Prislop/ Viseu-Cluj, 3 adulti, R20, Sotie si Bebelus, AC, si muulta rabdare pe eco, masina incarcata inclusiv loc copilot, logistica completa bebe 11luni + 3 bagaje baietii de pe 2 roti, al 4 pe motor avea case-uri si si-a transportat singur bagajul pentru weekend Si o iesire a baietilor cand eram cu bebele la cinat, le-am dat cheile sa "vada", macar au tras cateva cadre Si ceva idle thingy... Un inceput fain de saptamana popor
    1 point
  10. Sa vezi ce repede invata! "Tati, aici cu cat ai voie? Vezi ca ai prea mare viteza! Ala de ce a facut asa? Ai semnalizat? Ca eu nu am auzit.../ Tati, ma zgaltai (la depasiri din scurt...) " etc Asadar, succes si rabdare. ps: ca sunt roman si ne place sa dam sfaturi gratuite (scuzeeee) - Glumesc, dar trebuie sa iti zic din experienta mea cu amandoi: Scaun rear-facing indiferent de cat plange ala micu' ca vrea altfel sau in brate la mama. Nu se poate, nada, niet. Se invata si dupaia ai liniste. Iar la drum lung: pauzele mici si dese, cheia marilor succese!
    1 point
  11. Din ce stiu eu doar farurile de R au ambele benzi luminoase.
    1 point
  12. Eu am Golf 8 cu Travel Assist. Probabil e la fel ca la Octavia 4. Travel Assist mi se pare inutil in Romania. Am dezactivat functia de franare cand intalneste limitari de viteza si de franare inaintea intersectiilor si curbelor, pentru ca ma tot trezeam cu franari bruste din cauza unor indicatoare uitate de muncitori sau intoarse de vant. M-am trezit cu o frana brusca pe autostrada, dupa ce masina a gasit o limitare de 30 km/h prin camp. Imi e frica sa las masina sa vireze singura chiar si pe autostrada, ca sa nu ma arunce in parapet din cauza unor urme de pe asfalt. Nu de putine ori mi s-a intamplat sa imi corecteze traiectoria in mod eronat din cauza marcajelor sterse de pe sosea. Plus ca majoritatea soferilor care se baga la distanta foarte mica in fata ta si fac ACC-ul sa franeze brusc. Limitari ale sistemelor de asistenta, implementare defectuasa... nu stiu. Dar in Romania nu se poate utiliza Travel Assist la adevarata capacitate.
    1 point
  13. Nu e oblkigatoriu ca volanul incalzit sa fie si capacitiv.
    1 point
  14. Pai OEM inseamna Fag,Skf,Snr,Spidan,Ufi..etc :lol: Pentru original foloseste OE. Rulmentii OE sunt produsi de una din firmele enumarate mai sus...nu exista rulment original fabricat de vag,bmw,mb,fiat..etc. CITEZ: Originale OE O piesa ORIGINALĂ OE este partea care a fost pus inițial în mașină atunci când a autoturismul a plecat din fabrică. Ea vine într-o cutie cu logo-ul producătorul auto, creeând astfel confuzia că piesa este fabricată chiar de el, dar aceasta a fost de fapt făcută de către o altă companie specializată în fabricarea de piese auto. Acestea sunt cele mai scumpe tipuri de piese pe care le puteți achiziționa . OEM (Original Equipment Manufacturer) Sunt piesele care vin de la aceeaşi fabrică ce face piesele originale dar sunt ambalate în brandurile proprii. Exemplu : Filtru ulei Mann Filter cod OEM # HU726/2X are codul OE VAG 038115466 Aceste piese sunt vândute direct de la producător la furnizorii sau comercianții cu amănuntul și nu prin intermediul rețelei dealer, și de obicei, înseamnă economii pentru consumatorul final, calitatea fiind la aceleași standarde OE impuse de producătorul maşinii.
    1 point
  15. Am citit pe aici ca rulmentii SKF sunt de fapt facuti la Ina Schaefer Brasov si oamenii sunt nemultumiti de asta dar as vrea sa va spun ca si inainte de 1989 SKF trimitea doar ambalajul si un controlor de calitate la Rulmentul Brasov si asta era singura contributie la procesul de fabricatie a rulmentilor facuti la Rulmentul Brasov si vanduti sub marca SKF dar oamenii erau multumiti pentru ca erau de calitate asa ca eu unul prefer rulmentii facuti la Ina Schaeffler Brasov si vanduti sub marca SKF celor care doar poarta marca SKF dar sunt facuti in China si mai mult ca sigur ca sunt contrafacuti adica nu sunt produsi sub licenta SKF.
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!