Dupa ce am luat masinuta, am observat ca la trecerea peste gropi sau limitatoare de viteza, se misca tot bordul si scoate un zgomot ciudat. Sincer sunt genul de om care nu suport `greierasii` prin masina sau zgomotele ciudate. Asadar m-am apucat sa desfac bordul, era clar ca cineva a mai umblat pe acolo deoarece aveam trei suruburi lipsa si 2 cleme. Asadar m-am apucat de treba. Am inceput prin scoaterea suruburilor de la partea inferioara a bordului. Am desfacut partea de la sofer prima, sunt cateva suruburi exact sub plastic, toate sunt vizibile. Am scos si plasticul care vine deasupra pedalelor, care e prins cu doua suruburi. Pana aici nimic greu. Am desfacut apoi blocul de lumini, se duce butonul intre pozitia 0 si faza scurta si se trage usor, si iasa fara probleme. Acolo este un surub si o mufa. Majoritatea suruburilor de pe masina sunt torx 20. Am desfacut ceasurile de bord, in total sunt 7 suruburi, toate sunt vizibile. Am desfacut apoi partea cu casetofonul si gurile de aerisire, acolo sunt 3 suruburi, si 2 sunt sub piesa cu pricina, in locul unde fie este suportul pentru pahare fie este un plastic negru. Am desfacut dupa asta partea de plastic din dreapta, care vine unde sunt genunchii pasagerului. Partea asta nu iasa asa simplu, pentru ca mai are un surub ascuns, care il vezi doar daca scoti partea centrala, cea cu frana de mana si cu butoanele de bord (butonul eco, dezaburirea, butoanele de la aer). Sunt 2 suruburi langa frana de mana, si 8 la partea cu butoanele. Sunt 2 mufe care intra la butoanele de la aer, si 2 mufe care merg la scrumiera(aici sunt 2 suruburi aurii). Se scoate relativ ciudat partea centrala, adica trebuia dusa toata in partea stanga, sa poti scoate mufele si suruburile. Dupa asta, se poate desface si ultimul surub si se scoate si partea dreapta de la pasager. Plansa de bord are 2 suruburi de 8, cate unul pe fiecare parte mascate cu un plastic negru. Dupa astea, se misca plansa in partea stanga, unde aveam si zgomotele, iar partea din stanga era fixa. L-am sunat pe Lucian de la Iasi, care a fost foarte dragut si mi-a explicat ca mai am de desfacut partea din compartimentul motor. Asadar m-am apucat de treaba, am dat jos stergatoarele (am folosit o presa pentru ca erau putin ruginite), dupa asta am scos partea de plastic care vine prinsa la baza parbrizului. Am constat ca suruburile cu pricina sunt prinse sub o bucata de material, asadar a trebuit sa scot si motorasul de la stergatoare, calculatorul de la cutie si bucata de plastic unde vine pus filtrul de habitaclu. Sunt 2 cleme de plastic la partea unde vine prins filtrul de habitaclu, 3 suruburi de 13 la motorasul de la stergatoare, si 1 surub la calculatorul de la cutie de 8. Dupa ce am desfacut astea, am desfacut doua cleme de metal care tineau bucata de material, dupa care am vazut cele 6 suruburi de 14 si 2 suruburi de 13. Dupa ce am desfacut astea, am reusit sa scot plansa de bord (am vazut inca doua suruburi cu cap in cruce care tineau partea din mijloc jos, si niste cleme de plastic care erau prinse de cabluri). Dupa ce am desfacut tot, si am reusit sa detasez plansa, am constatat ca de fapt nu trebuia sa desfac nimic, pentru ca lipseau 2 piulite de 10, care sunt prinse in spatele ceasurilor de bord. Cu ocazia asta am aspirat mizeria din compartimentul motor, si am uns cu vaselina partea care se misca de la motoras. Per general nu e foarte greu, dar nu e recomandat, daca nu e cineva care sa va ajute. Daca aveti si alte intrebari va stau la dispozitie. Nu am facut poze pentru ca m-am grabit sa termin, a durat cu aproximatie 7 ore.