Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 22.06.2022 în toate secţiunile

  1. In ritmul asta comanzi Golf 8 si vine modelul 8.5. Producatorul daca trece cel mai pesimist termen in contract sau alte clauze si cumparatorul accepta o asteptare pe termen uneori nedefinit, atunci nu are de ce producatorul sa fie tras la raspundere. Plus e vorba de profit, asa ca normal ca vor accepta avans acum si masina livrata pe 2ani. Mingea nu e la producator, ci este la consumator de evaluat concret nevoia de o masina noua, ce termene e dispus sa accepte.
    2 points
  2. 2 points
  3. In drumul din februarie - spre Ardeal, Fagaras, etc, am dat, intr-un offroad, intr-un bolovan ce s-a auzit destul de nasol. Rezultatul a fost o ruptura in protectia jantei, ce dezumfla roata la cateva zile, functie de cum era parcata, sau cum mergeam. Zilele astea am adresat problema. 2 buc Debica Navigator 3 XL. La pret de chinezisme, Care chinezisme au rezistat 35k km si aproape patru ani. In care nu au fost deloc menajate. Si fara acel bolovan cred ca mai tineau. M-au convins... Poze before and after - si cu ruptura. In rest, all is well 210+ k km and counting
    2 points
  4. decembrie? eu am comanda 1 septembrie si nu a intrat pe linie. tu deja sa iti pui pofta in cui iar problema majora e alta: daca imi dai o masina dupa 2 ani, sa imi fie cu iertare, aia e o masina depasita tehnologic. poate nici nu imi mai luam modelul ala. intre timp apar alte tehnologii dotari etc. asa, daca tot e depasita, mersi, imi luam una sh generatie anterioara si tot pe acolo eram daca stiam de la inceput. magaria lor imensa insa e ca accepta comenzi. in conditiile in care vezi cum e, nu mai lua nene comenzi.
    2 points
  5. Ai de ales cand semnezi un contract sa te asiguri care sunt termenele de livrare asumate sau tocmai ca e o lipsa totala de asumare a lor in scris. Moment in care e clar ca pot surveni amanari pana nu se stie cand. Dar da, importatorul nostru este cu take it or leave it. Take it ca o asumare ca nu stii exact cand vine sau leave it, banii de avans inapoi si asta e. Am mai scris ca nu exista transparenta din partea importatorului. Concernul va prioritiza chipurile catre modele mai scumpe unde marja de profit e mai mare, pt ca destule chipuri sunt impartite de Polo cu un A8. Nu vei iesi pe plus daca iei SH din Germania pt ca e mai scumpa decat luata de noua din Ro.
    1 point
  6. Weekendul ce a trecut l-am petrecut in Delta Dunarii. Nu mai fusesem din copilarie, am ramas placut surprins de cat de frumoasa este inca zona. La intoarcere am facut un ocol pe la cetatea Enisala, unde am tras si singurul cadru cu Agregatul.
    1 point
  7. Salutare…dețin un Passat b8 cod motor CRL 2.0 TDI cu 236k km….la 210k km a fost schimbată distribuția fără a se schimba cureaua la pompa de ulei…un prieten de al meu același cod motor cu 178k km a schimbat distribuția împreuna cu cureaua la pompa de ulei și era cam crăpată ( îmi pare rău ca nu am făcut o poza) …cei de la reprezentanta spun ca nu necesita schimbarea curelei…ce ma sfătuiți?…sa schimb vestita curea de la pompa de ulei???
    1 point
  8. te rog frumos nu fi asa sadic. deja am multi nervi. nu e nevoie sa ma chinui si tu! next time imi iau ferrari, chit ca de jucarie, macar sa stiu pt ce astept.
    1 point
  9. Am luat cate ceva care a parut util la prima vedere Voi mai incerca odata fara sa tai , cu cea flexibila Daca nu se poate , taiat si rezolvat cumva
    1 point
  10. Din pacate, pe TDI nu ajuta. ME7 e pe benzinar. Eroare pe ABS: nimic...totul ok. Doar in grupurile de masura apare https://photos.app.goo.gl/h4ij1Nmae77nQBfh8
    1 point
  11. Imi fac timp sa merg azi in Dedeman sa vad ce scule imi fac asa cu ochiul ca m-ar ajuta si va tin la curent O sa iau si un minibomfaier ptr orice eventualitate , dupa mintea mea zona aia mica lipsa nu poate genera nicio problema in caz de accident , nu intra la niciun procent de risc Multumesc
    1 point
  12. Au mai trecut cateva luni si cateva mii de kilometri si am ajuns impreuna cu bine la 1 anisor 🥳, ocazie cu care a primit un detailing interior/exterior plus aplicare ceramic pe noile jante de vara. Drumurile facute in ultima perioada au fost in principal spre munte (pe Cheia, Poiana Brasov, etc.) asa ca a avut ocazia, pe unde s-a putut, sa se simta in largul ei 😋. De mers, merge in continuare preponderent in weekend si extraurban cu ocazional drumuri prin oras, dar seara. Asteptam in continuare surioara S3, deja se fac 5 luni de la comanda si nimic concret la orizont. Las si o poza random, se pare ca am uitat sa fac unele mai frumoase prin plimbari.
    1 point
  13. Intr-un final am instalat senzorul in bara. Acuma urmeaza sa mai instalez un mic panou de sigurante in portbagaj, ceva de genul celor de G4 de pe baterie sa imi pot alimenta toti consumatorii din portbagaj. La portbagaj mai trebuie facute niste ajustari din balamalele, dar alea mai incolo.
    1 point
  14. La jumatatea lui mai am facut o excursie la Nurburgring, dupa o pauza de 8 ani. Am plecat cu Nankang AR1 (montate din RO), care au fost foarte ok pe drum public dpdv aderenta uscat&ploaie, insa aveau anumite intervale de viteza unde erau foarte zgomotoase. In prima zi, pe final, am prins deschis circuitul de GP, insa a fost aglomeratie foarte mare si, cel mai grav, au intrat pe pista impreuna masini si multe motociclete. Am prins doar doua ture "rapide", deoarece sesiunea a fost oprita in timpul turei de racire ca urmare a unui accident moto. Am reusit totusi sa "gust" un pic circuitul, care e cel mai lat pe care personal am mers vreodata, si cu cele mai generoase zone de esapare... in contrast evident cu Nordschleife Mai jos cateva poze si un film cu cele doua ture Enjoy!
    1 point
  15. O compilatie de momente mai interesante de la track-day-ul de pe 1 decembrie de la Motorpark Adancata (+1 Ferrari din alta zi)
    1 point
  16. Softul e dezvoltat de Eric de la Dio Performance, si a fost cizelat incet incet multa vreme, pana a iesit exact ce am vrut, un soft liniar si curat (fum minim) pana la 70-80% request, si decent cu fumul si temperaturile la WOT, astfel incat sa pot face 2-3 ture de circuit fara probleme (s-a dovedit de curand ca o tura de Nordschleife e mai problematica, dar sper sa gasesc solutii ). Ultimul dyno pe care l-am facut la el a dat 243 cai la aprox 23C in admisie, dar de atunci am mai avut ceva ajustari pentru liniaritate, gestiune fum etc. Turbina e capabila de 1.2-1.3 bari la 2000rpm si merge cu boost maxim de 2.3 bari. Nivelul de fum (care se poate vedea in flimul de mai sus) poate fi un indicator pentru debitul de motorina. Va las ca si comparatie mai jos doua poze cu diesel-uri care, zic eu, merg intr-adevar cu un AFR de curse care maximizeaza potentialul de putere ce se poate scoate dintr-un diesel. Eu oricum nu cred ca as putea sa ma duc la valori similare fara racire suplimentara, dar oricum nu este o optiune cat timp masina este si daily-drive.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!